Forum Starając się z pomocą medyczną Stymulacja letrozolem
Odpowiedz

Stymulacja letrozolem

Oceń ten wątek:
  • KatWomanDo Autorytet
    Postów: 400 328

    Wysłany: 6 czerwca 2019, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antubis84 wrote:
    Moje wyniki bety: 422 mIU/ml. Progesteron 85 ng/ml. Chyba jest ok co .... ?
    Witaj antubis84, z którego dc były te wyniki bety i progesteronu, czy to 14 dpo? wiem że już trochę czasu minęło... Ale może będziesz pamiętać lub możesz sprawdzić.
    Dziękuję i pozdrawiam☺️

    eiktcsqv1n4ngzb4.png
    Starania o pierwsze dziecko od 10.2016 r., W lipcu 2019 r. skończyłam 36 lat.
    17.10.2019 test pozytywny🙂
    7.11.2019 jest❤️ (35 cykli starań)
    Leki: Euthyrox, Neoparin, Acard, Luteina, Prenatal duo.
  • antubis84 Ekspertka
    Postów: 194 81

    Wysłany: 6 czerwca 2019, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KatWomanDo wrote:
    Witaj antubis84, z którego dc były te wyniki bety i progesteronu, czy to 14 dpo? wiem że już trochę czasu minęło... Ale może będziesz pamiętać lub możesz sprawdzić.
    Dziękuję i pozdrawiam☺️
    Hej: ) sprawdziłam po wynikach: to był 27 dc. Owulacje miałam ok 13 dc.

  • KatWomanDo Autorytet
    Postów: 400 328

    Wysłany: 7 czerwca 2019, 05:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antubis84 wrote:
    Hej: ) sprawdziłam po wynikach: to był 27 dc. Owulacje miałam ok 13 dc.
    Dzięki serdeczne☺️

    eiktcsqv1n4ngzb4.png
    Starania o pierwsze dziecko od 10.2016 r., W lipcu 2019 r. skończyłam 36 lat.
    17.10.2019 test pozytywny🙂
    7.11.2019 jest❤️ (35 cykli starań)
    Leki: Euthyrox, Neoparin, Acard, Luteina, Prenatal duo.
  • Yoki Przyjaciółka
    Postów: 62 78

    Wysłany: 9 czerwca 2019, 08:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hey!
    To moj 3 cykl z lametta tym razem 2x1 od 3 do 7dc. Owulacja potwierdzona usg w 14dc z pecherzyka 22mm plus Endo 8mm. Wczoraj czyli 3 dni po potwierdzonej owulacji i brania 3 dni luteiny dostalam mega silnego bolu jajnika z którego byla ta owulacja. Ból byl na tyle silny ze przerażona poleciałam do szpitala z myślą ze mam torbiel
    Na usg nic nie wyszło, lekarz powiedział tylko ze owulacja byla I jeśli chce moge zostac 3 dni na obserwacji w szpitalu.
    Miała któraś tak ze pare dni po owulacji dopadł was mega bol jajnika ? Dziś cala macica jest lekko tkliwa ale już nie boli tak że nie mogę zrobić siku czy stanąć na nodze.
    Co to mogło być?? 2 owulacja? Ale jak skoro biore luteine i na usg lekarka potwierdzającą usg nie stwierdziła innego pecherzyka.. Pozatym 2 owulacje są spotykane ale w odstępie 24h, a nie 3 dni!
    Co się dzieje ..

    Luty 2017 - duphaston
    Luty 2018 - duphaston + badania hormonalne = PCOS
    Sierpień 2018 - duphaston + CLO
    * 1x1, 2x1, 3x1
    Grudzień 2018 - glucophage + inofem
    * wizyta u instruktorki w modelu creighton
    Luty 2019 - glucophage xr + glucophage + inofem + wiesolek + femibion 0
    Kwiecień 2019 - luteine 1x1 przez 10 dni + lamette 1x1 od 3 do 7dc
    I cykl z lamettą
    * 8 dc pecherzyk 20mm, Endo 5mm
    * 11dc owulacja, potwierdzona monitoringiem, Endo 8mm
    * 17dc progesteron 23.30
    * beta hcg <1.20 :(
    Cykl trwał 28dni
    II cykl z lamettą
    *9dc pęcherzyk 14mm, Endo 5mm
    W lewym jajniku
    *11dc pęcherzyk sie zapadł (owu nie bylo)
    Cykl trwał ok 28dni
    III cykl z lamettą tym razem 2x1
    *10dc pecherzyk 14mm i 2x po 10mm, Endo 5.5mm w prawym jajniku
    *12dc pecherzyk 17mm i 14mm, Endo 6.5mm
    *14dc potwierdzona owulacja, pecherzyk mial 22mm, Endo 8mm
    *pozostałych pęcherzyków dominujących nie stwierdzono
    *27dc beta hcg <1.20
    *34dc beta hcg 173! Jest ciąża!
    * 19 tydzień ciąży ♡
  • Cherry78 Autorytet
    Postów: 2345 3539

    Wysłany: 12 czerwca 2019, 06:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoki, ja tak mialam, dokladnie 6 dni po potwierdzonej owulacji z prawego jajnika. Dwa pekniete pecherzyki.
    6 dni po owu poczulam bol w podbrzuszu jak na @, w nocy obudzilam sie spocona z bolu, nospa, przeciwbolowe niewiele pomagaly. W pracy pobieglam na usg, nic nie wykazalo, u mnie byl to 21dc, troche za wczesnie na @ ale myslalam, ze dostane wczesniej. Nie moglam chodzic na prawa noge, nawet dotknac okolic prawego jajnika.
    Wieczorem poszlam do innego lekarza, zrobil usg i pokazal krwiak/wylew na jajniku 2.2-2.4
    Bol i wrazliwosc utrzymywala sie do okresu ale juz w mniejszym stopniu, caly czas bralam nospe i przeciwbolowe.
    W kolejnym cyklu balam sie stymulowania, usg pokazalo, ze krwiak wchlonal sie calkowicie, jajnik byl czysty, wiec zdecydowalam sie wziac lamette. Na dzien dzisiajszy mam 7dc i 4 pecherzyki na prawym jajniku, jeden 10mm i trzy 9mm.
    Szczerze mowiac boje sie, mam bardzo niskie amh, wiec skad nagle tyle pecherzykow ? Boje sie przestymulowania i ewentualnej torbieli.
    Dodam, ze u mnie pierwsza lekarka sugerowala dodatkowa owulacje ale usg jej nie wykazalo, poza tym bol byl bardziej intensywny.
    Mam nadzieje, ze komus pomoglam.

    Nati12, KatWomanDo lubią tę wiadomość

    Wiek 44l.
    Kriobank, długi protokół
    AMH 0.59
    FSH 8.6
    Kir AA

    1.Poronienie 5.5.18
    7t3d [*]😔
    Transfer ❤️❤️ Poronienie 14.3.20
    ❤️ CB 31.7.20
    ❤️❤️CB 26.10.20 😔
    HW,Heparyna, acard, accofil, Atosiban,Metypred
    Transfer ❤️❤️ Grudzień 2020 beta 0

    Warszawa - Bocian
    23.3.2021 ET 4aa 🥰
    Beta
    7dpt - 61,6
    9dpt - 140,6
    11dpt - 406,8
    15dpt - 3482
    24dpt - pięknie bijące ❤️
    7w1d - 1,02 cm maleństwa 🥰

    c55f5vsmhz93rhjz.png
  • AiM Ekspertka
    Postów: 234 57

    Wysłany: 13 czerwca 2019, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No więc dziewczynki napiszę wam co u mnie. Tydzień temu byłam na monitoringu. W 13 dniu cyklu był już pęknięty pęcherzyk na lewym i na prawym jajniku. Lekarka była pewna że z lewego był dosłownie chwilę temu. Lewy ciut wcześniej. Endometrium 9. Dziś zrobiłam proga i mam wysłać jej wyniki żeby sprawdzić czy pęcherzyki się nie wchłonęły..... Były starania w 12, 13 i 15 dniu cyklu..... Ja już nie wiem.... W tym cyklu nie brałam ovitrelle bo pęcherzyki same pękły. W czasie owulacji troszkę przed i troszkę po miałam bardzo wrażliwe sutki. Teraz już nie. Nie robiłam niegdy progesteronu 7 dni po owulacji. Ile powinien wynosi żeby było ok?

    PCO
    hashimoto
    insulooporność
    cykle bezowulacyjne
    54kg
  • Nati12 Autorytet
    Postów: 304 317

    Wysłany: 13 czerwca 2019, 14:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AiM wrote:
    No więc dziewczynki napiszę wam co u mnie. Tydzień temu byłam na monitoringu. W 13 dniu cyklu był już pęknięty pęcherzyk na lewym i na prawym jajniku. Lekarka była pewna że z lewego był dosłownie chwilę temu. Lewy ciut wcześniej. Endometrium 9. Dziś zrobiłam proga i mam wysłać jej wyniki żeby sprawdzić czy pęcherzyki się nie wchłonęły..... Były starania w 12, 13 i 15 dniu cyklu..... Ja już nie wiem.... W tym cyklu nie brałam ovitrelle bo pęcherzyki same pękły. W czasie owulacji troszkę przed i troszkę po miałam bardzo wrażliwe sutki. Teraz już nie. Nie robiłam niegdy progesteronu 7 dni po owulacji. Ile powinien wynosi żeby było ok?

    W 7dpo progesteron powinien być koło 18-31 ng/ml
    Takie mam normy wg lekarza Naprotechnologa

    17u9anlitbltln0j.png

    klz99vvjenfzk8m9.png
    Rocznik 1990

    12.2014 początek starań,
    11.2015 zaczynamy leczenie Naprotechnologia,
    Hiperprolaktynemia czynnosciowa, niski progesteron, podejrzenie endometriozy, niedobór Wit D3,
    03.2016 nieudana próba HSG
    04.2016 II cykl z Femarą i udało się ❤
    12.2016 córeczka jest z nami👨‍👩‍👧 3280g, 54cm
    03.2018 starania o rodzeństwo,
    11.2018 początek leczenia
    02-07.2019 VI. cykli z Letrazolem + Glucophage XR 750
    26.09.2019 laparoskopia - wykryto i usunięto endometrioze 2 st., usunięto torbiel endometrialną na lewym jajniku, usunięto torbiel okołojajowodową na prawym jajowodzie, przeczyszczono jajowody.
    10.2019 I cykl po laparo z Lametta
    28.11. 2019 jest ❤️ dzidziuś 1,04cm
    02.07.2020 synek jest z nami 👨‍👩‍👧‍👦 3660g, 56cm
  • AiM Ekspertka
    Postów: 234 57

    Wysłany: 13 czerwca 2019, 21:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    16,44 ng/ml czekam na wiadomość od mojej lekarki.

    KatWomanDo lubi tę wiadomość

    PCO
    hashimoto
    insulooporność
    cykle bezowulacyjne
    54kg
  • AiM Ekspertka
    Postów: 234 57

    Wysłany: 14 czerwca 2019, 17:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja pani profesor potwierdziła owulke. A co wy o tym sądzicie? Czy nie jest za niska?..... Ehh..

    PCO
    hashimoto
    insulooporność
    cykle bezowulacyjne
    54kg
  • MamaMara Przyjaciółka
    Postów: 110 45

    Wysłany: 15 czerwca 2019, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moim zdaniem masz dobry wynik :) chyba powyzej 10 jest juz ok. Znajoma przy braku owulacji miala 2,5 czy nawet mniej

  • KatWomanDo Autorytet
    Postów: 400 328

    Wysłany: 15 czerwca 2019, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Ja w poprzednim cyklu miałam ok 17 ng/ml i też lekarz mówił, że owulacja była, że wynik "poprawny" (to takie jego określenie jak wynik w normie😉)
    Pozdrawiam i powodzenia☺️

    eiktcsqv1n4ngzb4.png
    Starania o pierwsze dziecko od 10.2016 r., W lipcu 2019 r. skończyłam 36 lat.
    17.10.2019 test pozytywny🙂
    7.11.2019 jest❤️ (35 cykli starań)
    Leki: Euthyrox, Neoparin, Acard, Luteina, Prenatal duo.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 15 czerwca 2019, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie, dołączyłam do grona bo szukalam tematu zwiazanego z letrozolem. Jestem po pierwszym cyklu brania leku 3-7 dc. Aktualnie czekam na @. Dziś jest mój 28 dc i teoretycznie powinnam ją mieć A nic jej jakby nie zwiastuje. W czwartek miałam bol brzucha i okropny do zniesienia bol piersi. Dziś cisza. Nigdy wcześniej nie spóźnił mi się nawet o dzień okres. Czy po letrozole któraś z Was miała opóźnienia lub przestawiony cykl?
    Staramy się ponad 2 lata i dopiero trafiłam do kliniki niepłodności.

  • Esperanza Mia Autorytet
    Postów: 5343 3783

    Wysłany: 15 czerwca 2019, 23:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cherry78 wrote:
    Yoki, ja tak mialam, dokladnie 6 dni po potwierdzonej owulacji z prawego jajnika. Dwa pekniete pecherzyki.
    6 dni po owu poczulam bol w podbrzuszu jak na @, w nocy obudzilam sie spocona z bolu, nospa, przeciwbolowe niewiele pomagaly. W pracy pobieglam na usg, nic nie wykazalo, u mnie byl to 21dc, troche za wczesnie na @ ale myslalam, ze dostane wczesniej. Nie moglam chodzic na prawa noge, nawet dotknac okolic prawego jajnika.
    Wieczorem poszlam do innego lekarza, zrobil usg i pokazal krwiak/wylew na jajniku 2.2-2.4
    Bol i wrazliwosc utrzymywala sie do okresu ale juz w mniejszym stopniu, caly czas bralam nospe i przeciwbolowe.
    W kolejnym cyklu balam sie stymulowania, usg pokazalo, ze krwiak wchlonal sie calkowicie, jajnik byl czysty, wiec zdecydowalam sie wziac lamette. Na dzien dzisiajszy mam 7dc i 4 pecherzyki na prawym jajniku, jeden 10mm i trzy 9mm.
    Szczerze mowiac boje sie, mam bardzo niskie amh, wiec skad nagle tyle pecherzykow ? Boje sie przestymulowania i ewentualnej torbieli.
    Dodam, ze u mnie pierwsza lekarka sugerowala dodatkowa owulacje ale usg jej nie wykazalo, poza tym bol byl bardziej intensywny.
    Mam nadzieje, ze komus pomoglam.
    A jakie masz AMH i jaka dawkę letrozolu brałaś? Jak na niskie AMH to ładnie się stymulujesz

    1usaqtkf1ub9vxv3.png
    "Cokolwiek zasiejesz, po jakimś czasie zbierzesz ! Twoje myśli to ziarno i od nich będą zależeć żniwa ".
    01.02.2022 Ivf 2 start walka o rodzeństwo
    02.01.2020 *IVF *ICSI MACS
    15.01.2020 punkcja ❄❄ ❄
    15.02.2020 transfer 3AA zostały ❄❄
    6 dpt 49,5
    9 dpt 181,5
    11 dpt 286
    13 dpt 446
    16 dpt 1446
    19 dpt 3893
    26 dpt ❤️ 12.03.2020
    18.06.2020 20+3 połówkowe- waga 385 g szczęścia 💕 będzie długo wyczekiwany synek 💕
    19.06.2020 pierwsze ruchy synka 💗
    21.07.2020 25+1 waga 776 g
    21.08.2020 29+5 połówkowe 3 trymestru waga 1502g
    09.09.2020 waga 1944g
    34+2 waga 2200, 35+2 waga 2600
    09.10.2020 36+4 -- 54 cm, 2620g godz 23.21 szczęścia
    01.2020 AMH 2,90, 08.2019 AMH 1,89
    04.2919 AMH 1,00, 07.2017 AMH 2,66
    2018 HSG ok, 2018 histero ok,
    IO, MTHFR A1298C,
    21.02.2020 NK 15%, 09.2019 NK 25% KIR BX brak 2DS1 2DS5 3DS1
    On: HBA 48% morfologia 0-5% DFI 14% HLA-C : C1 i C2
    Początek starań 05.2016
  • KatWomanDo Autorytet
    Postów: 400 328

    Wysłany: 16 czerwca 2019, 07:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lussi wrote:
    Witajcie, dołączyłam do grona bo szukalam tematu zwiazanego z letrozolem. Jestem po pierwszym cyklu brania leku 3-7 dc. Aktualnie czekam na @. Dziś jest mój 28 dc i teoretycznie powinnam ją mieć A nic jej jakby nie zwiastuje. W czwartek miałam bol brzucha i okropny do zniesienia bol piersi. Dziś cisza. Nigdy wcześniej nie spóźnił mi się nawet o dzień okres. Czy po letrozole któraś z Was miała opóźnienia lub przestawiony cykl?
    Staramy się ponad 2 lata i dopiero trafiłam do kliniki niepłodności.
    Witaj, jak dziewczyny wcześniej pisały, tak może wydłużyć, ale najlepiej zrób betę, będziesz wiedziała co się dzieje. Powodzenia☺️✊

    Lussi lubi tę wiadomość

    eiktcsqv1n4ngzb4.png
    Starania o pierwsze dziecko od 10.2016 r., W lipcu 2019 r. skończyłam 36 lat.
    17.10.2019 test pozytywny🙂
    7.11.2019 jest❤️ (35 cykli starań)
    Leki: Euthyrox, Neoparin, Acard, Luteina, Prenatal duo.
  • antubis84 Ekspertka
    Postów: 194 81

    Wysłany: 16 czerwca 2019, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny mam na sprzedaż letrozol (Letrozol Bluefish 2.5 mg). Mi już nie będzie potrzebny: )

  • MamaMara Przyjaciółka
    Postów: 110 45

    Wysłany: 16 czerwca 2019, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    antubis84 wrote:
    Dziewczyny mam na sprzedaż letrozol (Letrozol Bluefish 2.5 mg). Mi już nie będzie potrzebny: )
    A jak tam u Ciebie? :) dobrze sie czujesz?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 czerwca 2019, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, bardzo wazne. Może ktoś mi pomoże. Czy przy leczeniu letrozolem obserwowalyscie u siebie dziwne samopoczucie? Osłabienie, zawroty głowy, dziwne prądy w głowie (nie umiem inaczej tego określic) mniej wiecej po owulacji zaobserwowalam u siebie spadek wydolności, który postępował z dnia na dzień. Tydzien przed @ nawet myślałam, że faktycznie jestem w ciąży, sporo podobnych objawów. Im bliżej @ tym gorzej. Wczoraj kompletnie nie czułam się sobą. Z trudem opanowywalam uczucie senności co mi się Nigdy nie zdarza. A dziś zrobiło mi się słabo w sklepie, zaczęłam plakac. Chyba że strachu. Nie wiem co się dzieje. Dopiero dziś pomyślałam, że może to lek.. Ale brałam to tylko na początku cyklu 7 dni.

  • antubis84 Ekspertka
    Postów: 194 81

    Wysłany: 17 czerwca 2019, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MamaMara wrote:
    A jak tam u Ciebie? :) dobrze sie czujesz?
    Hej: ) dziękuję za pamięć: ) U mnie wszystko ok, kończymy 10 tydzień: )

    MamaMara, Nati12, Gucik lubią tę wiadomość

  • Nati12 Autorytet
    Postów: 304 317

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 08:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lussi wrote:
    Dziewczyny, bardzo wazne. Może ktoś mi pomoże. Czy przy leczeniu letrozolem obserwowalyscie u siebie dziwne samopoczucie? Osłabienie, zawroty głowy, dziwne prądy w głowie (nie umiem inaczej tego określic) mniej wiecej po owulacji zaobserwowalam u siebie spadek wydolności, który postępował z dnia na dzień. Tydzien przed @ nawet myślałam, że faktycznie jestem w ciąży, sporo podobnych objawów. Im bliżej @ tym gorzej. Wczoraj kompletnie nie czułam się sobą. Z trudem opanowywalam uczucie senności co mi się Nigdy nie zdarza. A dziś zrobiło mi się słabo w sklepie, zaczęłam plakac. Chyba że strachu. Nie wiem co się dzieje. Dopiero dziś pomyślałam, że może to lek.. Ale brałam to tylko na początku cyklu 7 dni.
    Ja też ostatnio chodzę senna cały czas. Ale nie wiem czy to wina leków (a mam ich trochę) czy może przesilenie wiosenne. Zaczęłam już 5 cykl stymulowany i jakoś wielkiej różnicy nie czułam, ze stymulacja lub bez stymulacji. Ale każdy organizm jest inny. A może skoro te objawy po owu wystąpiły u Ciebie to może warto sprawdzić czy to może ciąża? Trzymam kciuki 😉

    17u9anlitbltln0j.png

    klz99vvjenfzk8m9.png
    Rocznik 1990

    12.2014 początek starań,
    11.2015 zaczynamy leczenie Naprotechnologia,
    Hiperprolaktynemia czynnosciowa, niski progesteron, podejrzenie endometriozy, niedobór Wit D3,
    03.2016 nieudana próba HSG
    04.2016 II cykl z Femarą i udało się ❤
    12.2016 córeczka jest z nami👨‍👩‍👧 3280g, 54cm
    03.2018 starania o rodzeństwo,
    11.2018 początek leczenia
    02-07.2019 VI. cykli z Letrazolem + Glucophage XR 750
    26.09.2019 laparoskopia - wykryto i usunięto endometrioze 2 st., usunięto torbiel endometrialną na lewym jajniku, usunięto torbiel okołojajowodową na prawym jajowodzie, przeczyszczono jajowody.
    10.2019 I cykl po laparo z Lametta
    28.11. 2019 jest ❤️ dzidziuś 1,04cm
    02.07.2020 synek jest z nami 👨‍👩‍👧‍👦 3660g, 56cm
  • AiM Ekspertka
    Postów: 234 57

    Wysłany: 18 czerwca 2019, 16:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja ostatnio śpię na stojąco... Dodatkowo dochodzi stres związany z pracą. Masakra totalna! Wczoraj wróciłam z pracy o 18.30 ( zaczynam o 7.30) to nawet nie pamiętam gdzie mnie mąż zabrał na obiad.... Jak wróciliśmy to spałam do 21.30. potem znowu pobudka i znów praca do 11.00. cycki mnie tak bolą że jak przychodzę do domu to stanik zdejmuję... Jutro sikam bo chciałyśmy z koleżankami odreagować koniec roku 😂😅 a ja ostatnio się powstrzymuje nawet przed piwem 2%...

    Nati12, KatWomanDo lubią tę wiadomość

    PCO
    hashimoto
    insulooporność
    cykle bezowulacyjne
    54kg
‹‹ 584 585 586 587 588 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

Grzybica pochwy - przyczyny, objawy leczenie

Grzybica pochwy (drożdżyca pochwy, kandydoza pochwy) jest jedną z najczęstszych infekcji kobiecego układu rozrodczego. Jak i dlaczego dochodzi do infekcji? Jakie są objawy grzybicy pochwy? Kiedy warto zgłosić się do lekarza i jak wygląda leczenie drożdżycy pochwy?

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ