Promocja!

Wykup abonament OvuFriend, a otrzymasz od nas prezent!

Przy zakupie abonamentu Premium na:

1 miesiąc - otrzymasz 15 dni w prezencie

3 miesiące - otrzymasz 1 miesiąc w prezencie

12 miesiący - otrzymasz 2 miesiące w prezencie


Jeżeli wykupisz abonament Premium w OvuFriend i zajdziesz w ciążę, będziesz mogła wykorzystać swój abonament w BellyBestFriend – niesamowitym, w pełni spersonalizowanym, inteligentnym kalendarzu Twojej ciąży!

Promocja trwa do 30.11.2018.

Wykup abonament Zamknij
Dowiedz się czym jest OvuFriend i w jaki sposób pomoże Ci zajść w ciążę
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

Berbeć
Autorytet
Postów: 1399
379

Wysłany: 9 listopada, 22:40
Cytuj | (1) | Zgłoś
evkill napisała:
Iga dopisz mnie proszę, bo są u mnie zmiany:

evkill-ProvitaKatowice - 36l - 1IVF - Krótki protokol z antagonistą - Stymulacja 01.XII - Punkcja ??.XII - Transfer prawdopodobnie luty.
Jedziesz z koksem :)

evkill lubi tę wiadomość

-endometrioza, niedrożne jajowody, MTHFR_1298 A-C-heterozygota
-teratozoospermia I st.
-I IVF wrzesień ❄❄❄❄ transfer odroczony

WIK
Autorytet
Postów: 342
122

Wysłany: 9 listopada, 23:28
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ewelka02 napisała:
Nie mialam, moj lekarz powiedzial ze w takim statium zarodka juz sie nie nacina otoczki. Sama mu to zaproponowalam ale jak stwierdzil ze tak sie nie robi to uznalam ze wie lepiej. Z drugiej stony kojarza mi sie przypadki dziewczyn u ktorych byla nacinana otoczka przy blastkach. A Ty mialas?

Nie mialas nacinanego pewnie dlatego ze zarodek sam wychodzil z otoczki. Klasa 4 i wzwyz. Dobry znak :)

Ewelka02 lubi tę wiadomość

Ja: 32, mąż: 38
IUI 2017 :( :( :(
IVF 8/18 - stymulacja, 11/18- transfer (6ab, girl, ngs) :(
6 ngs mrozaczkow

Ana ana
Autorytet
Postów: 302
125

Wysłany: 9 listopada, 23:45
Cytuj | (0) | Zgłoś
truskawa napisała:
Nie robilam jutro zrobie. Za to zrobilam kolejny test jeszcze mam 3 w torebce ;) i wyszla juz troche wieksza kreska ;))) nawet moj mąż ją widzial ;) i spalam a on przybiegaa misiek widzee kreske naprawde tam jest ;) zaczal mnie calowac ;) a test lezal w lazience juz calkiem sporo czasu, a on pozno wrocil do domu ;) troche boli mnie dziwnie z prawej strony. Mam nadzieje ze to nic zlego... juz nie moge doczekac sie 14 listopada zeby zadzwonic do lekarza i isc na wizyte.

Super :) czekam z niecierpliwością na jutrzejszą tłustą betę :)

starania od 06.2015
hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
02.2018 CLO (7 cykli)
IUI 03.09.2018 :(
IVF 30.10 - 2 zarodki 8A :(
Brak śnieżynek

_Hania
Autorytet
Postów: 739
250

Wysłany: 9 listopada, 23:59
Cytuj | (1) | Zgłoś
No truskawa brzmi pięknie :) Nie mogę też się doczekać aż będziesz już pewna 14.11, ale wiem, ze będzie dobrze :)

Ana ana Ty 13.11? Ciekawe, pewnie Ci beta pięknie rośnie.

Ja jutro na monitoring, stresuje sie, od tego że nie ma nic, po to ze mam za duzo :p

Powiedzcie mi, dzis mam 5dc i zalewa mnie sluz plodny. To normalne przy stymulacji? Chyba zachowam wstrzemięźliwość z mężem, bo jescze się okaże że mi jajka popękały same i będzie heca :)

Trzymajcie kciuki za mnie jutro, wiem, że to mała rzecz pierwszy monit ale dla mnie ważna :)

Ana ana lubi tę wiadomość

starania od 2017

AMH 4,5

problem z jednym jajowodem
problem męski (15 mln / ml, mała ruchliwość)

startujemy ze stymulacją 6.11.2018
6dc - 7 pęcherzyków dominujących Estradiol: 330
9 dc - 8 większych (13-16mm), dużo mniejszych; E: 1300
11 dc - 6 większych (19-21mm), 6 mniejszych (16-18mm) E: 2800
13 dc - punkcja - 8 dojrzałych komórek

6 zapłodnionych komórek - czekamy na rozwój!

rebe
Autorytet
Postów: 459
132

Wysłany: 10 listopada, 01:48
Cytuj | (0) | Zgłoś
Asiac93 napisała:
Dziewczyny a jaki mieliście estradiol pamiętacie?

Ja dzień przed punkcja ok 2900

* starania od 04. 2014
*PCOS
*mąż Ok, 11% morfologia
*kariotypy Ok
*3 iui nieudane
*Icsi start październik 2018

Ana9292
Autorytet
Postów: 270
153

Wysłany: 10 listopada, 06:42
Cytuj | (0) | Zgłoś
truskawa napisała:
Ile mialas podanych zarodkow ?
Miałam podana jedna blastocyste 3AA.
Też dziś powtarzam betę.
Testu sikanego nie robiłam.

4 transfery nieudane, w tym jedna ciąża biochemiczna w Salve.
PCOS, NK 12% (19% po 2 godz.),
CD4/CD8 2,3 ratio,
MTHFR 1298A-C hetero,
PAI-1 4G homo,
LCT -, ANA -
Po szczepieniach pulowanych + Accofil + Encorton + Fraxiparine + Acard.
16 dpt. USG - pęcherzyk ciążowy i ciałko żółte, po dwóch godzinach plamienie, beta nie przytasta prawidłowo (5tc)
❄️❄️❄️

truskawa
Przyjaciółka
Postów: 134
39

Wysłany: 10 listopada, 07:12
Cytuj | (0) | Zgłoś
Ana9292 napisała:
Miałam podana jedna blastocyste 3AA.
Też dziś powtarzam betę.
Testu sikanego nie robiłam.

Myslalam ze moze mialas 2 i rosna ci blizniaki ;) transfer mialas 1 listopada ? Tez mialam podana 1 blastocyste 3aa 6 dniowa i tak sie niepokoje wynikiem tego hcg. Ze tez dalam sie namowic na te hcg moze beta hcg ma inne wartosci teraz bd sie stresowac ciagle, ze jest niska.

Starania od marca 2016
Zapalenie prostaty u męża słabe parametry nasienia wrzesień 2017
Wyleczenie prostaty 23 grudnia 2017
Wizyta z klinice niepłodności kwiecień 2018
IUI 26.06.2018 nieudane
07/2018 podchodzimy do kolejnej iui

alca
Ekspertka
Postów: 272
78

Wysłany: 10 listopada, 07:15
Cytuj | (0) | Zgłoś
A ja grzecznie posłuchałam i nie zrobiłam wcześniej bety i teraz Wam zazdroszcze

Wiadomość wyedytowana przez autora 10 listopada, 07:15

4 lata starań i jedna ciąża biochemiczna i jedno poronienie,
mutacja MTHFR,
niedoczynność tarczycy,
leczenie immunologiczne

IFV ICSI w Fertimedica Warszawa,
punkcja 29.08, 2 blastocysty, 2 nieudane transfery

Em11
Autorytet
Postów: 877
301

Wysłany: 10 listopada, 07:15
Cytuj | (4) | Zgłoś
Dziewczyny, życzę samych dużych przyrostów!

Ewelka02, Ana9292, Ana ana, Polawola lubią tę wiadomość

Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
- 04.09-punkcja
- 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
- 19.09 - beta :(
- 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
- 16.11 beta 83, 19.11 beta 407

Ana ana
Autorytet
Postów: 302
125

Wysłany: 10 listopada, 07:57
Cytuj | (0) | Zgłoś
_Hania napisała:
No truskawa brzmi pięknie :) Nie mogę też się doczekać aż będziesz już pewna 14.11, ale wiem, ze będzie dobrze :)

Ana ana Ty 13.11? Ciekawe, pewnie Ci beta pięknie rośnie.

Ja jutro na monitoring, stresuje sie, od tego że nie ma nic, po to ze mam za duzo :p

Powiedzcie mi, dzis mam 5dc i zalewa mnie sluz plodny. To normalne przy stymulacji? Chyba zachowam wstrzemięźliwość z mężem, bo jescze się okaże że mi jajka popękały same i będzie heca :)

Trzymajcie kciuki za mnie jutro, wiem, że to mała rzecz pierwszy monit ale dla mnie ważna :)

Tak, ja 13.11. mam mieszane uczucia. Bardzo chcę wierzyć ale napadają mnie doły i wtedy jestem pewna że wszystko stracone.
Powodzenia na wizycie, napewno wszystko będzie ok :)

starania od 06.2015
hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
02.2018 CLO (7 cykli)
IUI 03.09.2018 :(
IVF 30.10 - 2 zarodki 8A :(
Brak śnieżynek

Ana ana
Autorytet
Postów: 302
125

Wysłany: 10 listopada, 07:59
Cytuj | (0) | Zgłoś
alca napisała:
A ja grzecznie posłuchałam i nie zrobiłam wcześniej bety i teraz Wam zazdroszcze

Nie ma czego zazdrościć... Tylko niepotrzebny stres i strach a tak to spokojnie sobie czekasz i będziesz miała pewność :)
Kiedy testujesz?

Wiadomość wyedytowana przez autora 10 listopada, 08:00

starania od 06.2015
hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
02.2018 CLO (7 cykli)
IUI 03.09.2018 :(
IVF 30.10 - 2 zarodki 8A :(
Brak śnieżynek

Ana ana
Autorytet
Postów: 302
125

Wysłany: 10 listopada, 08:00
Cytuj | (1) | Zgłoś
Ana9292 napisała:
Miałam podana jedna blastocyste 3AA.
Też dziś powtarzam betę.
Testu sikanego nie robiłam.

Czekam na wieści. Kciuki za wyniki:)

Ana9292 lubi tę wiadomość

starania od 06.2015
hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
02.2018 CLO (7 cykli)
IUI 03.09.2018 :(
IVF 30.10 - 2 zarodki 8A :(
Brak śnieżynek

Ana9292
Autorytet
Postów: 270
153

Wysłany: 10 listopada, 08:00
Cytuj | (0) | Zgłoś
truskawa napisała:
Myslalam ze moze mialas 2 i rosna ci blizniaki ;) transfer mialas 1 listopada ? Tez mialam podana 1 blastocyste 3aa 6 dniowa i tak sie niepokoje wynikiem tego hcg. Ze tez dalam sie namowic na te hcg moze beta hcg ma inne wartosci teraz bd sie stresowac ciagle, ze jest niska.
Transfer miałam 31 października,czyli dziś mam 10 dzień po transferze pieciodniowej blastocysty.
Zrób i to hcg, które robiłaś i betę, będziesz spokojniejsza.
Uważam, że Twój wynik sprzed dwóch dni był w porządku, naprawdę :)
Może u mnie szybciej się zagniezdzil. Ważne, żeby beta prawidłowo przyrastala i tyle.
Biochemicznej się nie obawiaj, bo przy biochemicznej w 9 dniu po transferze blastocysty miałam 15, a w 12 dniu 63. Także bardzo niskie wartości...

4 transfery nieudane, w tym jedna ciąża biochemiczna w Salve.
PCOS, NK 12% (19% po 2 godz.),
CD4/CD8 2,3 ratio,
MTHFR 1298A-C hetero,
PAI-1 4G homo,
LCT -, ANA -
Po szczepieniach pulowanych + Accofil + Encorton + Fraxiparine + Acard.
16 dpt. USG - pęcherzyk ciążowy i ciałko żółte, po dwóch godzinach plamienie, beta nie przytasta prawidłowo (5tc)
❄️❄️❄️

Ana ana
Autorytet
Postów: 302
125

Wysłany: 10 listopada, 08:08
Cytuj | (0) | Zgłoś
truskawa napisała:
Myslalam ze moze mialas 2 i rosna ci blizniaki ;) transfer mialas 1 listopada ? Tez mialam podana 1 blastocyste 3aa 6 dniowa i tak sie niepokoje wynikiem tego hcg. Ze tez dalam sie namowic na te hcg moze beta hcg ma inne wartosci teraz bd sie stresowac ciagle, ze jest niska.

Zrób to badanie co ostatnio bo było dobre a i porównanie będziesz miała do poprzedniego.

starania od 06.2015
hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
02.2018 CLO (7 cykli)
IUI 03.09.2018 :(
IVF 30.10 - 2 zarodki 8A :(
Brak śnieżynek

Mikuśka
Autorytet
Postów: 1574
511

Wysłany: 10 listopada, 08:28
Cytuj | (0) | Zgłoś
rebe napisała:
Ja dzień przed punkcja ok 2900
Ja przed mialam 6300 ale to zdechdowaniee za duzo i walcze z hiperka


Ana ana
Autorytet
Postów: 302
125

Wysłany: 10 listopada, 08:31
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mikuśka napisała:
Ja przed mialam 6300 ale to zdechdowaniee za duzo i walcze z hiperka
Ja 3 dni przed punkcja miałam 1735.

starania od 06.2015
hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
02.2018 CLO (7 cykli)
IUI 03.09.2018 :(
IVF 30.10 - 2 zarodki 8A :(
Brak śnieżynek

Asiac93
Przyjaciółka
Postów: 79
22

Wysłany: 10 listopada, 09:13
Cytuj | (0) | Zgłoś
No to bardzo dużo mialyscie w porównaniu do mojego 257, ale nie mam jeszcze dojrzałych pęcherzyków to pewnie dlatego.. Jej już sama się pocieszam xD
Nie myślałam że tyle stresu będzie mnie kosztować sama stymulacja tym bardziej że 5000 zł już wydane na leki a efekt taki..

Wiek 25 lat
Niedoczynność tarczycy L-Thyroxin 75
AMH 9,96
Początek stymulacji 29.10.2108
Punkcja 16.11.2018

Ana ana
Autorytet
Postów: 302
125

Wysłany: 10 listopada, 09:14
Cytuj | (0) | Zgłoś
Asiac93 napisała:
No to bardzo dużo mialyscie w porównaniu do mojego 257, ale nie mam jeszcze dojrzałych pęcherzyków to pewnie dlatego.. Jej już sama się pocieszam xD
Nie myślałam że tyle stresu będzie mnie kosztować sama stymulacja tym bardziej że 5000 zł już wydane na leki a efekt taki..

Boże dlaczego tak dużo? A refundacja?

starania od 06.2015
hsg - lewy jajowód niedrożny, histeroskopia ok, czynnik męski ok
02.2018 CLO (7 cykli)
IUI 03.09.2018 :(
IVF 30.10 - 2 zarodki 8A :(
Brak śnieżynek

Asiac93
Przyjaciółka
Postów: 79
22

Wysłany: 10 listopada, 09:24
Cytuj | (0) | Zgłoś
Nie mamy refundacji bo mieszkamy w Niemczech, a w Niemczech też nie mamy refundacji bo nie jesteśmy jeszcze małżeństwem.

Wiek 25 lat
Niedoczynność tarczycy L-Thyroxin 75
AMH 9,96
Początek stymulacji 29.10.2108
Punkcja 16.11.2018

_Hania
Autorytet
Postów: 739
250

Wysłany: 10 listopada, 09:54
Cytuj | (2) | Zgłoś
Ojej Aciac to dużo płacicie. Ale warto :)

Ja to już kasy nie liczę, myślę, że jak się uda to wogóle o tym zapomnę.

Ja dziś po monitoringu, 6 dc na razie siedem pęcherzyków 10 mm, reszta mniejsza. Zwiększają mi dawkę i za 3 dni kolejny podgląd. Wyniki E2 dopiero popołudniu. Lekarz mówi, że powalczymy jeszcze o kilka dodatkowych pęcherzyków żeby było w czym wybierać. Mam nadzieję, że się uda!

Już bym chciała 13.11 wiedzieć więcej, a wy już wtedy po pozytywnych testach będziecie w większości <3

Asiac93, Ana ana lubią tę wiadomość

starania od 2017

AMH 4,5

problem z jednym jajowodem
problem męski (15 mln / ml, mała ruchliwość)

startujemy ze stymulacją 6.11.2018
6dc - 7 pęcherzyków dominujących Estradiol: 330
9 dc - 8 większych (13-16mm), dużo mniejszych; E: 1300
11 dc - 6 większych (19-21mm), 6 mniejszych (16-18mm) E: 2800
13 dc - punkcja - 8 dojrzałych komórek

6 zapłodnionych komórek - czekamy na rozwój!


Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)