X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Ciąża w UK, poród w POLSCE
Odpowiedz

Ciąża w UK, poród w POLSCE

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Londynka Debiutantka

Wysłany: 22 maja 2018, 21:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam

są tu jakieś mamusie które sa w podobnej sytuacji ? Mieszkaja i sa zatrunione w Anglii a planuja powrot do Polski na poród i tam juz zostaja.
    Mam duzo pytan.

Mam nadzieje ze znajdzie sie tutaj chociaz jedna pomocna duszyczka :)
    pozdrawiam
    Londynka

Chmurka
  • Jonesey Autorytet

Wysłany: 24 maja 2018, 23:36

Cytuj  /     /  Zgłoś
    taaak jaa!! z tym ze ja jestem kompletnie zielona w tym temacie i chetnie sie czegos dowiem :)

atdc9vvjvmoe0t4i.png
    Nasz Ślub 1.10.2016 <3
  • Limerikowo Autorytet

Wysłany: 25 maja 2018, 00:42

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja ciaze 2xprowadzilamw Pl latajac plus w Irl pryw u pl ginow a rodzilam 2 corki w Pl posiadajac ubezpieczenie.mozna nablue europ karte zdrowia tak rodzic jesli ma sie lekarza gin w Pl zaufanego pracujacego w szpitalu i u niego ciaze sie prowadzi

201406062165.png
    3i49sg18rif9ypsm.png
    relgj44ju5k6m78v.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Masz objawy duszności wydechowej, ale nie jesteś zdiagnozowany? Lekarz online może pokierować Cię dalej

Duszność wydechowa utrudnia oddychanie, szczególnie podczas wydychania powietrza. Uczucie braku tchu może budzić niepokój. Jeśli doświadczasz takich objawów, a diagnoza wciąż nie jest postawiona, warto skonsultować się z lekarzem. Konsultacja online to szybki sposób na omówienie symptomów, uzyskanie wstępnej oceny i wskazówek dotyczących dalszej diagnostyki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie