Forum Starając się z pomocą medyczną Urząd stanu cywilnego naznaczy dzieci z in vitro. Zmiany wejdą w życie w listopadzie
Odpowiedz

Urząd stanu cywilnego naznaczy dzieci z in vitro. Zmiany wejdą w życie w listopadzie

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • ewelinka2210 Autorytet
    Postów: 1695 842

    Wysłany: 17 września 2015, 22:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    Tulipana owszem ale czy nie moglo by to byc po porstu zalatwione inaczej .. np potwierdzenie notarialne oswiadczenia ??

    a nie wzmienka w akcie urodzenia ze nasze dziecko jest poczete dzieki nasieniu dawcy .. my akurat dziecku bedziemy jak cos mowic ...ale znam mase par ktore nie chca mowic.. i maja do tego prawoco jesli rodziece nie mowi i nagle dziecko w wieku 18 lat dowiaduje sie ze jego tatus jest tylk ojcem spolecznym ?? czy ktos pomyslal o dziecku o rodzinach ?? nie .... oczywiscie.. zostawion to na pastwe losu .. gdzie pomoc psychologiczna na etapie informowania dziecka o tym ze nie jest dzieckiem biologicznym..taka opieka jest przy adopcji..

    dwa dlaczego nie dosc ze nie mamy wplywu na to ze ta informacja bedzie kraazyc narzuca nam sie dawce.. czyli nie my wybieramy a lekarz.. skoro dawca jest anonimowy .. po co jest rta wzmienaka ze dziecko po 18 rz moze miec wglad w to kto jest ojcem/matka .. skoro i tak nie ma szansuyna weryfikacje tego dawcy..inaczej jest przy adopcji dzieci po 18 rz moga dostac informacje na temat rodzicow biologinych, moa odszukac rodzenstwo.. tu tej mozliwoscinie ma.. wiec po co wzmianka w akcie urodzenia.. ktora moze tak naprawde wyrzadzic wiecej krzywd niz pozytku ..
    pary korzystajacy z dawcy i tak maja mniej mozliwosci ..wiec dlaczego nikt nie rozmawia ze specjalistami od tego temtu ..
    my akurat mamy to szczescie zemamy psychologa i byl on wymagany przed podejsciem do IUI ale w 90% klinikach tego wyogu nie ma.. i ludzie beda pozostawieni sami sobie..

    dwa nie czarujmy sie te dane tez wyciekna.. co z ludzmi w malych iesjcowosciach gdzie pracuje w urzedach rodzina, znajomi.. rzad oczywiscie o tym nie pomyslal..


    mowie jako osoba ktora sama ma rodzine w UM ...i jedyne co mnie blokuje wlasnie przy tej ustawie to to ze ktos sie dowie.. a pozniej topojdzie.. w eter.. nie trudno dodac 2+2 ze te info moga dotrzec do dziecka wczesniej ..
    Nic dodać, nic ująć. Dla mnie wpis do aktu to za dużo

  • mika83 Nowa
    Postów: 1 1

    Wysłany: 9 listopada 2015, 19:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moi drodzy,
    już się trochę pogubiłam :( Mam jedno pytanie. Jeżeli jest się małżeństwem a chce się skorzystać z zapłodnienia pozaustrojowego gdzie dawca anonimowy wchodził w grę, to również trzeba złożyć oświadczenie w USC???
    bardzo proszę o odpowiedz.
    Pozdrawiam

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    mika
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31307

    Wysłany: 10 listopada 2015, 11:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    po długich perypetiach z tego co mówia małżenstwa nie będa musiały informaowac o tym USC .. ale najweicej dowiesz sie w swojej klinice

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego