Forum Starając się z pomocą medyczną NOVUM Warszawa
Odpowiedz

NOVUM Warszawa

Oceń ten wątek:
  • 35nina Ekspertka
    Postów: 165 139

    Wysłany: 3 listopada 2019, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamila 90 wrote:
    Mi to plamienie wyglada na poczatek miesiaczki ale zobaczymy. Ja sie nie nastawiam. Ile takie plamienie moze trwac?

    Ja miałam takie plamienie w 8 dtp. Czerwona krwią. Przez jeden dzień. Poza tym bóle brzucha jak na okres. Tez myślałam ze wszystko stracone a na razie beta ładnie rośnie.

    Trzymam kciuki za Ciebie i kropka ✊️

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 listopada 2019, 08:20

    3 x nieudane IUI
    01.06. 2019 ICSI- pobrane tylko dwie komórki z których mamy dwa zarodki
    04.06.2019 transfer świeżego zarodka, beta rośnie a potem staje w miejscu 😞
    16.10.2019 crio trzydniowego zarodka - nasz jedyny mrożaczek

    11 dpt beta 417,2
    13 dtp beta 1176,0
    15 dtp beta 2723,0
    19 dtp beta 10 330,0
    23 dtp beta 25 560,0
    29 dtp beta 58 737,0
    29 dtp mamy ❤️

    30.06.2020 urodził się mój mały wymarzony, wyczekany, wyczarowany cud ❤️
  • Kamila 90 Autorytet
    Postów: 352 669

    Wysłany: 3 listopada 2019, 08:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    35nina wrote:
    Ja miałam takie plamienie w 8 dtp. Czerwona krwią. Przez jeden dzień. Poza tym bóle brzucha jak na okres. Tez myślałam ze wszystko stracone a na razie beta ładnie rośnie.

    Trzymam kciuki za Ciebie i kropka ✊️
    Wlasnie mi ta krew taka jakby brudna byla ja wczoraj mialam jakby sluz zabarwiony dzisiaj teoretycznie krwawie mam nadzieje ze przejdzie duzo mialas tej krwi?

    3jvztgf6kycusqbj.png
  • Kamila 90 Autorytet
    Postów: 352 669

    Wysłany: 3 listopada 2019, 08:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Arcola wrote:
    De facto przy tych ilościach progesteronu który bierzemy przy invitro rzadko się zdarza że dostaniesz okres. Dopiero po odstawieniu się pojawia. A co bierzesz? Jakiego proga.
    Plamienie trwa jeśli można to określić raczej sporadycznie a nie ciągle. Póki nie jest to żywa krew trzeba mieć nadzieję.
    Jutrzejsza beta prawdę Ci powie.
    Biore 3x1 luteina 100 dopochwowo 3x2 luteina 50 podjezykowo i też się trochę zdziwiłam że przy takiej dawce progesteronu nastąpiło krwawienie

    3jvztgf6kycusqbj.png
  • 35nina Ekspertka
    Postów: 165 139

    Wysłany: 3 listopada 2019, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamila 90 wrote:
    Wlasnie mi ta krew taka jakby brudna byla ja wczoraj mialam jakby sluz zabarwiony dzisiaj teoretycznie krwawie mam nadzieje ze przejdzie duzo mialas tej krwi?

    Nie była to jakaś bardzo duża ilość ale zawsze po podtarciu krew była na papierze i raz wyleciało jej trochę podczas sikania. Najpierw była jadnorozowa a potem jasnoczerwona. Dzień wcześniej tez miałam śluz podbarwiony krwią.
    Lekarz kazał mi zmienić na czas kiedy będę plamić luteinę dopochwowa na podjęzykowa.

    3 x nieudane IUI
    01.06. 2019 ICSI- pobrane tylko dwie komórki z których mamy dwa zarodki
    04.06.2019 transfer świeżego zarodka, beta rośnie a potem staje w miejscu 😞
    16.10.2019 crio trzydniowego zarodka - nasz jedyny mrożaczek

    11 dpt beta 417,2
    13 dtp beta 1176,0
    15 dtp beta 2723,0
    19 dtp beta 10 330,0
    23 dtp beta 25 560,0
    29 dtp beta 58 737,0
    29 dtp mamy ❤️

    30.06.2020 urodził się mój mały wymarzony, wyczekany, wyczarowany cud ❤️
  • Kamila 90 Autorytet
    Postów: 352 669

    Wysłany: 3 listopada 2019, 08:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    35nina wrote:
    Nie była to jakaś bardzo duża ilość ale zawsze po podtarciu krew była na papierze i raz wyleciało jej trochę podczas sikania. Najpierw była jadnorozowa a potem jasnoczerwona. Dzień wcześniej tez miałam śluz podbarwiony krwią.
    Lekarz kazał mi zmienić na czas kiedy będę plamić luteinę dopochwowa na podjęzykowa.
    Mi na wkladce sie pojawila za jakas godz napisze do swojego lekarza ciekawe co powie. Jutro bedzie 7 dni po transferze blastki robic bhcg czy sie wstrzymac jeszcze?

    3jvztgf6kycusqbj.png
  • asienka30 Autorytet
    Postów: 1239 1277

    Wysłany: 3 listopada 2019, 08:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oliwia91 wrote:
    Dziewczyny A czy którejś z was udało się w Novum zajsc w ciążę za pierwszym transferem ? Mam wrażenie że każdy podchodzi co najmniej kilka razy :O
    Mi tez udało się w novum przy pierwszym transferze.
    Wczesniej miałam 3 transfery 4 zarodków ale w innej klinice.

    8jhd5h3.png
    KIR AA, PCO, PAI-1, MTHFR, ANA1 dodatnie, obniżone parametry nasienia
    starania od 2015
    4 nieudane IUI
    operacja zpn - poprawa fragmentacji
    I podejście do IVF: 9 lipca punkcja (16 kumulusow, 8 komórek, 6 dojrzalych), 14 lipca - transfer 1 blastki :(
    3 mrozaczki...
    sierpień 2018 - scratching endometrium
    12 września - crio :(
    11 października - crio :(
    15 .02.2019 - start II procedury
    01.03.2019 - transfer 3-dniowego Kropka; 12 dpt - beta hcg 259,9; 14 dpt - beta hcg 912,4; 17 dpt - beta hcg 2719,0; 20 dpt - beta hcg 8518,0; 23 dpt - beta hcg 22385,0; mamy <3
  • 35nina Ekspertka
    Postów: 165 139

    Wysłany: 3 listopada 2019, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamila 90 wrote:
    Mi na wkladce sie pojawila za jakas godz napisze do swojego lekarza ciekawe co powie. Jutro bedzie 7 dni po transferze blastki robic bhcg czy sie wstrzymac jeszcze?

    Ja zrobiłam w 11 dtp ale miałam trzydniowy zarodek. W dniu transferu kompaktowal już do blastocysty.

    Chyba poczekałbym do 9 dtp.

    3 x nieudane IUI
    01.06. 2019 ICSI- pobrane tylko dwie komórki z których mamy dwa zarodki
    04.06.2019 transfer świeżego zarodka, beta rośnie a potem staje w miejscu 😞
    16.10.2019 crio trzydniowego zarodka - nasz jedyny mrożaczek

    11 dpt beta 417,2
    13 dtp beta 1176,0
    15 dtp beta 2723,0
    19 dtp beta 10 330,0
    23 dtp beta 25 560,0
    29 dtp beta 58 737,0
    29 dtp mamy ❤️

    30.06.2020 urodził się mój mały wymarzony, wyczekany, wyczarowany cud ❤️
  • Kamila 90 Autorytet
    Postów: 352 669

    Wysłany: 3 listopada 2019, 09:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    35nina wrote:
    Ja zrobiłam w 11 dtp ale miałam trzydniowy zarodek. W dniu transferu kompaktowal już do blastocysty.

    Chyba poczekałbym do 9 dtp.
    Lekarz mi pp transferze powiedzial ze po 8dniach juz beta powinna drgnac. Zobaczymy co dzisoaj bedzie z tym krwawieniem czy sie uspokoi troche czy rozwinie.

    35nina lubi tę wiadomość

    3jvztgf6kycusqbj.png
  • Gaguś Autorytet
    Postów: 358 492

    Wysłany: 3 listopada 2019, 09:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oliwia91 wrote:
    Dziewczyny A czy którejś z was udało się w Novum zajsc w ciążę za pierwszym transferem ? Mam wrażenie że każdy podchodzi co najmniej kilka razy :O
    Jak narazie mi też udało się w Novum za pierwszym razem. Trzymam kciuki ✊za Was wszystkie! A wy trzymajcie za mnie we wtorek. To będzie chwila prawdy. Tak się boję. Będę miała usg i zobaczymy co tam się dzieje. W czwartek byłam u ginekologa poza Novum to był pęcherzyk 33mm ale niewiadomo czy nie jest pusty np ☹️ We wtorek może się dowiem w Novum. Cały czas mam nadzieję!! ❤️

    Asiulka84, Sofia2019, magg85 lubią tę wiadomość

    1IVF Invicta Warszawa Październik2019 -
    HBA 13%, FragDNA powyżej 30%
    1 zarodek M.2. (beta 0,1)
    2IVF Invicta Warszawa
    Styczeń 2019-
    1zarodek BL3.2.3 (beta0,1)
    3 próba Novum - start Luty 2019 (histeroskopia, mąż leczenie Wolski) HBA 61%, fragDNA 10%
    Transfer 11.10.
    Zarodek 2 dniowy
    11dpt beta 58, prog 16
    13dpt 108, 14dpt 167 prog 70, 17dpt 543 prog 37, 20dpt 1371 prog 57 25dpt 6853 prog 35 jest pęcherzyk ciążowy i pęcherzyk żółtkowy
    34 dpt jest 💓
    27.12 usg prenatalne - prawdopodobnie chłopak 😊
    Mamy 2 mrozaki 2dniowe

    Czekamy na nasze szczęście! ❤️
    2765110c1c.png
  • Sofia2019 Autorytet
    Postów: 1236 629

    Wysłany: 3 listopada 2019, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, ktore mialy encorton. Od kiedy go bralyscie? Ja mam go zaczac podczas stymulacji gonadotropinami. Czy tez tak mialyscie? Czy dopiero po punkcji/ transferze?
    Pytam bo zastanawiam sie czy to moze wplynac na pecherzyki / komorki jajowe podczas stymulacji..

    Naturals 09.2017 - strata 29tc 😔 przyczyna nieznana
    Ivf 07.2019 bhcg 750 cb
    Ivf 01.2020 bhcg 550 cb
    Naturals - 10.2020 😊
    Kir aa, nk 30%, il 10 za nisko, il2 za wysoko.
    Histeroskopia: mikropolipy brak stanu zapalnego
    Maz nasienie ok
  • Gaguś Autorytet
    Postów: 358 492

    Wysłany: 3 listopada 2019, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sofia2019 wrote:
    Dziewczyny, ktore mialy encorton. Od kiedy go bralyscie? Ja mam go zaczac podczas stymulacji gonadotropinami. Czy tez tak mialyscie? Czy dopiero po punkcji/ transferze?
    Pytam bo zastanawiam sie czy to moze wplynac na pecherzyki / komorki jajowe podczas stymulacji..
    Ja zaczęłam wcześniej brać. Brałam 1tabl rano i pół tabletki w południe

    Sofia2019 lubi tę wiadomość

    1IVF Invicta Warszawa Październik2019 -
    HBA 13%, FragDNA powyżej 30%
    1 zarodek M.2. (beta 0,1)
    2IVF Invicta Warszawa
    Styczeń 2019-
    1zarodek BL3.2.3 (beta0,1)
    3 próba Novum - start Luty 2019 (histeroskopia, mąż leczenie Wolski) HBA 61%, fragDNA 10%
    Transfer 11.10.
    Zarodek 2 dniowy
    11dpt beta 58, prog 16
    13dpt 108, 14dpt 167 prog 70, 17dpt 543 prog 37, 20dpt 1371 prog 57 25dpt 6853 prog 35 jest pęcherzyk ciążowy i pęcherzyk żółtkowy
    34 dpt jest 💓
    27.12 usg prenatalne - prawdopodobnie chłopak 😊
    Mamy 2 mrozaki 2dniowe

    Czekamy na nasze szczęście! ❤️
    2765110c1c.png
  • magg85 Autorytet
    Postów: 723 636

    Wysłany: 3 listopada 2019, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, na cyklu sztucznym przed kriotransferem, na ilu wizytach monitorujacych i ktorego dnia cyklu bylyscie? Co sie mniej wiecej dzialo podczas tych przygotowan? Np. kiedy byl dolaczony progesteron do Estrofemu. Bede wdzieczna za kazde info ✨

    1 IVF: ET 1x 😔, 0 ❄️
    2 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    3 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    4 IVF: 3x ❄️ (13.11 FET 1x 😔; 16.12 FET 2x 😔)

    KD 11.06.21, 3 x❄️, 28.06 FET 1x4AA, 8dpt 59.76, 10dpt 160.7, 12dpt 386.4, 14dpt 761.6, 21dpt 6446.0, 25dpt 🤍
  • Sofia2019 Autorytet
    Postów: 1236 629

    Wysłany: 3 listopada 2019, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magg85 wrote:
    Dziewczyny, na cyklu sztucznym przed kriotransferem, na ilu wizytach monitorujacych i ktorego dnia cyklu bylyscie? Co sie mniej wiecej dzialo podczas tych przygotowan? Np. kiedy byl dolaczony progesteron do Estrofemu. Bede wdzieczna za kazde info ✨
    Ja mialam 1 wizyte ok 9-10 dc jesli endo bedzie ok 8-9 mm to Znaczy, ze mozna uznac ,ze jest gotowe na przyjecie zarodka. Wtedy nastenego dnia mialam wlaczony progesteron i liczone jest to jako dzien owulacji. Wtedy w zaleznosci iludniowy jest zarodek trasfer jest po 3 , 4 lub 5 dniach od wlaczenia proga.Mam nadzieję, ze niczego nie pominęłam :)
    Tutaj czeka się tylko na endometrium wiec jesli po 1 wizycie bedzie ok to kolejna to juz transfer

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 listopada 2019, 15:47

    magg85 lubi tę wiadomość

    Naturals 09.2017 - strata 29tc 😔 przyczyna nieznana
    Ivf 07.2019 bhcg 750 cb
    Ivf 01.2020 bhcg 550 cb
    Naturals - 10.2020 😊
    Kir aa, nk 30%, il 10 za nisko, il2 za wysoko.
    Histeroskopia: mikropolipy brak stanu zapalnego
    Maz nasienie ok
  • carola12 Autorytet
    Postów: 642 291

    Wysłany: 3 listopada 2019, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magg85 wrote:
    Dziewczyny, na cyklu sztucznym przed kriotransferem, na ilu wizytach monitorujacych i ktorego dnia cyklu bylyscie? Co sie mniej wiecej dzialo podczas tych przygotowan? Np. kiedy byl dolaczony progesteron do Estrofemu. Bede wdzieczna za kazde info ✨
    Magg,je zawsze ide pod koniec poprzedniego cyklu lub 1-2 wlasciwego cyklu,zeby sprawdzic czy sa torbiele.Od 2-3 dnia cyklu estrofem.12 dnia cyklu wizyta zeby sprawdzic grubosc endometrium -zawsze wtedy jest ok wiec wyznaczamy termin transferu i w zaleznosci czy zarodki 3 czy 5 dniowe beda transferowane wlaczamy prog 3 lub 5 dni przed transferem.Z tym,ze u mnie to juz wiadomo jak reaguje na leki a jesli u ciebie pierwszy raz to moze jeszcze jakas wizyta ci wypasc.

    magg85 lubi tę wiadomość

    carola12
  • Migiii Przyjaciółka
    Postów: 61 37

    Wysłany: 3 listopada 2019, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    magg85 wrote:
    Dziewczyny, na cyklu sztucznym przed kriotransferem, na ilu wizytach monitorujacych i ktorego dnia cyklu bylyscie? Co sie mniej wiecej dzialo podczas tych przygotowan? Np. kiedy byl dolaczony progesteron do Estrofemu. Bede wdzieczna za kazde info ✨
    Magg, ja byłam pod koniec poprzedniego cyklu zobaczyć czy nie ma torbieli i jak wyglądają jajniki ponieważ po punkcji musiałam odczekać dwa cykle z racji ich powiększenia. Tylko ja chodzę u siebie w mieście i konsultowałam przez tel wszystko. Później byłam 11 dzień cyklu endometrium miałam 8,6 i dr kazała zwiększyć estrofem i w 12dc wieczorem już miałam 10.26 i dopiero po dwóch dniach miałam dołożyć progesteron i jutro transfer.

    Teraz zaczynam się stresować czy noe za późno włączyliśmy progesteron czemu nie od razu tylko po dwóch dniach żeby akurat transfer był w poniedziałek...

    magg85 lubi tę wiadomość

  • Kamila 90 Autorytet
    Postów: 352 669

    Wysłany: 3 listopada 2019, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I sie rozkrecilo normalna miesiaczka ze skrzepami krwi. To Koniec mojej blastusi. Zostal nam jeszcze zarodek 10B zamrozony w 3 dobie. Czy takie zarodki rokuja jak po pieknej blastocyscie ciazy brak?

    3jvztgf6kycusqbj.png
  • Sofia2019 Autorytet
    Postów: 1236 629

    Wysłany: 4 listopada 2019, 06:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kamila 90 wrote:
    I sie rozkrecilo normalna miesiaczka ze skrzepami krwi. To Koniec mojej blastusi. Zostal nam jeszcze zarodek 10B zamrozony w 3 dobie. Czy takie zarodki rokuja jak po pieknej blastocyscie ciazy brak?
    Kamila bardzo mi przykro :( u mnie nawet jak sie nie udawalo to miesiączka dopiero po odstawieniu lekow ale Ty pewnie bylas na naturalnym cyklu z mala iloscia progesteronu bo okres sam przyszedł...
    Zarodek 3 dniowy 10 B to bardzo ladny zarodek nie skreslaj go tym bardziej ,ze zarodki dochodza Ci do blastocysty i masz juz za soba ciaze :) to dobre prognozy i trzymam kciuki zeby ten kolejny dal Ci upragniona ciaze! ✊😊

    Naturals 09.2017 - strata 29tc 😔 przyczyna nieznana
    Ivf 07.2019 bhcg 750 cb
    Ivf 01.2020 bhcg 550 cb
    Naturals - 10.2020 😊
    Kir aa, nk 30%, il 10 za nisko, il2 za wysoko.
    Histeroskopia: mikropolipy brak stanu zapalnego
    Maz nasienie ok
  • Kamila 90 Autorytet
    Postów: 352 669

    Wysłany: 4 listopada 2019, 07:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sofia2019 wrote:
    Kamila bardzo mi przykro :( u mnie nawet jak sie nie udawalo to miesiączka dopiero po odstawieniu lekow ale Ty pewnie bylas na naturalnym cyklu z mala iloscia progesteronu bo okres sam przyszedł...
    Zarodek 3 dniowy 10 B to bardzo ladny zarodek nie skreslaj go tym bardziej ,ze zarodki dochodza Ci do blastocysty i masz juz za soba ciaze :) to dobre prognozy i trzymam kciuki zeby ten kolejny dal Ci upragniona ciaze! ✊😊
    Tak bylam na naturalnym cyklu progedteronu miala 3x1 dopochwowo 3x2 podjezykowo to chyba sporo. Jestem troche zdziwiona ze tak sie stalo. Nawet nie wiem czy jest sens krew badac. Zadzwonie dzisiaj na konsultacje. Jeszcze dzisiaj leki wezme.

    3jvztgf6kycusqbj.png
  • amica Autorytet
    Postów: 2782 1826

    Wysłany: 4 listopada 2019, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć! Dzwoniłam dzisiaj do nOvum i może dla części z Was będzie to przydatna informacja. Do końca miesiąca nie ma dr. Łukasiewicz. Jest moja prowadząca i chciałam się umówić na wizytę przed crio a tu zonk. Zapisałam się do dr. Staroslawskiej. Czy macie z nią jakieś doświadczenia pod kątem immumologii? Jak podchodzi do tematu zaleceń od Paśnika?

    "Nie da się przyśpieszyć biegu rzeki lub wschodu słońca ani sprawić, aby drzewa rosły szybciej niż rosną. Wszystko wydarza się wtedy, gdy jest na to gotowe."
  • magg85 Autorytet
    Postów: 723 636

    Wysłany: 4 listopada 2019, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, bardzo dziekuje za info o przygotowaniach do krio!

    U mnie pokrotce, ze bylam przed okresem na wizycie i jeszcze byl powiekszony jajnik i slady po punkcji, w tym torbielka czynnosciowa. Wrocilam 5dc i dr Lukasiewicz dala zielone swiatlo, zeby dalej brac Estrofem, ale ta torbielka jeszcze byla. Powiedziala, zeby sie tak bardzo nia nie przejmowac, ze najprawdopodobniej sie wchlonie. 11dc wizyta u dr Taszyckiej i zobaczymy co powie- wydaje mi sie, ze ona by mi nie dala zielonego swiatla jak dr Ł. - wiec wciaz moje krio wisi pod znakiem zapytania...

    1 IVF: ET 1x 😔, 0 ❄️
    2 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    3 IVF: 0 blastek, 0 ❄️
    4 IVF: 3x ❄️ (13.11 FET 1x 😔; 16.12 FET 2x 😔)

    KD 11.06.21, 3 x❄️, 28.06 FET 1x4AA, 8dpt 59.76, 10dpt 160.7, 12dpt 386.4, 14dpt 761.6, 21dpt 6446.0, 25dpt 🤍
‹‹ 911 912 913 914 915 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ