X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Zioła ojca Sroki nr 3
Odpowiedz

Zioła ojca Sroki nr 3

Oceń ten wątek:
  • Joanna_Z Koleżanka
    Postów: 106 15

    Wysłany: 25 kwietnia 2015, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć
    Ja to jestem początkująca w staraniach i braniu różnych lekarstw. I czasem sobie myślę ileż to człowiek musi zjeść tego wszystkiego i ile razy musi różne badania zrobić. Ja mam ogólnie wstręt do połykania tabletek. I jak jestem u lekarza to mówię że proszę do zrobienia zawiesin , albo w zastrzyku. I gin też mi chciała przepisać metformax- ale że jej powiedziałam że mam wstręt to zrezygnowała z tego.
    Dla mnie to trudny temat.
    Przepraszam że was tu nie wspieram . Ale jakoś nie potrafię.
    Przez te X lat które pracuję za granicą nie mam przyjaciół i znajomych, z którymi mogłabym od czasu do czasu sie spotkać i porozmawiać . Nawet z własną rodziną nie potrafię.
    Strasznie mi z tym źle jest. ;( ;( ;(
    Mam tylko jedna koleżankę - która jak coś potrzebuje to się odzywa. Smutne to jest

    Estradiol- 41,0 pg/mL
    FSH 6,82 mlU/ml
    LH 4,1 mlU/mL
    TSH 1,926- robione 02.2019 w czasie okresu
    AMH 0,15
    CMV IgG >496.0 AU/mL
    CMV IgM 0.2AU/mL
    EBV VCA IgM 0.14 S/CO
    EBV VCA IgG 68.48 S/CO
    Prolaktyna 39.06ng/ml norma(3.34-26.72)
    TSH 3.29- robione 07.2019 3 dni przed okresem
    FT3 4.49
    FT4 15.34
  • agaton Autorytet
    Postów: 1962 2176

    Wysłany: 25 kwietnia 2015, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Erl, szacun za cierpliwość, ja bym też pewnie nie wytrzymała ;) Ale to dobrze, że masz w sobie taki spokój. Obiecaj, ze jak zrobisz test to od razu dasz nam znać, bo ja tam umieram z ciekawości haha ;)