Forum Aplikacja - interpretacja cykli i wykresów pozytywny test ciążowy po miesiączce
Odpowiedz

pozytywny test ciążowy po miesiączce

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Ciężarówka Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 6 grudnia 2015, 22:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam. 30.11 dostałam mmiesiączki która przyszła tydzień za wcześnie. Była mniej obfita ,ale napewno nie było to plamienie, trwała 5 dni. Zero bólu brzucha i objawów miesiączkowych. Ostatniego dnia krwawienia zaczęły mi się objawy jak przy pierwszej ciąży tj. bóle piersi, zgaga itp. wiec zrobiłam dzis test ciążowy gdyż staramy się o dziecko. Test wyszedł pozytywny. Czy możliwe jest ,że mimo krwawienia jestem w ciązy czy raczej była to ciąza biochemiczna? 01.10 poroniłam ciąże 2 dni po terminie miesiączki i bije się ,że tym razrm mogło być tak samo. Oczywiście pójdę do lekarza ale mieszkam w UK a tutaj nie robią żadnych badan ani USG do ok 12 tc. Proszę o odpowiedź czy któraś z Was się z tym spotkała i wie czy jest jakaś szansa ,że to ciąża i ,że się utrzyma. Pozdrawiam :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 grudnia 2015, 03:59

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 6 grudnia 2015, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jesli kuz raz poronilas to moga ciw na bete wyslac. Chociaz nie jest to pewne.

    Tu chyba tylko czas Ci cos wyjasni. Niektore kobiety maja krwawienie pomimo ciazy. W czasie okolo okresowym.
    Musisz czekac. I sprawdzac czy kreseczka ciemnieje czy jasnieje.

    Ciężarówka lubi tę wiadomość

  • Ciężarówka Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 6 grudnia 2015, 23:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziękuję za odpowiedź Cytrynko :)

  • nowatorka Autorytet
    Postów: 4185 3392

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 00:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja znam taka osobe ktora wlasnie miala taki dziwny okres i teraz z tego okresu jest 17letni syn, ale ja bymsie nie nastawiala na nic za bardzo bo mozesz sie rozczarowac. W uk nawet jak pojdziesz prywatnie nie zrobi ci usg? Chyba zrobi jak zaplacisz za wizyte.narazie to itak chyba za wczesnie, nie byloby nic widac tak czy siak. Nie pozostaje ci nic innego jak cierpliwie poczekac jakies 2 tygodnie albo 3 i zrobic usg. W miedzy czasie mozesz powtorzyc test albo bete. Zycze ci zeby bylo tak jak u mojej znajomej :)

    iv09mg7y3g8rfy1m.png
  • Ciężarówka Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 03:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziękuję bardzo za odpowiedź Nowatorka. Właśnie nie nastawiam się na nic bo nie chcę się rozczarować jak 2 miesiące temu. Zadzwonię jutro do GP i zapytam czy i gdzie mogę się zgłosić z tym problemem.

  • coffee Autorytet
    Postów: 478 173

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 05:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moja znajoma miala okres i u gin dowiedziala sie, ze jest w okolo 7 tyg. ciazy :)

    xnw4s65g22n4tloi.png
    18.05.15 (*) Irenka
  • Ciężarówka Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 16:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli jest jakaś nadzieja Coffee :) Niestety na wizytę u GP muszę czekać półtorej tygodnia :( więc pozostaje mi poczekać kilka dni i zrobić kolejny test ciążowy, myślę, że w piątek już powinien dać wiarygodny wynik. Od wczoraj mam kłucia w podbrzuszu, Myślicie ,że może to być dobry znak? Pozdrawiam :)

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciezarowko pozytywny test moze tez byc jesli masz jakies torbiele. Wiec warto sprawdzic co i jak.

  • Ciężarówka Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Spróbuję załatwić skierowanie na jakieś badania od GP. Może się uda Cytrynko. :)

  • Rockyheavy Znajoma
    Postów: 17 3

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tak samo mam, 2 krechy i drugi dzien okres

    Kama
  • Ciężarówka Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 17:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rockyheavy ,kreski mocne? u mnie mocne ale jednak testowa jest nieco jaśniejsza, już nie wiem co myśleć ? Okres dostałaś w terminie ?

  • Rockyheavy Znajoma
    Postów: 17 3

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kontrolna czerwona testowa różowa, ale widoczna..boli cie tez brzuch ? bo mnie bardzo ? nie ide jeszcze do lekarza bo 2 miesiace temu ta sama sytuacja dostalam okres mimo 3 testow pozytywnych pojechalam do szpitala z bólami i poronienie, poiedzieli nie przejmuj się bo to żadne dziecko nie było tylko kawalki tkanki się wydzielały że niby samoistnie przez tydz ydalalam zarodek to teraz nie wiem ale nadzieja jest ja to czuje po prostu że jestem pomimo tych krwawien dosc mocnych

    Kama
  • Ciężarówka Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dwa miesiące temu przy poronieniu 2 dni po terminie miesiączki brzuch bolał mnie strasznie i mocne krwawienie. Teraz przy tym krwawieniu zero bóli i krwawienie było nieco słabsze od moich standardowych miesiączek ale plamieniem to napewno nie było. Test zrobiłam dwa dni po zakończeniu krwawienia ,bo coś przeczuwałam ,że może wyjść pozytywny i wyszedł. dopiero od wczoraj mam lekkie kłucia w podbrzuszu i nie wiem jak to interpretować :(

  • Ciężarówka Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ah i to krwawienie zaczęło mi się niecały tydzień przed terminem miesiączki.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 18:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mojej kolezanki znajoma tak miala, ze miala krwawienia i nie sadzila ze jest w ciazy, nawet testy wychodzily negatywne...poszla do lekarza rodzinnego bo mieszka w Irlandii...zrobiono jej usg i sie okazalo ze jest w okolo 28 tc i to jeszcze z blizniakami...ma 40 lat wiec myslala ze to raczej juz przekwitanie...na drugi dzien zaczela w domu rodzic niespodziewanie, jednego malucha uratowali bo urodzil sie w szpitalu, a ten pierwszy niestety nie przezyl, wpadł do muszli...teraz ten wczesniaczek wazy juz prawie 1,5 kg i ma sie dobrze, a matka malucha dalej nie moze w to uwierzyc, a ma juz 3 dzieci dorosłych...

  • Ciężarówka Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o jejku.dobrze ,że chociaż jednego dzieciaczka uratowali. Mojej siostrze testy nie wychodziły ,aż do 15 miesiąca ,a brzuch rósł. Myslała ,że ma wzdęcia ciągle. Za to mi i w pierwszej ciąży (donoszonej) i w drugiej (poroniłam 5tc) testy wychodziły juz na 2-4 dni przed terminem miesiączki. Teraz nie wiem, bo nie robiłam przed krwawieniem bo tak jak mówiłam przyszło ono za wcześnie i myślałam ,że nie ma szans na ciąże ale jakieś przeczucie miałam ,żeby zrobić ten test. Przy ciąży którą poroniłam ,też miałam takie przeczucie ,a w noc przed poronieniem sniło mi się ,że krwawie i obudziłam się nerwowa a kilka godzin później już mocno krwawiłam. Teraz mam przeczucie ,że jednak się udało ,ale nie chce się nakręcać. :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to moja druga ciaza (poroniona w 6 tc) wygladala tak,,,2 dni po terminie dostalam plamienia, myslalam ze sie spoznila i sie rozkreci, ale po 2 dniach dalej lekkie plamienie, wiec zrobilam test, kreseczka byla ledwo widoczna, poczekalam kolejnw 2 dni i dalej plamilam, kreska byla juz mocniejsza...plamilam jak w sumie 10 dni, do lekarza dostalam sie dopiero jak juz dostalam krwawienia i tylko powiedzial mi ze juzjest po wszytskim, drugi lekarz i beta to potwierdzily...straszny mam zal do siebie o to, ale wtedy to bylo miedzy wielkanoca a 1 maja i ciezko bylo sie gdziekolwiek dostac...widocznie cos od poczatku bylo nie tak z ciaza...

  • Ciężarówka Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mieszkam w UK i tu jak zadzwoniłam do lekarza zapytać się co zrobić z krwawieniem to mi powiedzieli ,że 5 tydzień to za wcześnie żeby cokolwiek zrobić ,bo oni nawet USG przed 6tc nie zrobią bo nie będzie widać nic. I kazali tylko czekać i powtórzyc test za kilka dni...

  • Ciężarówka Znajoma
    Postów: 21 0

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 20:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i nie jestem pewna ale tutaj ciąże starają się utrzymać dopiero po 18 lub 22 tc. Ale tak jak mówię , nie jestem pewna.

  • Cytrynka_ Autorytet
    Postów: 4402 1914

    Wysłany: 7 grudnia 2015, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Od 12 juz coś robią.
    Usg z tego co pamiętam pierwsze w okolicach 10 tyg.

1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - stres, obniżony nastrój i depresja po poronieniu.

Poronienie - bolesna strata, często przeżywana w ukryciu, samotności, niezaopiekowana i nienazwana. Dlaczego jest taka trudna? Czy kobieta, która straciła swoje dziecko jeszcze przed przyjściem jego na świat, ma prawo do żałoby? W jaki sposób sobie z nią poradzić? Jak przetrwać? Co zrobić, kiedy pojawi się depresja po poronieniu? Dowiedz się dlaczego warto pozwolić sobie na przeżycie żałoby i gdzie szukać pomocy. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego