Forum Temperatury, wykresy, płodność Wyniki hormonów
Odpowiedz

Wyniki hormonów

Oceń ten wątek:
  • daisy813 Koleżanka
    Postów: 53 18

    Wysłany: 25 listopada 2017, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny. Czy możecie pomoc także przy moich wynikach? Robione w 3 dc FSH 9.96 mlU/ml
    LH 4.05 mlU/ml ESTRADIOL 11.97 pg/ml
    Miesiac temu także robiłam ale bez estradiolu i wtedy SFH ok 11 mlU a LH 3.71 jakos:/
    Wiem że moj stosunek tych obu był ok 0.3... Co myślicie o tych wynikach??? U lekarza keszxze nie byłam...

    daisy813
  • daisy813 Koleżanka
    Postów: 53 18

    Wysłany: 25 listopada 2017, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy mam zrobic jeszcze raz w innym dniu cyklu?

    daisy813
  • m_d_f Autorytet
    Postów: 1448 514

    Wysłany: 25 listopada 2017, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ten stosunek LH/FSH jest niepokojący. I to wysokie FSH też dobrze nie wróży - chociaż ciągle jest w normie. Ja bym to skonsultowała z ginekologiem na pewno.

    Starania o drugie dziecko

    HSG - marzec 2018 (16 cs) - oba jajowody drożne
    Laparoskopia z histeroskopią - listopad 2018 (25 cs)
    Badanie nasienia - morfologia 3% (styczeń 2018) -> 6% (lipiec 2018); HBA 89%, DFI 22%, HDS 2% (04.2019)

    Hormony w normie
    LH:FSH poniżej 0,6 (?)
    AMH w normie (2,39 ng/ml)
    TSH w normie

    Diagnoza:
    Endometrioza 4. st. - lewy jajnik i jajowód w zrostach z jelitami
    Torbiel endometrialna na prawym jajniku - 05.2019

    Leczenie:
    Rozpoczęcie ultra długiego protokołu - Diphereline (26.06) Stymulacja (27.08) -> 12 pęcherzyków
    Punkcja -> 8 komórek IMSI -> 5 zapłodnionych
    Transfer w 3. dobie jeden zarodek 8A - nieudany
    Zamrożony 3AB
  • rosz Koleżanka
    Postów: 36 3

    Wysłany: 25 listopada 2017, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi ginekolog powiedziała, że przy staraniu estradiol powinien byc min 40

  • daisy813 Koleżanka
    Postów: 53 18

    Wysłany: 25 listopada 2017, 21:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak naprawde mam 27 lat i jedno dziecko... córka ma 9 lat a dopiero pierwszy raz robiłam badania :/// Napiszcie mi prosze kochane kiedy i jakie jeszcze wykonać badania...zrobic estradiol za pare dni???? Dzisiaj mam 5 dzien cyklu... Tez mnie martwi to FSH... tym bardziej ze chyba dobrze nie wróży a ja chce sie starać o dziecko dopiero za około 3 lata;/ robie badania ponoewaz zle sie ostatnio czuje a okres mam góra dwa dni i cykle sa coraz krótsze... miałam 28...27...26... teraz coraz cześciej 24..i teraz martwię sie że juz za jakis czas bedzie za pozno na dziecko...

    daisy813
  • rosz Koleżanka
    Postów: 36 3

    Wysłany: 25 listopada 2017, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy813 z tego co piszesz jesteśmy w podobnej sytuacji.Kochana skonsultuj wyniki z ginekologiem on Ci poradzi jakie wyniki wykonac i kiedy. Moja gin przy podobnych wynikach kazała mi powtórzyć za 6 miesiecy fsh, estradiol i prolaktyne wszystko w 3 -5 dc

  • rosz Koleżanka
    Postów: 36 3

    Wysłany: 25 listopada 2017, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A powiedz czy w ostatnim czasie ćwiczyłaś intensywnie? bo u mnie to było powodem mało intensywnego okresu.

  • daisy813 Koleżanka
    Postów: 53 18

    Wysłany: 25 listopada 2017, 21:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy intensywnie? Raczej nieeee:/// Jak zawsze cos tam sie poruszałam na siłowni ale prócz tego zadnych intensywnych aerobow ani nic z tych rzeczy... Mam rozumieć rosz że ty tez planujesz dzidziusia ale jeszcze nie teraz i martwisz sie ze kiedys bedzie za pozno?? Ja sie zastanawiałam czy tutaj pisac... same staraczki ktore pragną dziecka już...a ja tak odkładać chce:///

    daisy813
  • rosz Koleżanka
    Postów: 36 3

    Wysłany: 25 listopada 2017, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już nie odkładam. Mam 31 lat i staram sie o pierwsze dziecko. Wcześniej uważałam, że niejestem gotowa.Mamy podobne wyniki i objawy.Jak skonsultujesz się z lekarzem to daj znać co powiedział bo mój niebył optymistyczny.

  • rosz Koleżanka
    Postów: 36 3

    Wysłany: 25 listopada 2017, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Możesz też zrezygnować z siłowni i zobaczysz czy okres się unormuje.

  • daisy813 Koleżanka
    Postów: 53 18

    Wysłany: 25 listopada 2017, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co powiedział? :(( Bo wiesz... ja jestem z tych osób co uważają że takie rzeczy jak choroby czy inne sie im nie przytrafia...a rzeczywistość potrafi zaskoczyć niemile ... Młoda jestes... Ile się starasz już? Robiłaś może AMH?

    daisy813
  • daisy813 Koleżanka
    Postów: 53 18

    Wysłany: 25 listopada 2017, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A na siłowni wlasnie nie byłam równy miesiac....

    daisy813
  • rosz Koleżanka
    Postów: 36 3

    Wysłany: 25 listopada 2017, 22:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    10 miesiecy starań.AMH nie robiłam bo na forum przeczytałam, że jest nieobiektywne i dziewczyny powtarzały kilka razy a wyniki były bardzo rozbieżne.

  • rosz Koleżanka
    Postów: 36 3

    Wysłany: 25 listopada 2017, 22:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A gin powiedziała żeby nie odkładać. Nie chciała mnie straszyć ale jej pytania sugerowały menopauze. Narazie takich objawów jak uderzenia gorąca nie mam. Od tego cyklu prowadzę monitoring i owulacja była więc jest nadzieja.

    Wiadomość wyedytowana przez autora 25 listopada 2017, 22:18

  • daisy813 Koleżanka
    Postów: 53 18

    Wysłany: 25 listopada 2017, 22:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Menopauze????????? Jeju:/ Wyniki Twoje jak i moje nie są idealne ale też pzrecież nie aż tak złe żeby podejrzewać menopauze... zaskoczyłas mnie i zmartwiłaś

    daisy813
  • rosz Koleżanka
    Postów: 36 3

    Wysłany: 25 listopada 2017, 22:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiem Ci, że u tej gin byłam pierwszy raz. Zamierzam powtórzyć badania i skonsultować z innym lekarzem.Wiesz ona nie powiedziała tego tylko sugerowała zadając pytania typu czy mam uderzenia gorąca, zmiane nastroju itp. Jak jej powiedziałam, że nie to zamiast mnie pocieszyć to była niezadowolona, że jej teoria się nie potwierdziła. Dlatego nie wzbudziła mojego zaufania.

    Wiadomość wyedytowana przez autora 25 listopada 2017, 22:42

  • rosz Koleżanka
    Postów: 36 3

    Wysłany: 25 listopada 2017, 22:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie przejmuj się, ja staram się być dobrej myśli.

  • daisy813 Koleżanka
    Postów: 53 18

    Wysłany: 25 listopada 2017, 22:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ha ha:-) Przepraszam ale mnie rozbawiłas tym niezadowoleniem lekarza:-))))) To rzeczywiście znajdz takiego któremu zaufasz;) Ja ich nie lubie... dlatego nie chodze i probuje sie dowiedzieć czegoś tutaj...Może jeszcze inne dziewczyny napiszą coś o naszycg wynikach i doradzą... Mamy rzeczywiście podobne... Mnie martwi ten estradiol ...11 tylko... w sumie fsh i stosynek fsh do lh też nieciekawy...

    Wiadomość wyedytowana przez autora 25 listopada 2017, 22:47

    daisy813
  • rosz Koleżanka
    Postów: 36 3

    Wysłany: 25 listopada 2017, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O stosunku lh do fsh nic nie wspomniała. A estradiol obniżają ćwiczenia i tu kolejny paradoks bo ta gin powiedziała, że nie da się go podnieść.

  • daisy813 Koleżanka
    Postów: 53 18

    Wysłany: 25 listopada 2017, 22:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z tego co czytałam to FSH nie da się obniżyć... ale estradiol wydawało sie mi że mozna leczyć... znaczy jego niski poziom:/ W jednym miesiacu moze byc niski ale w innym moze sie zmienic... albo się mylę:/ Mam nadzieje że ktoś nas oświeci tutaj jeszcze:/ W internecie tyle sprzecznych informacji...

    daisy813
1 2 3

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)