Forum W oczekiwaniu na owulację Testy owulacyjne prosze o pomoc
Odpowiedz

Testy owulacyjne prosze o pomoc

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Paulaaaa Koleżanka
    Postów: 34 4

    Wysłany: 16 września 2017, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, pierwszy raz stosuję testy owulacyjne z Rossmanna. Zaczęłam stosować 7 dnia cyklu, dlaczego wychodzą mi cały czas dwie kreski ? Zrobiłam dzisiaj o godzinie 15 czyli 9 dnia cyklu i kreska już jest o wiele słabsza...

  • Paulaaaa Koleżanka
    Postów: 34 4

    Wysłany: 16 września 2017, 15:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dodaje zdjęcie testów. https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/Mf6ndiMfhEY4~e0aXR2Vw0Fu_Z4fiX

    Wiadomość wyedytowana przez autora 16 września 2017, 15:23

  • Paulaaaa Koleżanka
    Postów: 34 4

    Wysłany: 16 września 2017, 15:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/Mf6ndiMfhEY4~e0aXR2Vw0Fu_Z4fiX

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 września 2017, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Owu jak cos to po 15.09,gin mi tlumaczyla,ze pierwszy test po najciemniejszym to początek owu☺

    Wiadomość wyedytowana przez autora 16 września 2017, 21:38

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)