X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Refundacja inseminacji
Odpowiedz

Refundacja inseminacji

Oceń ten wątek:
  • listek Autorytet
    Postów: 346 109

    Wysłany: 30 września 2014, 23:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny.
    Inseminacja, to jednak też koszt. Zwłaszcza, jak robi się ją kilkakrotnie. Może któraś z Was wykonywała ją na NFZ? Ja jestem z Bydgoszczy, mój lekarz powiedział, że inseminacja nie jest refundowana. Do pierwszej insem. podchodzę prywatnie, w następnym cyklu.

    Jeśli któraś z Was wykonywała ją na NFZ, to może chciałaby się podzielić informacjami jak do tego się zabrać?

    Ania_84, Mimbla lubią tę wiadomość

    5 inseminacji - 😔😔😔😔😔

    1 IVF - transfer słabego zarodka w 3 dobie - 😔

    2 IVF - brak transferu - ☹️

    3. IVF z KD - jedna blastka 3.1.2 - transfer nieudany :(


    Ciąża naturalna :) ostatnia miesiączka w maju, czyli teraz 17 tydzień (chłopak:))
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 października 2014, 05:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LIstek w Wawie robia dwie inseminacje w jednym szpitalu, musialabys podzwonic w swoim miescie i sie dowiedziec jaki szpital wykonuje inseminacje na NFZ, ale szczerze to watpie zeby to bylo warte zachodu. Poniewaz czytalam juz mnostwo opinii dziewczyn o inseminacji na NFZ to sa bardzo zle wykonane, np maja stare zepsute apararty do odswieu plemnikow itd ale byc moze w Twoim miescie jest inaczej.

    listek lubi tę wiadomość

  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8014 6909

    Wysłany: 1 października 2014, 08:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś