X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na owulację Późna owulacja?
Odpowiedz

Późna owulacja?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • kate55 Autorytet

Wysłany: 5 września 2014, 10:10

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem początkująca na ovufriend i dopiero od niedawna zaczęłam obserwować swoje cykle. Trochę niepokoi mnie późna owulacja, np. w tym cyklu według OF nastąpiła w 27dniu.

Dodam tylko kilka faktów:
    -nie staram się o dziecko, OF pomaga mi w naturalnej antykoncepcji :) tzn w dni niepłodne kochamy się bez zabezpieczenia, a w dni płodne z użyciem prezerwatywy. serduszka na wykresie to stosunki bez zabezpieczenia
    - mam 23 lata, od pół roku nie stosuję antykoncepcji hormonalnej, cykle początkowo były dość długie i nieregularne, teraz są już trochę równiejsze, ale i tak wiele im brakuje do ideału :)

Ponoć tak długie cykle do 25 rż nie są czymś niepokojącym, ale może jednak warto, żebym przeszła się z tym do lekarza? do tej pory wszystko było zwalane na hormony, tzn podczas brania pigułek okres miałam jak w zegarku, a po odstawieniu to ponoć normalne, że organizm szaleje. przed rozpoczęciem antykoncepcji hormonalnej (19. rok życia) też miałam długie cykle

https://ovufriend.pl/graph/91c1e3d354f007116e693b2a983a09d2

Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 września 2014, 10:11

Po 3 latach starań, w końcu z nami <3 Pola, 30.03.2018r.

moje dwa aniołki...
    Aniołek, lipiec 2015, cp
    Leonek, styczeń 2017, 28tc
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

100% nauki, czyli badania i rozwój w OvuFriend!