Odpowiedz

testowac jutro?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 20:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej mozecie zerknąć na wykres? Zastanawiam sie czy jutro powtórzyć test hcg, czytałam ze owu tez pokażą i tak probowalam mialam rano blade kreski a od 2 dni także wieczorem

    kasiulek1201 lubi tę wiadomość

  • cherry_lady Ekspertka
    Postów: 133 137

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja testowałam właśnie 10-go dnia i niestety nic... na teście owu też wychodzą mi 2 kreski ale ta testowa blada. Zaczekam przynajmniej do 14-go dnia. Jeśli pojutrze (czwartek ) wstrętna @ nie przyjdzie to siknę. Chociaż sama nie wiem jak do tego czasu wytrzymam. Dziś już chodzę jak na rzęsach....

    kasiulek1201 lubi tę wiadomość

    2nn343r89nwazcjv.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A wierzysz w to ze lh sZybciej wykryje?

  • Kiniacz Ekspertka
    Postów: 211 215

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 stycznia 2016, 20:57

    20140607580114.png

  • Toa Autorytet
    Postów: 286 143

    Wysłany: 6 stycznia 2015, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi w 13dpo test wykrył ciąże :)

    3917bd3e8d73a01ab1b83b758246ebe4.png
    c55f3e3kmvx0lmmb.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 07:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej zrobilam jednak dzisiaj nie wytrzymałam druga kreska bardzo bladziutka prosze nie gratulowac jeszcze test powtórzę hm niewiem kiedy w sobotę poniedziałek? Mam 11dpo

  • Toa Autorytet
    Postów: 286 143

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 07:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj Staraczka23, nam też druga kreska wyszła bardzo jasna wczoraj, dzisiaj powtórzyliśmy test (14dpo) i nadal druga kreska blada ale jednak jest :)

    3917bd3e8d73a01ab1b83b758246ebe4.png
    c55f3e3kmvx0lmmb.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiniacz nie plamie nigdy a w poniedziałek mi sie wydawało bo taki papier z czerwonymi choinkami mama miała myslalam ze to plamienie ale nie ;)
    dziwi mnie poziom PRL mialam zrobic 21 dc i wypadalo na sylwestra a wynik 409 przy normie 493 , we wrześniu mialam 109 w tym samym dc ale czytalam ze przed ciążą PRL wzrasta nie wiem jak sie określić a do endo gin mam isc 16dc ale jak test bd pozytywny to odrazu pójdę

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A dopiero zobaczylam ze pisalas gtatuluje chociaz wczesnie ;)
    ja do ginka dzisiaj pojde bo i tak po operacji ciagnie mnie z lewej strony niewiem czemu

    Toa lubi tę wiadomość

  • kasiulek1201 Znajoma
    Postów: 23 40

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trzymam kciuki za was,ja narazie nie testuje czekam jeszcze pare dni pozdrawiam

    Toa lubi tę wiadomość

    kasik
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 stycznia 2015, 12:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bylam i ginka i sie wkur...Mowil cos o jelicie i wlasnie lekkie zapalenie mam, pytalam czy szansa na ciążę jest teraz a co on mi na to? Od jakis 2 lat ma pani cykle prawie bez owulacji po ciąży pozamacicznej trzeba sie tym zająć ale to za 3 tyg bo teraz antybiotyki przepisze zeby sie zapalenie nie zaostrzylo, szkoda ze mi wcześniej nie powiedzial bo przeciez na kazdej wizycie mowilam o staraniach a jak juz sie udalo to pozamaciczna no kurwa mac ze zlosci wlosy sobie wlasnie farbuje na ciemno

  • Gianna Autorytet
    Postów: 253 263

    Wysłany: 8 stycznia 2015, 11:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczko, przepraszam jestem nowa i może przez to źle rozumiem...
    Zrobiłaś test w 10 dniu fazy lutealnej, wyszedł pozytywny i poszłaś do gina. Dotąd rozumiałam. I zobaczył, że ciąża jest pozamaciczna? Czy o co chodzi z tym jelitem?

    Bo może zanim weźmiesz antybiotyk,to jeszcze skonsultuj z innym lekarzem?
    Wydaje mi się (a trochę się znam na temacie), że to bardzo wcześnie i mógł coś niedokładnie zobaczyć na usg...

    Przapraszam jeśli coś źle zrozumiałam...

    "Zamienię pustynię na pojezierze,
    a wyschniętą ziemię na wodotryski." Iz 41,18
    dqpr3e5ecs7r4rjb.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 stycznia 2015, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ciąża pozamaciczna byla w październiku a teraz na teście druga kreska bardzo słaba a z jelitem sama nie zrozumialam byc moze jest z lewej strony bo ogólnie po ciąży nie mam jajnika i jajowodu, mówił ze stan zapalny mam tak delikatnie ale trzeba wyleczyc i mam za 3 tyg być i zajmie sie ta owulacja bo oznajmil ze od 2/3 lat jej nie mam a jak jest to moze 3x w roku szkoda ze nie sluchal jak ciagle mowilam ze sie statam o dziecko a i wspomnialam o ciazy mowil ze moze byc za dzien dwa lub tydzień on sam nie wie ale antybiotyki mam brac i przyjść, czasu nie moal bo ja weszlam bez rejestracji wiec tak na szybko wizyta byla, tracę nadzieję i sens do życia

  • Gianna Autorytet
    Postów: 253 263

    Wysłany: 9 stycznia 2015, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczko droga, czyli Dzidziulek sobie rośnie, a oprócz tego jakiś problem z jelitem. I ginekolog zajął się jelitem, a nie dzieckiem. Ufff...
    Czy to jedyny gin w Twojej okolicy?

    Moja przyjaciółka też podobno miała nie mieć owu i właściwie bez szans na dziecko. Więc ma już trójkę i zero problemów z owu.

    Jak na moje oko, to ten ginekolog nie należy do najbardziej wnikliwych i przejmujących się pacjentką...

    kasiulek1201 lubi tę wiadomość

    "Zamienię pustynię na pojezierze,
    a wyschniętą ziemię na wodotryski." Iz 41,18
    dqpr3e5ecs7r4rjb.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 stycznia 2015, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej możliwe ze nie mam ovu bo problem z niedoczynnościa tarczycy i brak śluzu, glupieje trochę bo wczoraj na papierze miałam krew taka czystą cały dzień wkładkę nosiłam krew raz byla raz nie bardziej widoczna na papierze a dzi dzisiaj mniej i rano byl przeroczysty śluz i jak by brązowe plamienie i znowu wkładka, ostatnie serduszkowanie tydzień temu bylo więc chyba niemożliwe aby dopiero zarodek wbijal sie do macicy z tej głupoty patrzyłam o tym plamieniu implantacyjnym i myślę jak lekarz mowil ze ciąża może być za dzień dwa czy tydzień sama juz niewiem póki co tylko piersi nabrzmiale ale to już od jakis 2/3 tygodni tak mam i pierwszy raz zdarza sie plamienie temperatura na wyzszych obrotach a ovu wyznaczylo 27 grudnia owulacje. Help dziewczyny ;)

    kita lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 stycznia 2015, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miałam taki przypadek - moja rada jest tak - idź na badanie krwi jutro z rana. Też mi wychodziły blade kreski + plamienia, tempka była wysoko, @ spóźniała się, tylko plamiłam. W końcu tempka poleciała i przyszła @. Do dziś się zastanawiam co to było i gdybym teraz miała taką sytuację to poszłabym na betę. To rozstrzygnie wszystko.

  • Gianna Autorytet
    Postów: 253 263

    Wysłany: 11 stycznia 2015, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kita dobrze mówi, choć ja bym poszła szybko do gina... hmmm... ale dobrego gina.
    Może to być niedobór progesteronu, który dzidziusiowi jest bardzo potrzebny.

    Staraczko, jakiej długości miałaś fazy lutealne? zdarzały Ci się plamienia przed miesiączką? PMS?

    "Zamienię pustynię na pojezierze,
    a wyschniętą ziemię na wodotryski." Iz 41,18
    dqpr3e5ecs7r4rjb.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 stycznia 2015, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gina mam na 28 stycznia wytrzymam ;)
    biore kwas foliowy od 23 grudnia moze przez to? Pierwszy raz mi sie zdarza plamienie, niewiem jakie te fazy mam to drugi cykl tutaj , jutro odbieram wyniki fsh LH i progesteronu wiec mogę tu podac bo pewnie nie bede wiedziala jak odczytać ;)
    PMS ojj chyba nie a jak juz to bardzo rzadko , żadnych ciazowych objawów to chyva nie mam w tej chwili ale znowu od wczoraj biegam do wc czesciej, cykle mialam 28-34 a dzisiaj 32 dc

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 12 stycznia 2015, 08:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej z głupia franc zrobilam wczoraj wieczorem owulacyjny byl pozytywny dzisiaj rano tez, biegne pp ciążowy i jutro zatestuje

  • Gianna Autorytet
    Postów: 253 263

    Wysłany: 12 stycznia 2015, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szkoda, że śluzu nie obserwowałaś. A dzisiaj jakiś widzisz?? Ja wiem, że właśnie z tym był problem, ale jeśli coś da się zaobserwować, to zapisz :)

    Z tempki wynika, że masz 16 dzień fazy lutealnej. Jeszcze wczoraj powtarzałam sobie przed kolejnym egzaminem z NPR, że obserwowane 19-20 wyższych temperatur prawie na pewno świadczy o ciąży...

    Tylko skąd szczyt LH teraz... (bo na to wskazuje wynik pozytywny testu)... hmmm... nie wiem...

    "Zamienię pustynię na pojezierze,
    a wyschniętą ziemię na wodotryski." Iz 41,18
    dqpr3e5ecs7r4rjb.png
1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego