Forum Starając się z pomocą medyczną dr. Paśnik - mail
Odpowiedz

dr. Paśnik - mail

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • K' Ekspertka
    Postów: 219 85

    Wysłany: 7 lutego 2018, 22:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, czy mogłybyście mnie poratować mailem do dr. Paśnika? Mam niby zapisany jakiś, ale niestety nie opisałam i aż trudno mi uwierzyć, że to mógłby być ten: skowronek.0123....?
    Pomocy :D

    Kinga

    * 01.10.2018 - IVF - nieudane
    * 31.03.2018 - IVF - nieudane
    * 26.01.2018 - IVF - nieudane
    * wdrożone leczenie: Equoral, Azatiopryna, Encorton, Intralipid
    * Wykryty problem immunologiczny: podwyższone NK i p/przeciwjądrowe
    * 2 nieudane IVF
    * 3 nieudane inseminacje
  • Esperanza Mia Autorytet
    Postów: 5265 3730

    Wysłany: 8 lutego 2018, 07:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    K' wrote:
    Dziewczyny, czy mogłybyście mnie poratować mailem do dr. Paśnika? Mam niby zapisany jakiś, ale niestety nie opisałam i aż trudno mi uwierzyć, że to mógłby być ten: skowronek.0123....?
    Pomocy :D
    napisałam na PW

    K', kz lubią tę wiadomość

    1usaqtkf1ub9vxv3.png
    "Cokolwiek zasiejesz, po jakimś czasie zbierzesz ! Twoje myśli to ziarno i od nich będą zależeć żniwa ".
    02.01.2020 *IVF *ICSI MACS
    15.01.2020 punkcja ❄❄ ❄
    15.02.2020 transfer 3AA zostały ❄❄
    6 dpt 49,5
    9 dpt 181,5
    11 dpt 286
    13 dpt 446
    16 dpt 1446
    19 dpt 3893
    26 dpt ❤️ 12.03.2020
    18.06.2020 20+3 połówkowe- waga 385 g szczęścia 💕 będzie długo wyczekiwany synek 💕
    19.06.2020 pierwsze ruchy synka 💗
    21.07.2020 25+1 waga 776 g
    21.08.2020 29+5 połówkowe 3 trymestru waga 1502g
    09.09.2020 waga 1944g
    34+2 waga 2200, 35+2 waga 2600
    09.10.2020 36+4 -- 54 cm, 2620g godz 23.21 szczęścia
    01.2020 AMH 2,90, 08.2019 AMH 1,89
    04.2919 AMH 1,00, 07.2017 AMH 2,66
    2018 HSG ok, 2018 histero ok,
    IO, MTHFR A1298C,
    21.02.2020 NK 15%, 09.2019 NK 25% KIR BX brak 2DS1 2DS5 3DS1
    On: HBA 48% morfologia 0-5% DFI 14% HLA-C : C1 i C2
    Początek starań 05.2016
  • natlem Przyjaciółka
    Postów: 102 25

    Wysłany: 8 lutego 2018, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    K' wrote:
    Dziewczyny, czy mogłybyście mnie poratować mailem do dr. Paśnika? Mam niby zapisany jakiś, ale niestety nie opisałam i aż trudno mi uwierzyć, że to mógłby być ten: skowronek.0123....?
    Pomocy :D
    Hehe musisz uwierzyć doktor ma taki email skowronek

    starania od sierpnia 2015, 01/16- polip szyjkowy, 04/16- laparoskopia torbiel łagodna endometrioza, 05/16-02/17 stymulacje zespół LUF, 03/17- 1sza IUI :(, 04/17- 2ga IUI :( 05/17 I IVF Imsi 8B i 8A ;( 06/17 histero 23.08.17 start długi protokół gonapeptyl. Cd4/cd8 mthfr homo, pai-1 hetero
  • KarenMillen Autorytet
    Postów: 662 725

    Wysłany: 8 lutego 2018, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokładnie taki:) Tak dla niepoznaki:)

    3cxdo4w.png
    <3 <3
  • Trasti Autorytet
    Postów: 4312 1150

    Wysłany: 26 czerwca 2018, 08:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja mogłabym dostac? Sorki że tak nu z gruszki ni z pietruszki

    bl9c9vvjirf1bxzu.png

    Walka zakończyła się zwycięstwem !!! Nasz Bożonarodzeniowy cud 2950 kg 8 pkt 53 cm 18:20

    Mama 4 aniołków
    11. 2016 (*);06.2018 (*) (*) ; 2.03.2019 cb(*)
    6 lat oczekiwania na 2 cud
    2iui nieskutczne ..
    mutacje PAI i MTHFR w homo ; insulinooporność, cholesterol, stan przedcukrzycowy, cukrzyca ciążowa,hiperinsulemia;
    niskie białko s w ciąży.. tendecje do krwiaków i krwawień;choroby immunologiczne wzjg, łuszczyca , alergia /il10niska-brak ochrony zarodka; brak kirów implantacyjnych haplotyp aa ,hla-c męża c2c2 moje c2c2:(( lct ujemne; allo mlr 0% :( nasienie ok( po hba fragmentacjach seminogramach.. suplach
    Po 4 szczepieniach pullowanych łódź. ..niski prog w ciąży..problemy z niewydolnością łożyska.. po histero drożności i laparo( endometrioza)
  • Carla1980 Koleżanka
    Postów: 47 28

    Wysłany: 4 września 2018, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy ktoś mnie poratuje również emailem do dr Paśnika? :-)

    Starania od 2013r.
    AMH: 6,2 Kariotypy: OK
    3xIUI nieudane
    Klinka Invimed Poznań:1 procedura 6tc[*] w 2015,1crio :-(, 2 crio :-(
    Maj 2018 - 2 procedura pierwszy raz w Progr. Miej.
    21.06.2018 crio 2blastki: 9dpt 209,20 ; 11dpt 467,80 niestety 9tc [*]
    21.11.2019 crio 2 blastki: 9dpt 13; 11dpt 12,1 ; cb :-(
    22.07.2020 Pickup 20 komórek z czego 6 crio blastek
    24.08 FET 5AB❄️ 8dpt 1,7😭
  • monik123 Autorytet
    Postów: 3132 2466

    Wysłany: 5 września 2018, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ponawiam prośbę

    Starania od 02.2016
    Nk 24->10% HBA 52% morfologia 2%-4%
    2xIUI :(
    02.2019 pICSI - 4 zarodki - 1xcb
    06.2020 pICSI - 8 zarodków
    08.2020 - crio 1x 2BB ;(
    11.2020 - crio 2x 3AA ;(
    01.2021 - crio 1 x 3AA ;(
    Zostały 4❄
  • amica Autorytet
    Postów: 2599 1699

    Wysłany: 24 września 2018, 09:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej! Czy ja równiez mogę prosić namiary na priv?

  • Anna1983! Przyjaciółka
    Postów: 173 30

    Wysłany: 29 listopada 2018, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam.
    Chcę zamienić termin wizyty do doc Paśnika z 5 grudnia na późniejszy. Jest ktoś chętny? Proszę pisać na priv.

  • Basia-Basia Przyjaciółka
    Postów: 169 46

    Wysłany: 29 listopada 2018, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anna1983! wrote:
    Witam.
    Chcę zamienić termin wizyty do doc Paśnika z 5 grudnia na późniejszy. Jest ktoś chętny? Proszę pisać na priv.
    Napisz na grupie FB

    38 lat
    Niedoczynność tarczycy po jodowaniu, IO
    2015 CP,
    2017 CP,
    05.2018 IVF :(
    Histeroskopia Novum - ok
    Kariotypy - ok
    2019 start Novum
    Maj 2019 transfer 2 zarodków czterokomorkowych CB :( crio :(
    Wizyta w Katowicach Invimed.
    Kir AA masa brakujących kirów implantacyjnych
  • Anna1983! Przyjaciółka
    Postów: 173 30

    Wysłany: 30 listopada 2018, 07:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok dzięki

  • Blastka Autorytet
    Postów: 630 382

    Wysłany: 8 grudnia 2018, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przepraszam Dziewczyny czy byłaby któraś z Was tak miła i podzieliła się mailem do dr Paśnika na priv? Bardzo dziękuję.

    Lat 42
    Córcia 2012,
    starania od 2014
    2014 ciąża, brak serduszka (9 tydz *)
    2017 IUI x 7
    IV 2018 ICSI+MACS
    V 2018 ICSI+MACS
    IX 2018 crio dwa aniołki nie przetrwały rozmrożenia
    X 2018 ICSI+MACS ciąża, poronienie XII 2018 (9 tydz *)
    III 2019 crio ostaniego zarodka - ciąża XII 2019 urodził się synek :-)
  • kama19 Debiutantka
    Postów: 8 0

    Wysłany: 20 grudnia 2018, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam problem z wysłaniem maila do dr Paśnika, początek znam ale jest problem z końcówką, powiedzcie mi czy tam jest up.pl?

  • Marta25 Koleżanka
    Postów: 87 11

    Wysłany: 7 stycznia 2019, 18:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przepraszam Dziewczyny czy byłaby któraś z Was może mi podać maila do dr Paśnika na priv? Bardzo dziękuję

    Starania od 2017
    Od 11.2017 pacjentka Provity
    03.2018 histeroskopia
    Problemy immunologiczne
  • Marta25 Koleżanka
    Postów: 87 11

    Wysłany: 8 stycznia 2019, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kama19 wrote:
    Dziewczyny mam problem z wysłaniem maila do dr Paśnika, początek znam ale jest problem z końcówką, powiedzcie mi czy tam jest up.pl?

    Czy mogłąbyś podać maila do dr Paśnika na priv? Bardzo dziękuję

    Starania od 2017
    Od 11.2017 pacjentka Provity
    03.2018 histeroskopia
    Problemy immunologiczne
  • kama19 Debiutantka
    Postów: 8 0

    Wysłany: 9 stycznia 2019, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie otrzymałam odpowiedzi na temat maila do dr Pasnika. Dzwoniłam do APC i tam otrzymałam odpowiedz na moje pytania bez konieczności pisania maila.

  • Natalia01 Autorytet
    Postów: 865 151

    Wysłany: 23 stycznia 2019, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy któraś ma pierwsza wizytę na luty? Ja mam na 31 stycznia i potrzebuje się zamienić

    19.09-10.10-31.10 szczepienia allo spadło do 0 ;(
    02.2019 - Pasnik immunologia
    08.2018 - korekta isthmocele -laparotomia
    01.2018- Angelius Provita
    alloMLR 13% -> 0
    Genotyp KIR-bx - implantacyjne są
    ANA2 1:100 typ-ziarnisty,
    NK 5% - test IMK
    Subpopulacja limfocytów,
    anty-TPO 0,38. anty-TG 0,82
    homocysteina było 8,20->9,20
    Prolaktyna 22
    kwas foliowy 13,73ng/ml
    wit d 44,5mg/ml
    Tsh 1,422 Ft3 2,52 Ft4 1,09
    Wolny testosteron 1,48 pH/ml
    p/c przeciw kardiolipinie - ujemne
    p/c p.antygenom jajnika - ujemne
    p/c p. plemnikom,
    17-prog 2,17 -> 1,52
    Dhea-s- 449 -> 413 - za wysokie
    SHBG- 15,32 za niskie - min 32,
    Androstendion 1,81 ng/ml
    Mycoplasma, ureoplasma, gbs, chlamydia, insulina, glukoza, Laparoskopia x2 , histero, toxo IgG,IgM, rózyczka,
    Mąż - test MAR, HBA, SCA, defragmentacja - ok
    Syn ur w 2011 ciąża naturalna - od tego czasu beta nie drgnęła
  • Niusja Autorytet
    Postów: 632 313

    Wysłany: 23 stycznia 2019, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natalia01 wrote:
    Dziewczyny czy któraś ma pierwsza wizytę na luty? Ja mam na 31 stycznia i potrzebuje się zamienić

    jeśli to nadal aktualne to wysłałam zapro do przyjaciółek, wtedy pogadamy o szczegółach...daj znać

    Ja 34 lata, M 37 lat (starania od 2016)
    Salve Medica Łódź 2017
    HSG (drożne) XI 2017
    Nasienie super
    Nieregularne i długie cykle + io + nadciśnienie
    29.03.2018 punkcja (2x4AA i 1x3AB)
    03.04.2018 transfer - 8 tydzień (*)
    15.10.2018 ct - 7 tydzień (*)
    03.02.2020 ct - <0,2
    Immunologia: KIR BX i brak 3.
    MTHFR 1298A-C hetero, PAI-1 4G homo, NK 12%
    Histerioskopia 2020
  • Niusja Autorytet
    Postów: 632 313

    Wysłany: 23 stycznia 2019, 15:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natalia01 wrote:
    Dziewczyny czy któraś ma pierwsza wizytę na luty? Ja mam na 31 stycznia i potrzebuje się zamienić

    Jejku zapomniałam napisać, że mam wizytę 20 lutego o 15.20.

    Ja 34 lata, M 37 lat (starania od 2016)
    Salve Medica Łódź 2017
    HSG (drożne) XI 2017
    Nasienie super
    Nieregularne i długie cykle + io + nadciśnienie
    29.03.2018 punkcja (2x4AA i 1x3AB)
    03.04.2018 transfer - 8 tydzień (*)
    15.10.2018 ct - 7 tydzień (*)
    03.02.2020 ct - <0,2
    Immunologia: KIR BX i brak 3.
    MTHFR 1298A-C hetero, PAI-1 4G homo, NK 12%
    Histerioskopia 2020
  • Tomaszesia Znajoma
    Postów: 19 1

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 14:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam wizyte w apc w lodzi na 25 marca godz. 14.40. Moze ktos z wczesniejszym terminem potrzebuje sie zamienic ?

1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak szybko zajść  w ciążę? Unikaj tych 7 rzeczy!

Na pierwszy rzut oka poczęcie dziecka wydaje się proste – wystarczy kochać się i potem tylko czekać na brak miesiączki. Dla potwierdzenia zrobić test ciążowy i załatwione! W rzeczywistości często wygląda to nieco inaczej. Dla wielu par podjęcie decyzji o powiększeniu rodziny i pojawienie się pozytywnego testu ciążowego nie następuje w tym samym miesiącu, kwartale bądź roku. Dlaczego? Przeczytaj, co może utrudniać zajście w ciążę i czego unikać, aby szybko zajść w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego