Forum Starając się z pomocą medyczną Starające się z Woj. Małopolskiego A pcos
Odpowiedz

Starające się z Woj. Małopolskiego A pcos

Oceń ten wątek:
  • gosia81 Autorytet
    Postów: 655 785

    Wysłany: 19 czerwca 2014, 15:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Małopolanki. I ja jestem z Małopolski - okolice Nowy Sącz - Limanowa. Póki co drugi raz oszukałam PCOS :) Jeśli mogę kogoś polecić to endokrynologa dr Marka Żółcińskiego, przyjmuje prywatnie w Nowym Sączu, a na Fundusz w Krynicy, a w Krakowie ma praktykę w kilku miejscach jako specjalista chorób wewnętrznych. On postawił mnie na nogi, ogarnął to cholerne PCOS i dzięki jego zaleceniom udało mi się zajść w ciążę :)

    Hiacynta, jak już będziesz po wizycie w Roztoce, napisz jak tam jest, bo chciałabym rodzić w tym szpitalu.

    Życzę wszystkim powodzenia!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 czerwca 2014, 15:56

    f2wl3e5epdkwr2t5.png
    5b09anliajytu9pv.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2014, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest dobrze bylam tam juz tylko wystrzegaj się jednego lek. Nazwisko Cyrkowicz potwor poprostu n

  • aja Autorytet
    Postów: 661 381

    Wysłany: 19 czerwca 2014, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia81 wrote:
    Cześć Małopolanki. I ja jestem z Małopolski - okolice Nowy Sącz - Limanowa. Póki co drugi raz oszukałam PCOS :) Jeśli mogę kogoś polecić to endokrynologa dr Marka Żółcińskiego, przyjmuje prywatnie w Nowym Sączu, a na Fundusz w Krynicy, a w Krakowie ma praktykę w kilku miejscach jako specjalista chorób wewnętrznych. On postawił mnie na nogi, ogarnął to cholerne PCOS i dzięki jego zaleceniom udało mi się zajść w ciążę :)

    Hiacynta, jak już będziesz po wizycie w Roztoce, napisz jak tam jest, bo chciałabym rodzić w tym szpitalu.

    Życzę wszystkim powodzenia!

    Gosiu, moja koleżanka tam rodziła we wrześniu ubr i była bardzo zadowolona.

    20110827560113.png
    Lola 24.08.2016 <3
    Aniołek [*] 6tc
    Dawid 14.08.2019 [*] 21tc
    "Nie powitałeś życia płaczem,
    Nie pożegnałeś go w śpiewie.
    Byłeś i jesteś Aniołkiem,
    Który o śmierci swej nie wie."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2014, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam tam dużo znajomych pielęgniarek są. Super ja bylam tam na niedoszłej laparoskopii najważniejsze. Że opieka medyczna jest porządku a warunki tez są ok

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 czerwca 2014, 20:11

  • bommbelek89 Autorytet
    Postów: 384 293

    Wysłany: 19 czerwca 2014, 22:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia my sie juz zanmy pamietasz??jak sie ciesze ze Ci sie udalo!!!co do roztoki 2moje bratowe tam rodzily (rok temu) i kupa znajomych i wszyscy sobie chwala:)

    16udskjogri4r6n4.png
  • gosia81 Autorytet
    Postów: 655 785

    Wysłany: 20 czerwca 2014, 07:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem, że się znamy :) kilka nicków z forum PCOS tu trafiło przecież, no nie?
    Dzięki za info o Roztoce :) podnosicie mnie na duchu, bo szukałam alternatywy jakiejś dla Limanowej - nie wrócę tam choćby nie wiem co! Roztoka wydala mi się najlepsza, a teraz to potwierdzacie :) Fajnie!

    f2wl3e5epdkwr2t5.png
    5b09anliajytu9pv.png
  • bommbelek89 Autorytet
    Postów: 384 293

    Wysłany: 21 czerwca 2014, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jezu dziewczyny JESTEM W CIĄŻY!nie moge uwierzyć!!!!!!!!!!!

    kapturnica, gosia81 lubią tę wiadomość

    16udskjogri4r6n4.png
  • gosia81 Autorytet
    Postów: 655 785

    Wysłany: 21 czerwca 2014, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bommbelek89 pisz szybko co i jak! Wielkie gratulacje! :D

    f2wl3e5epdkwr2t5.png
    5b09anliajytu9pv.png
  • bommbelek89 Autorytet
    Postów: 384 293

    Wysłany: 21 czerwca 2014, 16:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gosia spozniala mi sie @ od wtorku a tak najdluzej to mialam do 31 dc no i dzis postanmowilam zrobic test bo to juz 32 i wyszly 2 grube krechy!!!myslalam ze to po metformaxie sie opoznila @ a jednak nie:))))) ale em bedzie mial prezent na dzien ojca!!!nie moge w to uwierzyc!

    gosia81 lubi tę wiadomość

    16udskjogri4r6n4.png
  • gosia81 Autorytet
    Postów: 655 785

    Wysłany: 22 czerwca 2014, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W takim razie jeszcze raz wielkie gratulacje! od początku roku na forum PCOS sypią się ciąże - jak widać tak choroba to nie wyrok. Trzymaj się zdrowo!

    f2wl3e5epdkwr2t5.png
    5b09anliajytu9pv.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 czerwca 2014, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje ja w lipcu znowu do Roztoki pojadę

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 czerwca 2014, 21:34

  • bommbelek89 Autorytet
    Postów: 384 293

    Wysłany: 24 czerwca 2014, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hiacynta a jedziesz na jakis zabieg czy badania??
    dziwczyny czy to prawda ze w roztoce jak jedziesz rodzic to jesli jestes juz po cc to tam od razu robia cc??

    16udskjogri4r6n4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 czerwca 2014, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na operacje jadę moja znajoma po laparotomi ginekolog rodziła naturalnie a nacięcie takie samo jak przy cc

1 2 3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego