Promocja!

Wykup abonament OvuFriend, a otrzymasz od nas prezent!

Przy zakupie abonamentu Premium na:

1 miesiąc - otrzymasz 15 dni w prezencie

3 miesiące - otrzymasz 1 miesiąc w prezencie

12 miesiący - otrzymasz 2 miesiące w prezencie


Jeżeli wykupisz abonament Premium w OvuFriend i zajdziesz w ciążę, będziesz mogła wykorzystać swój abonament w BellyBestFriend – niesamowitym, w pełni spersonalizowanym, inteligentnym kalendarzu Twojej ciąży!

Promocja trwa do 30.11.2018.

Wykup abonament Zamknij
Zarejestruj się - śledzenie płodności zwiększa szanse na ciążę
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

mkl
Autorytet
Postów: 1554
868

Wysłany: 11 stycznia 2016, 22:09
Cytuj | (1) | Zgłoś
Witam, jestem przed pierwszą inseminacją w klinice Gameta w Gdyni. Założyłam ten wątek byśmy mogły się podzielić swoimi odczuciami co do tej kliniki. Ja ja na razie nie mam zastrzeżeń.

Wiadomość wyedytowana przez autora 11 stycznia 2016, 22:08

Hałasianka lubi tę wiadomość

Czekamy na Ciebie Marysia:)
f2w3rjjge8qi32en.png


[konto usunięte]

Wysłany: 12 stycznia 2016, 15:07
Cytuj | (1) | Zgłoś
Hej ja tez jestem z Gdyni i też sie zastanawiam nad pomocą tego typu klinik jak mi się do czerwca-lipca nie uda zajść w ciążę (jeśli jeszcze wtedy refundacja będzie :/) korzystasz z refundacji? jeśli tak to kiedy się zapisywałaś bo ja dowiadywałam sie w kilku klinikach przełom listopada - grudnia to wszędzie mi mówili ze mam dzwonić po nowym roku

Alrauna1987 lubi tę wiadomość


mkl
Autorytet
Postów: 1554
868

Wysłany: 12 stycznia 2016, 15:44
Cytuj | (0) | Zgłoś
Madziulla refundują tylko in vitro ( ale to już przeszłość, bo PIS zniósł refundację) inseminacji nie, koszt inseminacji to 700zł plus badania, które ważne są przez pól roku ( około 900-1000zł). Koszt wizyty pierwszej 180zł, każda następna 140zł.

Wiadomość wyedytowana przez autora 12 stycznia 2016, 15:43

Czekamy na Ciebie Marysia:)
f2w3rjjge8qi32en.png


[konto usunięte]

Wysłany: 12 stycznia 2016, 15:50
Cytuj | (0) | Zgłoś
aaa oki to nie doinformowana jestem to ze invitro jest zniesione to wiem ale ma byc jakos do polowy roku niby. licze ze sie zalapie jak naturalnie sie nie uda. 18 lutego mam hsg bardzo licze ze wtedy szybko zaskocze. trzymam kciuki za Ciebie :)


mkl
Autorytet
Postów: 1554
868

Wysłany: 12 stycznia 2016, 16:14
Cytuj | (0) | Zgłoś
Madziulla napisała:
aaa oki to nie doinformowana jestem to ze invitro jest zniesione to wiem ale ma byc jakos do polowy roku niby. licze ze sie zalapie jak naturalnie sie nie uda. 18 lutego mam hsg bardzo licze ze wtedy szybko zaskocze. trzymam kciuki za Ciebie :)


problem z in vitro jest taki że jest robiona lista...i podobno lista jest już zapełniona do końca refundacji w większości klinikach

Czekamy na Ciebie Marysia:)
f2w3rjjge8qi32en.png


ChudaRuda
Autorytet
Postów: 710
572

Wysłany: 13 stycznia 2016, 15:22
Cytuj | (0) | Zgłoś
Cześć dziewczyny. Ja również dołączę do Was. 22 stycznia mamy pierwsza wizytę u dr. Czecha i też myślimy o inseminacji. Mkl jak wizyty? do jakiego lekarza chodzicie?

Gameta , starania od 2012 r.
Jagna <3

klz9df9h8ryk9xex.png[/url]

mkl
Autorytet
Postów: 1554
868

Wysłany: 14 stycznia 2016, 11:02
Cytuj | (0) | Zgłoś
właśnie do doktora Czecha:) miałam 3 wizyty, na trzeciej wczoraj miałam inseminację. 3 razy wchodziłam z ponad godzinnym opóźnieniem, wczoraj tak samo, ale było to raczej spowodowane dwoma wypadkami na obwodnicy i wszyscy pacjenci przyjechali spóźnieni o średnio 2 godziny.
Sama klinika spisuje się moim zdaniem na medal, wczoraj byłam w klinice o 9:00 a o 10:00 miałam wizytę na której miałam mieć wyniki badań, które miałam zrobić 2 godziny wcześniej, w laboratorium bez problemu zrobili mi wyniki w ciągu 30min, ogólnie laboratorium jest bardzo dobre, wyniki nasienia w ciągu 2 godzin, amh mówią że w ciągu tygodnia a w rzeczywistości miałam wyniki po 3 dniach gdzie wszedzie czeka się 2 tygodnie, chlamydia wyniki w ciągu 3 dni, naprawdę pod tym względem super.

Doktor Czech w porządku, trudno mi ocenić jego pracę gdyż u mnie wszystkie wyniki jak i męża są świetne, więc za bardzo nie mógł wprowadzić leczenia, inseminację zrobił na nasze życzenie, chciał nas jeszcze poobserwować, ale my nie chcieliśmy, bo już obserwacji mamy mnóstwo za sobą. Bardzo miły, pozytywny człowiek, na wszystkie pytania odpowiada, delikatny podczas badania.

Inseminacja- koszt 700zł plus badania około 1000zł ( ważne przez pół roku)

Czekamy na Ciebie Marysia:)
f2w3rjjge8qi32en.png


ChudaRuda
Autorytet
Postów: 710
572

Wysłany: 14 stycznia 2016, 21:52
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dziękuję za info :)trzymam kciuki żeby jak najszybciej była dzidzia :)
O doktorze czytałam same dobre opinie więc jesteśmy w "dobrych rękach " :)

Gameta , starania od 2012 r.
Jagna <3

klz9df9h8ryk9xex.png[/url]

ChudaRuda
Autorytet
Postów: 710
572

Wysłany: 19 stycznia 2016, 10:06
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mkl jak tam u Ciebie? Kiedy testujesz?

Gameta , starania od 2012 r.
Jagna <3

klz9df9h8ryk9xex.png[/url]

mkl
Autorytet
Postów: 1554
868

Wysłany: 19 stycznia 2016, 11:05
Cytuj | (0) | Zgłoś
doktor kazał 28 stycznia, nie wiem czy będę testować bo raczej @ mam o czasie więc jak się spóźni to dopiero zatestuję, na razie żadnych objawów nie mam.

Czekamy na Ciebie Marysia:)
f2w3rjjge8qi32en.png


Pani Olka
Koleżanka
Postów: 51
7

Wysłany: 20 stycznia 2016, 10:45
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej dziewczyny. Ja mam coreczke dzieki leczeniu w Gamecie w Gdyni :) Polecam Dr Skweresa. Bardzo konkretny facet. Zaszlam w ciaze po 3 miesiacach. teraz czas na rodzenstwo.


mkl
Autorytet
Postów: 1554
868

Wysłany: 21 stycznia 2016, 09:19
Cytuj | (0) | Zgłoś
Pani Olka napisała:
Hej dziewczyny. Ja mam coreczke dzieki leczeniu w Gamecie w Gdyni :) Polecam Dr Skweresa. Bardzo konkretny facet. Zaszlam w ciaze po 3 miesiacach. teraz czas na rodzenstwo.


jeśli można wiedzieć co było twoim problemem?? Jakie leczenie zastosował doktor??

Czekamy na Ciebie Marysia:)
f2w3rjjge8qi32en.png


Pani Olka
Koleżanka
Postów: 51
7

Wysłany: 21 stycznia 2016, 13:43
Cytuj | (0) | Zgłoś
mam niedoczynnosc tarczycy i PCOS.

Stosowali na mnie CLO - 1 miesiac 1 tab ( 2-7 dc), 2 miesiac - 2 tab ( 2-7 dc), 3 miesiac 3 tab ( 2-7 dc). Mialam tez podniesiona dawke leku na tarczyce do 100. Oczywiscie luteina 2 razy dziennie na wyregulowanie cyklow. Szybko zaczelam brac suplementy wit. dla kobiet w ciazy, kwas foliowy i dodatkowa jod na recepte. W pierwszym miesiacu przeszlam szereg badan krwi, rowniez tych ktore sie robi na poczatku ciazy. Zbadano mnie pod kazdym kontem. Wiem, ze Dr Skweres jest rowniez endokrynologiem i to byl powod dla, ktorego zdecydowalam sie na niego.
Po 3 stymulacji pojawil sie maly pecherzyk :) i bingo.

Od grudnia 2015 chodze do Invicty w Gdyni. Staran o 2 dziecka trwaly juz 2 lata, myslalam ze moze po porodzie sytuacja sie u mnie unormowala i sama dam rade. Ale niestey nie. W Invicie z banki dali mi po 2 tab CLO, nie podzialalo juz w nastepnym tygodniu ( nie miesiacu) 3 tab. Wyrosl pecherzy ale maly, wiec kolejny raz dostalam po 3 tab. Pecherzyk sie powiekszyl i pek sam, ale niestety sie nie udalo. Z powodu oporu mojego organizmu zaczynam nowy cykl na leku Lametta.

Jesli moge porownac Gamete do Invicty to w Invicie jest przyjazniejsza atmosfera, bardzo sympatyczna lekarka, zawsze usmiechnieta i chetna do pomocy. Co dla mnie wazne slucha co do niej mowie.
Ale wlasciwie zdecydowalam sie na INvicte bo mam ja 3 min od biura, w ktorym pracuje i nie ukrywam, ze jest troszke tansza. Za wizyte z USG place 100 pln. A pierwsza wizyta byla za darmo :)

Wiadomość wyedytowana przez autora 21 stycznia 2016, 13:47


mkl
Autorytet
Postów: 1554
868

Wysłany: 21 stycznia 2016, 14:14
Cytuj | (0) | Zgłoś
Pani Olka dziękuje za informację i powodzenia życzę:)

Czekamy na Ciebie Marysia:)
f2w3rjjge8qi32en.png


mkl
Autorytet
Postów: 1554
868

Wysłany: 25 stycznia 2016, 14:58
Cytuj | (0) | Zgłoś
ChudaRuda jak tam wizyta??

Czekamy na Ciebie Marysia:)
f2w3rjjge8qi32en.png


ChudaRuda
Autorytet
Postów: 710
572

Wysłany: 25 stycznia 2016, 16:12
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej, wizyta ok. tzn. Pan doktor bardzo fajny, konkretny itd. Niestety nas czeka długie leczenie a może i sama procedura in vitro. Teraz mąż musi zrobić genetykę i zobaczymy jak to będzie dalej. Na chwilę obecną nie mamy szans na inseminację :(

Gameta , starania od 2012 r.
Jagna <3

klz9df9h8ryk9xex.png[/url]

mkl
Autorytet
Postów: 1554
868

Wysłany: 25 stycznia 2016, 16:20
Cytuj | (0) | Zgłoś
Bardzo mi przykro...wyniki nasienia takie złe??

Czekamy na Ciebie Marysia:)
f2w3rjjge8qi32en.png


ChudaRuda
Autorytet
Postów: 710
572

Wysłany: 25 stycznia 2016, 16:34
Cytuj | (0) | Zgłoś
Bardzo złe, dlatego musimy zrobić genetykę i zobaczymy co dalej. Na naturalne zajście w ciążę lekarz nie dał żadnych nadziei, chodź ja wierzę, że póki są plemniki to może stać się też jakiś cud. Fakt jest ich bardzo mało ale nie zamierzam się poddawać:)
Jak u Ciebie?

Gameta , starania od 2012 r.
Jagna <3

klz9df9h8ryk9xex.png[/url]

mkl
Autorytet
Postów: 1554
868

Wysłany: 25 stycznia 2016, 18:16
Cytuj | (0) | Zgłoś
u mnie 12dpo, objawów ciążowych brak, ale też @ nie ma, czsem @ dostaje 12dpo czasem 16 dpo więc na razie wielka niewiadoma.

Pamiętaj, że wystarczy jeden plemnik by doszło do zapłodnienia więc trzymam kciuki:*

Czekamy na Ciebie Marysia:)
f2w3rjjge8qi32en.png


ChudaRuda
Autorytet
Postów: 710
572

Wysłany: 27 stycznia 2016, 18:25
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mkl jak u Ciebie?

Gameta , starania od 2012 r.
Jagna <3

klz9df9h8ryk9xex.png[/url]


Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)