Forum Starając się z pomocą medyczną NOVUM Warszawa
Odpowiedz

NOVUM Warszawa

Oceń ten wątek:
  • Marmis Autorytet
    Postów: 3077 2734

    Wysłany: 27 października 2019, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emilkap11 wrote:
    Dziewczyny u mnie niestety znowu się nie udało 😢
    11dpt beta poniżej 1,2 😢
    Kochana przykro mi bardzo. Ja zrobiłam przed chwila sikanca( bo byłam.na zakupach) i też biel vizira. Więc jutro.na betę po potwierdzenie tylko.. eh....

    Marmis
  • magg85 Autorytet
    Postów: 723 636

    Wysłany: 27 października 2019, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylv33 wrote:
    Ja miałam zamrożone w 2dobie. Przy crio planowanym na godz 13, rozmrażany był jeden Zarodek dzień wcześniej o godz 18. Zdążył z 4 blastomerów podskoczyc do 8. Nawet jeśli by się nie rozwinął, a byłby żywy to tez byłby transferowany. Gdyby nie przetrwał rozmrażania to wzięliby kolejnego.
    Generalnie to są tematy, które trzeba ustalić z nimi. Dużo zależy od Ciebie.

    No nam nikt tego dokladnie nie wytlumaczyl, wiec na swoja logike zadecydowalismy o 3ciej dobie, zeby moze ciut wiecej wiedziec o jakosci zarodka. Ale nie zdawalismy sobie sprawy, ze oni tak wczesnie rozmrazaja. Wiec teraz mam nowa schize, ze co bedzie jak one sie zatrzymaja przed morula, przeciez strategia miala byc podawac w 3cim dniu. Lekarka sie z tym nie przypomniala, ja zapomnialam... Klops.

    1 IVF: ET 1x 😔, 0 ❄️
    2 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    3 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    4 IVF: 3x ❄️ (13.11 FET 1x 😔; 16.12 FET 2x 😔)

    KD 11.06.21, 3 x❄️, 28.06 FET 1x4AA, 8dpt 59.76, 10dpt 160.7, 12dpt 386.4, 14dpt 761.6, 21dpt 6446.0, 25dpt 🤍
  • magg85 Autorytet
    Postów: 723 636

    Wysłany: 27 października 2019, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marmis wrote:
    Kochana nam test z kwasem w ogóle nie wyszedł już przy poprzednich procedurach - a udało się 6 zarodkow - blastek wtedy. Więc nie zamartwiaj się. Teraz nam zrobili macs, bo fragmentacja znacznie się pogorszyła.

    Wow, bardzo ciekawe, ze ten test jakby nie mial znaczenia!

    1 IVF: ET 1x 😔, 0 ❄️
    2 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    3 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    4 IVF: 3x ❄️ (13.11 FET 1x 😔; 16.12 FET 2x 😔)

    KD 11.06.21, 3 x❄️, 28.06 FET 1x4AA, 8dpt 59.76, 10dpt 160.7, 12dpt 386.4, 14dpt 761.6, 21dpt 6446.0, 25dpt 🤍
  • Sylv33 Autorytet
    Postów: 299 236

    Wysłany: 27 października 2019, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magg85 wrote:
    No nam nikt tego dokladnie nie wytlumaczyl, wiec na swoja logike zadecydowalismy o 3ciej dobie, zeby moze ciut wiecej wiedziec o jakosci zarodka. Ale nie zdawalismy sobie sprawy, ze oni tak wczesnie rozmrazaja. Wiec teraz mam nowa schize, ze co bedzie jak one sie zatrzymaja przed morula, przeciez strategia miala byc podawac w 3cim dniu. Lekarka sie z tym nie przypomniala, ja zapomnialam... Klops.

    Magg, ale dlaczego klops? Mi Zamora powiedział, warunki hodowli w labie są już tak dobre, ze badania odnośnie tego ze zarodek ma większe szanse w macicy niż w probówce są już mocno przeterminowane. Ja tez się o to bałam, ze zarodek padnie przed transferem, ale fakt jest taki, ze w macicy tez by padł. Ile macie mrozakow? W razie tfu tfu porażki z pierwszym rozmrazanym zarodkiem, będą odmrażać kolejnego. Będzie dobrze!

    magg85 lubi tę wiadomość

    8599s65gpsq1fvqt.png
  • Marmis Autorytet
    Postów: 3077 2734

    Wysłany: 27 października 2019, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magg85 wrote:
    No nam nikt tego dokladnie nie wytlumaczyl, wiec na swoja logike zadecydowalismy o 3ciej dobie, zeby moze ciut wiecej wiedziec o jakosci zarodka. Ale nie zdawalismy sobie sprawy, ze oni tak wczesnie rozmrazaja. Wiec teraz mam nowa schize, ze co bedzie jak one sie zatrzymaja przed morula, przeciez strategia miala byc podawac w 3cim dniu. Lekarka sie z tym nie przypomniala, ja zapomnialam... Klops.
    Magg za dużo kombinujesz. Wiem- że łatwo się mowi. Ale masz mrozaki Na razie do crotransferu jeszcze trochę Nie zamartwiaj się na zapas Zrobiłaś co mogłaś. To niestety jest loteria. Robimy wszystko- zeby się udalo - a wychodzi jak wychodzi . Ja przy jednym z transferów wzięłam wszystko co mozliwe- scratching endometrium, wlew z accofilu (mam Kiry AA(, klej emborglue, po transferze zastrzyki z accifilu. I co? I nic beta nawet nie drgnela. A w tym transferze który.na chwilę się udał nie miałam nic. I doszłam do 6 tygodnia. A to; ze się nie udalo to przez krwiaka. Więc jakbyśmy nie kombinowały ostatnie słowo i tak ma natura. Wiadomo, że trzeba zrobić wszytko co możliwe . I to zrobiłaś. Glowa do góry!!😀😀😀

    magg85 lubi tę wiadomość

    Marmis
  • Emilkap11 Autorytet
    Postów: 454 508

    Wysłany: 27 października 2019, 17:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dziękuję za ciepłe słowa <3
    Trochę sobie popłakałam i już planuję co dalej.
    Jutro dzwonię do kliniki i jak się uda to chciałabym ruszyć z crio.

    Marmis, Perełka trzymam kciuki, żeby testy się jednak myliły.
    Kurcze, nawet ze statystyki wynika, że jednej z nas powinno się udać ;-)

    Perelka, Marmis lubią tę wiadomość

    Endometrioza,
    2 x laparoskopia
    4 x histeroskopia,
    leczenie napro
    2 x IUI 😢
    3 x IMSI 😢
    Aniołek 15 tc [*]💔
    10/2019 - ICSI - dwudniowiec 4a 😢
    11/2019 - FET - blastka 4.2.1 beta 8dpt 2,31 10dpt
    <1,2 😢
    09/2021 - FET - blastka 4.2.1 beta 10dpt 5,18 12dpt 1,4 😢
    Boże dlaczego nie zasłużyłam na ten cud...
  • magg85 Autorytet
    Postów: 723 636

    Wysłany: 27 października 2019, 19:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emilkap11 wrote:
    Dziewczyny dziękuję za ciepłe słowa <3
    Trochę sobie popłakałam i już planuję co dalej.
    Jutro dzwonię do kliniki i jak się uda to chciałabym ruszyć z crio.

    Marmis, Perełka trzymam kciuki, żeby testy się jednak myliły.
    Kurcze, nawet ze statystyki wynika, że jednej z nas powinno się udać ;-)

    Emilka bardzo wspolczuje, trzymaj sie cieplutko. Super, ze masz juz plan dalszych dzialan.

    1 IVF: ET 1x 😔, 0 ❄️
    2 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    3 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    4 IVF: 3x ❄️ (13.11 FET 1x 😔; 16.12 FET 2x 😔)

    KD 11.06.21, 3 x❄️, 28.06 FET 1x4AA, 8dpt 59.76, 10dpt 160.7, 12dpt 386.4, 14dpt 761.6, 21dpt 6446.0, 25dpt 🤍
  • Kamila 90 Autorytet
    Postów: 352 669

    Wysłany: 27 października 2019, 21:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jaka ilosc wody wypic przed transferem i w jakim odstepie czasowym.

    3jvztgf6kycusqbj.png
  • magg85 Autorytet
    Postów: 723 636

    Wysłany: 28 października 2019, 00:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamila 90 wrote:
    Dziewczyny jaka ilosc wody wypic przed transferem i w jakim odstepie czasowym.

    Ja przed moim jedynym wypilam 1,5l poltorej godziny przed.

    1 IVF: ET 1x 😔, 0 ❄️
    2 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    3 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    4 IVF: 3x ❄️ (13.11 FET 1x 😔; 16.12 FET 2x 😔)

    KD 11.06.21, 3 x❄️, 28.06 FET 1x4AA, 8dpt 59.76, 10dpt 160.7, 12dpt 386.4, 14dpt 761.6, 21dpt 6446.0, 25dpt 🤍
  • Perelka Autorytet
    Postów: 1065 1397

    Wysłany: 28 października 2019, 06:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamila 90 wrote:
    Dziewczyny jaka ilosc wody wypic przed transferem i w jakim odstepie czasowym.

    Ja wypiła ok litra i zaczęłam tak z 1h 15 min przed transferem pić ;) ledwo przetrwałam transfer tak mi już się siku chciało :p ale ja ogólnie czego latam więc słaby ze mnie zawodnik :)

  • Sylv33 Autorytet
    Postów: 299 236

    Wysłany: 28 października 2019, 07:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Ja wypiłam tylko 1l, ale nie dotrwałam z pełnym pęcherzem do transferu...Na szczęście lekarz i tak dał radę zrobić transfer. Położna pomagała głowica od usg uciskając brzuch.

    8599s65gpsq1fvqt.png
  • Marmis Autorytet
    Postów: 3077 2734

    Wysłany: 28 października 2019, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny. Dziś mój 11 dpt. Rano zrobiłam sikanca i biel vizira.Nie czuje nic, tylko tyle że się nie udało. Poszłam na bete- ale to tylko formalność. Wyniki beda na koniec dnia, bo poszlam do zwyklego labu i nie mozna było wziac na cito.Eh... Już nawet lekow nie mam motywacji dziś brać. Mimo wszystko życzę Wam dobrego dnia!

    Gaguś lubi tę wiadomość

    Marmis
  • Gaguś Autorytet
    Postów: 358 492

    Wysłany: 28 października 2019, 08:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marmis wrote:
    Hej Dziewczyny. Dziś mój 11 dpt. Rano zrobiłam sikanca i biel vizira.Nie czuje nic, tylko tyle że się nie udało. Poszłam na bete- ale to tylko formalność. Wyniki beda na koniec dnia, bo poszlam do zwyklego labu i nie mozna było wziac na cito.Eh... Już nawet lekow nie mam motywacji dziś brać. Mimo wszystko życzę Wam dobrego dnia!
    Marmis trzymam kciuki! Nie trać nadziei. To dopiero 11dpt więc na teście może być nie widać. ✊

    Marmis lubi tę wiadomość

    1IVF Invicta Warszawa Październik2019 -
    HBA 13%, FragDNA powyżej 30%
    1 zarodek M.2. (beta 0,1)
    2IVF Invicta Warszawa
    Styczeń 2019-
    1zarodek BL3.2.3 (beta0,1)
    3 próba Novum - start Luty 2019 (histeroskopia, mąż leczenie Wolski) HBA 61%, fragDNA 10%
    Transfer 11.10.
    Zarodek 2 dniowy
    11dpt beta 58, prog 16
    13dpt 108, 14dpt 167 prog 70, 17dpt 543 prog 37, 20dpt 1371 prog 57 25dpt 6853 prog 35 jest pęcherzyk ciążowy i pęcherzyk żółtkowy
    34 dpt jest 💓
    27.12 usg prenatalne - prawdopodobnie chłopak 😊
    Mamy 2 mrozaki 2dniowe

    Czekamy na nasze szczęście! ❤️
    2765110c1c.png
  • Marmis Autorytet
    Postów: 3077 2734

    Wysłany: 28 października 2019, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gaguś wrote:
    Marmis trzymam kciuki! Nie trać nadziei. To dopiero 11dpt więc na teście może być nie widać. ✊
    Obyś miała racje😀 Aż mnie brzuch rozbolal z tego wszystkiego..

    Marmis
  • asienka30 Autorytet
    Postów: 1252 1300

    Wysłany: 28 października 2019, 09:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marmis wrote:
    Hej Dziewczyny. Dziś mój 11 dpt. Rano zrobiłam sikanca i biel vizira.Nie czuje nic, tylko tyle że się nie udało. Poszłam na bete- ale to tylko formalność. Wyniki beda na koniec dnia, bo poszlam do zwyklego labu i nie mozna było wziac na cito.Eh... Już nawet lekow nie mam motywacji dziś brać. Mimo wszystko życzę Wam dobrego dnia!
    Marmis sikance - oszukance. Ja dalej trzymam za Ciebie mocno kciuki i czekam na wieści! &&&&

    8jhd5h3.png
    KIR AA, PCO, PAI-1, MTHFR, ANA1 dodatnie, obniżone parametry nasienia
    starania od 2015
    4 nieudane IUI
    operacja zpn - poprawa fragmentacji
    I podejście do IVF: 9 lipca punkcja (16 kumulusow, 8 komórek, 6 dojrzalych), 14 lipca - transfer 1 blastki :(
    3 mrozaczki...
    sierpień 2018 - scratching endometrium
    12 września - crio :(
    11 października - crio :(
    15 .02.2019 - start II procedury
    01.03.2019 - transfer 3-dniowego Kropka; 12 dpt - beta hcg 259,9; 14 dpt - beta hcg 912,4; 17 dpt - beta hcg 2719,0; 20 dpt - beta hcg 8518,0; 23 dpt - beta hcg 22385,0; mamy <3
  • asienka30 Autorytet
    Postów: 1252 1300

    Wysłany: 28 października 2019, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emilkap bardzo mi przykro, ze Ci się nie udało :( to są ciężkie chwile dla Ciebie ale jesteś silną babka, więc przetrwasz to, poprawisz koronę i będziesz dalej walczyć o swoje upragnione szczęście, jak kazda z nas. I uda Ci się, musi! Życzę Ci dużo siły.

    Emilkap11, Emilkap11 lubią tę wiadomość

    8jhd5h3.png
    KIR AA, PCO, PAI-1, MTHFR, ANA1 dodatnie, obniżone parametry nasienia
    starania od 2015
    4 nieudane IUI
    operacja zpn - poprawa fragmentacji
    I podejście do IVF: 9 lipca punkcja (16 kumulusow, 8 komórek, 6 dojrzalych), 14 lipca - transfer 1 blastki :(
    3 mrozaczki...
    sierpień 2018 - scratching endometrium
    12 września - crio :(
    11 października - crio :(
    15 .02.2019 - start II procedury
    01.03.2019 - transfer 3-dniowego Kropka; 12 dpt - beta hcg 259,9; 14 dpt - beta hcg 912,4; 17 dpt - beta hcg 2719,0; 20 dpt - beta hcg 8518,0; 23 dpt - beta hcg 22385,0; mamy <3
  • 35nina Ekspertka
    Postów: 165 139

    Wysłany: 28 października 2019, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magg85 wrote:
    Dziewczyny, a propos rozmrazania zarodkow, jak to dziala w Novum? W Invicta rozmrazaja kilka godzin przed transferem, a embriolog z Novum mowil cos o wieczorze przed. Jesli tak jest, to przy 3dn zarodku beda obserwowali czy przechodzi w morule i bedzie podawana morula? Czy beda ciagnac do blastocysty? To po co wogole mrozic w 3 dobie :)

    Boje sie ciagniecia zarodka poza mna, bo juz te 4 inne nie daly rady do blastki...

    Magg ja miałam zamrożony trzydniowy zarodek 14-komórkowy.
    Rozmrożony rozstał wieczorem dzień przed transferem.
    Do transferu zdążył przekształcić się w morule i taki miałam podany.

    magg85 lubi tę wiadomość

    3 x nieudane IUI
    01.06. 2019 ICSI- pobrane tylko dwie komórki z których mamy dwa zarodki
    04.06.2019 transfer świeżego zarodka, beta rośnie a potem staje w miejscu 😞
    16.10.2019 crio trzydniowego zarodka - nasz jedyny mrożaczek

    11 dpt beta 417,2
    13 dtp beta 1176,0
    15 dtp beta 2723,0
    19 dtp beta 10 330,0
    23 dtp beta 25 560,0
    29 dtp beta 58 737,0
    29 dtp mamy ❤️

    30.06.2020 urodził się mój mały wymarzony, wyczekany, wyczarowany cud ❤️
  • Perelka Autorytet
    Postów: 1065 1397

    Wysłany: 28 października 2019, 09:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marmis wrote:
    Hej Dziewczyny. Dziś mój 11 dpt. Rano zrobiłam sikanca i biel vizira.Nie czuje nic, tylko tyle że się nie udało. Poszłam na bete- ale to tylko formalność. Wyniki beda na koniec dnia, bo poszlam do zwyklego labu i nie mozna było wziac na cito.Eh... Już nawet lekow nie mam motywacji dziś brać. Mimo wszystko życzę Wam dobrego dnia!
    Marmis kciuki by beta zaskoczyła pozytywnie !
    Ja się wybieram jutro betować, dziś sobie odpuscilam jakiekolwiek testowanie ;)

    Marmis lubi tę wiadomość

  • magg85 Autorytet
    Postów: 723 636

    Wysłany: 28 października 2019, 10:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marmis wrote:
    Obyś miała racje😀 Aż mnie brzuch rozbolal z tego wszystkiego..


    Marmis, kciuki beda trzymane caly dzien! Czekamy do bety!

    Marmis lubi tę wiadomość

    1 IVF: ET 1x 😔, 0 ❄️
    2 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    3 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    4 IVF: 3x ❄️ (13.11 FET 1x 😔; 16.12 FET 2x 😔)

    KD 11.06.21, 3 x❄️, 28.06 FET 1x4AA, 8dpt 59.76, 10dpt 160.7, 12dpt 386.4, 14dpt 761.6, 21dpt 6446.0, 25dpt 🤍
  • Marmis Autorytet
    Postów: 3077 2734

    Wysłany: 28 października 2019, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Perelka wrote:
    Marmis kciuki by beta zaskoczyła pozytywnie !
    Ja się wybieram jutro betować, dziś sobie odpuscilam jakiekolwiek testowanie ;)
    Kochana dziękuję Ja też trzymam kciuki za Ciebie! W końcu musi się udac😀

    Perelka lubi tę wiadomość

    Marmis
‹‹ 902 903 904 905 906 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Układ immunologiczny a problemy z płodnością, czyli czym jest niepłodność immunologiczna

Układ immunologiczny, czyli inaczej odpornościowy ma niebagatelny wpływ na płodność. Niekiedy czynniki immunologiczne mogą być bezpośrednią przyczyną niepłodności. Czy problemy z implantacją zarodka albo nawracającymi poronieniami mogą być wywołane przez czynniki immunologiczne? W jakich przypadkach rozważyć konsultację ze specjalistą - immunologiem? 

CZYTAJ WIĘCEJ