Forum W oczekiwaniu na owulację Monitoring cyklu
Odpowiedz

Monitoring cyklu

Oceń ten wątek:
  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka i tak jesteś silna, ja ryczałam dwa dni, ponad. Dopiero teraz mnie trochę puściło.

  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 12:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też ryczałam też dwa dni.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Widzę, że póki co zostałam sama na placu boju, w sensie że jestem następna w kolejce.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja też byłam pewną że ktoras z nas będzie w ciąży. aga tyle serduszek miała. oli super.
    dupka wzięłam dziś i zgodnie z procedura zostawiam:-)
    mąż pprzyjechali rano z pracy. minutową burza łzy o badania jego. chwilą ciszy i jest zgoda;-)

    nie mógł uwiezyć że za chwilę wątpliwej przyjemności musi taka kasę wyłożyć;-)
    ja już jadę,spije się dziś ;-) a co mi tam:-)

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    milcia zapoczątkuj wreszcie te zielone kropki;-)

    kurde jeszcze nic nie jadłam.
    apetyt zerowy.

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • Robotka1 Autorytet
    Postów: 6880 6735

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    milcia zapoczątkuj wreszcie te zielone kropki;-)

    kurde jeszcze nic nie jadłam.
    apetyt zerowy.

    qdkkqps699ih7zxn.png
    3i49io4plnxypnm1.png
    I JESZCZE JEST MAJA Z 2008 ROKU:)
  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 13:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milcia no kochana jesteś pierwsza do zieloności teraz :)

    Kasia i ustalone, że chłop idzie? :P Słyszałam, że warto robić badanie razem z morfologią od razu.
    ano widzisz, tyle serduszek miałam, tyle pracy i nic. Trzeba pracować dalej :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2014, 13:13

  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 13:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cały dół mnie zaczął boleć. Może to owulacja? Ale wczoraj wyszedł test negatywny.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej Dziewczynki :)u mnie dzis 10 dc wczoraj test owulacyjny negatywny dzis cisza i spokój zadnych dolegliwosci bólowych troszke sie boje ze clo niezadziałało,ale pocieszam sie ze jutro o tej porze już bede chociaz wiedziała na czym stoje.

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja przy CLO nic nie czułam, a dwa cykle brałam po dwie tabletki dziennie.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie poprzedni cykl był mega bolesny dlatego teraz sie dziwie ze nic mi dolega

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63935

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 15:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LASKI MUSIMY SOBIE JEdno uzmyslowic ze przy kazdej probie zajscia w ciaze mamy tylko 25procent szans,,,A my niestety nastawiamy sie ze jak sa leki to na bank sie uda ...i tu blad...Chyba ja na ten moj z clo musze sie nastawic z chlodna glowa...Inaczej predzej prdolca sie dostanie,,...Kasiek a opij smutki jesli ma ci to pomoc i ulzyc

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 31 stycznia 2014, 15:02

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • Milcia Autorytet
    Postów: 6798 5797

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja brałam trzy cykle CLO i nic nie wyszło.

    ltCGp1.png HZoWp2.png
  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kaśka ja też dziś chyba podrinkuje, Wasze zdrowie 0drinks.gif

  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 15:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kapturnica Oj przesadzilas 25% to zdecydowanie za malo podbij stawke chociaz do 50%;)

    9f7j3e5e8v9541eg.png
  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63935

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kiniaczek84 wrote:
    Kapturnica Oj przesadzilas 25% to zdecydowanie za malo podbij stawke chociaz do 50%;)
    Wole obstawiac mniej coby w realiach okazalo sie znaaaczne wiecej heheheh.....
    pijcie kobitki pijcie tylko pod stoly nie rzygajcie hhihiih

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Właśnie ciężko to ogarnąć - owulacja była, serducha były, potem wsio ok i tak wielu dziewczynom, w tym nam się nie udaje ... :(
    Ciąża to faktycznie cud.

  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1296

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    lepiej pod stół niż na 0vomit.gif

  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63935

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 15:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aga.just wrote:
    Właśnie ciężko to ogarnąć - owulacja była, serducha były, potem wsio ok i tak wielu dziewczynom, w tym nam się nie udaje ... :(
    Ciąża to faktycznie cud.
    Jak sie tak popatrzy z boku to jest bardzo duzo skladowych na to by sie wszystko udalo ehh troche dobijajace to wszystko jednym slowem...,,,,Trzymajcie sie laseczki do pozniej znikam na jaka kawke z kumpelami poplotkowac trochu i pouzalac sie nad losem..
    Buziolki...

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • kiniaczek84 Autorytet
    Postów: 1307 290

    Wysłany: 31 stycznia 2014, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ehh...ciezko ciężko,ale co poradzić ale ja tam wierze ze w końcu nam sie uda:)

    9f7j3e5e8v9541eg.png
‹‹ 69 70 71 72 73 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Problemy z zajściem w ciążę - 13 niepokojących objawów

Czy problemy z zajściem w ciążę można przewidzieć? Przeczytaj listę 13 potencjalnych symptomów, którym powinnaś się bliżej przyjrzeć. Nieregularme miesiączki, obfite miesiączki, niskie libido czy utrata włosów - nie ignoruj tych i innych symptomów mogących świadczyć o zaburzeniach hormonalnych czy innych schorzeniach powodujących problemy z zajściem w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego