Forum Starając się z pomocą medyczną IN-VITRO - MAJ 2019
Odpowiedz

IN-VITRO - MAJ 2019

Oceń ten wątek:
  • zulka Autorytet
    Postów: 1247 1289

    Wysłany: 6 maja 2019, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mm1 wrote:
    U kogo jesteś? Ja też do Invimedu jeżdżę. ...
    Jestem u Lachowskiego. W sumie jestem zadowolona. Zobaczymy co będzie dalej.

    byle_do_jutra lubi tę wiadomość

  • evkill Autorytet
    Postów: 6119 4203

    Wysłany: 6 maja 2019, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sialalaKoniczynaDwa wrote:
    hej. Długo zeszło...zla jestem bo jutro na 10.30 musze jechac do anestezjologa. i badania na czczo.....czyli do pracy i tak nie pójdę.

    Mam tylko Puregon dzis i jutro 150, potem kolejne 3dni 125..
    Dr mial dziś dziwny chumorek..
    Dostalam zjebki ze biore az 4000 wit D3..max 2000
    Pytalam czy moge przy stymulacji przeciwbolwe...tylko Paracetamol- mam alergie...wiec mam problem w razie bólu glowy...
    Z ziół moge melise...reszty nie....

    Moje wyniki
    Lh 3.95
    FSH 5.17
    ESTRADIOL 165.6
    E2 DRUGIE OZNACZENIE 45.209
    PROGESTERON 1.24
    PRG DRUGIE OZNACZENIE 0.389

    Pytalam o komorki bo zdecydowalam, ze chce je oddac.
    Dr namawia na mrozenie...ale koszt tysiaka mnie chyba przerasta...tymbardziej jak trzeba bedzie podejsc do kolejnych transferow ( o ile beda zarodki)..wiec mam metlik w głowie...pewnie ze bym chciala zamrozic w razie W...ale nie wiem...o dawstwie jestem już przekonana, choć bylam na NIE.
    Dr uwaza ze bedzie duzo komorek..
    Pierwszy zastrzyk za mną, trzeslam sie jak galareta..
    włożyłam do lodowki...nie wiem czy sama sobie poradzę...i czy dobrze oblicze dawkę....czarna magia troche...
    Od jutra mam brac o 21-22, położna mowila by trzymac sie stalej godziny...pracuje do 22..ale teraz ide dopiero w piatek...mysle nad urlopem...ale pewnie przyda sie bardziej na punkcje i po jak wystapi hiperka, dr twierdzi, ze wystapi...
    Zarodek moze mi podac 1 choc chcialam 2..wg niego 2 to zbyt niebezpieczne i przy 1ivf sie juz tego nie robi...
    Mam dzis mieszane uczucia co do tej wizyty...jak zwykle czulam sie jak czop zadając " glupie" pytania w stylu czy po Puregonie moge sie zle czuc, czy moze mi sie coś stać,
    " Moze Pani nawet umrzec jak bedzie Pani uczulona...tak samo jak z innymi lekami...i ze jak sie nastawie ze cos sie stanie - to sie moze stac"....
    Po zastrzyku chyba ok choc oczywiście sobie wkrecam ze jakos mi dziwnie.
    Jutro na czczo musze jechać...obym nie padła po drodze bo jade sama

    Sorki ze tak chaotycznie, ale taka dzis jestem
    Szukam Cię na pierwszej stronie, żeby zobaczyć gdzie się leczysz, ale chyba Cię nie ma.

    Moim zdaniem lepiej zamrozić niż podchodzić do kolejnej procedury, czegoCi oczywiście nie życzę. Na Twoim miejscu bym zamroziła. Była Tu dziewczyna, która oddała komórki i niestety żaden zarodek jej się nie utrzymał .

    moja historia

    "Gdy nie mamy w sobie gniewu, nie mamy też wrogów, gdy pożera nas nienawiść, widzimy wrogów wszędzie"
  • Mania80 Autorytet
    Postów: 623 491

    Wysłany: 6 maja 2019, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Catlady wrote:
    Evkill dzięki, zobaczysz że ten tydzień szybko Ci zleci 🤗

    Trzymam ✊🏻✊🏻✊🏻Za punkcję

    Catlady lubi tę wiadomość

    Choroba M-nowotwór
    2019-Azospermia
    starania IUI AID 3x😔
    Nowa klinika Eurofertil
    eraz IVF. 16.04.2019 2dc i START zaczynamy stymulację IVF-idziemy po swoje
    1.05 punkcja
    6.05 transfer 2❤️❤️-niech zostaną 😢
    Został 1❄️ Zabrany do domku 17.06 rośnij kropku
    3dpt beta -, testy 7-10 dpt białe, czekamy❤️❤️
    39lat
    Co nas nie zabije, to nas wzmocni. Żyj tak, byś niczego nie żałował-nie bój się, zawsze walcz do końca.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 maja 2019, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale mamy punkcji w tym tygodniu <3 bedzie duzo pieknych komoreczek, sliczne zarodki i same tluste bety <3

    CYTRYNKA_2016, byle_do_jutra, Mania80, Catlady, Ewka1700, Makt, diversik89, ELI ;), Nadzieja, Wiki03, kasiek2620 lubią tę wiadomość

  • piegusek Ekspertka
    Postów: 176 149

    Wysłany: 6 maja 2019, 22:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewka1700 wrote:
    Mam 11 pęcherzyków, dr mówi że jak przy moim 1 jajniku jest dobrze😊
    W czwartek punkcja!😃
    Wow super wynik🤗🤗🤗

    Ewka1700 lubi tę wiadomość

    oar8gox1ax113ta0.png
    31l
    starania od 3 lat
    3 xIUI :(
    endometrioza IIst.
    niedoczynność tarczycy Letrox 75
    IVF długi protokół - start V 2019
    transfer 8A
    beta 284, beta 683
    Mamy ❤
  • Catlady Autorytet
    Postów: 3495 4735

    Wysłany: 6 maja 2019, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mila2019 wrote:
    Ale mamy punkcji w tym tygodniu <3 bedzie duzo pieknych komoreczek, sliczne zarodki i same tluste bety <3
    Oby oby! 🥺🥰

    Mania80 lubi tę wiadomość

    atdc2n0amlg0m4m8.png
    🙋🏻‍♀️:
    • MTHFR c.677C>T / MTHFR c.1298A>C układ heterozygotyczny
    • Niedrożny prawy jajowód
    💁🏻‍♂️:
    • Nekrospermia / brak ruchliwych plemników
    Kwiecień 2019 - przygotowanie do procedury IVF (ICSI)
    07.05.2019 - punkcja: 16 komórek, 12 zapłodnionych, 4 zarodki
    12.05.2019 - ET 5.1.1 ☹️
    05.06.2019 - FET odwołany (endo 6,6mm)
    14.08.2019 - FET 4.1.1 ☹️
    11.09.2019 - FET 4.1.1 😊
    7dpt - bhcg 13,3mlU/ml; progesteron 33,28ng/ml
    9dpt - bhcg 46,03mlU/ml; progesteron 45,37ng/ml
    11dpt - bhcg 120,9mlU/ml; progesteron 49,25ng/ml
    15dpt - bhcg 1052mlU/ml; progesteron 36ng/ml
    27dpt - mamy ❤️
    30.05.2020 - Tadziu jest już z nami 🥰

    Został 1 ❄️ (3.2.1)
    Pełni nadziei ❤️
  • Ewka1700 Autorytet
    Postów: 1044 273

    Wysłany: 6 maja 2019, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ange wrote:
    Dobrze? Chyba wspaniale ☺️ ja już wiem, że punkcja w czwartek.

    To będziemy we dwie kolorowo snić😊

    endometrioza IV
    starania od 2016 r.
    Marzec 2019 ICSI :(
    Marzec 2020 CP
    usunięty prawy jajowód
  • Ewka1700 Autorytet
    Postów: 1044 273

    Wysłany: 6 maja 2019, 22:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Catlady wrote:
    7:45 🙃

    Będę zaciskac kciuki jadąc do pracy😁
    Fajnie, że tak wcześnie, ja dopiero o 12...

    Catlady lubi tę wiadomość

    endometrioza IV
    starania od 2016 r.
    Marzec 2019 ICSI :(
    Marzec 2020 CP
    usunięty prawy jajowód
  • Makt Autorytet
    Postów: 10995 8350

    Wysłany: 6 maja 2019, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mania80 wrote:
    3 zarodki poczekaly do dziś, zabieram do domu:)❤️❤️❤️✊🏻✊🏻✊🏻

    Ale ze wszystkie 3? :) super wynik :)
    Edit: doczytałam :) trzymam teraz kciuki za ciebie i resztę dziewczyn :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 maja 2019, 23:15

    cWmcp1.png

    IId6p1.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • Makt Autorytet
    Postów: 10995 8350

    Wysłany: 6 maja 2019, 23:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zulka wrote:
    Moje drogie nie udzielałam się ostatnio ale Was śledzę. Widzę, że pojawiły się nowe staraczki . Cieszy mnie fakt, że tak wielu dziewczyną się udało i mam nadzieję, że już niedługo też i mi się uda.

    Dzisiaj byłam na wizycie i trochę jestem zła bo tak naprawdę w tym momencie mogłam czekać na betę. Transfer mógł być parę dni temu , endo ładne, owulacja była bo ciałko żółte było widać ale przez weekend majowy transfer został przełożony na kolejny cykl. Nie wiem czy cała klinika nie pracowała czy tylko mój lekarz ale wiadomo, że każda z Nas po nieudanym transferze czy po punkcji chciałaby próbować od razu w kolejnym cyklu. Teraz zostaje mi czekać na @ za ok tydzień i ruszam z cyklem sztucznym.


    Cytrynka dopisz mnie proszę.

    zulka - invimed Wrocław - 37 -I IVF protokół krótki - II FET (S) 31.05 - 4.06 ? - 4AA

    Ja mam 3.06 urodziny to bede wysyłać dobre fluidy :)

    cWmcp1.png

    IId6p1.png

    19.03 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07 - ET (3.1.1);
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼
    Mamy 4 bałwanki! ❄️❄️❄️❄️
    (3.1.2, 4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
  • Olga_89 Autorytet
    Postów: 1151 2429

    Wysłany: 6 maja 2019, 23:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewka1700 wrote:
    Dziewczynki, po ilu dniach miałyście podawany zarodek? Mogą czekać dłużej niż do 5 doby?

    Ja mam podanego z 6 doby.. bo troszke wolniej sie rozwijal I go przytrzymali :) dogonil ladnie reszte w 6 dobie... dlatego mysle,ze bedzie dziewucha..bo zawzieta :D

    Ewka1700, Makt lubią tę wiadomość

    8p3oskjozzzi1rdx.png
    Udzial w badaniach lkinicznych, Kriobank Bialystok-IVF
    AMH 8.62
    lekko Policystyczne jajniki
    07.03. 19 transfer 5 dniowego kropka 4AA
    mamy jeszcze:❄️❄️❄️
    15.03.19 8dpt beta 0
    Crio 05.04.19 4AA
    9dpt--> beta 178 😍 prog 15.53... 11dpt--> beta 389 😊 18dpt-->beta 8630 😄
    05.05--> serce wali jak dzwon :) <3 mamy 11mm :)
    07.07.19--> znamy plec :) chlopczyk! Gabrys <3
  • xagax Autorytet
    Postów: 2140 1876

    Wysłany: 7 maja 2019, 00:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    evkill wrote:
    Nie miałam przyjemności. Zadowolona jesteś? Ja chodzę do Serafina, a Juraszek mi robił punkcję, bo mojego nie było.
    Tak bardzo fajny lekarz, wszystko dokładnie opowiada, tłumaczy. Kontakt meilowy i telefoniczny super(zastanawiam się kiedy on to ogarnia, bo odpowiedzi często już po kilku minutach) 😀Ja z Serafinen nie miałam przyjemności. W czasie stymulacji Pan doktor Ch. miał urlop, więc na ostatnie wizyty chodziłam do dr Mańki, punkcje robiła mi Pani doktor Magda lub Marta(nie pamiętam) , A transfer dr Orliński😂😂😂

    *od 2016 starania o dziecko
    *Marzec 2017 pierwsza wizyta w klinice niepłodności
    *Grudzień 2017 laparoskopia+ hinteroskopia
    -usunięcie przegrody
    -Endometrioza 1 stopnia
    *Styczeń 2018 Mąż operacja żylaków,zero poprawy morfologia 1-2%
    *Kwiecień 2019 IMSI długi protokół
    -04.04.2019 transfer😢 -8dpt beta 0.5 -10dpt beta 0.1 brak mrożaczków
    *Maj 2019 badanie kariotypów-wynik ok
    *Sierpień 2019 badanie na trombofilię-wszystko ok
    *Sierpień 2019 badanie kirów
    *Styczeń 2020 biopsja endometrium
    *Luty 2020 IMSI
    -14.02.2020 transfer 2-3 dniowców
    #6dpt beta 8,08 #8dpt 27,4 #10dpt 24,5 #11dpt 15,5😢
    -sierpień 2020 histeroskopia -wszystko ok
    -wrzesień biopsja end. z nk :wynik 1600/10
    -12.10 transfer jedynego mrożaka blastka 2bb
  • xagax Autorytet
    Postów: 2140 1876

    Wysłany: 7 maja 2019, 00:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mania80 wrote:
    Dwa ❤️❤️Już ze mną :) godzinka leżenia teraz i do domu. Wszystko sprawnie. Na ekranie zostały pokazane dwa zarodki, następnie transfer pod nadzorem usg . Wspaniała obsługa w tym Eurofertil.

    🙏🙏zostańcie ze mną .
    Jestem Tobą. Trzymam kciuki✊✊✊✊W którym dniu zamierzasz zrobić betę ?

    Mania80 lubi tę wiadomość

    *od 2016 starania o dziecko
    *Marzec 2017 pierwsza wizyta w klinice niepłodności
    *Grudzień 2017 laparoskopia+ hinteroskopia
    -usunięcie przegrody
    -Endometrioza 1 stopnia
    *Styczeń 2018 Mąż operacja żylaków,zero poprawy morfologia 1-2%
    *Kwiecień 2019 IMSI długi protokół
    -04.04.2019 transfer😢 -8dpt beta 0.5 -10dpt beta 0.1 brak mrożaczków
    *Maj 2019 badanie kariotypów-wynik ok
    *Sierpień 2019 badanie na trombofilię-wszystko ok
    *Sierpień 2019 badanie kirów
    *Styczeń 2020 biopsja endometrium
    *Luty 2020 IMSI
    -14.02.2020 transfer 2-3 dniowców
    #6dpt beta 8,08 #8dpt 27,4 #10dpt 24,5 #11dpt 15,5😢
    -sierpień 2020 histeroskopia -wszystko ok
    -wrzesień biopsja end. z nk :wynik 1600/10
    -12.10 transfer jedynego mrożaka blastka 2bb
  • xagax Autorytet
    Postów: 2140 1876

    Wysłany: 7 maja 2019, 00:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rebe wrote:
    U mnie 6 dpt i przy wkładaniu globulek, został mi na aplikatorze brunatny ślad. Nie za wielki, ale kurczę znów taki zabarwiony na brązowo/ kawowo śluz.
    Przy tym transferze pojawił się w:
    2,3,4 dpt i dziś 6dpt.

    Zrobiłam sikacza oczywiście negatywny.

    Nie mam żadnych „objawów”, ot boli jak na okres i jakbym robiła brzuszki pol nocy.

    Jestem załamana, ani się skupic, ani się piękna pogody cieszyć :-( te dwa tygodnie są najgorsze :-(

    Ps. Czy to możliwe zeby mi przy transferze tak podraznili? Bo globulki to chyba nie są, już nic nie piecze przy aplikowanie, paznokcie na wszelki wypadek spiłowane, a wkładam globulki tak delikatnie jakby były conajmniej złotymi jajami..
    Dla mnie też z całej procedury ten czas po transferze był najgorszy 🙃🙃🙃Trzymaj się będzie dobrze 👍

    rebe lubi tę wiadomość

    *od 2016 starania o dziecko
    *Marzec 2017 pierwsza wizyta w klinice niepłodności
    *Grudzień 2017 laparoskopia+ hinteroskopia
    -usunięcie przegrody
    -Endometrioza 1 stopnia
    *Styczeń 2018 Mąż operacja żylaków,zero poprawy morfologia 1-2%
    *Kwiecień 2019 IMSI długi protokół
    -04.04.2019 transfer😢 -8dpt beta 0.5 -10dpt beta 0.1 brak mrożaczków
    *Maj 2019 badanie kariotypów-wynik ok
    *Sierpień 2019 badanie na trombofilię-wszystko ok
    *Sierpień 2019 badanie kirów
    *Styczeń 2020 biopsja endometrium
    *Luty 2020 IMSI
    -14.02.2020 transfer 2-3 dniowców
    #6dpt beta 8,08 #8dpt 27,4 #10dpt 24,5 #11dpt 15,5😢
    -sierpień 2020 histeroskopia -wszystko ok
    -wrzesień biopsja end. z nk :wynik 1600/10
    -12.10 transfer jedynego mrożaka blastka 2bb
  • IGA Autorytet
    Postów: 3128 2699

    Wysłany: 7 maja 2019, 06:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny powodzenia dzisiaj na punkcjach. :)

    Karr, Catlady, mila2019 lubią tę wiadomość

    b79b4656f3.png

    Luty 2018-laparoskopia, usuniety 6cm potworniak z czescia jajnika
    30.05.18 I 29.06.18- 😥, 28.08.18-3 UIU Odwolana za slabe nasienie
    13.09.18 - odwołany start z IMSI - torbiel
    I IMSI 08.10.18
    transer 8B I 7B )😢
    crio 26.11 - 2BB - cb
    II IMSI krotkie- 0 zarodkow
    III IMSI z KD luty 2019
    04.03.19- FET KD (9A I 9B) -.cb
    14.05.19- FET 2 bla(AZ)-😢
    Wrzesien 2019- FET KD 4 A 😢
    12.11.19- Fet AZ4 BB cb
    16.12.19- AZ 6.1.1 (:
    5dpt-10,1 8dpt- 51,1, 11 dpt- 154,1, 14 dpt- 649,1,17 dpt-2290 pecherzyk 7 mm, 23 dpt-13900, 26 dpt ❤+ krwiak 7 tydzien * 💔
    20.03.20 - AZ 6.1.1 cudzie trwaj :)
    badania nieprawidlowosci:Allo- z partnerem 38 % i z dawcą 15%, Ana 1 I 2i 3 dodatnie,MTHFR 6777C-T układ hetero,PAI- 1 układ homo
  • mm1 Autorytet
    Postów: 1426 1333

    Wysłany: 7 maja 2019, 07:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zulka wrote:
    Jestem u Lachowskiego. W sumie jestem zadowolona. Zobaczymy co będzie dalej.
    A ile zarodków bralas za pierwszym razem?

    Ja 39 lat
    09.2006 Julia
    10 lat zmagań i nic
    jajowody drożne, czynnik męski :(
    IUI 07.2017 :(
    08.2017 rozpoczęcie procedury IVF
    15.09.2017 pick up mamy ❄❄❄❄❄
    13.11.2017 crio ❄❄ :(
    19.07.2019 crio ❄ +embryoglue
    7 dpt beta 5,7/ 8 dpt beta 7,6 / 9 dpt beta 8,7 😔
    23.10.2019 crio ❄+ embryoglue 6tc*😢
    8 dpt beta 65,6 😊
    10 dpt beta 117,4 ( po 43h ) prog 17,60
    12 dpt beta 264,3 prog 19,00
    24 dpt beta 15880 prog 19,00
    02.06.2020 crio ❄ + embryoglue 😢
    2 IVF 08.2020 IMSI
    21.08.2020 pick up mamy ❄ ❄ ❄ ❄
    26.10.2020 crio ❄ 4ab😢
  • Mania80 Autorytet
    Postów: 623 491

    Wysłany: 7 maja 2019, 07:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    xagax wrote:
    Jestem Tobą. Trzymam kciuki✊✊✊✊W którym dniu zamierzasz zrobić betę ?


    Dziękuje ☺️Chciałabym już dziś :)
    chyba w piątek zrobie pierwsza próbę i poniedziałek . Choć ten piątek przemyśle jeszcze, nie chce dodatkowego stresu ☺️☺️

    Choroba M-nowotwór
    2019-Azospermia
    starania IUI AID 3x😔
    Nowa klinika Eurofertil
    eraz IVF. 16.04.2019 2dc i START zaczynamy stymulację IVF-idziemy po swoje
    1.05 punkcja
    6.05 transfer 2❤️❤️-niech zostaną 😢
    Został 1❄️ Zabrany do domku 17.06 rośnij kropku
    3dpt beta -, testy 7-10 dpt białe, czekamy❤️❤️
    39lat
    Co nas nie zabije, to nas wzmocni. Żyj tak, byś niczego nie żałował-nie bój się, zawsze walcz do końca.
  • Mania80 Autorytet
    Postów: 623 491

    Wysłany: 7 maja 2019, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Makt wrote:
    Ale ze wszystkie 3? :) super wynik :)
    Edit: doczytałam :) trzymam teraz kciuki za ciebie i resztę dziewczyn :)


    Nie No bez przesady 😂😂😂, dwa ❤️❤️Są ze mną , i niech zostaną

    Karr, Makt lubią tę wiadomość

    Choroba M-nowotwór
    2019-Azospermia
    starania IUI AID 3x😔
    Nowa klinika Eurofertil
    eraz IVF. 16.04.2019 2dc i START zaczynamy stymulację IVF-idziemy po swoje
    1.05 punkcja
    6.05 transfer 2❤️❤️-niech zostaną 😢
    Został 1❄️ Zabrany do domku 17.06 rośnij kropku
    3dpt beta -, testy 7-10 dpt białe, czekamy❤️❤️
    39lat
    Co nas nie zabije, to nas wzmocni. Żyj tak, byś niczego nie żałował-nie bój się, zawsze walcz do końca.
  • Ange Ekspertka
    Postów: 153 417

    Wysłany: 7 maja 2019, 07:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewka1700 wrote:
    Będę zaciskac kciuki jadąc do pracy😁
    Fajnie, że tak wcześnie, ja dopiero o 12...

    Ja mam na 9 ☺️

    Ja 28 lat, mąż 32.
    Nasienie - lekko obniżone parametry.
    X.2013 - cc synek :)
    2014 - torbiel jajnika prawego (usunięcie całego) laparotomia
    2015 torbiel jajnika lewego, laparotomia, usuniecie samej torbieli
    2016 torbiel jajnika lewego, laparoskopia
    Niedrożny jajowód, niskie AMH, insulinooprność
    14.05 transfer ✊, 21.05 beta 22.25mlU/ml, 23.05 beta 59.8mlU/ml, 27.05 beta 348.30 mlU/ml 😍😍😍
    05.06 USG-mamy zarodek! 😍
    14.06 USG- jest piękne ♥️
    1❄️ w zapasie
  • Ewka1700 Autorytet
    Postów: 1044 273

    Wysłany: 7 maja 2019, 08:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ange wrote:
    Ja mam na 9 ☺️

    Tylko mnie tak dr urządziła😄

    endometrioza IV
    starania od 2016 r.
    Marzec 2019 ICSI :(
    Marzec 2020 CP
    usunięty prawy jajowód
‹‹ 28 29 30 31 32 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego