Odpowiedz

IVF po IUI

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tolerancyjna wrote:
    Gosia, jak dziś samopoczucie? <3

    Dziewczęta, byłam wczoraj na podglądzie - 8 dc. Wyprodukowałam 12 jajeczek. Tylko estradiol niski (560) :/ Mam się stymulować jeszcze do soboty i punkcja najprawdopodobniej w poniedziałek :)

    Izabelka - też brałam ubichinol, bo jest lepszy od zwykłego q10.

    Super wynik :-)- trzymam za Was kciuki od dziś do poniedziałku... <3

    tolerancyjna lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    izabel_ka wrote:
    Mogę wiedzieć jaki ubichinol i koenzym bierzesz? W sensie z jakiej firmy;)

    Iza biore take:
    1. https://strefamocy.pl/pl/koenzym-q10/3703-now-foods-ubiquinol-200mg-60-gels733739031440.html
    2. https://strefamocy.pl/pl/koenzym-q10/3088-now-foods-koenzym-q10-100mg-vit-e-150-gels733739032096.html

  • ka87 Autorytet
    Postów: 633 506

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 13:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aż sama nie wierzę,że to już prawie 18tydzien. Ruchów nie czuję chyba, jak leżę to mam takie wrażenie jakbym miała jakieś bulgotki tam w dole (jakbym w środku pierdziuszki puszczala) więc zupełnie nie wiem czy na siłę się nie doszukuje.Już piszę jak się czuję- przez weekend miałam skurcze, nie chciałam panikować,ani jechać do szpitala więc przetrwalam jakoś. W poniedziałek zadzwoniłam do dr i mówiła żebym przyjechała na izbę bo ma dyżur od wtorku,no ale niestety bałam się że mnie tam zostawia. Więc zarłam nospe i magnez i dziś po prostu na wizytę pojechałam. Szyjka twarda, długa, ponoć się nie skraca. Dostałam luteine, duphaston i nospe. I mam nakaz wolnego chodzenia i leżenia.(USG Pani zrobiła tak z grubsza,tzn głównie badała szyjkę i tylko tętno dzidziusia zbadała 146 ❤️)
    Dziś miałam też USG tarczycy. Mam po dwa guzki na każdym płacie, w tym jeden jakiś duży. Nakazała Pani zrobić biopsję przed porodem. Ale za tydzień umówiłam się do mojej Pani endokrynolog i niech zadecyduje co mam robic.
    A ogólnie to ciągnie mnie w dole brzucha, ale to chyba normalne bo przecież Mikołaj rośnie :)
    Dziś jest też ważny dzień bo moja Do87 idzie spr swoje jajka. No tak się stresuje,że głowa mała.

    tolerancyjna lubi tę wiadomość

    Plemniki-morfologia1%, liczba ok, hba83%
    14.02.2017 punkcja,11 pęcherzyków,7komorek,6 zaplodnionych
    19.02.2017 transfer1blastusi6dniowej4aa, (3krio6dn)
    4dpt5,76 5dpt13,6 7dpt32,45 9dpt69 10dpt134 12dpt214 14dpt462 16dpt983 21dpt4823
  • ka87 Autorytet
    Postów: 633 506

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 13:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tolerancyjna aż 12?! Świetny wynik. Zawsze lubiłam tą liczbę (w szkole często miałam taki numer w dzienniku ;) )

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 czerwca 2018, 13:46

    tolerancyjna lubi tę wiadomość

    Plemniki-morfologia1%, liczba ok, hba83%
    14.02.2017 punkcja,11 pęcherzyków,7komorek,6 zaplodnionych
    19.02.2017 transfer1blastusi6dniowej4aa, (3krio6dn)
    4dpt5,76 5dpt13,6 7dpt32,45 9dpt69 10dpt134 12dpt214 14dpt462 16dpt983 21dpt4823
  • tolerancyjna Autorytet
    Postów: 1736 1560

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 13:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ka87 wrote:
    Tolerancyjna aż 13?! Świetny wynik. Zawsze lubiłam tą liczbę (w szkole często miałam taki numer w dzienniku ;) )
    Sama nie mam pojęcia jak to uczyniłam :P
    Może mi w końcu w tych staraniach 'coś' wyjdzie. Matko, żebyś widziała wczoraj dumę mojego męża jak dr poinformował nas o tej ilości (zaznaczę, że on wie o całym IVF raczej tyle, co ja mu powiem) :) Mina bezcenna, jakby bynajmniej cała procedura się udała tak się ucieszył.

    No ale stwierdziliśmy, że trzeba celebrować każdy kroczek do przodu i cieszyć się z każdego etapu, bo różnie z tym wszystkim u nas bywało :/ Raz na wozie, 3 razy pod. Ale każdy (no prawie każdy) starający się człowiek tego doświadcza więc już nie będę prawiła morałów :P

    Pozwólmy endorfinom działać :)

    PS. Pogłaszcz Mikiego od e-cioci :)

    do87, Grosiaa, ka87, Gaja88 lubią tę wiadomość

    31 lat; hiperprolaktynemia, niedoczynność, PCOS, plastyka macicy; AMH 3,03; kariotypy ok
    ON: Morfologia 2%, HBA i DFI prawidłowe
    3 x IUI :(
    06.18 - I PICSI, z 14 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    08.18 - II PICSI, z 15 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    03.19 - start III procedury,
    19.06.19 - IMSI + Fertile Chip, 21 pęcherzyków/10 komórek, w pierwszej dobie zero zapłodnień... I nagle cud! Transfer w 3 dobie zarodka 8a, beta 9 dtp 1,97; 10 dpt 1,34 :(
    08.06.20 - transfer AZ :(
    07.07.20 - transfer AZ, 7dpt - beta 75.05, 9dpt - 188.06, 13dpt - 1115
    10 tc 💔
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nooo nie powiem... boje sie :D
    Dzisiaj poszłam na żywca- nie wzięłam relanium. Zobaczymy za jakieś pol godziny co z tego bedzie

    Grosiaa lubi tę wiadomość

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • tolerancyjna Autorytet
    Postów: 1736 1560

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    do87 wrote:
    Nooo nie powiem... boje sie :D
    Dzisiaj poszłam na żywca- nie wzięłam relanium. Zobaczymy za jakieś pol godziny co z tego bedzie
    &&& :)

    31 lat; hiperprolaktynemia, niedoczynność, PCOS, plastyka macicy; AMH 3,03; kariotypy ok
    ON: Morfologia 2%, HBA i DFI prawidłowe
    3 x IUI :(
    06.18 - I PICSI, z 14 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    08.18 - II PICSI, z 15 pobranych żadnej zapłodnionej komórki :(
    03.19 - start III procedury,
    19.06.19 - IMSI + Fertile Chip, 21 pęcherzyków/10 komórek, w pierwszej dobie zero zapłodnień... I nagle cud! Transfer w 3 dobie zarodka 8a, beta 9 dtp 1,97; 10 dpt 1,34 :(
    08.06.20 - transfer AZ :(
    07.07.20 - transfer AZ, 7dpt - beta 75.05, 9dpt - 188.06, 13dpt - 1115
    10 tc 💔
  • Aśka32 Autorytet
    Postów: 1641 1693

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czekamy na wieści Do &&&

    17u9wn156sojx8bm.png
    starania od 09.2016 Gameta Gdynia
    18.07.2018 - 2 ICSI
    FET 05.10.2018 5dniowca - beteczki: 8dpt - 121,7; 10dpt - 299,4 ; 20dpt - 9491 <3
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 14:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Endo 9,7!!! Pecherzyki 21,4 i 19,6. Za dwie godziny bede miała pierwsza iui a jutro (o ile pecherzyki nie pękną) druga.
    Lekarz proponował dzisiaj naturalnie działać a jutro iui. Ale widział moja minę poza tym powiedziałam ze nie wierze w nasze naturalne działania. To powiedział ze robił tak ze jednego dnia iui , drugiego a czasami nawet trzeciego. Ale wtedy było dofinansowanie a teraz to sie wiąże z kosztami. I zaryzykuje. Dzisiaj i jutro iui. Jak sie bawić to sie bawić. Juz kiedys pisałam ze lubie życie na krawędzi ;)
    Po drodze pije sok z buraka. Moze jeszcze dowalimy tego endo !

    Aśka32, ka87, Grosiaa, Freyja, Iwkaaa, Halszka112, Gaja88 lubią tę wiadomość

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • Aśka32 Autorytet
    Postów: 1641 1693

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    juuuhuuu! super Do, bardzo się cieszę! jedziesz po bandzie z dwoma IUI :P

    do87 lubi tę wiadomość

    17u9wn156sojx8bm.png
    starania od 09.2016 Gameta Gdynia
    18.07.2018 - 2 ICSI
    FET 05.10.2018 5dniowca - beteczki: 8dpt - 121,7; 10dpt - 299,4 ; 20dpt - 9491 <3
  • do87 Autorytet
    Postów: 813 676

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sama sie nie spodziewałam !
    Inny sprzęt - inne pomiary wiec pewnie dlatego taka różnica

    Starania od 05.2015
    hsg ok,pcos,cykle(niby)owulacyjne
    hba87% IgA,IgG0%, fragmentacja dna 21%; nasienie ok
    I iui 23.11.2017 :(
    II iui 12.04.2018 :(
    III iui 06 i 07.06.2018 :(
    30.07.2018 laparoskopia
    IV iui 04.09.2018 :(
    V iui 27.10.2018 :(
    IVF
  • izabel_ka Autorytet
    Postów: 1019 905

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rany jakie ceny tego ubichinolu :O

    201910231565.png
    Starania od 2016 r.
    Asthenozoospermia
    Mutacje: hetero MTHFR/ homo PAI
    NK 15%/AlloMlr 9%/Rozjechane cytokiny
    Leczenie immunologiczne -> Kraków
    3 IUI ;(
    3 procedury ICSI:
    I - 2 zarodki -> transfer 2 - beta 0 :(
    II- zero zarodków :(
    Zmiana Kliniki...
    III - 6 zarodków - > 1 transfer crio 5.1.2 - cb beta 12 :(
    2 transfer crio - 12.02.19 r. 4.1.1 mamy to <3 !
    6 dpt - 5 / 8dpt - 20 / 10 dpt - 45 / 13 dpt - 134 / 15 dpt - 329 / 28 dpt <3
    23.10.19 r 👶A❤️ 2940 g. /51 cm ❤️
    4 ❄️
  • mamaporaz2 Autorytet
    Postów: 703 307

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ka87 wrote:
    Aż sama nie wierzę,że to już prawie 18tydzien. Ruchów nie czuję chyba, jak leżę to mam takie wrażenie jakbym miała jakieś bulgotki tam w dole (jakbym w środku pierdziuszki puszczala) więc zupełnie nie wiem czy na siłę się nie doszukuje.Już piszę jak się czuję- przez weekend miałam skurcze, nie chciałam panikować,ani jechać do szpitala więc przetrwalam jakoś. W poniedziałek zadzwoniłam do dr i mówiła żebym przyjechała na izbę bo ma dyżur od wtorku,no ale niestety bałam się że mnie tam zostawia. Więc zarłam nospe i magnez i dziś po prostu na wizytę pojechałam. Szyjka twarda, długa, ponoć się nie skraca. Dostałam luteine, duphaston i nospe. I mam nakaz wolnego chodzenia i leżenia.(USG Pani zrobiła tak z grubsza,tzn głównie badała szyjkę i tylko tętno dzidziusia zbadała 146 ❤️)
    Dziś miałam też USG tarczycy. Mam po dwa guzki na każdym płacie, w tym jeden jakiś duży. Nakazała Pani zrobić biopsję przed porodem. Ale za tydzień umówiłam się do mojej Pani endokrynolog i niech zadecyduje co mam robic.
    A ogólnie to ciągnie mnie w dole brzucha, ale to chyba normalne bo przecież Mikołaj rośnie :)
    Dziś jest też ważny dzień bo moja Do87 idzie spr swoje jajka. No tak się stresuje,że głowa mała.
    Wg mnie wlasnie czujesz ruchy ;) pierwsze to takie laskotania człowiek sam nie wie czy to maluch czy jelita ;)
    Za to pod koniec coazy to az boli. Ja tymczasem na dietce bo mlody mega wrażliwy, ma kolki, ulewa koszmar...dokarmiamy się dwa razy w ciągu doby 60ml mleka modyfikowanego bo głodomór. Wazy 4700 w tym tempie to zaczynam soe bac ile będzie w wieku 6mc ;) ale dlugasny jest.
    Wlasnke pozeralam wzrokiem truskawki co je dla starszego dziecka kroiłam. Ale coz maly najważniejszy :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 czerwca 2018, 18:30

    ka87, do87, inka2707 lubią tę wiadomość

  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 17185 8922

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 19:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ka87 super ze wszystko dobrze!

    Do87 swietne wiesci! Ja znam wiele ciaz z iui na peknietych pęcherzykach wiec nawet jak pekna a sie zdecydowaliscie to bym jutro dzialala ;) a bez relanium tez sie da ;) ja w ogomr nie mialam...

    Mamaporaz2 a czemu nie jesz truskawek? Leon ma alergie?

    do87, ka87 lubią tę wiadomość

    klz99vvjque3qhv3.png
    zi13qqmzh183b4xs.png

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
  • mamaporaz2 Autorytet
    Postów: 703 307

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cccierpliwa wrote:
    Ka87 super ze wszystko dobrze!

    Do87 swietne wiesci! Ja znam wiele ciaz z iui na peknietych pęcherzykach wiec nawet jak pekna a sie zdecydowaliscie to bym jutro dzialala ;) a bez relanium tez sie da ;) ja w ogomr nie mialam...

    Mamaporaz2 a czemu nie jesz truskawek? Leon ma alergie?
    Ma mega problemy z brzuszkiem jem tylko pieczywo, szynkę, mięso pieczone gotowane, merchewke, jabłka i banany, ziemniaki, kasze i jeszcze nabial ale ten prawdopodobnie bede musiała odstawić...zjadlam kiedys dwie truskawki zwijal sie cala noc...on w ogole wieczne kolki i ulewania...
    Ale starszak misl problemy z bialkami mleka, przez co karmiłam krótko s potem jadl tylko bebilon pepti..

  • ka87 Autorytet
    Postów: 633 506

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cccierpliwa Ty mówisz że ja już jestem daleko, a zobacz co masz w swojej stopce. Dynie! :) Małe dyniątko ❤️

    Plemniki-morfologia1%, liczba ok, hba83%
    14.02.2017 punkcja,11 pęcherzyków,7komorek,6 zaplodnionych
    19.02.2017 transfer1blastusi6dniowej4aa, (3krio6dn)
    4dpt5,76 5dpt13,6 7dpt32,45 9dpt69 10dpt134 12dpt214 14dpt462 16dpt983 21dpt4823
  • Iwkaaa Autorytet
    Postów: 1295 656

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Do87 trzymam kciuki
    Za inne staraczki również
    Ninkali odważna jesteś 2 robaczki ❤

    Gaja a powiedz mi masz wysokie amh tyle pęcherzyków a dr mówił coś czemu tylko 1 był dojrzały?

    Ja z mężem już po badaniach krwi. 14 mam wizytę u dr który współpracuje z Łodzią zobaczmy co nam powie... Wiem że napewno da mi anty przed stymulacja ale co i jak.. Ciekawe

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 czerwca 2018, 21:22

    IVF - IMSI 03.2018 - 1 zarodek :(
    2 IVF - IMSI - 08.2018 - 1 zarodek ❤
    km5s9vvjak0u5yuw.png
  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 17185 8922

    Wysłany: 6 czerwca 2018, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ka87 a zebys wiedziala jak ta dynia sie wypycha haha... a jak skopac potrafi juz ze az wnetrznisci bola... juz sie boje co to bedzie jak sie z niej jakis arbuz zrobi haha

    ka87, mamaporaz2, do87, Aśka32, Grosiaa lubią tę wiadomość

    klz99vvjque3qhv3.png
    zi13qqmzh183b4xs.png

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 czerwca 2018, 10:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale to zleciało <3 i zostały tylko 72 dni niesamowite :-)
    Cierpliwa <3 <3

    ka87, tolerancyjna, do87 lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 czerwca 2018, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tragedia 8 dzień stymulacji estradiol 107...masakra...ciekawe czy przerwie stymulacje :(

‹‹ 206 207 208 209 210 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Nieregularny okres. Przyczyny i objawy nieregularnych cykli miesiączkowych.

Nieregularny okres nie zawsze musi świadczyć o zaburzeniach, czy problemach hormonalnych. Na pewnych etapach życia nieregularne cykle są okresem przejściowym. Kiedy jednak nieregularne cykle warto skonsultować z lekarzem? Jakie są najczęstsze przyczyny nieregularnych cykli miesiączkowych? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego