X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Biotebal rzęsy XXL
Odpowiedz

Biotebal rzęsy XXL

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • dżoana90 Koleżanka
    Postów: 34 6

    Wysłany: 27 lipca 2017, 22:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, stosowałam na poczatku ciazy odzywke do rzes biotebal rzesy xxl. Od 7 tyg jakos przestałam a niedawno sie dowiedzialam ze nie wolno tego stosowac w ciazy... Zastanawiam sie czy moglam jakos mojej dzidzi zaszkodzic. Obecnie mam 23 tc.

  • Ewik Autorytet
    Postów: 2293 1385

    Wysłany: 30 lipca 2017, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie znam się za bardzo ale na chłopski rozum stosowałaś miejscowo w niewielkich ilościach i jest znikome ryzyko aby substancje przenikly do płodu.

    Tak na prawdę jest większości kosmetyków pisze ze lepiej nie stosować w ciąży bo nie jest to przebadane i musza o tym poinformować ale nie dajmy się zwariować.

    mhsv2n0ahsxqjiji.png
  • Tzofiya Znajoma
    Postów: 18 2

    Wysłany: 30 sierpnia 2017, 19:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najlepiej nie robić sobie wyrzutów z powodu tego, co robiłaś zanim się dowiedziałaś o ciąży, ważne że przestałaś. Kosmetyki nie przenikają w dużych ilościach do krwiobiegu, poza tym 7 tydzień to dość wczesna ciąża, w mojej ocenie nie powinno mieć to żadnego wpływu.

  • lissa80 Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 22 września 2017, 08:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam sztuczne rzęsy będąc w ciąży i dziecku to nie zaszkodziło. Nie masz co sobie robić wyrzutów.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 września 2017, 08:48

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

TOP 5 gadżetów ułatwiających życie młodej mamy

Rynek produktów dla przyszłych rodziców i maluszków jest ogromny. O jakich gadżetach warto pomyśleć kompletując wyprawkę? Które produkty są warte uwagi i mogą ułatwiać codzienność świeżo upieczonych rodziców?