X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W ciąży - ogólne Szczepienia - nowa odsłona "starej" Forumowiczki :)
Odpowiedz

Szczepienia - nowa odsłona "starej" Forumowiczki :)

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Kim8 Przyjaciółka
    Postów: 82 79

    Wysłany: 2 maja 2018, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie Kochane,

    miałam przyjemność dzielić się swoimi troskami i radościami na BBF od początku ciąży, wcześniej też na OF. Dzisiaj przychodzę do Was w nieco innym wydaniu i odsłonie. :) Jestem z tym forum bardzo związana.

    Chciałaby Was nieśmiało, ale serdecznie zaprosić na swoją stronę internetową dotyczącą szczepień. Działam dopiero od stycznia. Z wykształcenia jestem biologiem, a ta wiedza kierunkowa zdecydowanie pomaga mi w tworzeniu treści. Niedługo staniecie same przed wyborem CZYM chcecie szczepić dziecko.

    Co jest ważne? Tworząc swoją stronę opieram się wyłącznie na publikacjach naukowych, badaniach, metaanalizach.
    Moim celem jest dotarcie do jak największej grupy Mam i Tatusiów oczywiście też.

    Internet przepełniony jest różnymi informacjami, które najczęściej tylko straszą rodziców, a z prawdą mają niewiele wspólnego.

    Swojego syna szczepię. :)

    Zapraszam.

    Link do profilu na FB na nim pojawiają się też krótkie posty, których nie umieszczam na swojej głównej stronie: https://www.facebook.com/wyszczepieni/

    Link do witryny: http://wyszczepieni.pl/

    A na koniec, jak zwykle - życzę Wam nudnych ciąż, szczęśliwych rozwiązań i szybkich porodów! Pozdrawiam!

    29cda20ec1493d2d93727d3e4822e8a0.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie