Forum Starając się z pomocą medyczną IN-VITRO - LIPIEC 2019
Odpowiedz

IN-VITRO - LIPIEC 2019

Oceń ten wątek:
  • Lili_E Autorytet
    Postów: 314 338

    Wysłany: 31 lipca, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sesil wrote:
    Kiedy mogłabym iść sprawdzić czy jest zarodek czy puste jajo? Wizyta w klinice dopiero 12 sierpnia więc oszaleje do tego czasu!
    U mnie było widać 18dpt czyli 5tc+3, ale nie wiem kiedy najwczesniej może byc widać

    5 lat starań
    grudzień 2016 - puste jajo płodowe
    06.04. - pierwsze IVF ICSI - 2 blastki 3BB - Beta 9dpt: <0,1 :(
    1.07. - drugie IVF IMSI - 1 blastka 4AB
    beta 9dpt - 255,4
    beta 11dpt - 548,0
    beta 14 dpt - 1938 :):)
    ❄❄

    NykBp2.png
  • Makt Autorytet
    Postów: 4527 2985

    Wysłany: 31 lipca, 20:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sesil wrote:
    Kiedy mogłabym iść sprawdzić czy jest zarodek czy puste jajo? Wizyta w klinice dopiero 12 sierpnia więc oszaleje do tego czasu!

    U mnie 15 dpt był pęcherzyk z zalążkiem ciałka żółtego który już ponoc potwierdza ze nie jest puste jajo płodowe

    MJiCp2.png

    #2 IVF: 13.06 - start; 4.07 - punkcja (8 oocytow, 7 zarodków); 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - pęcherzyk 2,2 mm i ciałko żółte 1,1 mm 🎉
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - serduszko ❤️
    Będzie dziewczynka! 😀
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️ ❤️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2)
    #1 IVF: 18.02.2019 - start; 14.03 - punkcja (6 oocytow, 3 zarodki, 2 przestały się rozwijać w 5 i 6 dobie); 19.03 - ET (morula); 29.03 - beta <0,10
    Ja - 33 l, Hashimoto i IO (unormowane), MTHFR 677CT układ homozygotyczny, PAI-1 4G układ heterozygotyczny
    Mąż -34l, oligospermia (czynnik immunologiczny), sukces dzięki TESE
  • agika88 Autorytet
    Postów: 1814 1240

    Wysłany: 31 lipca, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makt wrote:
    U mnie 15 dpt był pęcherzyk z zalążkiem ciałka żółtego który już ponoc potwierdza ze nie jest puste jajo płodowe
    Wlasnie niestety cialko pojawia sie rowniez wtedy koedy nie ma zarodka :(

    PCOS

    1 IUI- 01.2017 nieudana
    2 IUI- 02.2017 ciąża pozamaciczna :(
    3 IUI- 11.2017 nieudana
    4 IUI- nieudane

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer :(
    2 IVF- BRAK ZARODKÓW
    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.1.2) (4.3.3)

    transfer crio zarodka (4.1.1) puste jajo plodowe
  • kalade Autorytet
    Postów: 1241 1045

    Wysłany: 31 lipca, 20:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    Boze, strasznie sie to czyta :( bardzo Ci wspolczuje.. oczywiscie ze mnie przerazilo i to jak, do tego stopnia, ze nie wiem czy jestem gotowa na 3cia procedure i probe punkcji jajnika... nie mam pojecia czy sie odwaze.
    Ja tez sie ciesze z ciazy mojej siostry, która swoja droga jest ciaza z invitro, ale udalo sie im za pierwszym razem, przy pierwszym zarodku.. ale wiem ze rosnie mi maly chrzesniak/chrzesniaczka i chce byc dobra ciocia, a nie zgorzkniala stara baba.
    Tez mam podobne odczucia jak Ty, ze to w pewnym momencie zrobilo sie juz ryzykowne dla mojego zdrowia :(
    a co do adopcji - ile juz czekacie ? moja kolezanka juz 3ci rok i nic.. a zaznaczyla, ze dziecko moze miec do lat 3 :(
    A i jeszcze jedno pytanko - czy to nie jest tak, ze przy endomendzie in vitro jest wlasnie rozwiazaniem ? przeciez omija sie wszystko, potrzebna jest "tylko" macica....
    Aha, mialam biopsje endo , bo pytalas Kalade - u mnie wykazala, by podac zarodek w 6dpo

    Yellowberry, Sesil - gratulacje!

    KALADE - jestem mocno myslami z Twoim malenstwem , prosze miejze ten cud kobieto w koncu !

    Emi82, Kalade.. jedziemy na jednym, smutnym wózku :(

    Tak, przy endometriozie in vitro powinno pomóc, ale jak widać nie wszystkim :(
    Moja szwagierka też w ciąży, już 10 tydz. :)

    Dziękuję Kochana :* Jakoś do tego transferu podchodzę bez większych emocji. W niedzielę jadę na tydzień na Mazury, bo w tym się nie udało, więc sobie odpocznę :)

    Leoś (*)
    31.07 crio 4AB, 22dpt: serduszko 😍
    0iwit55.png
  • Sesil Autorytet
    Postów: 587 322

    Wysłany: 31 lipca, 20:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gdybym poszła sprawdzić 16 dpt trzydniowego zarodka to powinno być już coś wiadomo?

    03.18 - wyrok azoospermia
    04.18 - wyniki hormonów w normie
    05.18 - inhibina B 283,65 ( 11,5-368 )
    06.18 - mutacja CFTR
    07.18 - zabieg ZPN - bez poprawy
    11.08 - biopsja TESE - kilka plemników znalezionych po odwirowaniu, sprawdzane tylko prawe jądro
    01.19 - zmiana kliniki na nOvum
    03.19 - kuracja przed biopsją
    07.19 Biopsja igłowa, multum plemników dobrej jakości!! :)
    16.07 transfer trzydniowego zarodka 😍
    26.07 beta 92,01 prog 163,70 - 10dpt 😍
    12.08 mamy 💓😍 - 27 dpt
    Mamy ⛄⛄
    Mój wniosek: Nie traćcie czasu na pseudoandrologów!
    Sesil,suwaczek.png
  • kalade Autorytet
    Postów: 1241 1045

    Wysłany: 31 lipca, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    Ja umieram wewnętrznie od wczoraj, trudno mi się podnieść teraz jakoś. Gorzej niż zawsze. Strasznie staram sie byc normalna przy mezu, przy rodzicach. A potem wyje w lazience. Albo za domem. Musze poczekac pewnie pare dni, najgorsza jest ta niewiedza, co ja mam dalej robic, ciagle pytania w glowie " a co jesli nigdy " i niepotrzebne - wiem to - zadrreczanie sie. Boje sie dziewczyny, cholernie cholernie sie boje. Jak nigdy w zyciu.
    Ale decyzja ostatecznie podjeta - zmieniamy klinike na Poznan, Medart.
    Wroce tylko po tego ostatniego i zamykam historie z Warszawa i ten etap zycia.
    Ale co jesli III procedura rowniez sie nie uda? :(
    Kochana, daj sobie czas. Masz prawo do takich uczuć. Na początku jest ciężko, wiem, ale pogodzisz się z tym za kilka dni i znajdziesz siłę, żeby się nie poddawać. Mocno w to wierzę!
    Mam nadzieję, że nie będziesz musiała jednak zmieniać kliniki i ten zarodek będzie tym jedynym 😍
    Nie zakladaj, że III procedura też się nie uda, w ogóle nawet o tym nie myśl teraz! Skup się na teraźniejszości, ciesz się nowym domem :) a w międzyczasie działaj dalej, bo w końcu musi się udać!

    Leoś (*)
    31.07 crio 4AB, 22dpt: serduszko 😍
    0iwit55.png
  • Misia90 Ekspertka
    Postów: 196 312

    Wysłany: 31 lipca, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sesil wrote:
    Kiedy mogłabym iść sprawdzić czy jest zarodek czy puste jajo? Wizyta w klinice dopiero 12 sierpnia więc oszaleje do tego czasu!

    Ja wizytę pewnie będę miała tak jak Ty albo nawet później i tez się zastanawiam, czy iść do jakiegoś lekarza u siebie. Mama mówi, ze mam czekać na wizytę w klinice, bo tu mi jeszcze krzywdę zrobią😕 a z drugiej strony nie chce się nakręcać, ze jest ok a później się okaże, ze jednak nie😕 w sumie zostało by 12-13 dni do wizyty w klinice....to tyle ile minęło od transferu. Może jakoś dam radę wytrzymać do tego czasu.
    Zamiast się cieszyć z tego co jest, to człowiek się martwi na zapas😕 i tak w kółko

    f2w39jcgxssrdt0p.png

    On 32 l. :
    2011 Kryptozoospermia
    07.2018 Azoospermia
    10.2018 operacja ŻNP (Novum)
    02.2019 pojawiają się pojedyncze plemniki
    05.2019 mln plemników
    07.2019 0,3 mln ruchliwych plemników

    Ona 29 l. :
    prolaktyna ↑, niedoczynność tarczycy
    Bromergon, Euthyrox

    07.2019 I ICSI- 9 komórek- 6 zarodków- 2 przestały się rozwijać
    18.07.2019 transfer dwudniowego zarodka
    11 dpt beta 159,4 prog 154
    13 dpt beta 379,2 prog 214
    15 dpt beta 744,5
    18 dpt beta 2578 prog 215
    26 dpt mamy serduszko ❤️

    mamy ❄️❄️ z drugiej i ❄️z piątej doby
  • Makt Autorytet
    Postów: 4527 2985

    Wysłany: 31 lipca, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kate jak tam?

    MJiCp2.png

    #2 IVF: 13.06 - start; 4.07 - punkcja (8 oocytow, 7 zarodków); 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - pęcherzyk 2,2 mm i ciałko żółte 1,1 mm 🎉
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - serduszko ❤️
    Będzie dziewczynka! 😀
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️ ❤️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2)
    #1 IVF: 18.02.2019 - start; 14.03 - punkcja (6 oocytow, 3 zarodki, 2 przestały się rozwijać w 5 i 6 dobie); 19.03 - ET (morula); 29.03 - beta <0,10
    Ja - 33 l, Hashimoto i IO (unormowane), MTHFR 677CT układ homozygotyczny, PAI-1 4G układ heterozygotyczny
    Mąż -34l, oligospermia (czynnik immunologiczny), sukces dzięki TESE
  • agika88 Autorytet
    Postów: 1814 1240

    Wysłany: 31 lipca, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makt wrote:
    Kate jak tam?
    Wierze ze wszystko ok krwawienia sie zdarzaja.

    PCOS

    1 IUI- 01.2017 nieudana
    2 IUI- 02.2017 ciąża pozamaciczna :(
    3 IUI- 11.2017 nieudana
    4 IUI- nieudane

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer :(
    2 IVF- BRAK ZARODKÓW
    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.1.2) (4.3.3)

    transfer crio zarodka (4.1.1) puste jajo plodowe
  • Misia90 Ekspertka
    Postów: 196 312

    Wysłany: 31 lipca, 20:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa bardzo współczuje. Nie jestem w stanie pisać na bieżąco przez prace (szefowa szaleje, wszędzie kamery chociaż pracuje w biurze). Ale kibicuje każdej z dziewczyn i trzymam kciuki. Mam nadzieje, ze każda z nas w końcu doczeka się szczęścia🙂 zasługujemy na to. A to przez co przechodzimy zrozumie tylko ten kto tego doświadczył🙁 na pocieszenie dodam brat mojego męża ma synka z 3 procedury-ostatniego,najsłabszego zarodka🙂wiec chyba dopóki starczy sił i pieniędzy nie można się poddawać🙂

    Makt, Emi82 lubią tę wiadomość

    f2w39jcgxssrdt0p.png

    On 32 l. :
    2011 Kryptozoospermia
    07.2018 Azoospermia
    10.2018 operacja ŻNP (Novum)
    02.2019 pojawiają się pojedyncze plemniki
    05.2019 mln plemników
    07.2019 0,3 mln ruchliwych plemników

    Ona 29 l. :
    prolaktyna ↑, niedoczynność tarczycy
    Bromergon, Euthyrox

    07.2019 I ICSI- 9 komórek- 6 zarodków- 2 przestały się rozwijać
    18.07.2019 transfer dwudniowego zarodka
    11 dpt beta 159,4 prog 154
    13 dpt beta 379,2 prog 214
    15 dpt beta 744,5
    18 dpt beta 2578 prog 215
    26 dpt mamy serduszko ❤️

    mamy ❄️❄️ z drugiej i ❄️z piątej doby
  • Makt Autorytet
    Postów: 4527 2985

    Wysłany: 31 lipca, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    agika88 wrote:
    Wierze ze wszystko ok krwawienia sie zdarzaja.

    Ja tez ale jednak troszkę się martwię

    MJiCp2.png

    #2 IVF: 13.06 - start; 4.07 - punkcja (8 oocytow, 7 zarodków); 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - pęcherzyk 2,2 mm i ciałko żółte 1,1 mm 🎉
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - serduszko ❤️
    Będzie dziewczynka! 😀
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️ ❤️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2)
    #1 IVF: 18.02.2019 - start; 14.03 - punkcja (6 oocytow, 3 zarodki, 2 przestały się rozwijać w 5 i 6 dobie); 19.03 - ET (morula); 29.03 - beta <0,10
    Ja - 33 l, Hashimoto i IO (unormowane), MTHFR 677CT układ homozygotyczny, PAI-1 4G układ heterozygotyczny
    Mąż -34l, oligospermia (czynnik immunologiczny), sukces dzięki TESE
  • Jeheria Autorytet
    Postów: 590 415

    Wysłany: 31 lipca, 20:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a.a.90 wrote:
    Zaczynam dług i protokół:) miała ktoras z Was;)?
    Ja mam w tej chwili 😉

    d95cd4ea35.png
    Starania od sierpień 2016
    Mutacja Leiden hetero, Hashimoto, IO, endometrioza I st., cienkie endometrium, MTHFR A1298C hetero, PAI hetero

    HSG ok, histero ok, kariotypy ok, nasienie ok
    10.08.19 punkcja - 17 pęcherzyków, 6 zapłodniono, 6 zarodków dotrwało do 3 doby
    13.08.19 transfer 9a,
    na zimowisku 5❄️: 4ab, trzy 3bb, 1bb
    beta 9dpt=61, prg 202
    beta 11dpt=159
    beta 15dpt=985, prg 242
    24 dpt ♥️
  • agika88 Autorytet
    Postów: 1814 1240

    Wysłany: 31 lipca, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makt wrote:
    Ja tez ale jednak troszkę się martwię
    Wszystko musi byc dobrze, jrdnak krawienie jest bardzo niepokojące..

    PCOS

    1 IUI- 01.2017 nieudana
    2 IUI- 02.2017 ciąża pozamaciczna :(
    3 IUI- 11.2017 nieudana
    4 IUI- nieudane

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer :(
    2 IVF- BRAK ZARODKÓW
    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.1.2) (4.3.3)

    transfer crio zarodka (4.1.1) puste jajo plodowe
  • Jeheria Autorytet
    Postów: 590 415

    Wysłany: 31 lipca, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makt wrote:
    Dziękuje za założenie nowego watku :) Przeniosłam teraz jeszcze Misie i uzupełniłam statystyki (łącznie z % skuteczności) wiec sprawdź proszę czy wszystko ci się zgadza :)

    Od siebie dziewczyny dziękuje wam za ten miesiąc pełen emocji. Zżyłam się z wami bardzo i wiecie ze każdej z was życzę upragnionego sukcesu i naprawdę żałuje ze nie mogłam tego miesiąca zakończyć z wynikiem 100%.
    Mam nadzieje ze nie byłam zbyt upierdliwa i tak jak obiecywałam będę dalej zaglądać na miesięczne wątki na różowa stronę :)
    Byłaś i jesteś super :*

    Makt lubi tę wiadomość

    d95cd4ea35.png
    Starania od sierpień 2016
    Mutacja Leiden hetero, Hashimoto, IO, endometrioza I st., cienkie endometrium, MTHFR A1298C hetero, PAI hetero

    HSG ok, histero ok, kariotypy ok, nasienie ok
    10.08.19 punkcja - 17 pęcherzyków, 6 zapłodniono, 6 zarodków dotrwało do 3 doby
    13.08.19 transfer 9a,
    na zimowisku 5❄️: 4ab, trzy 3bb, 1bb
    beta 9dpt=61, prg 202
    beta 11dpt=159
    beta 15dpt=985, prg 242
    24 dpt ♥️
  • Sesil Autorytet
    Postów: 587 322

    Wysłany: 31 lipca, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Misia90 wrote:
    Ja wizytę pewnie będę miała tak jak Ty albo nawet później i tez się zastanawiam, czy iść do jakiegoś lekarza u siebie. Mama mówi, ze mam czekać na wizytę w klinice, bo tu mi jeszcze krzywdę zrobią😕 a z drugiej strony nie chce się nakręcać, ze jest ok a później się okaże, ze jednak nie😕 w sumie zostało by 12-13 dni do wizyty w klinice....to tyle ile minęło od transferu. Może jakoś dam radę wytrzymać do tego czasu.
    Zamiast się cieszyć z tego co jest, to człowiek się martwi na zapas😕 i tak w kółko

    Też właśnie się obawiam czy jak pójdę gdzieś tutaj to czy tylko się nie wkurze i tyle.. Jednak w klinice maja o wiele lepszy sprzęt. Nie wiem czy tak czy siak nie będę musiala się wybrać bo policzyłam lutiniusa i zabraknie mi go do wizyty.

    03.18 - wyrok azoospermia
    04.18 - wyniki hormonów w normie
    05.18 - inhibina B 283,65 ( 11,5-368 )
    06.18 - mutacja CFTR
    07.18 - zabieg ZPN - bez poprawy
    11.08 - biopsja TESE - kilka plemników znalezionych po odwirowaniu, sprawdzane tylko prawe jądro
    01.19 - zmiana kliniki na nOvum
    03.19 - kuracja przed biopsją
    07.19 Biopsja igłowa, multum plemników dobrej jakości!! :)
    16.07 transfer trzydniowego zarodka 😍
    26.07 beta 92,01 prog 163,70 - 10dpt 😍
    12.08 mamy 💓😍 - 27 dpt
    Mamy ⛄⛄
    Mój wniosek: Nie traćcie czasu na pseudoandrologów!
    Sesil,suwaczek.png
  • Jeheria Autorytet
    Postów: 590 415

    Wysłany: 31 lipca, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O matko Kate co tam się dzieje? :/

    d95cd4ea35.png
    Starania od sierpień 2016
    Mutacja Leiden hetero, Hashimoto, IO, endometrioza I st., cienkie endometrium, MTHFR A1298C hetero, PAI hetero

    HSG ok, histero ok, kariotypy ok, nasienie ok
    10.08.19 punkcja - 17 pęcherzyków, 6 zapłodniono, 6 zarodków dotrwało do 3 doby
    13.08.19 transfer 9a,
    na zimowisku 5❄️: 4ab, trzy 3bb, 1bb
    beta 9dpt=61, prg 202
    beta 11dpt=159
    beta 15dpt=985, prg 242
    24 dpt ♥️
  • Berbeć. Autorytet
    Postów: 402 177

    Wysłany: 31 lipca, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kalade wrote:
    Ojej źle to brzmi Kochana:( czyli już nie ma żadnych szans?:(
    Szanse są, ale bardzo znikome

    -wiek 37 lat
    -endometrioza
    -kariotypy+trombofilia -ok
    -mutacja MTHFR
    -I procedura - punkcja wrzesień 2018 - 4 zarodki
    -problem z endometrium
    -I transfer dwóch blastek - marzec 2019 - cb
    -wodniaki jajowodów - zabieg niebezpieczny dla zdrowia
    -II transfer 4.1.1 - 9.08 - nieudany
    -brak kasy i chęci, żeby dalej się leczyć
    -adopcja?😊
  • kate2friend Autorytet
    Postów: 1130 1193

    Wysłany: 31 lipca, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wrocilam do domu. Z dzidzia Ok bije serduszko ale ciagle krew leci. Nie zostałam tam bo sie nie dalam babce zbadac recznie. Poprosiłam tylko o usg dopochwowe. Nie chcialam zeby mi naciskała brzucha. Nawet nie umiała powiedziec skad to krwawienie. Ja tylko zamykałam okno i tak mocno sie wyciągnęłam ze poczułam silny bol i po pol godz jednak chlusnęło krwią. Na ostatni Dzien lipca musiało tak sie stac. Jak mi jutro przejdzie i sie uspokoi to pojade prywatnie do gina spakuje sie i jak mi powie ze cos sie odrywa to do szpitala wtedy maz mnie zawiezie. Dzisiaj nie chcialam jechac do szpitala taki kawał drogi bo mnie wytrzeslo tak ze w domu znowu krwawiłam. Teraz leze i sie nie ruszam. Mam nadzieje ze wszyskto mi sie tam ladnie zagoi. Dzidzia walczy

    2019.09.17 usg dziewczynka ❤️
    2019.09.10 dzidzia 6cm ❤️
    2019.08.21 dzidzia 2,3cm ❤️
    2019.08.08 dzidzia 0,83cm ❤️
    2019.07.29 dzidzia 0,3cm mamy ❤️
    2019.07.26 pęcherzyk ciążowy 6mm
    2019.07.25 17dpt bhcg 8359
    2019.07.23 15dpt bhcg 4920
    2019.07.19 11dpt bhcg 959,5
    2019.07.17 9dpt bhcg 354
    2019.07.15 7dpt bhcg 81,76
    2019.07.08 FET 4AA godz 14:00 (EG)
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 953 1309

    Wysłany: 31 lipca, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ufffffff!!!!

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, reszta OK, AMH 2,64 niepłodność idiopatyczna
    01.2013 - CP z komplikacjami :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo na cito)
    * FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    * FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endometrium-wniosek: transfer przeniesiony na 6 d.po owulacji.
    *FET 3.2.2 - 23.07 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09; beta 24.09 :(
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • Makt Autorytet
    Postów: 4527 2985

    Wysłany: 31 lipca, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kate2friend wrote:
    Wrocilam do domu. Z dzidzia Ok bije serduszko ale ciagle krew leci. Nie zostałam tam bo sie nie dalam babce zbadac recznie. Poprosiłam tylko o usg dopochwowe. Nie chcialam zeby mi naciskała brzucha. Nawet nie umiała powiedziec skad to krwawienie. Ja tylko zamykałam okno i tak mocno sie wyciągnęłam ze poczułam silny bol i po pol godz jednak chlusnęło krwią. Na ostatni Dzien lipca musiało tak sie stac. Jak mi jutro przejdzie i sie uspokoi to pojade prywatnie do gina spakuje sie i jak mi powie ze cos sie odrywa to do szpitala wtedy maz mnie zawiezie. Dzisiaj nie chcialam jechac do szpitala taki kawał drogi bo mnie wytrzeslo tak ze w domu znowu krwawiłam. Teraz leze i sie nie ruszam. Mam nadzieje ze wszyskto mi sie tam ladnie zagoi. Dzidzia walczy

    Pamiętaj ze to nie jest przesad - nie można się tak wyciągać i naciągać, sięgać do góry itd. Zwłaszcza teraz na początku uważaj na takie ruchy, zeby brzuszka nie naciągać i napinać :) cieszę się ze dzidzia walczy i jest dobrze. Musi być dziewucha! :)

    MJiCp2.png

    #2 IVF: 13.06 - start; 4.07 - punkcja (8 oocytow, 7 zarodków); 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - pęcherzyk 2,2 mm i ciałko żółte 1,1 mm 🎉
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - serduszko ❤️
    Będzie dziewczynka! 😀
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️ ❤️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2)
    #1 IVF: 18.02.2019 - start; 14.03 - punkcja (6 oocytow, 3 zarodki, 2 przestały się rozwijać w 5 i 6 dobie); 19.03 - ET (morula); 29.03 - beta <0,10
    Ja - 33 l, Hashimoto i IO (unormowane), MTHFR 677CT układ homozygotyczny, PAI-1 4G układ heterozygotyczny
    Mąż -34l, oligospermia (czynnik immunologiczny), sukces dzięki TESE
‹‹ 265 266 267 268 269

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)