X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Kwietniowe Szczęścia 2017
Odpowiedz

Kwietniowe Szczęścia 2017

Oceń ten wątek:
  • Kamiliia24 Autorytet

Wysłany: 11 listopada 2016, 11:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    U nas ok. Chociaz szyjka na pograniczu ale bez rozarcia. z tym ze po zdjęciu zastanawiam się czy plec sie nie zmieni ;) jak mi sie uda dodam fotke ;)

a19e75f8328780b2med.jpg

Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 listopada 2016, 11:52

nutella_, Omon, Donia12, Niebieskaa, pati87, Kjopa3, Szczęśliwa Mamusia, MyHappy, Antonelka lubią tę wiadomość

f2wl3e5ey0rxbebl.png

f2w3yx8d54ohfowx.png

• Kamiliia24 Autorytet

Wysłany: 11 listopada 2016, 11:56

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolczyk wrote:
    A ja mam prośbę. Zbliża się wielkimi krokami czas mojego L4 i chciałam zamówić sobie jakieś książki o maluszkach. To moja pierwsza ciąża, więc jestem zielona. Wiem, że był tu poruszany ten temat, ale nie zapisałam sobie pozycji, które polecałyście. Pomożecie? Interesuje mnie wszystko- od pielęgnacji po wychowanie :)

co do ksiazek, moja siostra polecała mi (ma 5 mc córke) ksiązke Kaz Cookie - ciężarówką przez 9 miesięcy i ostatnio mi podesłała ale na pozniej "Hogg Tracy - Jezyk niemowlat".

f2wl3e5ey0rxbebl.png

f2w3yx8d54ohfowx.png

• Milka1991 Autorytet

Wysłany: 11 listopada 2016, 12:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chciałam tylko zameldować że mała się w końcu odezwała. Zapukała do mnie kilka razy. Cudowne uczucie !!! :D :D :D

Kamiliia24, She Wolf, Omon, aniołkowa mama, Donia12, Niebieskaa, misKolorowy, sy__la, pati87, Anjouek, Kjopa3, Peg, karolyn, Jagah, Biszkopciki, Szczęśliwa Mamusia, IGA.G, MyHappy, kahaśka, kasieniaczek, mada87, Antonelka lubią tę wiadomość

2017 🧒🏻
    2019 👦🏻
    preg.png
  • Kamiliia24 Autorytet

Wysłany: 11 listopada 2016, 12:14

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milka1991 wrote: