Forum W oczekiwaniu na testowanie Ćwiczyć, czy nie ćwiczyć- oto jest pytanie?:)
Odpowiedz

Ćwiczyć, czy nie ćwiczyć- oto jest pytanie?:)

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Anitkaa Debiutantka
    Postów: 6 0

    Wysłany: 14 kwietnia 2015, 18:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny wracając do tematu ćwiczeń, mi lekarka powiedziała żeby nie dać się zwariować i jeśli do tej pory ćwiczymy to nie ma przeszkód aby dalej kontynuować. Ja osobiście jakoś po owu trochę zwalniam, ale nie wiem czy słusznie hmmm...

    relgsg182ytgttos.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 kwietnia 2015, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja zamierzam od maja schudnąć10kg,więc chciałabym kupić jakoms bieŻnie,macie jakiś pomysł lub jaką jest dobra??i niedroga

  • rudaska Debiutantka
    Postów: 7 2

    Wysłany: 23 kwietnia 2015, 19:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zamiast bieżni lepiej pobiegać na zewnątrz, szczególnie że jest już tak ładnie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 24 kwietnia 2015, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudaska wiem ze jest ladna pogoda I mozna na dworze, ale np jak pada,albo brzudka pogoda za oknem;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 kwietnia 2015, 14:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oprócz biegania daje też dużo rower. Ale rower na dworze. Bo na stacjonarnym nie ma takich efektów. Mam i wiem. Dla mnie metoda kiepska. Natomiast nad bieżnią nigdy się nie zastanawiałam, bo nie cierpię biegać :D wolę aerobik i jazdę na rowerze :) A jak mam na prawdę chęci, żeby jeździć to ani deszcz ani wiatr mi nie przeszkadza ;)

  • mala1 Przyjaciółka
    Postów: 154 36

    Wysłany: 20 kwietnia 2016, 07:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bedac w ciazy chodzilam na dlugie spacery w dosc szybkim tempie I niestety od 7 miesiaca musialam lezec do konca ciazy:/ przed ciaza bylam bardzo aktywna fizycznie.

  • chicken Autorytet
    Postów: 444 211

    Wysłany: 20 stycznia 2017, 08:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny,
    jak wiecie jestem staraczką. DUzo czytalam na temat cwiczen podczas staran i niby w drugiej fazie cykly nie powinno sie przeginac.
    Mam jednak lekka nadwage i do zrzucenia kilka kilo. Zaczelam chodzic na silownie- chodze na spinning i TBC(cwiczenia z obciazeniem, modelujace sylwetke). Narazie chodze na to 3 razy w tygodniu ale w przyszlym miesiacu bedzie to 2 razy w tygodniu.
    Poza tym biore witaminy:
    B complex, D, Chrom, E, kwas foliowy, Castagnus, Inofem i olej z wiesiołka do 12 dnia cyklu.

    Czy moge tymi cwiczeniami i taka mieszanka witaminowa sobie zaszkodzic w kwestii staran?
    Bylabym wdzieczna za opinie...

    geeky-2017-12-12.jpg
  • jeszczedzien Znajoma
    Postów: 29 1

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja na początku gdy tylko wiedziałam ze już po owulacji to starałam się nie przeciążać więc rezygnowałam z ćwiczeń. Ale "dojrzałam" do decyzji o tym aby żyć normalnie nawet w drugiej fazie. Chodze przez cały miesiąc na fitness i na pewno zauważyłam że mam spokojniejszą głowę przez to. Nie myślę ciągle że to może zaszkodzić że tamto, jak ma być dzieciątko to będzie :)

    e258b18de3c19029ca3c9a0bb634f322.png
  • Morenadenna Autorytet
    Postów: 348 184

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 11:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rudaska też tancze dancehall:)

  • suri2016 Autorytet
    Postów: 1217 896

    Wysłany: 21 stycznia 2017, 11:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja jeżdżę konno i udało mi się już 3 razy zajsc w ciazę, a nie rezygnowałam z treningów. jedna ciaze donosilam, druga pozamaciczna, a 3 biochemiczna najprawdopodobniej. myślę więc, że jeżeli przed zajsciem w ciaze kobieta regularnie cwiczy to nie ma ku temu żadnych przeciwwskazań po owulacji :) nie da się żyć do połowy miesiąca, bo idzie zwariować..

    malka lubi tę wiadomość

    3 cs- cp, lewy jajowód usunięty
    HSG- prawy jajowód drożny
    Czekamy na córeczkę <3
    7v8rqqmz6q1tpn76.png
  • d84 Autorytet
    Postów: 2125 1098

    Wysłany: 6 marca 2017, 23:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie jednym z pierwszych objawów w 2 ciążach (1 nie udana, 2 z sukcesem)było to że jak poszłam na siłownię to nie byłam w stanie nic robić po 5 min - dobiła mnie nawet 30min jazda na stacjonarnym rowerku, a chodziłam regularnie 3xtyg. I było to jeszcze przed terminem @
    Tak więc myślę że organizm sam daje znać

    17/2/2016 B
    11/3/2018 I
1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego