Forum W oczekiwaniu na testowanie Kwiecień 2019-testowanie.
Odpowiedz

Kwiecień 2019-testowanie.

Oceń ten wątek:
  • Iseko Autorytet
    Postów: 1215 2177

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ef, strasznie mi przykro :( miałam cały czas nadzieję, że to jednak się nie zdarzy :( bądź silna kochana, wysyłam Ci dobrą energię :*

    29 lat | starania od stycznia 2017
    👩
    Siofor 1500 | Letrox 62,5 | NAC |Miovelia - Niedoczynność i IO
    ✔️Laparo i drożność - ok (04.2019)
    ✔️AMH: 2,24
    ✔️TSH: 1,3
    ✔️FT4: 14,6 (9-19)
    ✔️MUCHa: ujemne
    ✔️AOA: ujemne
    ✔️ASA: ujemne
    ✔️ANA1, ANA4: ujemne

    👨
    Morfologia 2% - > 4%,
    Liczba 2,6mln - > 20mln,
    ruch postępowy 17% - >22%
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ef, tak bardzo mi przykro :(
    Tule Cie z calego serca.


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • 5ylwian Autorytet
    Postów: 1211 1164

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama_Zuzia wrote:
    5ylwian- o matko właśnie coś mi bankowością śmierdziało jak wczoraj pisałaś o tych celach niezrealizowanych.
    Ja niestety tez z tej branży i miałam już totalny kryzys, zniechęcenie, brak sił do życia przez ta robotę. Już chciałam się zwalniać i szukać czegos nowego, ale udało się zaskoczyć z ciąża. I mimo ze tez mieliśmy okropne okoliczności (syn miał ciężkie poparzenie 26.12, a ja o ciąży dowiedziałam się 4 dni wcześniej) to w styczniu poszłam na zwolnienie lekarskie- nie planuje tam już wracać, wykonaczalo mnie to psychicznie. Pare lat w tej branży siada człowiekowi na mózg 😕 i wiesz co? Dopiero w okolicach marca przestałam być tak strasznie nerwowa, drażliwa, zdołowana.. 2miesiace to ze mnie schodziło.. życzę Ci, żeby to gowno i z Ciebie zeszło :*
    No dla mnie ciaza w sierpniu byla jak gwiazdka z nieba. Szukalam dlugo innego stanowiska starajac sie o dziecko jednoczesnie,wiec jak zaszlam i mialam perpektywe prawie 2 lat bez tego syfu to nie wiedzialam czy bardziej sie ciesze z ciazy czy z tego,ze tam nie pojde. I glupio sie przyznac (mowie to tylko Wam,M nie wie),ze jak poronilam 1 blizniaka (jeszcze nie wiedzac,ze jest 2) to chwilami ryczalam ze zlosci,ze bede musiala tam wrocic a nie ze smutku po stracie..potem jak sie okazalo,ze drugie tez sie zatrzymalo i sie nie rozwija i mialam do wyboru czekac na poronienie lub od razu isc do szpitala, to wybralam czekanie tylko dlatego,zeby miec dalej zwolnienie ciazowe i nie wracac tam. Dziwili mi sie niektorzy (na watku o poronieniu tez),ze mam sily chodzic z martwa ciaza pare tygodni i czekac. Ze wolalyby miec to za soba i zaczynac od zera. A moja psychika wyla. Plakalam w domu,ze moj Bąbelek sie nie urodzi ale swiadomosc co mnie czeka po powrocie tam byla gorsza niz to czekanie. I o ile wtedy jak poronilam to szef napisal chociaz sms,ze strasznie Mu przykro i nawet sobie nie wyobraza co przezywam itd,to teraz jak spytal 2.04 czy przedluzam l4 (bo 1.04 mi sie skonczylo) i odpisalam,ze jeszcze pare dni pewnie dostane,bo niestety znowu sie nie udalo i poronilam-dostalam tylko odp "OK". Dlatego tez jak Sasanka wrzucila fote pieknego biurka z prezentami po powrocie do pracy to smutno mi sie zrobilo,bo wiedzialam,ze z mojego po powrocie bede podnosic jedynie kurz... i tak bylo. Uslyszalam tylko "czesc" jak codzien, zadnego pytania jak sie czuje,zadnej nawet zwyklej rozmowy,tylko po 1,5 dnia wiadomosc "chodz ze mna na chwile do salki". I papiery... ciesze sie,ze nie musze juz ogladac tych ludzi :)

    *Maj 2014- Synek. :) CC
    *PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia, HOMA IR 5,17
    niedoczynność tarczycy, niedomoga lutealna
    *starania o 2 dziecko od kwietnia 2018
    *2018-poronienie samoistne, poronienie zatrzymane z łyżeczkowaniem
    *2019- cb,cp z poronieniem trąbkowym
    *2019-badania: ANA- dodatnie,
    Antykoagulant tocznia słabo dodatni,MTHFR_677-T i MTHFR_1298A-C heterozygotyczne, PAI-1 4G heterozygotyczny.
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5439 8365

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Maria87 wrote:
    A co z Nikodemką? Gdzie się podziewasz?

    Jestem i podczytuje Was caly czas, zaraz nadrobie ostatnie posty :)
    U mnie nie jest dobrze, jak zwykle, ale postanowilam sie nie poddawac, podniesc sie psychicznie i walczyc.
    W poniedzialek mialam konsultacje w Łodzi, wedlug lekarza u ktorego bylam powinnam miec operacje usuniecia miesniaka i to nie byle jaka, tylko taka z ryzykiem usuniecia macicy, rozcieciem sklepienia pochwy itd... Twierdzi, ze miesniak moze utrudniac mi zajscie w ciaze, mimo ze znajduje sie na zewnatrz macicy. Wyszlam od niego zaplakana, przerazona i zdezorientowana. Podjelam jednak decyzje, ze nie podejme tak powaznej decyzji jesli wczesniej nie sprobuje wszystkich mniej drastycznych srodkow. Mialam dzis wymaz na biocenoze, jesli wynik bedzie dobry, to w piatek mam sono-hsg. Znalazlam jeszcze jednego lekarza, mam wizyte 7 maja. Po prostu dzialam, ale boje sie strasznie tego, co bedzie i, ze w koncu dojde do momentu tej strasznej operacji...

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa.
    13.07.19- beta:42,1, prog: 27,8 ❤️
    15.07.19 - beta: 131,0 ❤️
    17.07.19 - beta: 316,0 ❤️
  • szona Autorytet
    Postów: 5630 13247

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape_91 wrote:
    5ylwian jesteś silną babką, zobaczysz odpoczniesz, znajdziesz nowa prace, doprowadzisz się do porządku i zajdziesz w zdrową ciążę :* nie może być inaczej!!!!


    A ja dzisiaj wzięłam dawkę letrozolu imam nadzieję, że wychoduje na nim szczęśliwy pecherzyk! Już nie mogę się doczekać tych emocji poowulacyjnych 😂 chyba jestem chora na głowę.

    Ja z kolei w tym miesiącu czuję się tak, jakby mi opadły wszystkie chęci. Nie, że nastrój mam zły - bo jest spoko :) i w ogóle nie czekam na emocje poowulacyjne 😅 najchętniej zasnęłabym i obudziła w dniu 🐵

    15 cs po cb. (22 cs)
    Chwilowo - pie*dolę to i znikam stąd.
  • szona Autorytet
    Postów: 5630 13247

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ef36 wrote:
    A jednak... poronienie zatrzymane ;( i święta w szpitalu.

    :( pęka mi serce. Bardzo mi przykro. Slow nie mam.

    15 cs po cb. (22 cs)
    Chwilowo - pie*dolę to i znikam stąd.
  • Malgonia Autorytet
    Postów: 7496 11421

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 12:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mam wynik
    346 :) przyrost 157%

    Pati96, Sasanka55, szona, Nuch, ElfiaKsiężniczka, Magduullina, aeiouy, Niecierpliwa..., moni05, 5ylwian, cukrzyk1991, Szczesliwa_mamusia, Mama_Zuzia, Agamk, agge, Kingulla, Irvine90, Olliiii, Salome, Weronikaaa, APrzybylska, eemmiilliiaa, Iseko, Izape_91, madziorek86, Mildred, syllwia91, JaSzczurek, MonikA_89!, moyeu, Tele...79, Malinaa90, Arashe, Malinowa91, Ochmanka, DzulkaJ, malamisia, MamaStasia :), buba123, Angelika1313, nuśka91, Ania_85_, makowa lubią tę wiadomość


    age.png

    Kariotyp nieprawidłowy 45XX der(13;14)(q10,q10)
    [*] 02.2018 - Byłeś marzeniem - jesteś wspomnieniem...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    5ylwian, Kociaku, jak ja Cie dobrze rozumiem. Poronienie latem bylo dla mnie najgorszym ciosem od zycia, jaki moglam dostac, ale z tylu glowy myslalam tez o powrocie do pracy, o tym, jak bardzo tego nie chce... Fakt, zarowno wtedy jak i teraz, czekalo na mnie tam mnostwo prezentow, kartek, od znajomych z biura, ktorzy sa niezastapieni, ale zzylismy sie po prostu przez te lata (ponad 6), spotykajac sie rowniez po pracy. Gdyby nie to, na pewno tez zastalabym puste biurko, kurz i fochy... :* Kochanie, glowa do gory, zaczynasz nowy etap- LEPSZY! Do dziela! :*

    Moni, Sloneczko :* Czuje, ze nawet zabieg paradoksalnie bedzie sposobem na lepsze i grubsze endo w kazdym nowym cyklu.

    Malgoniu <3 jaka silna, zdrowa Dzidzia :) Taka Kruszynka, a za moment przeleci pol swiata i przezyje razem z Rodzicami cudne wakacje :)

    Pati, nie puszczam kciukow :)

    moni05, 5ylwian, Malgonia lubią tę wiadomość

  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5439 8365

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 12:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ef - kochana, tak bardzo wspolczuje... Zycie jest cholernie niesprawiedliwe :(

    ckaiugpj74w9mwp5.png
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa.
    13.07.19- beta:42,1, prog: 27,8 ❤️
    15.07.19 - beta: 131,0 ❤️
    17.07.19 - beta: 316,0 ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ef .... :( przytulam mocno!!!
    Pati trzymam kciuki mocno !!!!
    Malgonia cudownie!!!:*

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 17 kwietnia 2019, 13:03

    Malgonia lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 13:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemko, baaardzo Ci wspolczuje :( Mam nadzieje, ze lekarz nastraszyl Cie przedwczesnie, pierniczac glupoty! Mocno zaciskam za Ciebie kciuki i kibicuje Ci, by tegoroczna wiosna zaskoczyla Cie mega pozytywnie :*

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 13:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ef, trzymaj się kochana !! To strasznie niesprawiedliwe.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Małgonia super :):) piękny przyrost, mam nadzieję, że się troszkę uspokoiłas :)

    Malgonia lubi tę wiadomość

  • aeiouy Autorytet
    Postów: 793 1717

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ef - bardzo mi przykro :( Nawet nie wiem co napisac, bo wiem jaki to bol i wiem, ze mi nic nie pomagalo wtedy....
    Mam nadzieje, ze masz wsparcie w bliskich Ci osobach! Jak cos to pisz tu do nas tez...

    Nikodemko - a jezeli moge spytac gdzie bylas? Bo ja tez mam miec HSG w przyszlym tyg. Ale jeszcze ide na konsultacje do innego lekarza dzis. I faktycznie lepiej to wszystko skonsultowac... caly czas cos, badz dzielna :*

    Malgoniuuuuuu, tak sie ciesze ! :)

    Pati, tez zaciskam kciuki!

    5ylwian - juz widze ta rodzace sie sile i entuzjam u Ciebie :) i brawo za zamowienie tej opaski! To bardzo dobry krok!

    Malgonia lubi tę wiadomość

    Starania o pierwsze dziecię od 12.2017
    5 poronien: 03.2018 & 12.2018 & 06.2019 & 03.2020 & 08.2020 (cb)
    12.2018 - pierwsza wizyta w klinice
    04.2019 - HSG: prawy jajowód niedrożny
    Od 08.2019 - Pacjentka Prof. M.
    10-11.2019 szczepienia limfocytami męża ->allo mlr 23.3%
    01.2020 - 06.2020 - szczepienia pullowane (juz 8 szczepien, czekam na 9.) -> allo mlr 22%
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 13:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izape_91 wrote:
    Ef bardzo mi przykro :( nie wiem ile złego może spaść na jednego człowieka.... Mocno Cie tule :* bądź silna, wierzę że mimo tych niepowodzeń jeszcze się uda i słońce dla Was zaswieci, chociaż teraz pewnie wydaje Ci się to niemożliwe... Tule.... ☹️

    Sylwia helicobacter pyroli igm i igg, warto zbadać, bo też może byc przyczyną niepowodzeń. Ja sama to robiłam, Ulman mi nie zlecal. U Ciebie są szybkie owulacje, ja pewnie dopiero za 2 tygodnie będę miała, ale w tym cyklu staranka co 2-3 dni i tego się z malzem trzymamy!

    Często chodzisz do U. Ja ograniczam jak mogę, wolę zrobić badania za kasę na wizytę albo kupić sobie coś ładnego :D

    Zuzia jak brałas lamette??

    Myślę że po laparo już nie będę tak często ale narazie robię badania i chce być pewna że mam owulacje i ogólnie dojść do przyczyn

  • cukrzyk1991 Autorytet
    Postów: 576 528

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ef - bardzo mi przykro :* :( Tulę Cię mocno :(

    Cukrzyca typu 1, Hashimoto, Prolaktyna średnia (?), + ANA1, + aTPO, + antykoagulant tocznia (LA), + MTHFR 667tc i PAI - obie mutacje heterozygoty
    Starania o pierwsze dziecko - (7cs)- II


    Leki: metformina, insulina (OPI), letrox 75, wit. D3, olej z wiesiołka, selen, kwas foliowy, luteina , tardyferon, heparyna
  • ElfiaKsiężniczka Autorytet
    Postów: 3850 6318

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ef, kochana. Tak bardzo mi przykro. Los w twoim przypadku jest tak bardzo okrutny. Nawet sobie nie potrafię wyobrazić co czujesz...

    5ylwian cieszę się że cię zainspirowalam, teraz już musi być tylko lepiej ❤ Kochana, a na pewno potrzebujesz nowego samochodu? Nie chcę się wtrącać, ale może wstrzymaj sie z kupnem dopóki nie staniesz stabilnie na nogi. Ba cokolwiek sie zdecydujesz będzie już z górki.

    Malgoniu nawet nie wiesz jak sie serce raduje czytając wieści od ciebie 💞💞💞💞💞

    Chyba tez sobie machne te cytomegalie i toksoplaxmoze

    moni05, 5ylwian, Sasanka55, Malgonia, Ochmanka lubią tę wiadomość

    Obdnp2.png

    TQckp1.png

    Starania od czerwca 2018
    niskie AMH 😢 (POF)
    ON:
    Morfologia 5%,

    Marzec - CLO - BYŁY OWULACJE 😊
    Leczenie start
    04.04.2019 - Artvimed Kraków
    28.05. Decyzja o AZ
    Maj - lipiec kompletowanie badań
    29.10 przygotowaniem do transferu ☺
    15.11.2019 transfer ❄ 4.1.1. 7dpt i 10 dpt <0,1😢
    03.01.2020 histeroskopia diagnostyczna - mikropolipy w macicy, biopsja endometrium - brak stanu zapalnego. 🎉
    10.02.2020. FET ❄4.1.1
    6dpt II
    7dpt beta 32,77mIU/ml
    10dpt 154,20 mIU/ml
    14 dpt 1153,00 mIU/ml
    25dpt MAMY ❤️
    22.04.2020 prenatalne - dziewczynka 👧
    15.06.2020 prenatalne 100% dziewczynka 👸
    Krwawienie i hospitalizacja, (krwiak)


    Zostań ze mną... ❤️🙏

    Zostały nam ❄❄

    ⚠️MTHFR_677-T i MTHFR_1298A-C heterozygotyczne
    ⚠️hiperinsulinemia
    💊acard 75, metyle, metforimina
  • 5ylwian Autorytet
    Postów: 1211 1164

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 13:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sasanka55 wrote:
    5ylwian, Kociaku, jak ja Cie dobrze rozumiem. Poronienie latem bylo dla mnie najgorszym ciosem od zycia, jaki moglam dostac, ale z tylu glowy myslalam tez o powrocie do pracy, o tym, jak bardzo tego nie chce... Fakt, zarowno wtedy jak i teraz, czekalo na mnie tam mnostwo prezentow, kartek, od znajomych z biura, ktorzy sa niezastapieni, ale zzylismy sie po prostu przez te lata (ponad 6), spotykajac sie rowniez po pracy. Gdyby nie to, na pewno tez zastalabym puste biurko, kurz i fochy... :* Kochanie, glowa do gory, zaczynasz nowy etap- LEPSZY! Do dziela! :*

    Moni, Sloneczko :* Czuje, ze nawet zabieg paradoksalnie bedzie sposobem na lepsze i grubsze endo w kazdym nowym cyklu.

    Malgoniu <3 jaka silna, zdrowa Dzidzia :) Taka Kruszynka, a za moment przeleci pol swiata i przezyje razem z Rodzicami cudne wakacje :)

    Pati, nie puszczam kciukow :)
    Sasanko u Ciebie inna atmosfera,bo jak jestes analitykiem to pewnie pracujesz backoffice'owo,to ludzie sa dla siebie spoko. Ja mialam ciagly kontakt z klientem i to trudnym,bo mialam monitoring przeterminowan,wiec oprocz kilku osob takich do pogadania,reszta to wilki,ktore patrza na Ciebie jak na intruza,bo jak Cie nie ma to zanizasz tez wyniki zespolowe. Ale ciesze sie,ze mam wolne przed swietami i po swietach tez bez spiny,ze musze tam isc:)

    *Maj 2014- Synek. :) CC
    *PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia, HOMA IR 5,17
    niedoczynność tarczycy, niedomoga lutealna
    *starania o 2 dziecko od kwietnia 2018
    *2018-poronienie samoistne, poronienie zatrzymane z łyżeczkowaniem
    *2019- cb,cp z poronieniem trąbkowym
    *2019-badania: ANA- dodatnie,
    Antykoagulant tocznia słabo dodatni,MTHFR_677-T i MTHFR_1298A-C heterozygotyczne, PAI-1 4G heterozygotyczny.
  • agge Autorytet
    Postów: 3886 5061

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ef36 wrote:
    A jednak... poronienie zatrzymane ;( i święta w szpitalu.
    Tak bardzo mi przykro :(

    91bbb8f83b.png

    c62facf3ab.png

    14.07.2015 Emilka, 3270g/56 cm 💕
    30.11.2019 Tomek, 3670g/60 cm 💕
  • moni05 Autorytet
    Postów: 4032 6184

    Wysłany: 17 kwietnia 2019, 13:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Elfia - koniecznie!

    A ja chyba oszalałam. Napisałam maila do tej Pani Docent. Opisałam swój przypadek. Podała adres na swojej stronie, więc skorzystałam...

    aeiouy, ElfiaKsiężniczka, Iseko, szona, MonikA_89!, Malinaa90, Arashe, Ochmanka, nuśka91, Ania_85_ lubią tę wiadomość

    cFq0p1.png
    0umop1.png

    Grudzień 2018: zmiany nowotworowe szyjki macicy
    2017-2018: 3CB
    ❌Insulinooporność, hiperinsulinemia, hipoglikemia reaktywna.
    Avamina SR 2x500mg
‹‹ 172 173 174 175 176 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego