!! MARZEC 2021 !!
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualny
-
Anetynka wrote:Dziewczyny jestem po! Dzisiaj migalo serduszko ale zarodek jest malusienki 4mm. mam w pecherzyku taka dziwna falde trofoblastu ktora nie jest normalna ale tez nie musi znaczyc nic zlego. Mam dalej czekac. Za tydzien kolejna wizyta.. Ale jest jeszcze nadzieja!
Anetka w którym dniu po transferze widziałaś serduszko ?Becia87 lubi tę wiadomość
-
Co do objawów to ja narazie czuje się jak na okres, boli mnie podbrzusze, biodra, krzyż. Wczoraj to już myślałam ze dostanę okres 😔 nie wiem czy to dlatego ze się rozciąga wszystko? Jestem dość szczupła i bardzo prosta, nie mam bioder ani tylka. Tak strzelam tylko.
-
Haniu ja nie pomogę bo mnie nic nie boli a to moja pierwsza ciaża i jestem zielona w tym temacie 🙂. Z l4 mam mały problem ponieważ jesteśmy w dwie na grupę i okazało się że znajoma też zaszła ( a bardziej wpadła) i chciałabym żebyśmy poszły w jednym czasie, ale jeżeli lekarz stwierdzi ze mam iść na l4 to chyba nie będę się zastanawiać.
-
Ja na l4 idę w połowie września, teraz jeszcze nie chcę choć ginekolog mówiła, że może mi wystawić...jak chodzę do pracy to szybciej mi dni mijają i tak nie rozmyślam...
Wiadomość wyedytowana przez autora: 26 lipca 2020, 13:10
24tc...17.05.2017 córeczka 😇💔
26tc...02.03-19.05.2018 córeczka 😇💔
IV.2019 CB
24tc...11.12.2020 córeczka👼💔
9tc... VI.2021 😇💔
05.05.2022 na świecie pojawił się CUD BARTUŚ ❤
"Wtedy, gdy wydaje mi się, że już nie dam rady
- przypominam sobie kto mi się przygląda..." -
Akinom 59 wrote:Pytałam odnośnie tego doplera właśnie,fajnie go mieć można zawsze sprawdzić,tylko ja myślałam że on dopiero gdzieś około 12 tygodnia wyłapie ,musisz być bardzo szczuplutka
Po dwóch ciążach wiem jak szukać, tuż nad linią włosów łonowych, milimetr po milimetrze. Póki co słychać bardzo delikatnie, ale nie da się tego pomylić z niczym innym. Wystarczyły mi 3 sekundy i świadomość, że jest tam i żyje ❤BlackRose 89, Akinom 59, Cabrera lubią tę wiadomość