Forum W oczekiwaniu na testowanie Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D
Odpowiedz

Fasoleczko moja miła obyś w końcu się zjawila :D

Oceń ten wątek:
  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 11:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję kochane! :)
    A bete to w odstępie 2 dni?

    Miłego dnia dziewczyny!

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 grudnia 2014, 11:37

    Madlene84 lubi tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • Malagosia Autorytet
    Postów: 715 1145

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 11:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak Zetka :) ja bety akurat nie robiłam, bo nie chciało mi się jezdzić i stresować

    Zetka lubi tę wiadomość

  • juwelka Autorytet
    Postów: 1439 1023

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 12:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 lutego 2015, 23:01

    Zetka lubi tę wiadomość

    atdce6ydcmj5jyyx.png

    oar843r8a3hzoi3d.png
  • kahaśka Autorytet
    Postów: 1675 1432

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 12:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też gratuluję i obyś początki przechodziła spokojniej niż my z juwelką :)

    Zetka lubi tę wiadomość

    BGRAp2.pngFBmcp2.png

  • juwelka Autorytet
    Postów: 1439 1023

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 12:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 lutego 2015, 23:01

    Zetka lubi tę wiadomość

    atdce6ydcmj5jyyx.png

    oar843r8a3hzoi3d.png
  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję :)
    Oby dało się pracować bo ostatnio w ciągu 8 godzin w pracy to mam może 10 minut wolnego. Aż się boję.

    Co tu taka cisza dzisiaj :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 grudnia 2014, 12:43

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • Madlene84 Autorytet
    Postów: 1721 1007

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja ubieram choinke :)

    Emilka 10 lat & Davidek 7 & Philipek ♡
    zrz6e6ydhjw308do.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 13:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, przepraszam ze sie tak wbijam w temat, ale totalnie nie ogarniam tej strony. Moglby ktos pomoc? :(

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie mąż pojechał na zakupy i mega kolejki.

    BeriBlue w czym Ci pomóc?

    Morwa doczytałam dzisiaj wczorajsze opowieści, czad :)

    BeriBlue lubi tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem wlasnie jak dziala ten caly graf. Wedlug niego dzisiaj mam dzien plodny ale to jest 21 d.c.? Wiec jak haha. Juz mialam owulke. Totalnie sie pomieszalam xD

  • believe Autorytet
    Postów: 839 688

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 14:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka, ogromne gratulacje!! ;) beta to tylko formalność, ale mnie bardzo uspokoiła, więc polecam. Zmykaj na fioletową stronę!

    Dziewczyny, ja tutaj cały czas zaglądam. Trzymam kciuki za Was wszystkie i mam nadzieję, że wszystkie szybciutko zobaczycie 2 kreski i opuścicie ten wątek.

    Powodzenia <3 <3

    BeriBlue, Madlene84 lubią tę wiadomość

  • Agaja Ekspertka
    Postów: 137 271

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zetka, fantastycznie, gratulacje!!! :)

    Takie wiadomości mega podnoszą na duchu! :)

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 15:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bari, myślę tak jak Morwa :) możesz też ustawić tak żeby Ci nie wyznaczylo owulki automatem.

    Dziekuje dziewczyny. Mąż mi zakupił jeszcze 2 testy to zrobię jutro rano,a bete zobaczę w który dzień będę mogła być później w pracy. Dopiero teraz jak to realne to zaczęłam się ogromnie bać. W pierwszej ciąży tak aż nie miałam. Mam nadzieje ze to taki szok bo jeszcze wczoraj rano liczyłam sobie kolejne dni płodne :)

    kahaśka lubi tę wiadomość

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No pewnie tak, dzieki :)
    Teraz skoczyla mi temp. do 37.5 w ustach. Strasznie oslabienie, nie wiem co sie dzieje. W ciagu godziny bylam z 6 razy w toalecie :O

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 15:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jedenascie miesiecy plus pronienie :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 15:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha, no mam nadzieje, dzieki :) :* A u Ciebie jak tam? Sorki nie czytalam duzo w tyl :P

  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 15:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bari, powodzenia :)

    Morwa, poczekajmy jeszcze jak będę miała dwie wyraźne kreseczki :)
    Oj tak my się zamartwiam o wszystko, masakra.

    To która teraz w kolejności do testowania kochane?

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • Zetka Autorytet
    Postów: 3307 3692

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 15:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa, a zamówiłas inofolic?

    82doh371efo4yjxe.png
    82doh371ee36m5no.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 15:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja to po pronieniu mialam okres normalnie od razu jak w zegarku, a potem mi sie spoznij o 5 chyba dni bo mialam grype, a teraz mialam owulacje po 14 dnia czyli znowu jak w zegarku. Okres powinien sie pojawic 22 grudnia ale mam nadzieje ze nie haha :) Teraz dylemat jak nie bedzie okresu to robic w Wigilie test czy poczekac do 2.01 zeby prezent Ukochanemu na urodziny sprawic? :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 grudnia 2014, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczynki jak wylaczyc automatyczne obliczanie owu? :P alez ja glupia jestem haha

‹‹ 49 50 51 52 53 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego