Odpowiedz

kiedy ta owulacja

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • black.devile Autorytet
    Postów: 309 115

    Wysłany: 28 sierpnia 2015, 23:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czy ktoras z was moglaby pomoc mi w zinterpretowaniu mojego wykresu? czy ta owulacja w koncu byla czy nie ? mozliwe jest to zeby po owulacji byl taki spadek tempki? na ciaze nawet nie licze bo graniczylo by to z cudem ale co jest grane?? prosze o pomoc Kochane

    9550f29ddc6dc033e4bd07027b4dc0c4.png

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 29 sierpnia 2015, 00:01

  • black.devile Autorytet
    Postów: 309 115

    Wysłany: 29 sierpnia 2015, 00:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ogladalam wykresy i bezowulacyjne maja jeden poziom temperatur albo strasznie fiksuja.. u mnie widac ze jest faza wyzsza i nizsza. @ dalej nie ma, piersi mam tylko pelne juz od kilku dni, ponad tydzien w sumie. jak na @ i tak caly czas. czekam na wasze opinie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 sierpnia 2015, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no faktycznie wykres wygląda nie ciekawie. Podejrzewam, że pewnie musisz się uzbroić w cierpliwość i czekać na okres. A to raczej cykl bezowulacyjny. Jak kolejny taki będzie to udaj sie do lekarza.

  • Ezia90 Autorytet
    Postów: 933 326

    Wysłany: 29 sierpnia 2015, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    black.devile wrote:
    ogladalam wykresy i bezowulacyjne maja jeden poziom temperatur albo strasznie fiksuja.. u mnie widac ze jest faza wyzsza i nizsza. @ dalej nie ma, piersi mam tylko pelne juz od kilku dni, ponad tydzien w sumie. jak na @ i tak caly czas. czekam na wasze opinie.

    ale kochanie ja nie wiem gdzie Ty widzisz u siebie faze wyzsza i niższa, bo ja jej nie widze.. nie ma dwufazowosci. To cykl bezowulacyjny na bank

    dqprpx9i7rkxsl4h.pngex2b8ribq1mpge8u.png
  • black.devile Autorytet
    Postów: 309 115

    Wysłany: 29 sierpnia 2015, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieki dziewczyny za odpowiedz. nie znam sie na wykresach wiec pytam i ogladalam tez inne . dopiero zaczynam przygode z mierzeniem tempki. wiem jak wygladal moj wykres w ostatnim cyklu a jak teraz i zglupialam teraz, ale podejrzewalam ze jest bezowulacyjny.

  • Ezia90 Autorytet
    Postów: 933 326

    Wysłany: 31 sierpnia 2015, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a w dodatku mierzysz temperature o roznych godzinach. MUSISZ zawsze o tej samej porze :) roznica moze wynosic 30 minut. pamietaj o tym :) no i poczytaj w bazie wiedzy jak robic to prawidłowo

    dqprpx9i7rkxsl4h.pngex2b8ribq1mpge8u.png
  • Tosiakowa Przyjaciółka
    Postów: 61 34

    Wysłany: 2 września 2015, 07:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, moglybyscie zerknąć na mój wykres? Czy to nie dziwne, że temperatura jest wciąż stała? Oscyluje między 37.04-37.08? Jak to zinterpretować? Robiłam test owulacyjny w 14dc i był pozytywny. Czy to możliwe, że owulacji nie Było? :(

  • palma Autorytet
    Postów: 1203 925

    Wysłany: 2 września 2015, 09:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sama juz nie wiem jak to jest z ta owulacja, mi tez sie wydaje ze jej nie mialam. Tylko dziwi mnie czemu mam caly czas szyjke wysoko i twardą...

    aniołek 9tc (2015rok)
    aniołek 6tc (2018rok)
    f2w33e3k8s0hlqj8.png
  • black.devile Autorytet
    Postów: 309 115

    Wysłany: 3 września 2015, 01:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, u mnie szyjka jest cały czas miękka i wysoko albo średnio wysoko ale zamknięta i doopa. Brzuch co jakiś czas lekko zaboli na @ i to by było na tyle. Musze zrobić ponownie wyniki no mam tendencje do cykli liczących ok 50-60 dni. Także bomba!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 września 2015, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    black.devile wrote:
    Dziewczyny, u mnie szyjka jest cały czas miękka i wysoko albo średnio wysoko ale zamknięta i doopa. Brzuch co jakiś czas lekko zaboli na @ i to by było na tyle. Musze zrobić ponownie wyniki no mam tendencje do cykli liczących ok 50-60 dni. Także bomba!
    witam :)lekarz nic ci jeszcze nie przepisal na uregulowanie cyklu?baardzo są dlugie,zajrzałam na twój wykres temperatury ci fiksują.moze kup castangusa na wyregulowanie cyklu to ziolowy lek,nie zaszkodzi a może pomoć :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 września 2015, 10:07

  • black.devile Autorytet
    Postów: 309 115

    Wysłany: 4 września 2015, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak robiłam wcześniej hormony to wszystkie idealnie w normie a cykle po 60 dni :/ wczoraj pisałam do mojego lekarza ale dopiero może przyjąć mnie w październiku. Przede wszystkim musze zrobić AMH i prolaktyne.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 września 2015, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    black.devile wrote:
    Jak robiłam wcześniej hormony to wszystkie idealnie w normie a cykle po 60 dni :/ wczoraj pisałam do mojego lekarza ale dopiero może przyjąć mnie w październiku. Przede wszystkim musze zrobić AMH i prolaktyne.
    a który to wasz cykl starń?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 września 2015, 10:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    podobno na owulke kobieta jest atrakcyjniejsza dla partnera,ale to chyba nie ja :(,przed owu pryszcz na pryszczu to juz wiem ze sie zbliza wielkimi krokami,jajniki mi jeżdzą jak oszalale raz jeden,raz dugi,ale przewaznie lewy,( a w prawdopodobną owulacje mam zawsze 0,2 kreski mniej,nastepnego dnia wysoki skok.np.w owu 36,3,nastepnego dnia 36,7 i juz jak skoczy tak sie utrzymuje do @)dzien po skoku tempki bolą mnie juz piersi i tak az do @.a organizm obserwuje od pół roku.jednak jak ciazy nie bylo tak nie ma.a cykle jak w zegarku

  • black.devile Autorytet
    Postów: 309 115

    Wysłany: 5 września 2015, 00:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tylko ja wrote:
    podobno na owulke kobieta jest atrakcyjniejsza dla partnera,ale to chyba nie ja :(,przed owu pryszcz na pryszczu to juz wiem ze sie zbliza wielkimi krokami,jajniki mi jeżdzą jak oszalale raz jeden,raz dugi,ale przewaznie lewy,( a w prawdopodobną owulacje mam zawsze 0,2 kreski mniej,nastepnego dnia wysoki skok.np.w owu 36,3,nastepnego dnia 36,7 i juz jak skoczy tak sie utrzymuje do @)dzien po skoku tempki bolą mnie juz piersi i tak az do @.a organizm obserwuje od pół roku.jednak jak ciazy nie bylo tak nie ma.a cykle jak w zegarku
    Myślę że możecie zbadać żołnierzyki u Twojego partnera/męża. Tylko pozazdrościć takich cykli. Ja od zawsze miałam z nimi problemy. To nasz 3 cykl starań. Stosowałam wcześniej antykoncepcję ale o małym stężeniu hormonów wiec można było działać od razu. Pierwszy cykl 32 dni, następny 42. Teraz 41, w sumie teraz zaczął się 42 a brzuch od czasu do czasu pobolewa i dużo śluzu od jakiegoś czasu już, tak ślisko tam jest. Ale to nie jest możliwe żeby była fasolka przy tak niskiej temperaturze. I weź tu człowieku bądź mądry i zrozum... Ehh

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2015, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    black.devile wrote:
    Myślę że możecie zbadać żołnierzyki u Twojego partnera/męża. Tylko pozazdrościć takich cykli. Ja od zawsze miałam z nimi problemy. To nasz 3 cykl starań. Stosowałam wcześniej antykoncepcję ale o małym stężeniu hormonów wiec można było działać od razu. Pierwszy cykl 32 dni, następny 42. Teraz 41, w sumie teraz zaczął się 42 a brzuch od czasu do czasu pobolewa i dużo śluzu od jakiegoś czasu już, tak ślisko tam jest. Ale to nie jest możliwe żeby była fasolka przy tak niskiej temperaturze. I weź tu człowieku bądź mądry i zrozum... Ehh
    witam weekendowo :):)kiedyś też miałm niereguarne np.co 40 dni.jak do grudnia nie zajdę w ciąze to zgłoszę sie do lekarza niech nas badaja.oboje mamy po 1 dziecku z poprzednich zwiazkow,ale teraz chcemy miec swoje wspólne.:)mam nadzieje,ze to wkrótce nastapi :)
    3 cykl staran to poczatek,takze spokojnie.a jezeli chodzi o temperatury to wcale nie musi byc wysoka zdarzaja sie ciaze przy temperaturach 36,5 36,7,wiec temp.wcale nie musi byc blisko 37 czy ponad :)łykasz wiesiolka na śluz ? partner coś bierze jakieś witaminy? mój łyka pro men na ruchliwosc,jakosc i ilosc zołnierzyków :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2015, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oboje tez jestesmy po 30 ce,( ja 34 lata,moj partner 39 )ale nie wydaje mi sie,ze jest to jakis wielki problem sama mam 2 kolezanki,ktore urodziły przed 40 ką zdrowe dzidziulki :)

  • black.devile Autorytet
    Postów: 309 115

    Wysłany: 5 września 2015, 22:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No pewnie ze to nie problem bo moja mama ma 42 lata i za 2 tygodnie przyjdzie na świat moja druga siostra :) udało im się od razu :) ja mam 20 lat a mój narzeczony 22. Nic nie lykamy. Śluzu mam dużo jak na taki cykl. Śmieje się ze mam mokro w majtach haha bo tak leci. U mnie tempka od paru dni waha się między 36.3 a 36.4 i nie mam typowych boli jak na @, tylko czasem takie klucia. Może zrobie jutro test ale jestem prawie a raczej na pewno ze nie będzie dwóch kresek. Wiem ze 3 cykl to początek ale wiadomo ze chciałoby się od razu :)

  • black.devile Autorytet
    Postów: 309 115

    Wysłany: 5 września 2015, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A no i jakoś od tygodnia trądzik masakra, jak zawsze mam praktycznie gładką twarz to teraz czoło całe wysypane, na policzkach i brodzie robią się takie duże i bolące diody jak ja to mówię ehh

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 września 2015, 22:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurde belek jasne ze by sie chcialo!!!!!!jak ja pomysle ze moglabym byc w 6 mies.to krew mnie zalewa!no ale trudno trzeba czekac.kurcze a moze ten twoj sluz to jednak dzidziulek:) rob rano test czekam na efekty i trzymam mocno kciukasy!!!!!!!!!!!!!! :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 września 2015, 22:34

  • black.devile Autorytet
    Postów: 309 115

    Wysłany: 5 września 2015, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie sądzę ale dzięki :* lecę spać, do jutra! :*

    tylko ja lubi tę wiadomość

1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego