Wrześniowe mamusie 2017
-
WIADOMOŚĆ
-
natalka1988 wrote:Dziewczyny te ktore maja dzieciaczki w szkole, gdzie kupujecie wyprawke do szkoly? Biedronka, lidl, auchan??
Tornister raczej przez internet a reszta to zwykle biedronka .
Chociaż w zeszłym roku ciężko było bo wszystko wymietli. W tym roku będę pierwsza ha ha -
Agaciora wrote:Monako! Serdecznie gratulacje! Prześliczne księżniczki
Kobietki...zamówiłam na alliexpres jakiś czas temu taką zabaweczkę do fotelika za jakieś 2,5$ - nie pamiętam dokładnie ale na pewno nie więcej. Przyszła dziś, fajnie wygląda a na metce mamas&papas. Nie znam się na tych markach specjalnie ale wyszukałam na necie i szok https://patalonia.pl/product-pol-18427-MAMAS-PAPAS-Zabawka-do-wozka-lub-fotelika-kolekcja-New-Millie-Boris.html a zamówiłam stąd jakby cohttps://pl.aliexpress.com/item/Cute-Music-Plush-Activity-Crib-Stroller-Baby-Soft-Toys-Hanging-Rabbit-Star-Shape-Toy-FJ88/32793639418.html
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/7ba5f7877512.jpg
Wiem, że to pewnie podróbka ale za taką różnicę w kwocie chyba nie ma co przepłacać za takie wieszadełko
Mam idetyczną zabawkę dla małego i jest megaAgaciora lubi tę wiadomość
-
Agaciora wrote:Monako! Serdecznie gratulacje! Prześliczne księżniczki
Kobietki...zamówiłam na alliexpres jakiś czas temu taką zabaweczkę do fotelika za jakieś 2,5$ - nie pamiętam dokładnie ale na pewno nie więcej. Przyszła dziś, fajnie wygląda a na metce mamas&papas. Nie znam się na tych markach specjalnie ale wyszukałam na necie i szok https://patalonia.pl/product-pol-18427-MAMAS-PAPAS-Zabawka-do-wozka-lub-fotelika-kolekcja-New-Millie-Boris.html a zamówiłam stąd jakby cohttps://pl.aliexpress.com/item/Cute-Music-Plush-Activity-Crib-Stroller-Baby-Soft-Toys-Hanging-Rabbit-Star-Shape-Toy-FJ88/32793639418.html
https://naforum.zapodaj.net/thumbs/7ba5f7877512.jpg