Odpowiedz

nadzieja?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2014, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny witam wszystkie. Jestem nowa na forum. możecie spojrzeć na mój wykres, bo ja już nic nie wiem :( cykle 28 dni - od 2 dni brak @ nie chce sobie nic wmawiać:( im więcej interpretuje tym bardziej nic nie wiem:( pomożecie? mogę miec cień nadziei?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2014, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kochana udostepnij wykres:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2014, 10:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    już już:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2014, 10:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    temperatura jakby spadala... nie dobrze. zrob test juz powinien cos pokazac:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2014, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki:) tez tak właśnie myślałam, że dupa:( i jakos t ak późno owu wyznaczył owu:(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2014, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no jak na cykle 28 dniowe to pozno ale dopoki nie ma @ jest nadzieja:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2014, 10:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) tym sie pocieszam :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2014, 11:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Uspokój się.. wrzuć na luz, dopiero 7dpo, co tu w ogóle można rozstrzygnąć. Trzeba poczekać. Nie testuj czasem bo jeszcze za wcześnie. Nic jeszcze nie można to przesądzać. Każdy ma tempki właściwe dla siebie. Twój wykres może się zakończyć na zielono, ale to za wcześnie nawet na badanie krwi :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2014, 11:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zastanawia mnie jeszcze ta owu zaznaczona bo wg mnie wypadała na inny dzień, ale tempki tego nie odzwierciedlajaą wrrr.... człowiek zgupieje normalnie :(wiem, ze na tes za wczesnie :( biore sie za jakas robote bo jak sie siedzi i szuka to oszaleć można ;)

  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 24 listopada 2014, 12:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    OF wyznacza owulację orientacyjnie, nie musi ona być w tym dniu, w którym postawił kreskę :) A u Ciebie ta kreska jest jeszcze przerywana więc tym bardziej OF nie jest pewne swojej decyzji :) Owulacja może występować ok 3 dni przed jak i po wzroście temperatury :)

    zem3wn15az3szllg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 listopada 2014, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki za wszystkie dobre słowa :) jakoś mi nic dzisiaj nie idzie:( no nic, co będzie to będzie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 listopada 2014, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no a dzis zaś skok - i to chyba nawet sporawy ;) a @ dalej brak

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 listopada 2014, 09:16

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 listopada 2014, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zaraz zdechne tak się marnie dzisiaj czuję :( niech ta @ przyjdzie jak ma przyjść, bo to już wkurzające się robi:(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny zerknijcie na mój wykres:( tempka znowu w dół:( ja już trace nadzieję:( testowac się boję - że za wcześnie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2014, 22:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mysle, ze jakbys jutro rano zrobila test to cos by juz pokazalo chocby blada kreseczke;) temp nie spadla ponizej granicy. Takze zamiast sie stresowac zrob;)

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zaburzenia hormonalne - 8 najczęstszych objawów

Zaburzenia hormonalne - jakie są ich najczęstsze objawy? Które objawy powinny Cię skłonić do wizyty u lekarza i diagnostyki w kierunku zaburzeń hormonalnych? Jakie są najczęstsze przyczyny braku równowagi hormonalnej i jak wygląda leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego