Walentynkowa promocja w OvuFriend!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 24 lutego a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji - jesteśmy przekonani że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować. Sprawdź tabelę, co zyskasz w Premium TUTAJ

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 24 lutego 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum W oczekiwaniu na owulację Cieńkie endometrium
Odpowiedz

Cieńkie endometrium

Oceń ten wątek:
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5796

    Wysłany: 8 kwietnia 2014, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lulu regularny monitoring daje dużo informacji. Jeśli chcesz, to zrób badania hormonów najlepiej 1-4 dc.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • lulu_ovufriend Autorytet
    Postów: 364 346

    Wysłany: 8 kwietnia 2014, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale badania ktorych hormonow? chce poprosic online o skierowanie ale nie wiem na co. Na wizyte na poczatku maja chcialabym isc z jak najwieksza iloscia danych.

    qdkk3e5e8pqfcpg2.png

    n59ycwa1tmfbsmtq.png
  • olala35 Koleżanka
    Postów: 72 11

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 10:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kapturnica wrote:
    OLALA Ja zaczynam w tym cyklu dopiero estrogen fem7 plasterek , mam nakleic w 7dniu cyklu i trzymac tydzien..A ty jak masz brac?\Biore bo moje endo w cyklu z clo nie powalalo i w czasie owu mialo 9mm , clo uposledza je strasznie

    Mi lekarz kazał brac jedną tabletkę estrofemu od 1 dc., ale do kiedy to nie wiem. Ale idę do niego za tydzień, czyli 8 dc to wtedy zapytam, co dalej.

    U mnie z owulacjami jest tak, ze raz są, raz sie robi torbiel, albo lekarz cyt. "nie jest w stanie stwierdzić, czy owu była. bo pewności nei ma, w oparciu o to, co widzi".

    natomiast inny lekarz, jak zobaczył moje wyniki hormalnalne to powiedział, ze z nich wynika, ze cykl jest prawidłowy i ze owu są.
    czyli zgłupiec mozna.

    generalnie nie mam zadnych problemow, ale nie zachodzę w ciążę. endo mam zawsze trójwarstwowe ale ma max 6mm, więc przypusczam, ze o to chodzi i dlatego zalezalo mi na tym, zeby endo polepszyc. we wczesniejszym cyklu dostalam clo, w zwiazku z tym, ze te owulacje zdaniem gina raz są, a raz nie, no i chciałam miec poczucie, ze cos działam w jakims kierunku. brałam pól tabletki clo i miałam 3 duze pęcherzyki, z ktorych jeden pękł, ale endo było wlasnie małe 4 mm, więc oznajmił radośnie, że "w tym cyklu nie ma szans na ciążę". czyli trucie sie hormonami na darmo i gin stwierdzil, ze nie potrzebuje clo.
    i teraz probuje z estrofemem na edno. aczkolwiek mam wrazenie, ze probuje na mnie wszystkiego po kolei, zamiast np. zrobic cos kompleksowo. bo jak pęcherzyki są, to endo jest małe. albo jak costam innego jest ok, to inna rzecz słaba. jak to moja mam mówi "jak nie urok to sraczka"...

    i w czerwcu (teraz nie mam czasu) wybiore sie w koncu do jakiejs kliniki bo juz sama nie wiem. niech mnie jeszcze raz prześwietlą wzdłuz i wszerz, bo niby wszystko mam książkowo - długość cyklu, owulacje, objawy owu, itp. a ciąży jak nie było tak nie ma od roku. męza wyniki są prawidłowe.
    biore tez jakies witaminki, wiesiołki, itp.

  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23853 63935

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 10:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olala35 wrote:
    Mi lekarz kazał brac jedną tabletkę estrofemu od 1 dc., ale do kiedy to nie wiem. Ale idę do niego za tydzień, czyli 8 dc to wtedy zapytam, co dalej.

    U mnie z owulacjami jest tak, ze raz są, raz sie robi torbiel, albo lekarz cyt. "nie jest w stanie stwierdzić, czy owu była. bo pewności nei ma, w oparciu o to, co widzi".

    natomiast inny lekarz, jak zobaczył moje wyniki hormalnalne to powiedział, ze z nich wynika, ze cykl jest prawidłowy i ze owu są.
    czyli zgłupiec mozna.

    generalnie nie mam zadnych problemow, ale nie zachodzę w ciążę. endo mam zawsze trójwarstwowe ale ma max 6mm, więc przypusczam, ze o to chodzi i dlatego zalezalo mi na tym, zeby endo polepszyc. we wczesniejszym cyklu dostalam clo, w zwiazku z tym, ze te owulacje zdaniem gina raz są, a raz nie, no i chciałam miec poczucie, ze cos działam w jakims kierunku. brałam pól tabletki clo i miałam 3 duze pęcherzyki, z ktorych jeden pękł, ale endo było wlasnie małe 4 mm, więc oznajmił radośnie, że "w tym cyklu nie ma szans na ciążę". czyli trucie sie hormonami na darmo i gin stwierdzil, ze nie potrzebuje clo.
    i teraz probuje z estrofemem na edno. aczkolwiek mam wrazenie, ze probuje na mnie wszystkiego po kolei, zamiast np. zrobic cos kompleksowo. bo jak pęcherzyki są, to endo jest małe. albo jak costam innego jest ok, to inna rzecz słaba. jak to moja mam mówi "jak nie urok to sraczka"...

    i w czerwcu (teraz nie mam czasu) wybiore sie w koncu do jakiejs kliniki bo juz sama nie wiem. niech mnie jeszcze raz prześwietlą wzdłuz i wszerz, bo niby wszystko mam książkowo - długość cyklu, owulacje, objawy owu, itp. a ciąży jak nie było tak nie ma od roku. męza wyniki są prawidłowe.
    biore tez jakies witaminki, wiesiołki, itp.[/
    No ewidentnie masz problem z endometrium :-/ mysle ze okolo dwoch tyg ci kaze brac skoro zaczynasz od1szgo dnia...Ja mam plasterek na tydzien ale u mnie endo nie bylo az tak ubogie ...To co mozesz jeszcze sama od siebie zrobic skoro wyniki sa ok meza i twoje to oprocz poprawienia endo zrobienie droznosci jajowodow tzw hsg...Tuy bardzo czesto tez tkwi problem ze sa zapchane...
    Ale mysle ze po estro endo przyrosnie ladnie czego serdecznie zycze ;)

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5796

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lulu_ovufriend wrote:
    Ale badania ktorych hormonow? chce poprosic online o skierowanie ale nie wiem na co. Na wizyte na poczatku maja chcialabym isc z jak najwieksza iloscia danych.

    TSH, FT4, LH, E2, FSH. Ja robiła jeszcze testosteron, prolaktynę, progesteron.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • olala35 Koleżanka
    Postów: 72 11

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kapturnica wrote:
    No ewidentnie masz problem z endometrium :-/ mysle ze okolo dwoch tyg ci kaze brac skoro zaczynasz od1szgo dnia...Ja mam plasterek na tydzien ale u mnie endo nie bylo az tak ubogie ...To co mozesz jeszcze sama od siebie zrobic skoro wyniki sa ok meza i twoje to oprocz poprawienia endo zrobienie droznosci jajowodow tzw hsg...Tuy bardzo czesto tez tkwi problem ze sa zapchane...
    Ale mysle ze po estro endo przyrosnie ladnie czego serdecznie zycze ;)


    nie podziękuje, by nie zapeszyć ;) za tydzień będę wiedziała, czy coś podziałało. i zobaczymy. jesli bedzie zmiana to pewnie ze dwa - trzy cykle sprobuje poprawiac endo, a jesli sie nie uda zajsc i tak to pojde pewnie na konkretniejsze badania, wlasnie o tej droznosci tez myslalam.

  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23853 63935

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 08:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No podstawa ci powiem tak jak i badanko nasienia meza....
    Ja dzis nakleilam plasterek zobaczymy jak na endo podziala ...Ja tez za tydz ide na monit mam w czwartek zobaczymy co tam slychac :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora 10 kwietnia 2014, 08:27

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • olala35 Koleżanka
    Postów: 72 11

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam dziś u gina (8dc.) i endo ma niewiele ponad 5mm. Szału nie ma :(

  • lulu_ovufriend Autorytet
    Postów: 364 346

    Wysłany: 15 kwietnia 2014, 18:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olala35 wrote:
    Byłam dziś u gina (8dc.) i endo ma niewiele ponad 5mm. Szału nie ma :(
    Ale to nie jest zły wynik, nie wiem, jakie masz cykle ale do owulacji może jeszcze przyrosnąć, jest szansa. Ja w 18 dc miałam 4,91 mm, więc jeśli Ty 10 dni wcześniej masz je większe...

    qdkk3e5e8pqfcpg2.png

    n59ycwa1tmfbsmtq.png
  • olala35 Koleżanka
    Postów: 72 11

    Wysłany: 17 kwietnia 2014, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lulu_ovufriend wrote:
    Ale to nie jest zły wynik, nie wiem, jakie masz cykle ale do owulacji może jeszcze przyrosnąć, jest szansa. Ja w 18 dc miałam 4,91 mm, więc jeśli Ty 10 dni wcześniej masz je większe...

    Moje cykle trwają 27-28 dni. Owulacje miewałam zazwyczaj okolo 13-14 dc., ale odkąd zaczelam brac wiecej witamin i tych rzeczy, ktore dawał mi gin to owulacje mam wczesniej - 11-12dc. nie wiem, czy to dobrze, czy zle, czy nie ma zadnego znaczenia. a może tylko tak mi się wydaje.
    Pojde do gina po świętach, wiec sie okaze na ile przyrosło (mam nadzieje, ze wlasnie te pare dni do owu urośnie jeszcze) i czy w ogóle owu była (będzie, jakoś właśnie w same święta).
    a znając moje szczęście, jak jedno jest ok, to druga rzecz nawala.
    Dziś (10dc.) zrobiłam test owulacyjny, ale póki co jest ujemny.

  • [email protected] Autorytet
    Postów: 592 567

    Wysłany: 4 maja 2014, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny,
    Jak tam Wasze endometrium? podzielcie sie proszę czy coś na was zadzialalo.
    Czy ten estrofem faktycznie komus pomogł?

    Ja mam ten sam problem i wiem ze musze je troche podrasowac:)
    W ostatnim cyklu po owulacji bylo u mnie niecale 4mm:( A cykl wczesniej ok 2mm w okresie okoloowulacyjnym. Wiec jak widzicie tragedia...
    Mam troche takie poczucie jakby po zabiegu lyzeczkowania (lipiec) za mocno mnie wyczyscili bo od tego czasu moje @ sa bardzo ale to bardzo skape.

    lulu_ovufriend, wodniczka13 lubią tę wiadomość

    7 Aniołkow[*], synek❤
    Mutacja vleiden, Hashimoto, insulinoopornosc, wycięty jajowod- 2x cp
    06.2018 I ICSI 6 ❄
    23.10.18 transfer blastki, cb :(
    03.19 transfer❄❄ 3dniowych kropkow, cudzie trwaj❤8599s65gbunkxcej.png
  • olala35 Koleżanka
    Postów: 72 11

    Wysłany: 5 maja 2014, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej,
    moje endo w 15dc., czyli dwa dni po owulacji miało 7.1mm (to mój pierwszy cykl z estrofemem, o 1mm większe niż bez estrofemu).
    Mimo, iż był to najładniejszy cykl od roku - zdaniem mojego gina - zarówno ze względu na owulację i szczególnie na endometrium, nie udało się :(
    jest mi z tego powodu bardzo przykro.
    teraz zamierzam zmienić lekarza

  • Fasia Autorytet
    Postów: 7870 11063

    Wysłany: 16 maja 2014, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam monitoring kilka dni temu, w 13dc i moje dno miało 6,57mm. Cykl wcześniej po owulacji brałam estrofem i acard ale od tego cyklu moja gin powiedziała żeby nic nie brać. Kobiety z mały endo też zachodzą w ciążę. Nie ma sensu sie faszerować lekami :)

    7.04.2015r. - 39+1 tc. 3400g i 51cm szczęścia! <3
    9f7j9vvj6vasnid9.png

    Aniołek - 26.06.2013r
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 maja 2014, 14:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dzis 10dc cyklu i endo 8mm. Pecherzyki trzy po 13mm wiec pewnie za 2/3 dni bedzie dominujacy albo daj Boze dwa!
    Sluchajcie na nie estrofem i migdaly dzialaja. Uzywam drugi cykl. Raz zaszlam w ciaze,niestety w pozamaciczna wtedy w owulacje w 14dzien mialam 13mm! Zwykle mialam max 7/8 w dniu owulacji.
    Migdaly staram sie jesc do owulki codziennie duza garsc lub dwie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 maja 2014, 14:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co najsmieszniejsze ciaza byla pozamaciczna a macica pieknie rosla. W 3 tygodnie po owulacji miala okolo 28mm.

  • takasobieja Autorytet
    Postów: 2281 1523

    Wysłany: 30 maja 2014, 15:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Endometrium poprawia luteina i dupek jeśli bierzecie po owu. Im więcej progesteronu dostajecie tym lepiej rozrasta się endo. :)
    Ja miałam wczoraj usg i endo mam 6,2mm, do owu jeszcze z 2 dni. Ale gin mówił, że nie mam się stresować tylko po owu lutkę dowcipnie aplikowac 100mgx2 dziennie. I endo ładnie przyrośnie :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora 30 maja 2014, 15:01

    Gameta Rzgów
    III procedury ivf. (4 mrozaczki :))
    4 Crio 29.02.15 2x4cc - 7dpt - betaHcg 109.6, 9dpt - 273,6 11dpt- 603,2, 14dpt - 1897 ;)
    08.09.2016r. - narodziły się moje skarby w 30t+0d.
    Leoś 1580g i Laura 1420g. <3
  • lulu_ovufriend Autorytet
    Postów: 364 346

    Wysłany: 2 czerwca 2014, 20:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny,
    Jak tam Wasze endometrium? podzielcie sie proszę czy coś na was zadzialalo.
    Czy ten estrofem faktycznie komus pomogł?

    Ja mam ten sam problem i wiem ze musze je troche podrasowac:)
    W ostatnim cyklu po owulacji bylo u mnie niecale 4mm:( A cykl wczesniej ok 2mm w okresie okoloowulacyjnym. Wiec jak widzicie tragedia...
    Mam troche takie poczucie jakby po zabiegu lyzeczkowania (lipiec) za mocno mnie wyczyscili bo od tego czasu moje @ sa bardzo ale to bardzo skape.
    Motylku, widzę, że u Ciebie suwaczek ciążowy :) gratuluję! Co zrobiłaś z tym nieszczęsnym endo, że się udało?

    qdkk3e5e8pqfcpg2.png

    n59ycwa1tmfbsmtq.png
  • kinia22 Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 25 czerwca 2014, 20:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej
    Zacznę od tego, że od 4 miesięcy staram się z mężem o dziecko. Byłam wczoraj na USG, jestem w 16 dc. Lekarza powiedział, że mam bardzo cienkie endometrium do 2,6mm...
    4 pęcherzyki, w tym dwa 10,2mm, 10,6mm. Owulacja około 22 dc ponieważ mam cykle około 36 dn.
    I moje pytanie czy jest szansa, że moje endometrium wzrosnie do dnia owulacji? Czy nie ma takiej szansy bez wspomagaczy? Czytałam troche na różnych forach i ponoć norma to powyżej 6mm... Lekarz zalecił mi badania m.in Progesteron, prolaktyna, testosteron, FSH, LH, estradiol ale to w okreslonych dniach cyklu a chcialabym wiedzieć juz teraz czy mam się niepokoić.
    Bardzo proszę o pomoc... z gory dziękuję

    kinia22
  • kasiaazis Debiutantka
    Postów: 6 0

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 23:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej , dziewczyny ,ja od 3 miesiecy jestem pod stala opieka ginekologa i tez cienkie endo 7 mm to byl max.od kolejnego cyklu kazala mi brac przez 5 dni clostilbegyt ,nie wiem po co to skoro cykle mam zawsze owulacyjne wrecz ksiazkowo.a z tego co czytam clo wcale na endometrium nie pomaga.jutro powinam zaczac 1 tabletke , ale nawet nie wykupilam tego leku ,bo zglupialam..:(((

  • M4DZI4 Autorytet
    Postów: 556 825

    Wysłany: 1 lipca 2014, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kasiaazis wrote:
    hej , dziewczyny ,ja od 3 miesiecy jestem pod stala opieka ginekologa i tez cienkie endo 7 mm to byl max.od kolejnego cyklu kazala mi brac przez 5 dni clostilbegyt ,nie wiem po co to skoro cykle mam zawsze owulacyjne wrecz ksiazkowo.a z tego co czytam clo wcale na endometrium nie pomaga.jutro powinam zaczac 1 tabletke , ale nawet nie wykupilam tego leku ,bo zglupialam..:(((
    Mi na endo nie pomógł ani CLO ani Letrozol ( oba do stymulacji owulacji) a brałam clo 3 mce a Letr. 7. Zawsze miałam endo max 7mm.Dopiero picie wina codziennie pół lampki do kolacji pomogło i endo urosło do 9,9 mm i zaciążyłam.Nic innego nie stosowałam.Warto spróbowac.

    relgh371ssmqv4f3.png
‹‹ 4 5 6 7 8 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Endometrium – bardzo ważne milimetry w życiu kobiety

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

4 Problemy z zajściem w ciążę, które możesz wykryć z pomocą OvuFriend!

Kalendarz owulacji kojarzy Ci się tylko z wyznaczaniem dni płodnych i terminu owulacji? Jego możliwości są dużo większe! Aplikacja może być pomocna w wykrywaniu problemów związanych z płodnością na bardzo wczesnym etapie. O jakich problemach mowa? Co możesz wykryć z pomocą kalendarza? Kliknij i przeczytaj!   

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)