X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną In vitro- start listopad
Odpowiedz

In vitro- start listopad

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2018, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    WIK wrote:
    Tez o tym myślałam... Moj zarodek był całkowicie poza otoczka, wiec tez czytałam ze sa bardzo podatne na urazy. Ciekawa jestem co lekarz powie. Jak bedziesz mogła to daj znać, nawet na privie jak nie chcesz pisać. Ale oczywiście nie musisz jeśli nie chcesz.

    Mi tez sie wydaje, ze mogłam mieć implantację. Naprawdę czułam implementacje i beta była 4 po 14 dniach. Coś sie zadzialo, ale lekarz stwierdził resztki ovitrelle.

    Trzymam kciuki za wizytę.

    No to widzę ze mamy podobne odczucia.. niestety po ovitrelle nie jesteś w stanie mu tego przetłumaczyć, u mnie już musi coś powiedzieć .. Oczywiście dam znać jak tylko będę coś wiedzieć, na razie czekam na @ bo wczoraj rano wzięłam ostatni prolutex wiec powinna być na dniach

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2018, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    _Hania wrote:
    Może tak być. Dopiero po transferze się naczytałam, że zarodki są nawet czułe na kosmetyki etc. Nikt o tym nie mówi e klinice.
    Ale też nawet jak zarodek jest zdrowy i wszystko powinno być OK, to po prostu się nie implementuje prawidłowo. Mi lekarz mówił, że jak się nie uda - nie znaczy, że coś było od razu nie tak. W naturalnych staraniach jest podobno tak samo.

    Cieżko mi właśnie tak uwierzyć, ze jak sie nie zaimplantowalo to nie zawsze znaczy ze coś jest nie tak. Dziękuje, ze napisałaś ze lekarz ci to powiedział. Mam nadzieje ze to naprawdę nic nie znaczy, a nie kolejne diagnozy :) Ja chyba za duzo chce wiedzieć, za duzo kontrolować, szukać przyczyn wszystkiego. Zaczynam dopiero teraz uczyc sie zaufać temu procesowi, lekarzom, etc

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2018, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś