X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów Jak to jest z tym abonamentem?
Odpowiedz

Jak to jest z tym abonamentem?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Eliza.P Debiutantka
    Postów: 12 1

    Wysłany: 16 lutego 2015, 15:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny!
    Jestem początkującą użytkowniczką tej strony, więc przepraszam jeśli już takie zapytanie było.

    Kilka dni temu skończył mi się abonament Premium. Chciałabym się dowiedzieć, czy lepiej jest go wykupić czy odpuścić? Jakie są Wasze odczucia?
    Bo mi się wydaje, że abonament nadaje tylko kolorystykę. No chyba, że jest jeszcze coś o czym nie wiem.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi ;)

    [*] Sierpień 2016
    PCOS
    27.12.2017-19.02.2018- trzy cykle z Clostibegyt, Estrofen i Duphaston
    27.04.2018 HSG- zrosty

    15.02.2020 🤰
  • Aleksia85 Autorytet
    Postów: 525 113

    Wysłany: 16 lutego 2015, 15:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    abonament premium daje Ci kilka dodatkowych opcji np. detektor objawów ciążowych , interpretację Twojego cyklu itd.. przeczytaj sobie, tu masz odpowiedź :)

    https://ovufriend.pl/baza-wiedzy/pytania-i-odpowiedzi/ovufriend-pytania-techniczne/co-obejmuje-abonament-premium-jaka-jest-roznica-pomiedzy-dostepem-podstawowym-a-premium,18.html

    oeuadzu5c56wlzo3.png
    bhywcwa1cs9d2clm.png
    w5wqcwa1bc3vq9f8.png
  • Eliza.P Debiutantka
    Postów: 12 1

    Wysłany: 16 lutego 2015, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję :)

    [*] Sierpień 2016
    PCOS
    27.12.2017-19.02.2018- trzy cykle z Clostibegyt, Estrofen i Duphaston
    27.04.2018 HSG- zrosty

    15.02.2020 🤰
  • vanessa Autorytet
    Postów: 3207 1965

    Wysłany: 16 lutego 2015, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moim zdaniem nie ma sensu za to płacić, ale jeżeli ktoś chce... :)

    Manieczka86 lubi tę wiadomość

    7 lat walki o Ciebie Kruszynko...

    201701271765.png