Forum Starając się z pomocą medyczną IN VITRO - WRZESIEŃ 2019
Odpowiedz

IN VITRO - WRZESIEŃ 2019

Oceń ten wątek:
  • Evitaz Autorytet
    Postów: 321 418

    Wysłany: 18 września 2019, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Catlady wrote:
    Dziewczyny, mam wyniki!
    Beta 13,3 mlU/ml
    Progesteron 33,28ng/ml

    Nie wierzę własnym oczom!!! Chyba się udało?
    Beta trochę niska jak na 7dpt ale tak sobie tłumaczę, że może maluszek wolniej ruszył po prostu... wiem, że teraz najważniejszy ładny przyrost. To będą najdłuższe 48h w życiu :)
    Brawo 👏🏻👏🏻👏🏻 Gratulacje 🎉

    Catlady, Petunia88 lubią tę wiadomość

    uwo9skjoogetrb32.png
    Niedrożne jajowody, 35 lat, 1 dziecko, crio transfer 12.11, testuje 23.11 , 11dpt beta 447,4, 15dpt beta 2897, ❤️❤️ Biją, 20 tc [*], [*], 18.08start II procedury, 30.08 puncja. 02.09 transfer jednego zarodeczka, 13.09 piątek testuje 2 ❄️, 11dpt 182,6, 15 dpt 1610, 28 dpt ❤️
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 18 września 2019, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny dziękuję za wszystkie dobre myśli.

    Kalade, biorę na zmianę scopolan i nospe, zaszkodzic nie zaszkodzi więc może warto.

    mm1 to straszne, ze musisz to przeżywać. Nie dość że podchodzimy w nerwach do ivf, to jeszcze jakieś komplikacje. BARDZO Ci współczuję. Ale może jeszcze nie wszystko stracone w tym cyklu co???

    Mevr_A to ja razem z moim kropkiem ttrzymamy kciuki za topqualitka

    venus- gratulacje przeogromne!!!

    Martunka88 trzymam kciuki za maleństwo!!!

    Lola - kciuki!!!

    Catlady przewijalam to forum i mówię błagam niech będzie w ciąży i bach !!! pobeczalam się na maksa jak ja sie ciesze ! brawo Kochana !!! juhuuu!!!

    Catlady, Makt, kalade, Martunka88 lubią tę wiadomość

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • Sanderka. Przyjaciółka
    Postów: 68 84

    Wysłany: 18 września 2019, 17:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gabriella wrote:
    Mi się zamknęła, natomiast przy nieudanych była otwarta.
    Aha 😥😪 A ja mam dalej otwarta

    "Nigdy nie rezygnuj z marzeń . To że coś nie dzieje się teraz nie oznacza , że nie nastąpi nigdy "
  • Catlady Autorytet
    Postów: 3528 4757

    Wysłany: 18 września 2019, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny, do mnie to po prostu nie dociera!
    Mąż wniebowzięty, już myśli jak wyremontujemy pokój dla dziecka - muszę go studzić bo trochę się chłopak zapędza ;)

    Rybitwa, teraz kolej na Ciebie! Niech kropek się ładnie wgryza i może wylądujemy na tej samej porodówce gdzieś w Poznaniu w tym samym czasie 🙈

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 września 2019, 17:53

    HoniaToJa, Rybitwa, Sanderka., Gabriella, Makt, kalade lubią tę wiadomość

    atdc2n0amlg0m4m8.png
    🙋🏻‍♀️:
    • MTHFR c.677C>T / MTHFR c.1298A>C układ heterozygotyczny
    • Niedrożny prawy jajowód
    💁🏻‍♂️:
    • Nekrospermia / brak ruchliwych plemników
    Kwiecień 2019 - przygotowanie do procedury IVF (ICSI)
    07.05.2019 - punkcja: 16 komórek, 12 zapłodnionych, 4 zarodki
    12.05.2019 - ET 5.1.1 ☹️
    05.06.2019 - FET odwołany (endo 6,6mm)
    14.08.2019 - FET 4.1.1 ☹️
    11.09.2019 - FET 4.1.1 😊
    7dpt - bhcg 13,3mlU/ml; progesteron 33,28ng/ml
    9dpt - bhcg 46,03mlU/ml; progesteron 45,37ng/ml
    11dpt - bhcg 120,9mlU/ml; progesteron 49,25ng/ml
    15dpt - bhcg 1052mlU/ml; progesteron 36ng/ml
    27dpt - mamy ❤️
    30.05.2020 - Tadziu jest już z nami 🥰

    Został 1 ❄️ (3.2.1)
    Pełni nadziei ❤️
  • Rybitwa Autorytet
    Postów: 1106 1771

    Wysłany: 18 września 2019, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bardzo bym tego chciała, ale wiesz sama,jak mnie kocha statystyka ;)

    trzymam kciuki za Twego maluszka

    Catlady lubi tę wiadomość

    Starania od 8 lat (ja 35 lat, Małż 36)
    SDF 20%, obnżone parametry nasienia, AMH 2, dieta bezglut (nieprawidłowy HLA (DQ2/DQ8),bezlakt, wege.
    01.2013 - CP z komplikacjami :(miesiąc w szpitalu) :(
    II, III, V, VIII 2018 - 4 x IUI :(
    --> I ICSI - start 22.10.2018 Fertimedica Wa-wa
    2.11.2018 punkcja (7 oocytów, 4dojrzałe,3 zarodki,dotrwał 1)
    * ET 7.11.2018 ; 15.11 test :(
    --> II ICSI - start 02.2019
    22.02 punkcja,8 oocytów,6 dojrzałych, 4 zarodki (krwawienie do otrzewnej,laparo ratunkowa)
    *FET 5.1.1 - 4.04. beta 12.04 :(
    *FET 5.2.2 - 28.05.2019; beta 5.06 :(
    14.06. histeroskopia - OK
    27.06 - biopsja endom. - polipowate
    *FET 3.2.2 - 23.07.19 ;beta 30.07 :(
    * FET 5.2.2 - 17.09.19; beta 24.09 :(
    --> III IMSI z PGS, zmiana kliniki na MedArt Poznań
    31.05.20 punkcja + scratching macicy +MACS, 14 oocytów, zapłodniono 10, 4 zarodki, 2 prawidłowe genetycznie ❄❄
    *FET 3.1.1. - 25.07.20 beta 7dpt 25, 9dpt 43.5, 13dpt 19.8 💔
    "Któż jednak powie, że za tymi chmurami nie ma słońca?"
  • Amilka Autorytet
    Postów: 1142 1438

    Wysłany: 18 września 2019, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Catlady ale super <3 z przyjemnoscia pytam czy przenosimy do udanych?:)

    Sanderka no wlasnie mam to samo wrazenie,ale ostatnio nawet M byl oszczedny:/teraz mam u pani dr wizyte. To ze "spuchlo" to dobrze:) a o szyjkach roznie Dziewczyny pisaly wiec uszy do gory:)

    Catlady, Sanderka. lubią tę wiadomość

    Starania od: 11.2017
    1993. Amh 4.8, maz ok:)
    Kir Bx, obecne 2ds1 i 2ds4
    Mthfr homo i Pai homo
    Nk 17%, io, stan przedcukrzycowy
    Odporność na narkozy i znieczulenia -,-
    01-03.19 3x iui
    05.19 imsi (krótki)-8 pecherzykow-4 komorki-3 prawidlowe-2 zaplodnione-1 blastus 3bb-et:(
    08.19 imsi-msome (dlugi)-11 pecherzykow-7 komorek-3 prawidlowe-2 zaplodnione-2 zarodki 8a-et-cb/beta max.26 11dpt

    Nowe życie
    AZ. Reprofit 03.21 4aa|| 4dpt-4.6, 6dpt- 33.2, 8dpt-119.4, 10dpt-267.5, 12dpt- 646.2
    14 dpt- 1889 - pęcherzyk ciążowy
    🍀🥳
    18dpt-7150
    21dpt- pęcherzyk 12.9mm, żółtkowy 3.6mm
    25 dpt ❤️
    7t4d CRL 1.34 cm 🍀

    w4sq43r8x08pv182.png
  • Catlady Autorytet
    Postów: 3528 4757

    Wysłany: 18 września 2019, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    bardzo bym tego chciała, ale wiesz sama,jak mnie kocha statystyka ;)

    trzymam kciuki za Twego maluszka
    A ja za Twojego! Nie puszczam kciuków ✊🏻✊🏻✊🏻

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    atdc2n0amlg0m4m8.png
    🙋🏻‍♀️:
    • MTHFR c.677C>T / MTHFR c.1298A>C układ heterozygotyczny
    • Niedrożny prawy jajowód
    💁🏻‍♂️:
    • Nekrospermia / brak ruchliwych plemników
    Kwiecień 2019 - przygotowanie do procedury IVF (ICSI)
    07.05.2019 - punkcja: 16 komórek, 12 zapłodnionych, 4 zarodki
    12.05.2019 - ET 5.1.1 ☹️
    05.06.2019 - FET odwołany (endo 6,6mm)
    14.08.2019 - FET 4.1.1 ☹️
    11.09.2019 - FET 4.1.1 😊
    7dpt - bhcg 13,3mlU/ml; progesteron 33,28ng/ml
    9dpt - bhcg 46,03mlU/ml; progesteron 45,37ng/ml
    11dpt - bhcg 120,9mlU/ml; progesteron 49,25ng/ml
    15dpt - bhcg 1052mlU/ml; progesteron 36ng/ml
    27dpt - mamy ❤️
    30.05.2020 - Tadziu jest już z nami 🥰

    Został 1 ❄️ (3.2.1)
    Pełni nadziei ❤️
  • Catlady Autorytet
    Postów: 3528 4757

    Wysłany: 18 września 2019, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Catlady ale super <3 z przyjemnoscia pytam czy przenosimy do udanych?:)
    Amilka, poczekajmy na przyrost. Jeszcze nie czuję się na tyle pewnie :)

    Makt lubi tę wiadomość

    atdc2n0amlg0m4m8.png
    🙋🏻‍♀️:
    • MTHFR c.677C>T / MTHFR c.1298A>C układ heterozygotyczny
    • Niedrożny prawy jajowód
    💁🏻‍♂️:
    • Nekrospermia / brak ruchliwych plemników
    Kwiecień 2019 - przygotowanie do procedury IVF (ICSI)
    07.05.2019 - punkcja: 16 komórek, 12 zapłodnionych, 4 zarodki
    12.05.2019 - ET 5.1.1 ☹️
    05.06.2019 - FET odwołany (endo 6,6mm)
    14.08.2019 - FET 4.1.1 ☹️
    11.09.2019 - FET 4.1.1 😊
    7dpt - bhcg 13,3mlU/ml; progesteron 33,28ng/ml
    9dpt - bhcg 46,03mlU/ml; progesteron 45,37ng/ml
    11dpt - bhcg 120,9mlU/ml; progesteron 49,25ng/ml
    15dpt - bhcg 1052mlU/ml; progesteron 36ng/ml
    27dpt - mamy ❤️
    30.05.2020 - Tadziu jest już z nami 🥰

    Został 1 ❄️ (3.2.1)
    Pełni nadziei ❤️
  • Amilka Autorytet
    Postów: 1142 1438

    Wysłany: 18 września 2019, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra dobra, ale nie dluzej bo juz sie nie moge doczekac, bardzo,bardzo trzymalam za Ciebie kciuki odkad jestem na forum (czyli juz za dlugo;))

    Catlady, Makt lubią tę wiadomość

    Starania od: 11.2017
    1993. Amh 4.8, maz ok:)
    Kir Bx, obecne 2ds1 i 2ds4
    Mthfr homo i Pai homo
    Nk 17%, io, stan przedcukrzycowy
    Odporność na narkozy i znieczulenia -,-
    01-03.19 3x iui
    05.19 imsi (krótki)-8 pecherzykow-4 komorki-3 prawidlowe-2 zaplodnione-1 blastus 3bb-et:(
    08.19 imsi-msome (dlugi)-11 pecherzykow-7 komorek-3 prawidlowe-2 zaplodnione-2 zarodki 8a-et-cb/beta max.26 11dpt

    Nowe życie
    AZ. Reprofit 03.21 4aa|| 4dpt-4.6, 6dpt- 33.2, 8dpt-119.4, 10dpt-267.5, 12dpt- 646.2
    14 dpt- 1889 - pęcherzyk ciążowy
    🍀🥳
    18dpt-7150
    21dpt- pęcherzyk 12.9mm, żółtkowy 3.6mm
    25 dpt ❤️
    7t4d CRL 1.34 cm 🍀

    w4sq43r8x08pv182.png
  • Catlady Autorytet
    Postów: 3528 4757

    Wysłany: 18 września 2019, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Dobra dobra, ale nie dluzej bo juz sie nie moge doczekac, bardzo,bardzo trzymalam za Ciebie kciuki odkad jestem na forum (czyli juz za dlugo;))
    Amilka, bardzo mi jest miło to czytać 😘 pamiętam, że Twoja pierwsza procedura była podobnie jak moja, tylko wtedy byłaś tu pod innym nickiem :) i również bardzo mocno Ci kibicuję 🍀

    Amilka, Makt lubią tę wiadomość

    atdc2n0amlg0m4m8.png
    🙋🏻‍♀️:
    • MTHFR c.677C>T / MTHFR c.1298A>C układ heterozygotyczny
    • Niedrożny prawy jajowód
    💁🏻‍♂️:
    • Nekrospermia / brak ruchliwych plemników
    Kwiecień 2019 - przygotowanie do procedury IVF (ICSI)
    07.05.2019 - punkcja: 16 komórek, 12 zapłodnionych, 4 zarodki
    12.05.2019 - ET 5.1.1 ☹️
    05.06.2019 - FET odwołany (endo 6,6mm)
    14.08.2019 - FET 4.1.1 ☹️
    11.09.2019 - FET 4.1.1 😊
    7dpt - bhcg 13,3mlU/ml; progesteron 33,28ng/ml
    9dpt - bhcg 46,03mlU/ml; progesteron 45,37ng/ml
    11dpt - bhcg 120,9mlU/ml; progesteron 49,25ng/ml
    15dpt - bhcg 1052mlU/ml; progesteron 36ng/ml
    27dpt - mamy ❤️
    30.05.2020 - Tadziu jest już z nami 🥰

    Został 1 ❄️ (3.2.1)
    Pełni nadziei ❤️
  • Malinowa91 Autorytet
    Postów: 1591 3045

    Wysłany: 18 września 2019, 18:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Catlady pięknie! Teraz mocne kciuki za przyrost!😘😘😘

    Catlady lubi tę wiadomość

    qdkkio4pccsu18zx.png

    58cs szczęśliwy ❤
    Córcia👨‍👩‍👧

    29lat👫
    03.2019-pierwsza wizyta-Kriobank Białystok
    04.2019- start ivf
    04.2019 - ET 4/5AA cb 😔😔😔
    06.2019- FET (N) 2BB 😔😔😔
    09.2019- FET (S) 4AA i 4BB 😊😊😊
    21.09 - 6dpt - II kreski❤
    8dpt - beta 99,56😍; 10dpt 286,03😍; 14dpt 1584,58😍; 18dpt 6879,10😍; 28dpt 52066,17😍; 29dpt mamy❤

    Mamy jeszcze:❄3BB❣

    “In vitro nie jest drogą prostą. Wiadomo jaki jest cel podróży, ale nie wiadomo, dokąd prowadzi droga”.

    MTHFR C677T- hetero; PAI-1 4G/5G-homo; hormony w normie; nasienie dolna granica normy; morfologia 3%
  • xagax Autorytet
    Postów: 2215 1958

    Wysłany: 18 września 2019, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rybitwa wrote:
    Nie odzywalam sie dziewczyny, bo od dwóch dni bardzo zle czulam sie psychicznie..
    Dzisiaj ledwo co dotarlam do kliniki, nerwy straszne, problemy gastryczne i w ogole, no masakra.
    Ta swiadomosc, ze bylam znow sama, maz w Poznaniu jakos mi nie pomagała.
    Podali mi zarodek 5.2.2. Tym razem nie zapomnieli o Embryo Glue. Nie wiem dlaczego ostatnio wybrali 3.2.2. i zostawili ten na koniec, nie chce o tym myslec w sumie bo tez tylko zle wnioski sie nasuwaja. Cos wspomnial Doktor tylko o szybkosci rozwoju zarodka..
    Po transferze peklam , beczalam w tej sali po transferze jak durna.
    Jak wrocilam do domu bylam juz spokojna i jest w miare ok. Wykupilam sobie w razie czego Relanium, gdybym odwalala jakos strasznie ;)
    Ostatni maluch. Ostatni wojownik. I moja ogromna nadzieja.
    Nie wiem juz jak mam sie modlic nawet. Niech sie w koncu uda !
    Rybitwa trzymam kciuki ogromnie ✊✊✊✊Mam nadzieję, że to jest ten zarodek z którego będzie twoja dzidzia😀😀Niestety emocje są ogromne😏Na poprawę humoru polecam serial Teoria wielkiego podrywu😂😂😂

    Rybitwa lubi tę wiadomość

    *od 2016 starania o dziecko
    *Marzec 2017 pierwsza wizyta w klinice niepłodności
    *Grudzień 2017 laparoskopia+ hinteroskopia
    -usunięcie przegrody
    -Endometrioza 1 stopnia
    *Styczeń 2018 Mąż operacja żylaków,zero poprawy morfologia 1-2%
    *Kwiecień 2019 IMSI długi protokół
    -04.04.2019 transfer😢 -8dpt beta 0.5 -10dpt beta 0.1 brak mrożaczków
    *Maj 2019 badanie kariotypów-wynik ok
    *Sierpień 2019 badanie na trombofilię-wszystko ok
    *Sierpień 2019 badanie kirów
    *Styczeń 2020 biopsja endometrium
    *Luty 2020 IMSI
    -14.02.2020 transfer 2-3 dniowców
    #6dpt beta 8,08 #8dpt 27,4 #10dpt 24,5 #11dpt 15,5😢
    -sierpień 2020 histeroskopia -wszystko ok
    -wrzesień biopsja end. z nk :wynik 1600/10
    -12.10 transfer jedynego mrożaka blastka 2bb
  • Petunia88 Autorytet
    Postów: 336 429

    Wysłany: 18 września 2019, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, dalyscie czadu w polowie miesiaca. Sypiecie wysokimi betami z rękawa normalnie!!

    Sanderka., Makt, OLa, Rybitwa lubią tę wiadomość

    Moje kalendarium🙂
    25 lutego 2019: diagnoza- slabe nasienie, oligospermia ciezka
    16 kwietnia: 1 wizyta w Bocianie.
    19 kwietnia: 2 wizyta,powtorne badanie nasienia- troche lepiej, ale wciaz kiepsko.

    I procedura:
    4 maja: stymulacja start
    10 maja: wizyta kontrolna
    13 maja: punkcja😍 12 komorek, 2 blastocysty
    18 maja:transfer naszego dzieciaczka ❤
    27 maja: beta ujemna.
    15 lipca: transer jedynego mrozaka 1BB
    26 lipca: 12dpt beta 0

    II procedura:
    23 września: zaczynamy stymulacje do II procedury
    3 października: punkcja 18 komorek, 6 blastocyst🥰
    8 października: transfer blastki 4AA
    15 października: 7dpt beta 56.8
    21 października: 13dpt beta 1156🥰

    o9zrdqk.png


    7zb1l7e.png

    ❄❄❄❄❄ na zimowisku
  • artam89 Autorytet
    Postów: 320 334

    Wysłany: 18 września 2019, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    REE89 wrote:
    Też mam wysoka homocysteine bo miałam ponad 10, i moja pani doktor kazała mi właśnie brać miesiąc czasu modulatory homocysteiny Solgar i po tym czasie zrobić ponownie wynik. I przez to miałam odwołany transfer...
    I jak wynik po miesiącu?
    To dziewczyny lepiej brac te Wit b12 czy modulator homocysteiny?

    Catlady boze jak sie ciesze !!!

    Catlady lubi tę wiadomość

    Invimed Wrocław 31lat
    *io, nt, mutacje mthfr i v leiden,
    * małż-slabe nasienie- morfologia 0%
    * Immunologia : KIR AA, NK 12%, ANA dodatnie
    Mąż - c1c2
    3iui nieudane
    1ivf
    10.07 punkcja
    2 śnieżynki ( 3 i 5 doba)
    05.09.19 transfer 3 dniowego zarodka...beta 0.1
    06.12- transfer blastki...0.1 beta

    2ivf start 26.06.2020
    3 śnieżynki (2×4aa 1x4ab)
    24.08 transfer 2x4aa
  • xagax Autorytet
    Postów: 2215 1958

    Wysłany: 18 września 2019, 18:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny gratuluję super wiadomości trzymam kciuki za przyrosty✊✊✊Ale się tu dzieje tylko 2 dni mnie nie było a to takie boom transferów, punkcji i pozytywnych bet😀😀super 👌 👌 👌Witam nowe dziewczyny👋Dziewczyny, którym się nie udało trzymajcie się, przytulam😘😘😘😘

    Lola., Sanderka., Makt, artam89, Petunia88 lubią tę wiadomość

    *od 2016 starania o dziecko
    *Marzec 2017 pierwsza wizyta w klinice niepłodności
    *Grudzień 2017 laparoskopia+ hinteroskopia
    -usunięcie przegrody
    -Endometrioza 1 stopnia
    *Styczeń 2018 Mąż operacja żylaków,zero poprawy morfologia 1-2%
    *Kwiecień 2019 IMSI długi protokół
    -04.04.2019 transfer😢 -8dpt beta 0.5 -10dpt beta 0.1 brak mrożaczków
    *Maj 2019 badanie kariotypów-wynik ok
    *Sierpień 2019 badanie na trombofilię-wszystko ok
    *Sierpień 2019 badanie kirów
    *Styczeń 2020 biopsja endometrium
    *Luty 2020 IMSI
    -14.02.2020 transfer 2-3 dniowców
    #6dpt beta 8,08 #8dpt 27,4 #10dpt 24,5 #11dpt 15,5😢
    -sierpień 2020 histeroskopia -wszystko ok
    -wrzesień biopsja end. z nk :wynik 1600/10
    -12.10 transfer jedynego mrożaka blastka 2bb
  • Sanderka. Przyjaciółka
    Postów: 68 84

    Wysłany: 18 września 2019, 18:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Amilka wrote:
    Catlady ale super <3 z przyjemnoscia pytam czy przenosimy do udanych?:)

    Sanderka no wlasnie mam to samo wrazenie,ale ostatnio nawet M byl oszczedny:/teraz mam u pani dr wizyte. To ze "spuchlo" to dobrze:) a o szyjkach roznie Dziewczyny pisaly wiec uszy do gory:)


    Pa i doktor gada najwięcej! Myślę że będziesz zadowolona😁

    "Nigdy nie rezygnuj z marzeń . To że coś nie dzieje się teraz nie oznacza , że nie nastąpi nigdy "
  • OLa Ekspertka
    Postów: 243 257

    Wysłany: 18 września 2019, 18:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Catlady super 🤩

    Catlady lubi tę wiadomość

    wmquu7p.png

    Starania od maj 2016
    Sierpień 2017 M badanie nasienia-azoospermia, mutacja AZF typ C
    Ja podejrzenie endometriozy
    Styczeń 2018 biopsja m-tese
    Czerwiec 2018 start 1 ICSI
    ET beta <0,1
    Lipiec 2018 histeroskopia ok
    Wrzesień 2018 FET beta <0,5
    Pazdzernik 2018 FET beta 11dpt 527 13 dpt 830 16 dpt 1770 23 dpt 8030 w usg pęcherzyk 35dpt pusty pęcherzyk, poronienie
    Kwiecien 2019 start II procedury długi protokół
    Maj 2019 punkcja, 20 oocytow, 15 dojrzałych, 4 zarodki 9 komórek zamrozonych
    2.09 transfer
    11.09 beta 146.6 🥰
    13.09 beta 379.9 🥰
    16.09 beta 1339.1 😍
    31 dpt mamy ❤️
  • REE89 Ekspertka
    Postów: 236 372

    Wysłany: 18 września 2019, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sierściucha wrote:
    I jak wynik po miesiącu??


    Jeszcze nie minoł miesiąc, w poniedziałek idę powtórzyć wynik.

    Wrzesień 2015 r - początek starań
    Marzec 2019 r. - start klinika Invimed
    👱‍♀️ 30 L.
    - niedoczynność tarczycy- Letrox 50
    Homocysteina - 7, 67
    👱‍♂️ 34 L.
    - słabe nasienie
    Czerwiec 2019- przygotowania do 1 IVF
    05.lipca- punkcja-18 kom.
    6 komórek❄️ i 3 blastki
    06.sierpień -transfer😞
    Beta: 8dpt - 4.1, 10dpt-2,5
    15 październik - transfer-1 blastusia 6 dniowa 3BB😊
    9dpt-179mlU/ml
    13dpt-1044mlU/ml
    25dpt- serduszko❤️
    https://www.suwaczki.com/tickers/mhsvi09kl2c6stvn.png[/img]
  • Amilka Autorytet
    Postów: 1142 1438

    Wysłany: 18 września 2019, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Catlady dokladnie, mialam punkcje 3 dni po Tobie,oby tym razem bylo lepiej, mam nadzieje ze niedlugo do Ciebie dolacze;)

    Sanderka na to licze,ona zacznie stymulacje, licze na dobry efekt :p

    Catlady, Sanderka. lubią tę wiadomość

    Starania od: 11.2017
    1993. Amh 4.8, maz ok:)
    Kir Bx, obecne 2ds1 i 2ds4
    Mthfr homo i Pai homo
    Nk 17%, io, stan przedcukrzycowy
    Odporność na narkozy i znieczulenia -,-
    01-03.19 3x iui
    05.19 imsi (krótki)-8 pecherzykow-4 komorki-3 prawidlowe-2 zaplodnione-1 blastus 3bb-et:(
    08.19 imsi-msome (dlugi)-11 pecherzykow-7 komorek-3 prawidlowe-2 zaplodnione-2 zarodki 8a-et-cb/beta max.26 11dpt

    Nowe życie
    AZ. Reprofit 03.21 4aa|| 4dpt-4.6, 6dpt- 33.2, 8dpt-119.4, 10dpt-267.5, 12dpt- 646.2
    14 dpt- 1889 - pęcherzyk ciążowy
    🍀🥳
    18dpt-7150
    21dpt- pęcherzyk 12.9mm, żółtkowy 3.6mm
    25 dpt ❤️
    7t4d CRL 1.34 cm 🍀

    w4sq43r8x08pv182.png
  • Makt Autorytet
    Postów: 11776 9061

    Wysłany: 18 września 2019, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Catlady wrote:
    Dziewczyny, mam wyniki!
    Beta 13,3 mlU/ml
    Progesteron 33,28ng/ml

    Nie wierzę własnym oczom!!! Chyba się udało?
    Beta trochę niska jak na 7dpt ale tak sobie tłumaczę, że może maluszek wolniej ruszył po prostu... wiem, że teraz najważniejszy ładny przyrost. To będą najdłuższe 48h w życiu :)

    Kochana sama dopisywałas moje bety wiec proszę tu nie marudzić i się cieszyć! Wiesz jakoś tak byłam dziś spokojna o ciebie 😘 życzę ci z całego serca zeby tym razem wszystko już szło ładnie, prosto, bezstresowo! 😘 ściskam mocno i cieszcie się! 😘

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 września 2019, 18:51

    Catlady lubi tę wiadomość

    Iiwup1.png

    Luty 2021 - wracamy po rodzeństwo!
    30.03 prog 40,37
    31.03 - FET 3.1.2
    8 dpt beta <0,1, progesteron 14,96

    Histeroskopia?
    Transfer maj?

    19.03.2020 (39+0) g. 13:35, 3335g, 54 cm Iga ❤️

    #2 IVF: 9.07.2019 - ET 3.1.1;
    6dpt beta 12,37, progesteron 8,6;
    8dpt - 38, prog- 16,4;
    10 dpt - 130,6, prog- 14,79
    14dpt - 1260, prog- 15,04
    15 dpt (4+6) - GS 2,2 mm i YS 1,1 mm
    21 dpt- 9950, prog-15,65
    23 dpt (6+0) - ❤️
    14.11 (21+0) - usg połówkowe, 371g 👧🏼

    Mamy 3 bałwanki! ❄️❄️❄️
    (4.2.3, bl2, 4.3.2 z 6 doby)

    Nasza historia
‹‹ 67 68 69 70 71 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego