X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Ciąża w UK, poród w POLSCE
Odpowiedz

Ciąża w UK, poród w POLSCE

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Londynka Debiutantka
    Postów: 7 2

    Wysłany: 22 maja 2018, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam

    są tu jakieś mamusie które sa w podobnej sytuacji ? Mieszkaja i sa zatrunione w Anglii a planuja powrot do Polski na poród i tam juz zostaja.
    Mam duzo pytan.

    Mam nadzieje ze znajdzie sie tutaj chociaz jedna pomocna duszyczka :)
    pozdrawiam
    Londynka

    Chmurka
  • Jonesey Autorytet
    Postów: 511 557

    Wysłany: 24 maja 2018, 23:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    taaak jaa!! z tym ze ja jestem kompletnie zielona w tym temacie i chetnie sie czegos dowiem :)

    atdc9vvjvmoe0t4i.png
    Nasz Ślub 1.10.2016 <3
  • Limerikowo Autorytet
    Postów: 4981 4381

    Wysłany: 25 maja 2018, 00:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja ciaze 2xprowadzilamw Pl latajac plus w Irl pryw u pl ginow a rodzilam 2 corki w Pl posiadajac ubezpieczenie.mozna nablue europ karte zdrowia tak rodzic jesli ma sie lekarza gin w Pl zaufanego pracujacego w szpitalu i u niego ciaze sie prowadzi

    201406062165.png
    3i49sg18rif9ypsm.png
    relgj44ju5k6m78v.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Niechęć do seksu - czy to możliwe? Co zrobić, by staranie się o maluszka znów było przyjemnością?

Znasz ten stan, kiedy od miesięcy lub lat staracie się o wymarzonego potomka? Wasze życie biegnie tak naprawdę od pierwszego dnia cyklu do owulacji, od owulacji do testu ciążowego, od wizyty w laboratorium do wizyty u lekarza - często kolejnego z kolei? Czas biegnie nieubłaganie, a starania nie przynoszą skutku. Mimo chęci coraz częściej pojawia się blokada i niechęć do współżycia. Skąd się to bierze i jak temu zaradzić? Co zrobić, by seks cieszył jak dawniej?

CZYTAJ WIĘCEJ