Odpowiedz

Beta hcg

Oceń ten wątek:
  • mimika85 Autorytet
    Postów: 414 108

    Wysłany: 23 lipca 2018, 20:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rozumie Cie Moniczko. Mi w tym cyklu tez przyszla @ 5dni wczesniej a zawsze mialam jak w zegarku. Poki niema @ moze akurat czekaj cierpliwie i nie trac nadzieji♡

    Starania od 2013
    1cykl z Clo od 03.2018
    04.2018 CB
    12/2018 1 inseminacja:(
    02/2019 2 inseminacja, ciąża biochemiczna
    03/2019 3 inseminacja:(
    Nasienie Męża ok
  • Glass Autorytet
    Postów: 696 407

    Wysłany: 23 lipca 2018, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moniu różnie to bywa z tymi testami więc jeszcze poczekaj. Zagnieżdżenie trwa do 12 dni.
    Mimika, a tego się nie liczy w jednostkach międzynarodowych? A zresztą, lekarz wszystko powie :)

    l22ndf9h9ev1tba6.png
    2nn3vfxmbuq4kvth.png
  • mimika85 Autorytet
    Postów: 414 108

    Wysłany: 23 lipca 2018, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie sama nic niewiem.. wszystkiego sie dopiero dowiem:)

    Starania od 2013
    1cykl z Clo od 03.2018
    04.2018 CB
    12/2018 1 inseminacja:(
    02/2019 2 inseminacja, ciąża biochemiczna
    03/2019 3 inseminacja:(
    Nasienie Męża ok
  • Moni** Autorytet
    Postów: 562 264

    Wysłany: 24 lipca 2018, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja beta dziś <1.2.
    Napiszcie lepiej co u Was.

    26.01.2021 poronienie zatrzymane 8tc
    27.10.19. Synek ♥️
    ciąża pozamaciczna 06.2017 ciąża biochemiczna 02.2018; 10.2018
    Mutacje V R2 heterozygota, MTHFR heterozygota, PAI 1 4G homozygota
  • mimika85 Autorytet
    Postów: 414 108

    Wysłany: 24 lipca 2018, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przykro mi Kochana Moja, przytulam Cie mocno♡ nie smuc sie prosze nowy cykl i staramy sie:* uda sie zobaczysz. Wiem co teraz czujesz zal i rozczarowanie ale bedzie lepiej zobaczysz:* a u Nas strasznie goraco o 18 wzielam sie za koszenie dzialki wokol domu o dopiero skonczylam, ledwo zyje ale jestem szczesliwsza bo teraz ogrod tak ladnie wyglada z okna;) a jaka u Ciebie pogoda i plany na jutrzejszy dzien?

    Starania od 2013
    1cykl z Clo od 03.2018
    04.2018 CB
    12/2018 1 inseminacja:(
    02/2019 2 inseminacja, ciąża biochemiczna
    03/2019 3 inseminacja:(
    Nasienie Męża ok
  • mimika85 Autorytet
    Postów: 414 108

    Wysłany: 24 lipca 2018, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaaa i jeszcze ciasto mnie czeka dzis do zrobienia , bo Mąż ma jutro imieninki;) a tak sie zmeczylam;D

    Starania od 2013
    1cykl z Clo od 03.2018
    04.2018 CB
    12/2018 1 inseminacja:(
    02/2019 2 inseminacja, ciąża biochemiczna
    03/2019 3 inseminacja:(
    Nasienie Męża ok
  • Moni** Autorytet
    Postów: 562 264

    Wysłany: 24 lipca 2018, 21:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mimika bawcie się jutro dobrze. Nawet nie jest mi już smutno bo się nastawiałam. Trzeba pozytywnie patrzec w przyszłość. Ja chyba w tym cyklu pójdę na spokojnie. Bez testów owulacyjnych, bez leków i tego stresu. U mnie dziś na zmianę słońce i deszcz. Jak życie trochę. Hehe

    26.01.2021 poronienie zatrzymane 8tc
    27.10.19. Synek ♥️
    ciąża pozamaciczna 06.2017 ciąża biochemiczna 02.2018; 10.2018
    Mutacje V R2 heterozygota, MTHFR heterozygota, PAI 1 4G homozygota
  • mimika85 Autorytet
    Postów: 414 108

    Wysłany: 24 lipca 2018, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje Moniu. To ja w tym cyklu tez naturalnoe bez tego calego stresu wizyt u lekarza itd. Bedzie dobrze zobaczysz. Milego wieczoru♡☆

    Starania od 2013
    1cykl z Clo od 03.2018
    04.2018 CB
    12/2018 1 inseminacja:(
    02/2019 2 inseminacja, ciąża biochemiczna
    03/2019 3 inseminacja:(
    Nasienie Męża ok
  • maryska2112 Przyjaciółka
    Postów: 105 23

    Wysłany: 25 lipca 2018, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny, bardzo mi przykro , że ten cykl się wam nie udał. Mam nadzieję, że następny cykl będzie cyklem ostatnim :)

  • dominika.klos88 Koleżanka
    Postów: 80 13

    Wysłany: 25 lipca 2018, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane moje witajcie, co u Was? Ja powoli kończę @ wróciłam po urlopie do pracy i od razu inaczej się czuję :) Moni Ty dalej czekasz biedaku na @ ... Mimika, następny cykl, mam nadzieję, że tym razem udany, gorąco jest, weźcie dziewczyny mężów na łączkę i będą dzieci :*** miłego wieczorka

    mimika85 lubi tę wiadomość

    Modle sie o Michasie
  • Moni** Autorytet
    Postów: 562 264

    Wysłany: 25 lipca 2018, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też coraz intensywniej myślę o urlopie. Dziewczyny popłakałam się dziś. Mąż przyniósł zdjęcia od jego kuzynki bo jest chrzestnym jej synka. Gdyby nie ciąża pozamaciczna właśnie mielibysmy dziecko w takim wieku. Cieszę że mają dzidziusia ale taki żal pozostaje. Ciężko w takich momentach.

    26.01.2021 poronienie zatrzymane 8tc
    27.10.19. Synek ♥️
    ciąża pozamaciczna 06.2017 ciąża biochemiczna 02.2018; 10.2018
    Mutacje V R2 heterozygota, MTHFR heterozygota, PAI 1 4G homozygota
  • mimika85 Autorytet
    Postów: 414 108

    Wysłany: 25 lipca 2018, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Dziewczyny. Dominiczki ja wlasnie siedze z Mezem na lączce;) dzis dzien mily spokojny bezstresowy. A co u Was Kochane? Jak Wam minal dzien?

    Starania od 2013
    1cykl z Clo od 03.2018
    04.2018 CB
    12/2018 1 inseminacja:(
    02/2019 2 inseminacja, ciąża biochemiczna
    03/2019 3 inseminacja:(
    Nasienie Męża ok
  • mimika85 Autorytet
    Postów: 414 108

    Wysłany: 25 lipca 2018, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przykro mi Moniu moge tylko myslec jak sie czujesz.. bardzo mi przykro wiem ze to boli..ale nie martw sie na Nas tez przyjdzie czas zobaczysz

    Starania od 2013
    1cykl z Clo od 03.2018
    04.2018 CB
    12/2018 1 inseminacja:(
    02/2019 2 inseminacja, ciąża biochemiczna
    03/2019 3 inseminacja:(
    Nasienie Męża ok
  • Moni** Autorytet
    Postów: 562 264

    Wysłany: 25 lipca 2018, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mimika milych chwil na laczkach. Hehe bawcie się dobrze ❤

    mimika85 lubi tę wiadomość

    26.01.2021 poronienie zatrzymane 8tc
    27.10.19. Synek ♥️
    ciąża pozamaciczna 06.2017 ciąża biochemiczna 02.2018; 10.2018
    Mutacje V R2 heterozygota, MTHFR heterozygota, PAI 1 4G homozygota
  • mimika85 Autorytet
    Postów: 414 108

    Wysłany: 26 lipca 2018, 08:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Dziewczynki:* zycze miłego dnia♡

    Starania od 2013
    1cykl z Clo od 03.2018
    04.2018 CB
    12/2018 1 inseminacja:(
    02/2019 2 inseminacja, ciąża biochemiczna
    03/2019 3 inseminacja:(
    Nasienie Męża ok
  • dominika.klos88 Koleżanka
    Postów: 80 13

    Wysłany: 26 lipca 2018, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej laseczki :* Mimika i wlasnie o to chodzi , laczka i maz cisza i spokoj i relaks :) Moniu wiem, przykro patrzec, juz nawet nie wiem co napisac, to takie niesprawiedliwe :* mam nadzieje ze niedlugo wszystkie bedziecie zdjecia wrzucac swoich najpierw pieknych brzuszkow a potem dzieciaczkow :)

    mimika85 lubi tę wiadomość

    Modle sie o Michasie
  • Moni** Autorytet
    Postów: 562 264

    Wysłany: 26 lipca 2018, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dobra, zaczynam nowy cykl, w końcu dostałam okres. Dawno się tak nie cieszyłam na okres. Wykupilismy też wakacje w Grecji poczatkiem września. Chyba wtedy będę mieć dni plodne. Więc sierpien relaks a wrzesień to gorące greckie noce.

    26.01.2021 poronienie zatrzymane 8tc
    27.10.19. Synek ♥️
    ciąża pozamaciczna 06.2017 ciąża biochemiczna 02.2018; 10.2018
    Mutacje V R2 heterozygota, MTHFR heterozygota, PAI 1 4G homozygota
  • mimika85 Autorytet
    Postów: 414 108

    Wysłany: 27 lipca 2018, 07:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Moniu. Nowy cykl nowe szanse:) ja juz @ koncze bo w tym miesiacu wczesniej przyszla . Zazdroszcze poeknej Grecji noi jeszze jak dni plodne to atmosfera ..super♡

    Moni** lubi tę wiadomość

    Starania od 2013
    1cykl z Clo od 03.2018
    04.2018 CB
    12/2018 1 inseminacja:(
    02/2019 2 inseminacja, ciąża biochemiczna
    03/2019 3 inseminacja:(
    Nasienie Męża ok
  • Sylvka Autorytet
    Postów: 1542 1362

    Wysłany: 27 lipca 2018, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny cień dziś na teście dobrze widoczny a beta 1,71? Co myślicie...
    Łudzić się jeszcze? Pani w labo twierdzi, że powinna być zero?
    Możliwe żeby test wykrył taką betę???? Pomocy.

    zem3i09kb98g7c8g.png
    "Nie trać wiary w marzenia, tyle jest do stracenia"
    3.08.15r. [*]
    7.07.16r. [*]
    27.07.19r. 👶🍼
    27.08.20r. [*]
  • Moni** Autorytet
    Postów: 562 264

    Wysłany: 27 lipca 2018, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylvka wrote:
    Dziewczyny cień dziś na teście dobrze widoczny a beta 1,71? Co myślicie...
    Łudzić się jeszcze? Pani w labo twierdzi, że powinna być zero?
    Możliwe żeby test wykrył taką betę???? Pomocy.

    A jakie miałaś normy bety podane? Najlepiej powtórzyć po 48 godzinach.

    26.01.2021 poronienie zatrzymane 8tc
    27.10.19. Synek ♥️
    ciąża pozamaciczna 06.2017 ciąża biochemiczna 02.2018; 10.2018
    Mutacje V R2 heterozygota, MTHFR heterozygota, PAI 1 4G homozygota
‹‹ 133 134 135 136 137 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego