Forum Starając się z pomocą medyczną inseminacja 2017
Odpowiedz

inseminacja 2017

Oceń ten wątek:
  • didik34 Autorytet
    Postów: 2313 2664

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agika tez bałam się blizn, a jak odkleiłam opatrunek to byłam w szoku:) w pępku musiałam jej szukać , a dwie pozostałe są pięciomilimetrowymi kreseczkami, dosłownie ! I to jeszcze zrobili mi je poniżej linii majtek ;) w jakim celu chcesz histero? Jak już to zrób pakiet od razu razem z laparo. Bez sensu potem dwa razy się stresować :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 grudnia 2017, 19:37

    38 lat, 4 lata starań, endometrioza II st., KIR AA, nk 20% , HBA 65%
    2 IUI :(
    Kwiecień 2018 start IVF
    27.05.2018 8 tc [*]
    02.10.2018 10 tc [*]
    16.02.2019 beta 0
    Kwiecień 2019 start IVF 2 z accofilem.
    4AA na pokładzie ❤️
    ❄️❄️

    05.01.2020 Kubuś🥰❤️
  • didik34 Autorytet
    Postów: 2313 2664

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    do87 wrote:
    Dodik z naturalnych sposobów to ja tylko znam wino czerwone i orzechy ;)
    Na ziołach (czyt. Ziółkach) sie nie znam. Na żadnych :D
    Hahaha do ja tez na żadnych ziołach i ziółkach się nie znam , a może powinnam spróbować ;) winoooo oj wino za mna chodzi a nie wiem czy już mogę pić. Mam lekkie krwawienie po laparo i piękna owulacje, ale niestety nici z tego cyklu:(

    38 lat, 4 lata starań, endometrioza II st., KIR AA, nk 20% , HBA 65%
    2 IUI :(
    Kwiecień 2018 start IVF
    27.05.2018 8 tc [*]
    02.10.2018 10 tc [*]
    16.02.2019 beta 0
    Kwiecień 2019 start IVF 2 z accofilem.
    4AA na pokładzie ❤️
    ❄️❄️

    05.01.2020 Kubuś🥰❤️
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pewnie ledwo sie ruszasz ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 lipca 2018, 20:17

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • didik34 Autorytet
    Postów: 2313 2664

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nic mnie nie boli, jedynie mam lekkie krwawienia i plamienia. Ja na karcie informacyjnej z zaleceniami po zabiegu wyczytałam, ze no sex przez 30 dni od zabiegu :( ale nawet gdyby to bałabym się chyba. Poza tym miała użyty żel przeciwzrostowy a wtedy tez trzeba odpuścić starania .

    38 lat, 4 lata starań, endometrioza II st., KIR AA, nk 20% , HBA 65%
    2 IUI :(
    Kwiecień 2018 start IVF
    27.05.2018 8 tc [*]
    02.10.2018 10 tc [*]
    16.02.2019 beta 0
    Kwiecień 2019 start IVF 2 z accofilem.
    4AA na pokładzie ❤️
    ❄️❄️

    05.01.2020 Kubuś🥰❤️
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale od cyklu styczniowego możecie działać?

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • didik34 Autorytet
    Postów: 2313 2664

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja myśle ;) wióry poleca;)

    do87 lubi tę wiadomość

    38 lat, 4 lata starań, endometrioza II st., KIR AA, nk 20% , HBA 65%
    2 IUI :(
    Kwiecień 2018 start IVF
    27.05.2018 8 tc [*]
    02.10.2018 10 tc [*]
    16.02.2019 beta 0
    Kwiecień 2019 start IVF 2 z accofilem.
    4AA na pokładzie ❤️
    ❄️❄️

    05.01.2020 Kubuś🥰❤️
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ha ha wyplułam herbatę. Wiec będziemy miały październikowe bobaski ;) bo ja tez dopiero w styczniu ruszam z iui

    didik34 lubi tę wiadomość

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 21:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale humory widzę dopisują :D właśnie nadrabiam posty. Ja dzis ubrałam choinkę... Mój kot właśnie ją testuję a ja biegam i ściągam tego szoguna... Ech rety. Cukierki też mam :D

    do87, didik34, Iwkaaa, kmala lubią tę wiadomość

  • justysia86 Autorytet
    Postów: 762 340

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    didik34 wrote:
    Kochane , na wątkach o ziolkach i endo jakoś cicho. Zapytam Was, czy stosujecie jakieś? Ja zanim dowiedziałam się o endo byłam u zielarki która przepisała mi zioła fuke. W ulotce jest napisane, ze można stosować przy endo. Zastanawiam się kiedy zacząć je brać, czy od nowego cyklu? Tak btw to powiedziała, ze te zioła pomogły kilku parom leczącym się u niej zajsc w ciąże po nieudanych próbach in vitro:)
    ja biore donga plus niepokalanek bo mam przerwe od stymulacji

    Pcos
    insulinoopornosc po porodzie
    Hashimoto
    AMH 5,8
    metformax duphaston gonal
    2 inseminacje nieudane
    23.11.2015 corka
    25.10.2016 walka o druga dzidzie :)
    3 inseminacja 05.04.18 udana beta 140❤️❤️❤️
  • Sylwiaa992 Autorytet
    Postów: 813 346

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ninkali ja też mam dwa koty, ale to takie lenie, że im ledwo się chcę chodzić hahah. W tym cyklu biore castagnus, na mega bolace piersi i moje humorki przed @. Od owulacji, czyli juz mniej więcej od 10dc ani spac na brzuchu, ani broń boże biegać po schodach :D jedyny plus jak dostałam @ to kilka dni bez boli piersi :D dzis już z 8 dpo i tylko troszkę bolą ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 grudnia 2017, 21:43

    25 cykl starań- nasz Aniołek czuwa nad nami z góry 9tc
    Będziemy starać się od nowa.
    Nic nie dzieje się bez przyczyny.
  • didik34 Autorytet
    Postów: 2313 2664

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ninkali ja tez dziś ubrałam choinke, majstrowalismy nią i cały czas zasłaniała tv. Trochę czasu nam zajęło zanim dotarło do zwojów , ze choinka od zeszłego roku urosła. Mamy żywą i po świętach powędruje spowrotem na balkon:)

    ninkali lubi tę wiadomość

    38 lat, 4 lata starań, endometrioza II st., KIR AA, nk 20% , HBA 65%
    2 IUI :(
    Kwiecień 2018 start IVF
    27.05.2018 8 tc [*]
    02.10.2018 10 tc [*]
    16.02.2019 beta 0
    Kwiecień 2019 start IVF 2 z accofilem.
    4AA na pokładzie ❤️
    ❄️❄️

    05.01.2020 Kubuś🥰❤️
  • tolerancyjna Autorytet
    Postów: 1736 1560

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do87 serdeczne dzięki za uświadomienie:-)
    Agika teraz chirurdzy robią takie cięcia, że nic nie widać. No chyba, że ja trafiam na wybitnych geniuszy w szyciu :-) a miałam już 2 zabiegi wymagające łatki na ciele...

    31 lat; hiperprolaktynemia, niedoczynność, PCOS, plastyka macicy; AMH 3,03; kariotypy ok
    ON: Morfologia 2%, HBA i DFI prawidłowe
    3 x IUI :(
    06.18 - I PICSI, z 14 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    08.18 - II PICSI, z 15 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    03.19 - start III procedury,
    19.06.19 - IMSI + Fertile Chip, 21 pęcherzyków/10 komórek, w pierwszej dobie zero zapłodnień... I nagle cud! Transfer w 3 dobie zarodka 8a, beta 9 dtp 1,97; 10 dpt 1,34 :(
    08.06.20 - transfer AZ :(
    07.07.20 - transfer AZ, 7dpt - beta 75.05, 9dpt - 188.06, 13dpt - 1115
    10 tc 💔
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 grudnia 2017, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czy ja nienormalna jestem? Zbliża się ten czas...fajnie jak sami coś jeszcze zrobimy. A ja nie mam ochoty ani ciut na seksik... Mój M tyle miesięcy się dziwnie zachowywal że ja tak poczułam się odtrącona, że mi się nic nie chce! Ba szczerze to mi w sumie zaczyna wisieć wszystko... Też tak macie? Zwłaszcza że nie chce wam się seksik w tym czasie? :/

  • agika88 Autorytet
    Postów: 4662 5465

    Wysłany: 10 grudnia 2017, 00:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ninkali-wlasne dzis z mezem rozmawialam i sobie przypomnielismy ze nic nie bylo od? hmmm 3 dni przed inseminacja wiec 19 dni :D

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • agika88 Autorytet
    Postów: 4662 5465

    Wysłany: 10 grudnia 2017, 00:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niestety tak juz jest ze w czasie wzmożonych starań o dziecko ludzie zaczynają mieć przeświadczenie że seks służy do prokreacji a reszta schodzi na 2 plan:)

    5djy9jcghpoavuge.png

    4 IUI- (1 ciąża pozamaciczna)

    1 IVF- jeden zarodek(4.3.3)- transfer nieudany

    2 IVF- BRAK ZARODKÓW

    3 IVF- trzy zarodki (4.1.1) (4.2.2) (4.3.3)

    transfer crio (4.1.1) puste jajo plodowe
    transfer crio (4.2.2) :(
    transfer crio (4.3.3) beta 7 biochemiczna

    transfer crio zarodków AZ (3.1.1)beta 750 biochem.

    4 procedura: 4 zarodki (5.1.1) (5.1.1) (4.2.1) (5.1.3)
    24.06- fet (5.1.1) beta:
    7dpt-81.31
    9dpt- 247.4
    12dpt-1322
    14dpt-3525
    18dpt-13040
    19dpt-Pechęrzyk z pęcherzykiem żółtkowym.
    24dpt-mamy serduszko.
  • Nathi2468 Autorytet
    Postów: 880 532

    Wysłany: 10 grudnia 2017, 01:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ninkali też tak nie raz miałam :p Nie zawsze jest ochota :p Czasami lepiej odpuścić niż się zmuszać ale wiadomo jak to my i te nasze myślenie - że odpuścimy starania akurat teraz a to właśnie może być ten cykl ;) Może spróbuj się przełamać i zaskoczyć męża czymś nowym? Będzie dla was obu frajda :) Ja też tak mam czasami, że nie mam ochoty ale mój M mógłby non stop więc jak mnie już zaczepi to już wtedy ochota jest :p Nie lubię tylko jak mnie budzi - wtedy nie ma szans ;p hihihi

    Starania od czerwca 2015r.
    1 IUI grudzień 2017r. - ciąża heterotopwa
    2 IUI marzec 2018r. - c.b.
    ZMIANA LEKARZA
    - sierpień 2018r. wycięty lewy jajowód i 2 mięśniaki.
    3 IUI - październik 2019 :(
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 10 grudnia 2017, 07:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No my sie staramy duzo w żart obrócić. Juz czasami mowie „chociaz świeczki sobie zapalmy”. Ale masz racje ze ten czar znika. Ja wiem ze tu nie ma magicznego pyłu tylko sami sobie stwarzamy aurę ale mysle ze KAŻDA para dluzej sie starająca ma taki problem. Ze to sie juz robi nie z przyjemności a z obowiązku. Nie ma tego spontanu tylko wszystko wyliczone. Jak wczesniej kest ochota to tez mie mozna zeby nasienie było dobre. Ale co... trzeba zacisnąć zeby i działać. I moze faktycznie trzeba jeden lub dwa cykle odpuścić (ja wiem Ze to sie bedzie dłużyć niemiłosiernie) ale moze mąż sam bedzie zdziwiony ze jak to? Sie nie dobierasz? Nie wychodzisz z inicjatywa? I sam cos zacznie ;) ale zrobisz jak zechcesz bo nie chciałabym złe doradzić :*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 grudnia 2017, 07:16

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • wszamanka Autorytet
    Postów: 1741 684

    Wysłany: 10 grudnia 2017, 08:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dzisiaj po wizycie, pęcherzyk jeden, 21mm, endometrium nieco urosło, dzisiaj ma około 8 mm. Jutro IUI o 15.
    Do pierwszego podejścia podchodziłam spokojna, a teraz już mam stresa czy jutro się uda, czy pęcherzyk nie pęknie za szybko, a przede wszystkim czy wyniki męża będą wystarczająco dobre.. I nie wiem o której godzinie zrobić ovitrelle. Doktor mówił że "dzisiaj", jak spytałam o której godzinie dzisiaj, to się nie określił:/ moja gin to chociaż wszystko jasno mówi. No i mojej gin jutro jeszcze nie ma, tak że będzie robił mi ten w zastępstwie. Trzymajcie kciuki! Jak się uda jutro zrobić IUI to w wigilię z samego rana po pracy jadę na betę:)

    ninkali, ja1986 lubią tę wiadomość

    d201db57d4.png
    Starania od 10.2015.
    Dzieciątko 20/21.06.2016, 10tc. [*]

    jesień 2017 2x IUI- odwołane, słabe nasienie
    kwiecień 2019- start ivf, krotki protokół
    7.05 transfer blastki 4AA😢
    7.08 crio blastki😢
    30.08 histeroskopia-zrosty (usunięte), mięśniak, dwurożność/przegroda, stan zapalny
    12.2019-histero/laparo (usunięcie przegrody)
    15.09.2020 transfer, beta rosła, pusty pęcherzyk ciążowy😢
    2 ❄❄
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 10 grudnia 2017, 09:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wszamanka mi gin mówił żebym robiła 24 godz przed iui. Bedzie dorze, mowie Ci:) trzymam kciuki i życzę powodzenia a beta w wigilie bedzie piękna. Czyż mozna sobie wymarzyć piękniejszy dzień na duża betę ?;) nie sądzę :D

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • Sylwiaa992 Autorytet
    Postów: 813 346

    Wysłany: 10 grudnia 2017, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ninkali, ja też tak mam, chociaz staramy się niecałe 2 lata "dopiero"
    Przed owu to bym czasem mogla i swa razy dziennie a kilka dni po owu już nie mam ochoty, wszystko mnie wkurza i w ogóle ... nieraz potem przez 2 tygodnie nic nie było

    25 cykl starań- nasz Aniołek czuwa nad nami z góry 9tc
    Będziemy starać się od nowa.
    Nic nie dzieje się bez przyczyny.
‹‹ 185 186 187 188 189 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego