Odpowiedz

IVF a Anglii?

Oceń ten wątek:
  • wannahaveababy Autorytet
    Postów: 617 141

    Wysłany: 23 sierpnia 2017, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    d

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 października 2018, 20:10

  • CarPer Autorytet
    Postów: 1369 451

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 09:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pusiak wrote:
    Czekam na tel manager kiedy zaczac... poki co czekam nadal na okres... kolejny dzie :( juz mi cierpliwosci brakuje :(

    Czyli nie masz jeszcze ustalonego dnia? A jak Ci sie uda za pierwszym razem to myślałaś juz jak to rozegrasz?

    No dzis to juz 7 dzien. Niech juz przyjdzie

    w57vrjjg24io0u2h.png
  • CarPer Autorytet
    Postów: 1369 451

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wannahaveababy wrote:
    Ja polecam książki "lokatorka" i "za zamkniętymi drzwiami" naprawdę wciągające a jeśli chodzi o tematykę islamską to "gorzka pomarańcza" też coś w stylu żony szejka. Mozna zamowic w księgarni online.

    Dziekuje Ci! Wczesniej czytalam Wszytskie ksiazki Khalleda Hosseini i bardzo mnie zaciekawiły.
    Na pewno pomyśle o tych o ktorych wspomniałaś jak tylko zakończę te ktoer mam w tej chwili. Juz sobie nawet zapisałam tytuły ;).

    Stiffi jak tam? Niezapominajka?

    w57vrjjg24io0u2h.png
  • CarPer Autorytet
    Postów: 1369 451

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciasto marchewkowe wyszło naprawde pyszne.
    Musze Wam pokazać ;)

    http://i1018.photobucket.com/albums/af308/percoo/img_3154_zpsrq5jdbdc.jpg

    w57vrjjg24io0u2h.png
  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CarPer wrote:
    Czyli nie masz jeszcze ustalonego dnia? A jak Ci sie uda za pierwszym razem to myślałaś juz jak to rozegrasz?

    No dzis to juz 7 dzien. Niech juz przyjdzie
    Narazie cisza z małpa....


    Nie rozumiem chyba pytania, co jak mam rozegrac jak sie uda za 1 razem? w sensie z praca? bede pracować na maternity unit- deliver suit więc żaden problem :D

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • CarPer Autorytet
    Postów: 1369 451

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 14:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pusiak wrote:
    Narazie cisza z małpa....


    Nie rozumiem chyba pytania, co jak mam rozegrac jak sie uda za 1 razem? w sensie z praca? bede pracować na maternity unit- deliver suit więc żaden problem :D

    Wspominałaś wczesniej ze nie chciałaś długiego protokołu bo miałas prace zaczynać w sierpniu i nie wiedziałaś jak z wolnym itd.
    Nie ma znaczenie moze nie zrozumiałam wczesniej.

    w57vrjjg24io0u2h.png
  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    CarPer wrote:
    Wspominałaś wczesniej ze nie chciałaś długiego protokołu bo miałas prace zaczynać w sierpniu i nie wiedziałaś jak z wolnym itd.
    Nie ma znaczenie moze nie zrozumiałam wczesniej.
    Aaa ok :) jus czaje. No ale długi protocol mi dali i co zrobic z praca i tak się wszystko opoznilo bo NHS (jakbym sie jeszcze nie przyzwyczaila) robi wszystko wolno - ztatrudnia pracowników rowniez...

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • wannahaveababy Autorytet
    Postów: 617 141

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pusiak a kim tam będziesz? Położna?

  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wannahaveababy wrote:
    Pusiak a kim tam będziesz? Położna?
    Nieee :) ja jester psychologiem :)

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • Meli92 Autorytet
    Postów: 424 315

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 16:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pusiak potrzebna mi konsultacja psychologiczna bo nie wytrzymam haha :P

    znowu dzwonilam do kliniki i mnie zbyła. przelaczaja mnie i nikt nie odbiera telefonu. gdybym wiedziala,że tak bedzie to do innej kliniki bym się zapisała. nic się dowiedzieć nie mogę.

    f2w39jcgync8jov1.png
  • CarPer Autorytet
    Postów: 1369 451

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 16:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meli92 wrote:
    Pusiak potrzebna mi konsultacja psychologiczna bo nie wytrzymam haha :P

    znowu dzwonilam do kliniki i mnie zbyła. przelaczaja mnie i nikt nie odbiera telefonu. gdybym wiedziala,że tak bedzie to do innej kliniki bym się zapisała. nic się dowiedzieć nie mogę.

    Meli zadzwoń i im powiedz ze nie mozesz sie połączyć i maja Ci najpierw dać numer bezpośredni a pozniej połączyć jeszcze raz. No bym sie tez juz zdenerwowała...

    w57vrjjg24io0u2h.png
  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meli92 wrote:
    Pusiak potrzebna mi konsultacja psychologiczna bo nie wytrzymam haha :P

    znowu dzwonilam do kliniki i mnie zbyła. przelaczaja mnie i nikt nie odbiera telefonu. gdybym wiedziala,że tak bedzie to do innej kliniki bym się zapisała. nic się dowiedzieć nie mogę.
    Wlaśnie z takich powodów szukałam duzo informacji o kliniach ktore miałam do wyboru bo nie chciałam kolejek, długiego czekania i beznadzienjego podejscia do pacjenta ...
    Owszem, ktos na początku zawalil u mnie- podejrzewam ze spiral który mnie wysyłała na ivf a niece moja klinika, ale szybko to ogarneli i na pewno nitkt mnie nigdy nie zbywał :) ja jestem zadowolona ze swojego wyboru i podejscia do pacjentów. Ale co sie dziwic- to prywatna klinika, ludzie płaca tam astronomiczne sumy wiec wymagaja zeby ich dobrze traktować - to las z NHS tez muszą tak traktowac :D tai bonus :D

    Tak jak carper mowi dzwon cały czas, powiedz ze nikt nie odebiera, a jesli masz blisko klinike to może się tam przejedz?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 sierpnia 2017, 16:53

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 24 sierpnia 2017, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny melduje ze @ przylazła :D pierwszy raz tak sie ciesze z okresu :D:D jutro rano dzwonie do kliniki i pewnie w sabot baseline scan :D

    Meli92 lubi tę wiadomość

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • Hope. Debiutantka
    Postów: 12 0

    Wysłany: 25 sierpnia 2017, 03:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny, ja tu nowa jestem. Od dluzszego czasu was podgladam i w koncu sie odwazylam cos napisac. Jestem w trakcie pzrygotowan do IVF i bardzo sie denerwuje.

  • CarPer Autorytet
    Postów: 1369 451

    Wysłany: 25 sierpnia 2017, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hope. wrote:
    Czesc dziewczyny, ja tu nowa jestem. Od dluzszego czasu was podgladam i w koncu sie odwazylam cos napisac. Jestem w trakcie pzrygotowan do IVF i bardzo sie denerwuje.

    Witaj Hope! Na jakim etapie jesteś? Jaka u Was przyczyna? Skąd jesteś?


    Pusiak czyli świetnie!
    Kiedy jest pierwszy skan? Mi powiedziała ze będę mieć tylko trzy skany? Możliwe?

    w57vrjjg24io0u2h.png
  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 25 sierpnia 2017, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Hope - tutaj jest sporo dziewczyny, które już są po - urodziły swoje maluszki, jest Lilah ktora na swojego czeka i jestesmy my- zaczynajacqe zabawe z ivf. Napisz cos o sobie, skad jestes jaka jest wasza historia ktora klikinie wybraliscie i na jakim jestescie etapie :) jesli chcesz oczywiscie ;)

    carPer kurde 3 scany?? tak malo? ja mam baseline w niedziele i pewnie bede startowac z zastrzykami tego dnia:) My nurse mówiła ze kazda kobieta inaczej reaguje na leki, scany zaczynaja sie od 4dnia brania zastrzyków i wtedy to jus zalezy od organism kobiety- jedne maja co 2dzien scan nine muses go mice codziennie- bo za scenem idzie tez badania krwi i control hormonów... wszystko okazuje sie w praniu

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • Meli92 Autorytet
    Postów: 424 315

    Wysłany: 25 sierpnia 2017, 14:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pusiak super! Kiedy pierwszy scan?
    Jak sie uda to bedziesz czerwcowa mamusia?

    Hope witaj, opowiedz cos o Was!

    Dowiedzialam sie z kliniki. ze dostali wczoraj moje dokumenty, pierwsza wizyta w pazdzierniku, dokladna date poznam w liscie.

    W ogole widzialam wszystkie moje wyniki z krwi. mam duzo przekroczona prolaktyne. Ma to jakis wplyw na cala procedure? Nie blokuje niczego? Czy powninni mi dac jakies leki na zbicie przed rozpoczeciem?

    f2w39jcgync8jov1.png
  • Pusiak Autorytet
    Postów: 339 115

    Wysłany: 25 sierpnia 2017, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meli92 wrote:
    Pusiak super! Kiedy pierwszy scan?
    Jak sie uda to bedziesz czerwcowa mamusia?

    Hope witaj, opowiedz cos o Was!

    Dowiedzialam sie z kliniki. ze dostali wczoraj moje dokumenty, pierwsza wizyta w pazdzierniku, dokladna date poznam w liscie.

    W ogole widzialam wszystkie moje wyniki z krwi. mam duzo przekroczona prolaktyne. Ma to jakis wplyw na cala procedure? Nie blokuje niczego? Czy powninni mi dac jakies leki na zbicie przed rozpoczeciem?
    Jeśli się uda to termin będzie na 31.05.2018 ;-) kurde tak długo aż musisz czekać ?! Masakra !! Oby Ci szybko zleciało ;-) nir wiem czy w U.K coś z tym robią - ale w pl za wysoka prolaktyna jest zbijana bo o ile nie musi przeszkadzać w procedurze to jiz na pewno ma wpływ na zagnieżdżenie - poza tym powtórzyłaby być tez ten wyni - wspominali Co ze gdy bada się prolaktyna to nir wolno dwa dni przed badaniem współżyć, mieć stresu czy jakiegoś większego wysiłku. Bo to zaburza.

    22/09/17 - 8dpt beta HCG 77, 11dpt 273, 13dpt 711 ;) 15dpt 1760:)
    21/09/2017 - dwie kreski ;)
    14/09/2017 - transfer kropka B++
    9/9/2017 - egg collection
    27.08 - Merional 75ui + fostimon 75ui
  • Meli92 Autorytet
    Postów: 424 315

    Wysłany: 25 sierpnia 2017, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zawsze marzylam byc majowa mama :))

    Mam nadzieje, ze bedzie to na poczatku pazdziernika wiec tylko lub az miesiac czekania.
    Lecimy pod koniec wrzesnia do pl na tydzien i tak sie zastanawiam czy nie isc do ginekologa zeby dal mi bromergon na zbicie tej prolaktyny.
    Jak jeszcze w pl mieszkalam to mialam zbijana bo zawsze byla za duza, ale teraz nie wiem czy mieszac.

    f2w39jcgync8jov1.png
  • Stiffi Autorytet
    Postów: 1611 616

    Wysłany: 25 sierpnia 2017, 14:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam norprolac 75 1 opakowanie 30 tabletek na sprzedaz jak by komus sie przydal :)

    f2w3dqk3max66qq4.png

    allo mrl 0%
    KIR BX
    PAI 1 hetero
    MTHFR homo
    7trf 2 ❄❄05.08.19 3BB i 4BB (10dpt 402,000 ;12dpt 1073,000;16dpt 7081,000;18dpt 17835,000)
‹‹ 147 148 149 150 151 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego