Artemida Olsztyn
-
WIADOMOŚĆ
-
Fionka wrote:Emilka
Ja chodzę do dr W od 2009 roku. Jestem zadowolona z wizyt u niego, zawsze idę do niego z kartką i bawię się w 100 pytań do . Jest najdroższy gin w mieście, ale na wizytę trzeba czekać 3 miesiące, więc o czymś to świadczy. Co prawda jestem w trakcie zmiany lekarz ze względu na długie kolejki. Żartować żartuje, ale ja też znam się na żartach, więc spokojnie.
Ena,
ja byłam w szpitalu 3 tyg to nawet nie liczyłam, że do mnie zaglądnie dr W. Jak spotkałam na korytarzu to zagadał, a tak jest skupiony na onkologii i nie zawracałam mu głowy.
Asia08
ja ruchy miałam liczyć od 30tyg 3 razy dziennie. W ciągu godziny min. 4ruchy, jak w danej godzinie nie będzie ruchów bo maluszek śpi to w kolejnej, a jak znowu nic to izba przyjęć. Mój był bardzo leniwy, więc przed każdym liczeniem jadłam słodkości, ale nie miałam cukrzycy i często musiałam „bujnąć brzuchem”. Nie chce straszyć, ale mimo, że byłam w szpitalu, ktg miałam 3xdziennie to zdarzyło się, że mimo zapisu ktg przez ponad 2h był problem z liczeniem, zgłosiłam na obchodzie – porobili badania i po kilku godzinach mały był już na świeci.
Fionka dzięki za informacje.
Mały nadal jest leniwy czy mu się zmieniło? -
Makumba kiedyś o ile dobrze pamiętam pisałaś, że chciałabyś rodzić w Malarkiewiczu. Siostra kilka lat temu rodziła i pisałam, że była zadowolona, a 3tyg temu koleżanka rodziła naturalnie i od początku do końca zadowolona z obsługi. Dużo pomagali, przystawiali i radzili. Mały, kameralny szpital.
Makumba lubi tę wiadomość
-
Nadziejka to świetnie że to już za Tobą. Naczekałaś się ale teraz tylko będzie dobrze:)
Ja jeszcze w wyrku. Nie chce mi się tyłka podnieść. Chyba pierwszy raz od kilku lat mój mąż wstał wcześniej ode mnie kiedy ma wolne. Normalnie w szoku jestem.nadziejka88, ana1122, asiastokrota lubią tę wiadomość
-
Fionka wrote:Asia08