X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na owulację Usg 3 dni po owulacji
Odpowiedz

Usg 3 dni po owulacji

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • mania901 Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 1 lutego 2019, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny pomóżcie bo jestem totalnie zielona... miałam dzisiaj wizytę u lekarza. Okazało się że owulacja była (bynajmniej tak mi powiedział) i że jest mały pęcherzyk. Nie wiem co to oznacza? dzień przed owulacja, przytulaliśmy się. Z moich obserwacji, pęcherzyk pękł we wtorek. Ale co oznacza to co widział na monitorze? Mogło dojść do zapłodnienia? Czy jeśli by do niego nie doszło, to jajeczko się wchłonie? Proszę o wyrozumiałość, bo jestem nowa w tych sprawach :D
    Wizytę miałam, ponieważ mam nie regularne i długie cykle, oraz obfite miesiączki. Przez 8 lat bez zabezpieczenia, nie ma też dzidzi :( Dostałam receptę na duphaston i inofem, który ma pomóc w owulacji i skrócić cykle.

  • MonikA_89! Autorytet
    Postów: 7921 11235

    Wysłany: 2 lutego 2019, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lekarz pewnie widział ciałko żółte :)

    qdkk2n0amiu7a1g7.png
    _____________________
    Kwiecień '21 jestem mamą!!! ♥️
    Wrzesień '20 transfer dwóch maluchów 10dpt 422,85 😍 13dpt 1570 ♥️ 19dpt dwa pęcherzyki w macicy😍 25dpt mamy serduszka!
    Marzec '20 - AZ blastusia 😭
    Luty '20 - IVF z KD nowa dawczyni = nowa nadzieja
    😭
    Styczeń '20 - IVF z KD! Nie rozmroziły się komórki...
    Grudzień '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Październik '19 - IMSI - brak zarodków 😭
    Maj '19 - criotransfer ❄️, cb 😭
    Kwiecień '19 - IMSI, transfer bliźniaków nieudany 😭
    Wrzesień '18 - nadzieja w naprotechnologii
    Maj '18 - IVF -Poronienie zatrzymane Synek 13tc [*] 😭
    Sierpień '17- rozpoczęcie leczenia w Invimed