Odpowiedz

INSEMINACJA

Oceń ten wątek:
  • pysia Autorytet
    Postów: 1579 808

    Wysłany: 26 listopada 2015, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jolcia1985 wrote:
    Dzień dobry dziewczyny :)
    She Ty się niczego nie obawiaj, po prostu ja jestem takim dziwnym przypadkiem, są dziewczyny, u których pregnyl znikał nawet szybciej niż po 10 dniach. A zresztą Ty przecież kontrolowałaś pregnyl testami i już raczej go nie wykrywają :).

    Pysia o ile dobrze pamiętam Ty chodzisz do Gynacentrum w Katowicach? Tak się na razie na luzie zastanawiam nad zmianą. Długo czekałaś na pierwszą wizytę? Jak w ogóle wygląda u nich pierwsza wizyta? W jaki sposób angażują męża? Zlecili mężowi jakieś inne badania niż oczywiście badanie nasienia?

    kochana ja chodze do gyncentrum i co moge powiedziec to ze obsluga mila, denerwuje mnie przerzucanie do lekarzy, umawiam sie a potem mnie i tak przerzucaja do innego.
    maz nie powtarzal nasienie, dopiero przy inseminacji mielismy wyniki.
    moja pierwsza wizyta to lekarz malomowny bardzo,, ale ja chcialam tylko iui wiec duzo nie mialam o czym rozmawiac. wiyta pierwsza 200zł nastepne z usg 80 :) ale nie narzekam na te gc , jest ok :) czekam na rezultaty wtedy sie wypowiem hehehehe

    uwo9qqmzfcz2axe8.png
    Luty 2015-HSG,3iui :(
    1 IMSI:1 crio blastkiAB beta:8dpt 3,71/10dpt 1,17 :(
    2 crio:(
    Szczep.immuno
    2 IMSI: 3 transfery :(
    3 IMSI: blastka 9dpt beta82/11dpt:beta252/13dpt:beta 708 / 34dpt:jest <3
  • Karo85 Autorytet
    Postów: 542 522

    Wysłany: 26 listopada 2015, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cześć dziewczyny,

    Przykro mi, że na razie tak słabo z listopadową skutecznością:(
    Jolcia- tulę i nie poddajemy się:) Jak nie IUI do IV. Jak mi się nie uda w grudniu to też idę na in vitro.
    Reni555- Ty już zdecydowana teraz na IV skoro się nie udało?

    Nadal za wszystkie trzymam kciuki.

    U mnie dziś 1 dc więc walka znów rozpoczęta. No i właśnie mam pytanie.
    Ten cykl był krótki jak na mnie 27 dni.
    Dziś takie już większe krwawienie choć nie nawał ale chyba już uznam, że to 1 dc.
    Wizytę u mojego dr. K mam dopiero w poniedziałek bo nie mam miejsc czyli 5 dc.
    Miał mi teraz włączyć menopur poza aromkiem ( Aromek mam w domu więc mogę brać 2x1 tab od 2 do 6 dc) Ale co z tymi zastrzykami? Czy któraś z Was rozpoczynała zastrzyki tak ok 5 dc? Czy to nie za późno? Doradźcie coś :)

    No i ten niedrożny jajowód....oby ovu była z drożnego:)

    Aga78- w Twoim opisie jest, że miałaś HSG i niedrożne jajowody potem laparo- i drożne. Napisz proszę, czy udrożnili podczas laparo czy okazało się, że HSG się myliło? Bo ja cały czas w duch liczę, że może obraz HSG jednak się myli i ten jajowód jest drożny...:(

    06.2010- córeczka :)
    5.06.2014- Aniołek [8 tc]
    21.06.2015- córeczka[24 tc] :(
    niedrożny LJ., AMH 4,78 PCO, IO.Mutacja MTHFR CT i AC
    02.02- INV Bocian BS,krótki p. 6 komórek/3 zarodki
    16.02- transfer 2 x 8A. - :(
    CRIO 28.04.- :( 3 BA
    II pro. Novum- długi p.19.08-transfer 1x8A.
    4 sniezynki na zimowisku
  • Aga78 Autorytet
    Postów: 893 452

    Wysłany: 26 listopada 2015, 10:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nic nie trzeba bylo udrazniac,lekarz stwierdzil ze hsg bylo zle zrobiono,ten korkociag mi zle zalozyli no i pewnie skurczyl sie z bolu. Po moich doswiadczeniach uwazam ze hsg jest niedokladne.

    14.11.2015- 1 IUI:( 14.01.2016 2 IUI:(
    11.05.2016-INF-I Transfer :(
    06.12.2016 - CRIO II Transfer
    04.05.2017- ciąża naturalna Aniołek [*] 9 tydz
    3jvzi09kjtx66r5t.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2015, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pysia wrote:
    to mialas taka dawke 2x1 przez 5 dni ? a bylas kiedys przestymulowana?
    bo ja bylam przez clo2x1 tab przez 5 dni dlatego boje sie dawki :) po menopurze tez mialam tylko 1 pecherzyk ale pekl :):):)
    a ten utrogestan to zamiennik czy trzeba miec recepte na utrogestan a nie lutinus?
    tak to normalna dawka 2 x po 1. A bylam przestymulowana po clo, ale clo ma inne działanie, bo ma na celu wyprodukowanie wielu pecherzyków a lametta zazwyczaj jeden. Chyba trzeba miec recepte bo to sie kupuje w czechach.

    pysia lubi tę wiadomość

  • pysia Autorytet
    Postów: 1579 808

    Wysłany: 26 listopada 2015, 11:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a do inseminacji lepiej miec jeden czy kilka pecherzykow? czy to nie ma znaczenia?

    po menopurze mialam jeden, w 9dc mial juz 24mm ale pekl :)
    a przy 1 iui jak bralam clo mialam dwa w dniu inseminacji,to byl moj 10dc. jeden mial 17mm a drugi 22mm ale przy kontroli usg 3 dni po iui okazalo sie ze urosly jeszcze bardziej. i utworzyly sie jeszcze jakies nowe pecherzyki , takze mialam torbiele i jedna torbiel krwotoczna.. wiec mialam male nadzieje na powodzenie wtedy ..

    dlatego sie obawiam juz tych dawek ..
    pozatym kiedys bylam 6 cykli na clo , staralam sie naturalnie , wtedy mialam duzo pecherzykow, raz nawet 4 ... ale wtedy pekaly , jednak ciazy nie bylo.

    uwo9qqmzfcz2axe8.png
    Luty 2015-HSG,3iui :(
    1 IMSI:1 crio blastkiAB beta:8dpt 3,71/10dpt 1,17 :(
    2 crio:(
    Szczep.immuno
    2 IMSI: 3 transfery :(
    3 IMSI: blastka 9dpt beta82/11dpt:beta252/13dpt:beta 708 / 34dpt:jest <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2015, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pysia wrote:
    a do inseminacji lepiej miec jeden czy kilka pecherzykow? czy to nie ma znaczenia?
    niby zalecenia sa takie ze około 2, max juz 3. Natomiast ekspert z naszego bociana mowi, ze lepiej jak jest jeden ale dobry jakosciowo, czyli ma: 1) odpowiedni rozmiar od 18-24 mm, po 2) hormony czyli estradiol około 200 na pecherzyk -u mnie przy tych parametrach zaskoczyło :) a lh i fsh blisko fazy owulacyjnej.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 listopada 2015, 12:15

    pysia lubi tę wiadomość

  • pysia Autorytet
    Postów: 1579 808

    Wysłany: 26 listopada 2015, 12:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w gc niestety nie badaja ani estriadolu ani lh i fsh;/

    ten lutinus mam przepisaną 1 paczke, starczy mi na 10 dni, wykonam bete i co jak bedzie pozytywna? nie mam wiecej lekow, troche zalatwili mnie . bede mogla brac duphaston zamiast tego lutiinus bo duphastonu mi troche zostalo i mam tez jakies resztki luteiny dopochwowej. czy to musi byc ciaglosc...
    chyba nie licza ze mi sie uda skoro przepisali jedna paczke hehe

    aszka lubi tę wiadomość

    uwo9qqmzfcz2axe8.png
    Luty 2015-HSG,3iui :(
    1 IMSI:1 crio blastkiAB beta:8dpt 3,71/10dpt 1,17 :(
    2 crio:(
    Szczep.immuno
    2 IMSI: 3 transfery :(
    3 IMSI: blastka 9dpt beta82/11dpt:beta252/13dpt:beta 708 / 34dpt:jest <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2015, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pysia wrote:
    w gc niestety nie badaja ani estriadolu ani lh i fsh;/

    ten lutinus mam przepisaną 1 paczke, starczy mi na 10 dni, wykonam bete i co jak bedzie pozytywna? nie mam wiecej lekow, troche zalatwili mnie . bede mogla brac duphaston zamiast tego lutiinus bo duphastonu mi troche zostalo i mam tez jakies resztki luteiny dopochwowej. czy to musi byc ciaglosc...
    chyba nie licza ze mi sie uda skoro przepisali jedna paczke hehe
    mozesz brac dupka pozniej. Szkoda ze nie badaja hormonow, bo wlasnie na tym sie powinni m.in opierac.

    pysia lubi tę wiadomość

  • pysia Autorytet
    Postów: 1579 808

    Wysłany: 26 listopada 2015, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no widzisz.. jedynie na wlasna reke mozna robic , dla pewnosci.
    a jak powiesz cos lekarzowi to krzywa mina ze czujesz sie madrzejsza od niego.

    aszka lubi tę wiadomość

    uwo9qqmzfcz2axe8.png
    Luty 2015-HSG,3iui :(
    1 IMSI:1 crio blastkiAB beta:8dpt 3,71/10dpt 1,17 :(
    2 crio:(
    Szczep.immuno
    2 IMSI: 3 transfery :(
    3 IMSI: blastka 9dpt beta82/11dpt:beta252/13dpt:beta 708 / 34dpt:jest <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2015, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pysia wrote:
    no widzisz.. jedynie na wlasna reke mozna robic , dla pewnosci.
    a jak powiesz cos lekarzowi to krzywa mina ze czujesz sie madrzejsza od niego.
    niestety lekarze tak maja, ale ja tam mowilam ze chce i problemu nie było, z tymi co miałam problem to wymieniłam :D

  • pysia Autorytet
    Postów: 1579 808

    Wysłany: 26 listopada 2015, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    chyba nastepnym razem tez sie upre , ze chcialabym sprawdzic estriadol..
    a te badania to najlepiej robic przed podaniem zastrzyku na pekniecie?
    ale oby nie bylo nastepnego razu :):):):)
    narazie ciesze sie ze pecherzyk wogole pekl :) i czekam na efekty hehe

    uwo9qqmzfcz2axe8.png
    Luty 2015-HSG,3iui :(
    1 IMSI:1 crio blastkiAB beta:8dpt 3,71/10dpt 1,17 :(
    2 crio:(
    Szczep.immuno
    2 IMSI: 3 transfery :(
    3 IMSI: blastka 9dpt beta82/11dpt:beta252/13dpt:beta 708 / 34dpt:jest <3
  • She Wolf Autorytet
    Postów: 4169 5570

    Wysłany: 26 listopada 2015, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie badali estradiol, LH i FSH w 8dc i 10dc i wtedy podjeto decyzje o iui w 13dc.

    b3Xi.png
    Encorton, Clexane, Acard, Cyclogest

    25 cs; 3 IUI udane <3 - 15.04.17
    P. 04.03.2014 - 10tc [*] D. 19.08.2018 - 11tc [*] <3 <3

    41 lat | Hashimoto | Endometrioza | MTHFR 1298A-C homo | Czynnik V(R2) hetero | NK 21,5% —> Encorton 20mg, po 2 cyklach —> NK 8% | ANA2 1:2560 typ drobnoziarnisty
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2015, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    milia wrote:
    Cześć dziewczyny ja z pytaniem do Was :) Dziś mój 12dc i chcę przesunąć miesiączkę(a tym samym wydłużyć cykl) bo muszę iść na histeroskopię a przez to, że mamy święta to połowa cyklu wypadła by właśnie w święta. A wiem że lepiej iść do połowy cyklu ;) Czy biorąc luteinę np od 22 dc przez 10 dni cykl miałby 36 dni? Cykle mam 31-32 dniowe i chodzi mi aby o kilka dni ją opóźnić.
    mozesz dostac okresu w trakcie brania lutki, jedne dostaja juz w trakcie a inne po.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 listopada 2015, 15:45

    milia lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2015, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pysia wrote:
    chyba nastepnym razem tez sie upre , ze chcialabym sprawdzic estriadol..
    a te badania to najlepiej robic przed podaniem zastrzyku na pekniecie?
    ale oby nie bylo nastepnego razu :):):):)
    narazie ciesze sie ze pecherzyk wogole pekl :) i czekam na efekty hehe
    najlepiej to zrobic jak idziesz na monit i lekarz ocenia pecherzyk. Bo jak sa ok, to juz lekarz moze kazac dac zastrzyk, czym pozniej zrobia IUI to te wartosci rosna... i juz moga byc nierownomierne. W hormonach nie ma tak ze to stoi, bo sa rozne fazy np. folikuralna, owulacyjna itd.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 listopada 2015, 15:50

  • Lunk_a Autorytet
    Postów: 4756 1373

    Wysłany: 26 listopada 2015, 16:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aszka a Ty może wiesz jak to jest z tym testem dna i co pytałam wczoraj?

    iv09i09katk65tr1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2015, 16:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lunk_a wrote:
    Jolcia czekamy!
    Mi dr napisal na wyniki meza ze nie sa najgorsze i ze preparatykad do iui je poprawi. Powiedział ze niejeden mlodzieniec ma gorsze wyniki. I z ta poprawa przy iui mowil pod kątem dna bo o to głównie pytalam...ciekawe jak ta preparatyka może to poprawić? Oni wybierają przy iui te plemniki pod katem dna? A dziewczyny dna plemnika zmienia się co 72 dni wraz z nowym nasieniem czy nie?
    z tego co kiedys czytalam na forum to chodzi o to, ze faktycznie lekarze moga odrzucic w trakcie preparacji nieprawidłowe/uszkodzone plemniki, tyle ze to nie wynika z samego badania nasienia tylko tzw. badania chromatymy plemnikowej, a jak z tym bywa to roznie pewnie -nie mam az takiej wiedzy moze Ania_84 bo ona jest guru wyników i informacji na ten temat. Np. warszawska invicta sie reklamuje ze uzywa programu PGD czyli selekcjonowania zarodków, bo np. moga odrzucic nieprawidłowe, ale to juz przy procedurze in vitro, przy IUI tego nie robia.

  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8014 6906

    Wysłany: 26 listopada 2015, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pysia wrote:
    w gc niestety nie badaja ani estriadolu ani lh i fsh;/

    ten lutinus mam przepisaną 1 paczke, starczy mi na 10 dni, wykonam bete i co jak bedzie pozytywna? nie mam wiecej lekow, troche zalatwili mnie . bede mogla brac duphaston zamiast tego lutiinus bo duphastonu mi troche zostalo i mam tez jakies resztki luteiny dopochwowej. czy to musi byc ciaglosc...
    chyba nie licza ze mi sie uda skoro przepisali jedna paczke hehe

    Dzwonisz do GynC i mówisz jakiego leku potrzebujesz. Później czeka na Ciebie gotowa recepta do odbioru. Bez wizyty i płacenia.

    pysia lubi tę wiadomość

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • Aga78 Autorytet
    Postów: 893 452

    Wysłany: 26 listopada 2015, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, zatestowałam - widać drugą kreskę, ale dopiero po 10 minutach. Jutro jednak pójdę na betę, bo może to być ovitrelle.

    wombi lubi tę wiadomość

    14.11.2015- 1 IUI:( 14.01.2016 2 IUI:(
    11.05.2016-INF-I Transfer :(
    06.12.2016 - CRIO II Transfer
    04.05.2017- ciąża naturalna Aniołek [*] 9 tydz
    3jvzi09kjtx66r5t.png
  • wombi Autorytet
    Postów: 3995 2636

    Wysłany: 26 listopada 2015, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aga a ile dni po zastrzyku jesteś?

    Hashimoto, MTHFR , NK 17%,teratozoospermia, helicobacter, rozjechane cytokiny, gruczolak przysadki, endometrioza, borelioza - POKONANE, nowotwór piersi, co jeszcze ?!?!?!?!??!??!? %#^%&^@%^
    Starania od 2013
    HSG, laparoskopia, histero, IUI :( histero z resekcją
    01.2016 I ICSI :( 1 zarodek, 0 mrożaków
    05.2016 II ICSI 1 zarodek 8A1, 0 mrożaków, [*] 6tc <3
    11.2019 IUI :(
    12.2019 IUI :(
    02.2020 IUI :(
    06.2020 III IMSI 9 komórek, 3 dojrzałe, 1 zapłodnienie - brak transferu :(
    09.2020 - leczenie immuno i 3 cykle starań naturalnych
    06.2021 IV ICSI transfer 8A1, 4 blaski zamrożone
    8dpt 26, 10dpt 91, 12dpt 256, 28dpt <3
    12+3 prenatalne - uogólniony obrzęk płodu :( czekamy na amnio
    16tc 💔 Robercik - zespół Edwardsa
  • Aga78 Autorytet
    Postów: 893 452

    Wysłany: 26 listopada 2015, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wombi wrote:
    Aga a ile dni po zastrzyku jesteś?
    14 dni, zastrzyk robiłam 12 listopada o 22.30

    14.11.2015- 1 IUI:( 14.01.2016 2 IUI:(
    11.05.2016-INF-I Transfer :(
    06.12.2016 - CRIO II Transfer
    04.05.2017- ciąża naturalna Aniołek [*] 9 tydz
    3jvzi09kjtx66r5t.png
‹‹ 963 964 965 966 967 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ