X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Praca magisterska pomoc
Odpowiedz

Praca magisterska pomoc

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 marca 2017, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć:) Jestem studentką fizjoterapii i w tym roku kończę magistra, w związku z tym potrzebuję zebrać ankietę do opracowania pracy badawczej na temat wcześniaków. Bardzo liczę na waszą pomoc w jej wypełnieniu :)
    Linka do ankiety: https://www.survio.com/survey/d/W0D7O1L7E8G8P6G6V
    Dużo zdrówka dla Waszych maluszków! ;)

  • globmistrz Debiutantka
    Postów: 9 1

    Wysłany: 21 marca 2017, 06:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ANALIZA STATYSTYCZNA - SPSS, STATISTICA, RSTUDIO, EXCEL - ANKIETY, BADANIA

    Oferuję pomoc w analizie statystycznej wyników badań (ankietowych, kwestionariuszowych) do prac magisterskich, licencjackich, prezentacji graficznej, weryfikacji hipotez.

    Całość odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną, szybko, wygodnie, a co najważniejsze z gwarancją najwyższej jakości świadczonej usługi.

    Jestem magistrem matematyki stosowanej, od 12 lat zajmuję się wykonywaniem statystyk do prac, obróbką i analizą danych.

    Zapraszam

    gg 4593140 / [email protected]

    Sebastian
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - jakie mogę być jej przyczyny i jak sobie z nią radzić?