Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum W oczekiwaniu na testowanie BLADZIOCHY CZY ZWIDY???
Odpowiedz

BLADZIOCHY CZY ZWIDY???

Oceń ten wątek:
  • KARMA Ekspertka
    Postów: 167 94

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 14:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiejszy test. Widzicie tam druga kreseczkę na plusiku, czy to moje zwidy...?
    x3d07l.jpg

    ephgs7.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2016, 14:21

    Aniołek 10tc [*]
    atdc3e5eit74cqso.png
    PCO, insulinoodporność, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
    "On sprawia, że niepłodna ma dom,
    Jest matką cieszącą się dziećmi" (Psalm 113:9)
  • bertha Autorytet
    Postów: 1598 1044

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KARMA wrote:
    Dzisiejszy test. Widzicie tam druga kreseczkę na plusiku, czy to moje zwidy...?
    x3d07l.jpg
    Cos tam sie zaczyna dziac!!! :):):):) To dzisiaj z rana? 11dpo? dobrze czytam wykres?

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 14:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KARMA wrote:
    Dzisiejszy test. Widzicie tam druga kreseczkę na plusiku, czy to moje zwidy...?
    x3d07l.jpg

    ephgs7.jpg
    Ja widzę :)

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • KARMA Ekspertka
    Postów: 167 94

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 14:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hopeless,ja bym powiedziała ze wiecej, ale owu mi tak ustawiło. 13 dni temu miałam pregnylu, ale to chyba nie on, No robiłam test w poniedziałek tez i w ogole nic nie wyszło. Ale co prawda na teście z innej firmy. Kiedy radzicie ponowne sikanie? :)

    Aniołek 10tc [*]
    atdc3e5eit74cqso.png
    PCO, insulinoodporność, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
    "On sprawia, że niepłodna ma dom,
    Jest matką cieszącą się dziećmi" (Psalm 113:9)
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak wytrzymasz to pojutrze bo beta się podwaja co 48 godzin :) a jak masz dużo testów to sikaj jutro ;)

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • KARMA Ekspertka
    Postów: 167 94

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 15:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki! A zastanawiam się czy dla pewności kontynuować pranie duphastonu? brałam go od 18 do 28dc, czyli wczoraj skonczyłam. Mam jeszcze jedno opakowanie w zapasie i myślę co by nie władować w siebie, a najwyżej jak przyjdzie @ to odstawić..?

    Aniołek 10tc [*]
    atdc3e5eit74cqso.png
    PCO, insulinoodporność, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
    "On sprawia, że niepłodna ma dom,
    Jest matką cieszącą się dziećmi" (Psalm 113:9)
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KARMA wrote:
    Dzięki! A zastanawiam się czy dla pewności kontynuować pranie duphastonu? brałam go od 18 do 28dc, czyli wczoraj skonczyłam. Mam jeszcze jedno opakowanie w zapasie i myślę co by nie władować w siebie, a najwyżej jak przyjdzie @ to odstawić..?
    Bierz bierz. @ nie będzie ;)

    KARMA lubi tę wiadomość

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • KARMA Ekspertka
    Postów: 167 94

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha Hopeless powinnaś zmieniac nicka, bo nadzieje to Ty akurat dajesz duża :* wiem, ze tak sie nie powinno robic, ale zerknęłam sobie na ten test jakieś 1,5h po sikaniu. Plusik wydaje sie byc jeszcze bardziej wyraźny ;)

    bertha lubi tę wiadomość

    Aniołek 10tc [*]
    atdc3e5eit74cqso.png
    PCO, insulinoodporność, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
    "On sprawia, że niepłodna ma dom,
    Jest matką cieszącą się dziećmi" (Psalm 113:9)
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 15:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KARMA wrote:
    Haha Hopeless powinnaś zmieniac nicka, bo nadzieje to Ty akurat dajesz duża :* wiem, ze tak sie nie powinno robic, ale zerknęłam sobie na ten test jakieś 1,5h po sikaniu. Plusik wydaje sie byc jeszcze bardziej wyraźny ;)
    Bo wysechl :) zawsze tak jest :) będę podglądać i czekać na następną fotę :)

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • NIKA1982 Przyjaciółka
    Postów: 89 28

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karma,

    to nie zwidy ... widać plusika :) powiem Ci, że mój pierwszy wyglądał identycznie blado ... a teraz kończę 6 tydzień :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2016, 16:47

    KARMA lubi tę wiadomość

    16udyx8ds2v62v88.png

    niedoczynność tarczycy - euthyrox 100mg 3x w tyg i 125 mg 4 x w tyg :/


    moje pierwsze szczęście ma już ponad 4 latka i jest wesołym łobuziakiem :)
  • bertha Autorytet
    Postów: 1598 1044

    Wysłany: 1 grudnia 2016, 23:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karma, sikaj jutro! Beta podwaja sie cO 48h, ale nie skokowo tylko rośnie cały czas wiec jutro powinien plusik byc mocniejszy! :)
    Który to cykl starań?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2016, 23:19

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • KARMA Ekspertka
    Postów: 167 94

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 01:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha tak zrobię, już wysłałam męża po testy do kupienia ;) który cykl to cięzko powiedzieć. Jesteśmy małżeństwem 1,5roku,od początku chcieliśmy mieć dziecko, nigdy nie stosowaliśmy żadnej antykoncepcji, ale też z drugiej strony nie przykładaliśmy takiej uwagi do współżycia koniecznie w dniu owulacji. Ja mam troche znanych nam hormonalnych problemów, więc na bieżąco biorę leki, robię badania itp. Teraz mamy drugi cykl z Letrozolem. Za pierwszym razem w ogole nie urósł pęcherzyk, teraz miał ponad 21mm. Strzeliłam sobie pregnyl i wierzę, że się uda :)

    Aniołek 10tc [*]
    atdc3e5eit74cqso.png
    PCO, insulinoodporność, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
    "On sprawia, że niepłodna ma dom,
    Jest matką cieszącą się dziećmi" (Psalm 113:9)
  • Paulinucha87 Ekspertka
    Postów: 445 99

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny poczytyję sobie wasz watek bo jestem megaaa tesciarą więc troszkę mogę sie wypowiedzieć hehe
    Karmakochana jak dzisiejsze testowanie?Nie piszę tego broń Boże żeby Ciebie zasmucić bo wierzę głeboko,że sie Tobie dało ale te testy z niebieskimi liniami(np.clearblue plus)są niekiedy zawodne sama sie o tym przkonałam niestety i to nie raz i od tamtego czasu nie ma mowy o niebieskich paskach...Nawet dziewczyny w UK gdzie takie testy są bardzopopularne nie polecaja tych testów bo czasem ta niebieska linia sie pojawia:(
    Mam nadzieje,że w Twoim przypadku bedzie tylko ciemniejszy ten plusik:)
    Co do moich doswiadczeń to moge powiedzieć do tego stopnia,że potrafie cały test rozwalić i doszukiwać sie kresek ale już i tak zmądrzałam bo na siłę juz sie nie doszukuje ehhh Raz miałam test pozytywny w 11dpo kreska wyszła od razu różowa,bez wątpienia pozytyw(była co prawda pare odcieni jasniejsza od kontrolnej)ale po 2 dniach przyszła @!
    Niedługo i ja Wam pewnie wstawie tescik do oceny,a dokładnie za jakieś 10-12 dni :)
    Pozdrawiam wszystkie testujące :)

  • KARMA Ekspertka
    Postów: 167 94

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny dzięki za wsparcie, to bardzo dużo dla mnie znaczy! Postanowiłam ćwiczyć silna wole i nie robię dzis testu... czekam do jutra, a moze jakimś cudem uda mi sie do niedzieli wytrzymać :) cykle mam ok 34d, - dzis dopiero 30dc, wiec chyba nie musze sie spieszyć. Dużo nadziei natomiast daje mi moja temperatura - 36.8 wczoraj i dzis. Kupiłam inny termometr, nie elektorniczny, i nawet jeszcze wyżej pokazuje. Szyjka wczoraj nisko, twarda i zamknięta. Mam nadzieje ze to dobre znaki :)

    Aniołek 10tc [*]
    atdc3e5eit74cqso.png
    PCO, insulinoodporność, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
    "On sprawia, że niepłodna ma dom,
    Jest matką cieszącą się dziećmi" (Psalm 113:9)
  • kamila147 Nowa
    Postów: 4 0

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 16:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny! 23 i 25 dnia od stosunku zrobilam bHCG - wynik <0.1...
    nie wiem kiedy mialam owulacje,jeszcze nie mierzylam temp. Jednak patrzac na zywotnosc plemnikow moge byc jakos 18 dpo lub wzwyz. Możlwe zeby sie mylil i za pare dni bHCG byla wyzsza?? Powtorzyc?

  • florida Znajoma
    Postów: 28 24

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety kamila147 raczej nie w tym cyklu... 18 dpo powinna dużo wyższa beta. Nie poddawaj się, walczymy!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 grudnia 2016, 21:39

    thgf43r8nxxsjspb.png
  • KARMA Ekspertka
    Postów: 167 94

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 22:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny nie wytrzymałam i wieczorem postanowiłam jednak sikać, dlatego, że cały dzien boli mnie brzuch jak na okres. Do tego lekko brązowo zabarwiony śluz. A tu takie zdjęcie... na żywo cień o wiele bardziej widoczny. (fotki robione 2min po)
    http://images.tinypic.pl/i/00846/a4cfc624nm47_t.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 grudnia 2016, 22:25

    bertha, aiwlys lubią tę wiadomość

    Aniołek 10tc [*]
    atdc3e5eit74cqso.png
    PCO, insulinoodporność, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
    "On sprawia, że niepłodna ma dom,
    Jest matką cieszącą się dziećmi" (Psalm 113:9)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 22:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KARMA wrote:
    Dziewczyny nie wytrzymałam i wieczorem postanowiłam jednak sikać, dlatego, że cały dzien boli mnie brzuch jak na okres. Do tego lekko brązowo zabarwiony śluz. A tu takie zdjęcie... na żywo cień o wiele bardziej widoczny. (fotki robione 2min po)
    http://images.tinypic.pl/i/00846/a4cfc624nm47_t.jpg
    A ja szukam jak ta pusta blondynka krzyżyka jak to na innych testach i sobie myślę no nic musze jej napisać że nic nie ma, widzę tylko dwie kreski patrze w prawo na zdjęciu - a tam oznacza że to ciąża!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 grudnia 2016, 22:41

    KARMA, Foto_Anna lubią tę wiadomość

  • KARMA Ekspertka
    Postów: 167 94

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 22:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    A ja szukam jak ta pusta blondynka krzyżyka jak to na innych testach i sobie myślę no nic musze jej napisać że nic nie ma, widzę tylko dwie kreski patrze w prawo na zdjęciu - a tam oznacza że to ciąża!
    Haha Monika ale żeś mi otuchy dodala! Wycwanilam sie i kupiłam sobie test elektroniczny, które wielkimi literami powinien sie jutro rozswietlic PREGNANT albo NOT PREGNANT także juz nie bede mogła sobie wmawiać cienia :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 grudnia 2016, 22:52

    Aniołek 10tc [*]
    atdc3e5eit74cqso.png
    PCO, insulinoodporność, niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia
    "On sprawia, że niepłodna ma dom,
    Jest matką cieszącą się dziećmi" (Psalm 113:9)
  • bertha Autorytet
    Postów: 1598 1044

    Wysłany: 2 grudnia 2016, 23:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karma!! Jest cien!!! Super :) gratki! :)

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
‹‹ 14 15 16 17 18 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Klinika niepłodności - 50 pytań, na które warto znać odpowiedź przy pierwszej wizycie.

Chciałabyś mieć pewność, że dobrze przygotowałaś się do swojej pierwszej wizyty u lekarza, dotyczącej problemów z zajściem w ciążę? Skorzystaj z naszego formularza płodności  – są to pytania, które dobry specjalista prawdopodobnie zada Ci podczas pierwszej wizyty , która pomoże zdiagnozować niepłodność. W ten sposób o niczym nie zapomnisz i będziesz mieć pod ręką wszystkie szczegóły dotyczące Twojego zdrowia, płodności lub historii chorób w Twojej rodzinie!       

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?

Czy zastanawiałaś się nad tym czy powinnaś jakoś szczególnie przygotować się do ciąży? Może odwiedzić lekarza, zmienić dietę lub styl życia? Tylko po co…tyle kobiet tego nie robi i zachodzi w ciążę?! Jednak eksperci są zgodni - kobiety, które świadomie planują swoją ciążę i przygotowują się do niej, w większości przypadków łatwiej w nią zachodzą i ich ciąża jest zdrowsza i częściej przebiega prawidłowo. Przeczytaj zatem co możesz zrobić, żeby bardziej świadomie i szczęśliwie wejść w macierzyństwo. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego