Odpowiedz

duphaston

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 sierpnia 2014, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To jak pisała pirelka zrob bete chociaz moze byc za wczesnie ale nie szkodzi sprawdzic.

  • Izik Autorytet
    Postów: 263 162

    Wysłany: 1 sierpnia 2014, 15:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mietata dokładnie tak jak pisze aszka... poczekaj, ja też czekam na okres i czuje sie podobnie opuchnieta wielka piersi jak balony a jutro wyjeżdzamy na wczasy masakra

    STWIERDZONE CIĘŻKIE PCO;-(
    17 cykl starań
    f2w3krntia7lgct7.png
  • mietata Autorytet
    Postów: 1455 770

    Wysłany: 1 sierpnia 2014, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 marca 2017, 14:25

    endometrioza (3/4 st.), hiperinsulinemia, niedoczynność tarczycy, AMH 0,9
    IVF ICSI - 15.02.2017 transfer 4A, raz a dobrze :) p19uugpj3ngcys2q.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 sierpnia 2014, 16:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mozesz odpuscic.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 sierpnia 2014, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aszka wrote:
    To jak pisała pirelka zrob bete chociaz moze byc za wczesnie ale nie szkodzi sprawdzic.
    To na betę może być za wcześnie? Ja zamierzam zrobić w 26 dc :P chyba wyjdzie większa niż 0,100 jak coś się tam dzieje :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 sierpnia 2014, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mietata wrote:
    dzięki, już zaćzęłam wariować, do tego czuje się taka nadmuchana. nigdy nie zatrzymywała mi się woda, a teraz czuje się jak balon. Brzuch mam taki, że nie założę obcisłej sukienki bo wyglądam jak w 5mc!!! Zaczynam strasznie żałować, że brałam anty.

    Mam jeszcze pytanie, czy którejś z was gin przepisał duphaston do brania od 16 do 25 dc? Mój powiedział, że mam tak brać dopóki nie uda się ciąża. Tylko jak przegadałam to z mężem i chcemy odłożyć starania do końca roku. Chce sobie jeszcze unormować tarczycę i wyleczyć zęby bo mam problem z ósemkami.
    Myślicie,że mogę sobie odpuścić ten duphaston w środku cyklu teraz? Nie chce się niepotrzebnie faszerowac. A z drugiej strony dopiero do mnie dotarło, że wcale nie takie hop siup zajść w ciąże, a jesteśmy już oboje po 30tce...
    Jeśli decyzję o dziecku odkładacie w czasie to nie ma sensu faszerować się dupkiem, spokojnie go odstaw i zacznij brać jak zalecał lekarz jak będzie się starać :)
    Ja biorę go tak samo od 16-25 dc.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 08:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Co u Was dziewczyny ?

    Ja od jutra znowu zaczynam kolejny cykl z dupkiem, teraz jestem po CLO więc zobaczymy ;) zastanawiam się czy dla pewności nie zacząć brać od 17 dc..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pirelka mozesz przesunac + - jeden dzien. Ja mam luteine mi lekarz zmienił, ale w sumie jakos nie widze zadnych zmian oprocz tego, ze po dupku miałam ostatnio straszne mdłosci i dlatego mi zmienił. Wg niego to tak moze byc ze skutki uboczne po kilku cyklach sie pojawiają, tylko ze to jest uciazliwe wiec mam zmiane.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 08:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja na szczęście nie miałam takich skutków ubocznych mimo, że biorę już kilka mies.

  • mimi3 Znajoma
    Postów: 21 6

    Wysłany: 25 sierpnia 2014, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny,

    czy którejś z Was lekarz przepisał Duphaston bez robienia badań z krwi?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 sierpnia 2014, 20:17

    f2w3flw1p31jfvcq.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 sierpnia 2014, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie, mi robił.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 sierpnia 2014, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja również miałam badany progesteron zanim mi go przepisał.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 sierpnia 2014, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam.Mam pytanie odnośnie duphastonu czy udało,śię komuś zajść w ciąże po tym leku ??ja właśnie,będe go zażywać o od przyszlego cyklu mam go brać od 16-25.Proszę opinie. Pozdrawiam

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 sierpnia 2014, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie jeszcze się nie udało a biorę go ponad pół roku już.. natomiast niektórym pomógł zajść, choć ja bym się na to nie nastawiała zbytnio. Moim zdaniem dupek jest po to by utrzymać wczesną ciążę przy niskim progesteron, ponoć pomaga też w zagnieżdżeniu się zarodka, ale nie sugerowałabym się, że dzięki niemu zajdzie się szybciej w ciąże.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 sierpnia 2014, 14:56

  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 27 sierpnia 2014, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zgadzam się z pirelką. On nie służy zajściu tylko (podobnie jak luteina)wspomaga pracę ciałka żółtego a co za tym idzie podwyższa progesteron, którego zadaniem jest utrzymanie ewentualnej ciąży.

    pirelka lubi tę wiadomość

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 sierpnia 2014, 19:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez sie po dtym podpisuje, jest poki nie ma ciazy na uregulowanie cyklu.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 sierpnia 2014, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aszka wrote:
    Tez sie po dtym podpisuje, jest poki nie ma ciazy na uregulowanie cyklu.

    a myslisz ,że on mi wyreguluje cykle 35 dniowe na 28 ? i że mi owu wróci ?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 sierpnia 2014, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evell myślę, że może Ci wyregulować, ja miałam 31-32 dniowe a teraz przy dupku mam 27-28 dniowe.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 sierpnia 2014, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pirelka wrote:
    Evell myślę, że może Ci wyregulować, ja miałam 31-32 dniowe a teraz przy dupku mam 27-28 dniowe.

    Dzięki kochana :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 sierpnia 2014, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jak brac dupka najlepiej dwie tabletki naraz czy razno i wieczorem bo ja mam zalecenie 2x1. Dzięki za info ;)

‹‹ 32 33 34 35 36 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego