Forum Starając się z pomocą medyczną Inseminacja Poznań - u kogo?
Odpowiedz

Inseminacja Poznań - u kogo?

Oceń ten wątek:
  • Eni_gma Autorytet
    Postów: 687 492

    Wysłany: 30 września 2016, 18:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie. Cykl naturalny nawet nie brałam nic na pęknięcie, bo wizytę u prof miałam 14.09, na wizycie powiedział ze mamy się rano stawić na IUI, a w szpitalu Pani dr która robiła monitoring powiedziała ze lada chwila pecherzyk sam peknie.
    Kuchcinka mną się nie kieruj, po prostu jestem zrazona do niego, ale na pewno ma na koncie wiele udanych IUI i być może przyczyni się do Twojego szczęścia

    https://www.maluchy.pl/li-73053.png

    km5shdgexoin43nx.png



  • Eni_gma Autorytet
    Postów: 687 492

    Wysłany: 30 września 2016, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A propos stymulacji ja nawet u Małka ciała żeby mi przepisal clo, ale powiedział ze nie ma takiej potrzeby. Prof.Spaczynski ta IUI robił na cyklu naturalnym bo tak wyszło nagle, ale na następną dostałam juz skierowanie i receptę na leki do stymulacji,bo jeśli jest więcej jajeczkek to szansa ze któreś zapłodnieni się prawidłowo również jest większa.

    Wojcinka lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-73053.png

    km5shdgexoin43nx.png



  • Wojcinka Debiutantka
    Postów: 12 21

    Wysłany: 30 września 2016, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eni_gma wrote:
    Nie. Cykl naturalny nawet nie brałam nic na pęknięcie, bo wizytę u prof miałam 14.09, na wizycie powiedział ze mamy się rano stawić na IUI, a w szpitalu Pani dr która robiła monitoring powiedziała ze lada chwila pecherzyk sam peknie.
    Kuchcinka mną się nie kieruj, po prostu jestem zrazona do niego, ale na pewno ma na koncie wiele udanych IUI i być może przyczyni się do Twojego szczęścia
    Ok muszę sie z tym wszystkim przespać i wyluzować ;) do IUI i tak jeszcze prawie 3 tygodnie, ale chce po prostu zrobic wszystko co w mojej mocy zeby zwiększyć szanse na powodzenie :)
    jak na razie chciałabym zeby ten cykl sie juz skończył, to był cykl z HSG i wydaje mi sie ze albo w ogóle nie było owu albo była jakaś lewa :P

    30 l 👩‍❤️‍👨 27 l
    📍Abu Dhabi

    2015 - 17cs z ex w tym 2 poronienia w 6 i 10 tc

    2021 - maj - 1cs

    Starania bez starań , będzie co będzie, a jak nie będzie nic to i tak mamy wszystko bo mamy siebie
  • Wojcinka Debiutantka
    Postów: 12 21

    Wysłany: 30 września 2016, 18:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eni_gma wrote:
    A propos stymulacji ja nawet u Małka ciała żeby mi przepisal clo, ale powiedział ze nie ma takiej potrzeby. Prof.Spaczynski ta IUI robił na cyklu naturalnym bo tak wyszło nagle, ale na następną dostałam juz skierowanie i receptę na leki do stymulacji,bo jeśli jest więcej jajeczkek to szansa ze któreś zapłodnieni się prawidłowo również jest większa.
    To wiesz tak myśle ze zrealizuje ta receptę na CLO, a jak przyjdzie @ to podejmę męska decyzje ze brać czy nie brać ;)

    30 l 👩‍❤️‍👨 27 l
    📍Abu Dhabi

    2015 - 17cs z ex w tym 2 poronienia w 6 i 10 tc

    2021 - maj - 1cs

    Starania bez starań , będzie co będzie, a jak nie będzie nic to i tak mamy wszystko bo mamy siebie
  • Eni_gma Autorytet
    Postów: 687 492

    Wysłany: 30 września 2016, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka masz jeszcze troche czasu. Zadzwoń może do Małka i powiedz, że masz receptę i chciałabyś spróbować z lekami. Może podzieli Twój wybór :)

    https://www.maluchy.pl/li-73053.png

    km5shdgexoin43nx.png



  • Eni_gma Autorytet
    Postów: 687 492

    Wysłany: 1 października 2016, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    839 po trzech dobach :)

    Wojcinka lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-73053.png

    km5shdgexoin43nx.png



  • Wojcinka Debiutantka
    Postów: 12 21

    Wysłany: 1 października 2016, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eni_gma wrote:
    839 po trzech dobach :)
    Moze bliźniaki :D

    30 l 👩‍❤️‍👨 27 l
    📍Abu Dhabi

    2015 - 17cs z ex w tym 2 poronienia w 6 i 10 tc

    2021 - maj - 1cs

    Starania bez starań , będzie co będzie, a jak nie będzie nic to i tak mamy wszystko bo mamy siebie
  • Eni_gma Autorytet
    Postów: 687 492

    Wysłany: 1 października 2016, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha tez bym o tym pomyslsla gdybym nir wiedziala, ze to niemozliwe, naturalne jedno jajeczko, a M tak zywotnych plemników nie ma żeby się trafiły bliznieta jednojajowe ;)

    https://www.maluchy.pl/li-73053.png

    km5shdgexoin43nx.png



  • asiak1985 Przyjaciółka
    Postów: 158 34

    Wysłany: 1 października 2016, 17:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka ja z enigma chodzimy do tego samego lekarza wiec nie bede sie potarzać:D ja mialam 1 iui na naturalnym cyklu drugą również, pierwsza iui byla za wczesniej, dlatego druga tez na naturalnym,

    niedoczynnosc tarczycy
    amh 0,68
    11.06.16 iui :(
    25.10.16 iui :(
    23.11.16 iui stymulacja :(
    30.06.17 iui stymulacja :(
    04/2019 brak komórek jajowych
    01/2020 przerwany długi protokół
    07/2020 nieudana procedura z jednym zarodkiem
  • Wojcinka Debiutantka
    Postów: 12 21

    Wysłany: 2 października 2016, 15:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Enigma jak sie czujesz? :) masz juz jakiekolwiek objawy? :)

    30 l 👩‍❤️‍👨 27 l
    📍Abu Dhabi

    2015 - 17cs z ex w tym 2 poronienia w 6 i 10 tc

    2021 - maj - 1cs

    Starania bez starań , będzie co będzie, a jak nie będzie nic to i tak mamy wszystko bo mamy siebie
  • Eni_gma Autorytet
    Postów: 687 492

    Wysłany: 2 października 2016, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie. Żadnych objawów ;) W pierwszej ciąży wymiotowalam od rana do wieczora, ale już nie pamiętam kiedy zaczęłam. Może jeszcze nudności przyjdą

    Wojcinka lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-73053.png

    km5shdgexoin43nx.png



  • Eni_gma Autorytet
    Postów: 687 492

    Wysłany: 5 października 2016, 07:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mysza :) Kiedy testujesz?

    https://www.maluchy.pl/li-73053.png

    km5shdgexoin43nx.png



  • Mysza1986 Autorytet
    Postów: 2035 1579

    Wysłany: 5 października 2016, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eni_gma wrote:
    Mysza :) Kiedy testujesz?

    właśnie odkryłam na papierze toaletowym nitki krwi więc chyba już nie testuję (choć zawsze w głowie kołacze się natrętna myśl a może to jednak implementacja?)

    Eni_gma bardzo się cieszę że u Ciebie beta tak pięknie rośnie!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 października 2016, 14:20

    bv5tg9v.png
  • Wojcinka Debiutantka
    Postów: 12 21

    Wysłany: 6 października 2016, 00:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mysza1986 wrote:
    właśnie odkryłam na papierze toaletowym nitki krwi więc chyba już nie testuję (choć zawsze w głowie kołacze się natrętna myśl a może to jednak implementacja?)

    Eni_gma bardzo się cieszę że u Ciebie beta tak pięknie rośnie!
    A ile dpo jesteś?

    30 l 👩‍❤️‍👨 27 l
    📍Abu Dhabi

    2015 - 17cs z ex w tym 2 poronienia w 6 i 10 tc

    2021 - maj - 1cs

    Starania bez starań , będzie co będzie, a jak nie będzie nic to i tak mamy wszystko bo mamy siebie
  • Eni_gma Autorytet
    Postów: 687 492

    Wysłany: 6 października 2016, 08:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mysza1986 wrote:
    właśnie odkryłam na papierze toaletowym nitki krwi więc chyba już nie testuję (choć zawsze w głowie kołacze się natrętna myśl a może to jednak implementacja?)


    Po cichutku Ci tylko powiem, że w pierwszej ciąży nitki krwi w białawym śluzie świadczyły i implantacji, dlatego zaciskam kciuki jeszcze mocniej :)

    https://www.maluchy.pl/li-73053.png

    km5shdgexoin43nx.png



  • Mysza1986 Autorytet
    Postów: 2035 1579

    Wysłany: 6 października 2016, 09:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eni_gma wrote:
    Po cichutku Ci tylko powiem, że w pierwszej ciąży nitki krwi w białawym śluzie świadczyły i implantacji, dlatego zaciskam kciuki jeszcze mocniej :)


    Dziś 10dpo jestem na duphastonie @ się nie rozkręciła jeszcze, ale ja już wczoraj przeżyłam dziś "żałoby" więc najgorsze za mną - dzięki za kciuki

    bv5tg9v.png
  • Wojcinka Debiutantka
    Postów: 12 21

    Wysłany: 11 października 2016, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emigma jak tam ciąża? :) jak sie czujesz?

    Do mnie dzisiaj zawitała @ wiec oficjalnie rozpoczynam pierwszy cykl z IUI a przy okazji to mój cykl urodzinowy wiec MUSI SIE UDAĆ ;)

    Napisałam dzisiaj obszernego maila do invimedu bo nie wiem w końcu czy mam brać CLO czy nie wiec mam nadzieje ze cos sensownego mi odpiszą :)

    Mysza1986 lubi tę wiadomość

    30 l 👩‍❤️‍👨 27 l
    📍Abu Dhabi

    2015 - 17cs z ex w tym 2 poronienia w 6 i 10 tc

    2021 - maj - 1cs

    Starania bez starań , będzie co będzie, a jak nie będzie nic to i tak mamy wszystko bo mamy siebie
  • Pola_91 Koleżanka
    Postów: 84 6

    Wysłany: 12 października 2016, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! Mam do Was szybkie pytanie. Czy któraś z Was wie ile obecnie dr Beata Banaszewska bierze za prywatną wizytę? Podobno jest dobrym lekarzem w leczeniu niepłodności. A może Wy macie o niej swoje opinie? Z góry dziękuje :)

    Staramy się o dwie krechy od maja 2015r
    październik 2015r. badanie nasienia - bez zastrzeżeń
    grudzień 2015r. TSH, FT3, FT4 - bez zastrzeżeń
    styczeń 2016r. HSG - jajowody drożne
    styczeń 2017r.- laparoskopia - usunięcie ognisk endometriozy
    AMH - 5,06
    kwiecień, maj IUI :(
    czerwiec Lametta 1x1
  • Mysza1986 Autorytet
    Postów: 2035 1579

    Wysłany: 12 października 2016, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuchcinka wrote:
    Emigma jak tam ciąża? :) jak sie czujesz?

    Do mnie dzisiaj zawitała @ wiec oficjalnie rozpoczynam pierwszy cykl z IUI a przy okazji to mój cykl urodzinowy wiec MUSI SIE UDAĆ ;)

    Napisałam dzisiaj obszernego maila do invimedu bo nie wiem w końcu czy mam brać CLO czy nie wiec mam nadzieje ze cos sensownego mi odpiszą :)

    Oby się faktycznie udało!

    bv5tg9v.png
  • Wojcinka Debiutantka
    Postów: 12 21

    Wysłany: 12 października 2016, 17:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dostałam odp ze w moi przypadku nie ma potrzeby brać CLO wiec nie biorę :) będę Piła ziółka o sroki i mam nadzieje ze wszystko ładnie urośnie :)
    Mysza nie dziękuje :) jestem umówiona na pierwszy monitoring 21.10 w 10dc

    30 l 👩‍❤️‍👨 27 l
    📍Abu Dhabi

    2015 - 17cs z ex w tym 2 poronienia w 6 i 10 tc

    2021 - maj - 1cs

    Starania bez starań , będzie co będzie, a jak nie będzie nic to i tak mamy wszystko bo mamy siebie
‹‹ 11 12 13 14 15 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Suchość pochwy - jakie mogę być jej przyczyny i jak sobie z nią radzić?

Problem z odpowiednim nawilżeniem pochwy dotyczy bardzo dużej liczby kobiet. Najczęściej problemy występują w okresie okołomenopauzalnym, ale z różnych przyczyn mogą pojawiać się na każdym etapie życia kobiety. Suchość pochwy może znacząco obniżać jakość życia seksualnego, z powodu bólu i dyskomfortu odczuwanego podczas zbliżeń... Skąd się bierze suchość pochwy? Jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego