Forum Starając się z pomocą medyczną MedArt Poznań
Odpowiedz

MedArt Poznań

Oceń ten wątek:
  • Natu93 Autorytet
    Postów: 923 293

    Wysłany: 6 czerwca 2016, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ainaa co robilas albo jakie suplementy i wgl bralas/robilas ze sie w koncu udalo?

    Bliźniaki <3
    Najprawdpodobniej Parka <3
  • Natu93 Autorytet
    Postów: 923 293

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardzo dziekuje;)
    A nie za malo luteiny 2x200mg ?
    ;/

    Bliźniaki <3
    Najprawdpodobniej Parka <3
  • Ainaa Autorytet
    Postów: 1246 357

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 09:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natu, słuchaj doktora, nie czytaj w necie i teraz pełen relaks :) wszystko jest dobrze :)

    Aina
  • Natu93 Autorytet
    Postów: 923 293

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bo ostatnio mialam 3x200 mg
    myslalam ze cos nie tak

    chyba mnie jakies chorubsko bierze bo non stop psikam i psikam i tak mnie boli podbrzusze;/

    Bliźniaki <3
    Najprawdpodobniej Parka <3
  • julajka Koleżanka
    Postów: 214 11

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 15:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ainna wreszcie... mam nadzieje ze teraz juz tak kazda po koleiii.... trzymam dalej i czekam jak na dalsza bete, co ile masz robic?

  • Ainaa Autorytet
    Postów: 1246 357

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natu, szkraby sie wgryzają :)
    Julajko, teraz czekamy na wizytę usg za 2 tygodnie niecałe.
    Trzymam kciuki za nas wszystkie :)

    Aina
  • Natu93 Autorytet
    Postów: 923 293

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak szybko mozliwe?
    Od rana mam jeszcze delikatne zawroty glowy i temp dowcipnie 37.2
    A pod pacha 36.1
    Wiem ze to nie miarodajny wynik jednorazowy

    ale poza tymi ibjawami nic mi nie jest; )

    Bliźniaki <3
    Najprawdpodobniej Parka <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 16 października 2016, 19:07

  • Ainaa Autorytet
    Postów: 1246 357

    Wysłany: 7 czerwca 2016, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chodze do pracy... Jesli bede sie złe czuć oczywiście pójdę na l4, ale choc do pierwszego usg chciałabym chodzić do pracy.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 czerwca 2016, 17:31

    Aina
  • Natu93 Autorytet
    Postów: 923 293

    Wysłany: 8 czerwca 2016, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję ;)
    A jak się czujesz Ainaa ciążowo.?

    Bliźniaki <3
    Najprawdpodobniej Parka <3
  • Natu93 Autorytet
    Postów: 923 293

    Wysłany: 8 czerwca 2016, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cos objawy jak moje tylko ze ja dopiero 2dpt

    Bliźniaki <3
    Najprawdpodobniej Parka <3
  • Natu93 Autorytet
    Postów: 923 293

    Wysłany: 8 czerwca 2016, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj tez obudzilam sie o 5 i juz nie spalam!
    A o 3 rano mialam taki silny a'la skurcz

    Bliźniaki <3
    Najprawdpodobniej Parka <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 czerwca 2016, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 grudnia 2016, 18:53

  • Ainaa Autorytet
    Postów: 1246 357

    Wysłany: 8 czerwca 2016, 19:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katarinko jak Ty sie w ogole czujesz? Dochodzisz do siebie? Nazbierasz sił do kolejnego podejścia?

    Aina
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 czerwca 2016, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 grudnia 2016, 19:18

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2016, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 grudnia 2016, 19:19

  • Ainaa Autorytet
    Postów: 1246 357

    Wysłany: 10 czerwca 2016, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O kurcze...a co taki stan zapalny mógł oznaczać, czy mógł przyczynić sie do cp? Czym był spowodowany?
    Oczywiście, ze podjęłam dobra decyzje!!

    My na weekend śmigały do Berlina do rodzinki, wiec odezwę sie po, a tymczasem życzę wszystkim owocnych starań :)

    Aina
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 czerwca 2016, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 grudnia 2016, 19:19

  • gochu Przyjaciółka
    Postów: 146 37

    Wysłany: 13 czerwca 2016, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczęta, co tu tak cicho?
    Jak się czujecie?

    Ja mam jutro wizytę, zobaczymy jak endo przyrasta. Obecnie jestem rozchwiana trochę na tych hormonach i średnio znoszę te przygotowania do crio...

  • Ainaa Autorytet
    Postów: 1246 357

    Wysłany: 13 czerwca 2016, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gochu bedzie dobrze, bądź dzielna! Kciuki za endo!

    Natu, jak beta?

    Aina
‹‹ 31 32 33 34 35 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niechęć do seksu - czy to możliwe? Co zrobić, by staranie się o maluszka znów było przyjemnością?

Znasz ten stan, kiedy od miesięcy lub lat staracie się o wymarzonego potomka? Wasze życie biegnie tak naprawdę od pierwszego dnia cyklu do owulacji, od owulacji do testu ciążowego, od wizyty w laboratorium do wizyty u lekarza - często kolejnego z kolei? Czas biegnie nieubłaganie, a starania nie przynoszą skutku. Mimo chęci coraz częściej pojawia się blokada i niechęć do współżycia. Skąd się to bierze i jak temu zaradzić? Co zrobić, by seks cieszył jak dawniej?

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ