X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne ❤️ Sierpniowe mamusie 2020 ❤️
Odpowiedz

❤️ Sierpniowe mamusie 2020 ❤️

Oceń ten wątek:
  • Molokay Autorytet

Wysłany: 3 lutego 2021, 20:38

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoyo, zdrówka dla dziewczynek, a dla Ciebie siły i cierpliwosci. To rzeczywiście kiepski Was dla Was wszystkich. Już jest w pozycji czworaczej?! O wow! Szybciutko :)
    Zola, nie mam doświadczenia z taka gorączka (starszak raz gorączkował, ale to typowe po mmr w wieku 13 mscy). Na meningo zaczęliśmy szczepić starszaka, ale po drugim roku życia i przyjmie łącznie 2 dawki, z córka tez poczekamy, by zejść do szczepienia dwudawkowego.

YoYo85 lubi tę wiadomość

• kinga1185 Autorytet

Wysłany: 3 lutego 2021, 20:41

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoyo85, zdrowia dla dziewczyn A dla Ciebie wytrwałości. Oby szybko minęło!

YoYo85 lubi tę wiadomość

25.02.2023 synek
    20.08.2020 córka
  • Evli Autorytet

Wysłany: 3 lutego 2021, 20:50

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoyo zdrówka dla dziewczynek i wytrwałości dla Ciebie 💪

Zola my mieliśmy meningokoki i lekarka mówiła że po tej szczepionce gorączki nie ma i rzeczywiście nie było.
    Za to po tych kombi była.

Ja teraz spędzam czas na „odkręcaniu dziecka” 😂 ja ją na plecy, a ona fik na brzuch i po chwili się wkurza, bo zapomniała jak się przekręca z brzucha na plecy🤦🏻‍♀️ I tak się bawimy... przemieszcza się po macie też, ide do kuchni, wracam do salonu, a dziecko już nie na macie 🙈

YoYo85 lubi tę wiadomość

2019 👧🏼 [*]6mż
    2020 👧🏼🌈
    2022 👦
  • Zola89 Autorytet

Wysłany: 3 lutego 2021, 21:01

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoyo, również życzę Wam zdrówka!

Kinga, no właśnie nie pomyślałam o czopkach 🤦 jutro się zaopatrzę.
    Tak mi szkoda tego mojego Synka jak widzę jak się męczy 😢

Evli, dzięki za info. Może to po tych 5w1.