X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Kwietniowe testowanie ;)
Odpowiedz

Kwietniowe testowanie ;)

Oceń ten wątek:
  • marta1987 Autorytet
    Postów: 499 210

    Wysłany: 16 kwietnia 2015, 10:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też bym nie dała rady na odległość...już raz to przerabiałam...ale miłość to miłość jak trzeba wszystko przezwycięży :)

  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 16 kwietnia 2015, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie te wszystkie przepisy jakos przerazaja.
    Ja mam umoee do 31 sierpnia. Jestem nauczycielka, wiec do konca czerwca jestem w pracy,a potem wakacje. No i na poczatku wakacje przeprowadzam sie do narzeczonego (wtedy juz meza;)) do Warszawy.Bardzo chcialabym zaciazyc teraz i od wrzesnia pojsc na l4, wtedy mialabym pewne placenie skladek i jakies minimalne pieniadze. Jezeli nie zajde do konca umowy, bede musiala odejsc z pracy (mamy juz dosc zwiazku na odleglosc, 8vlat wystarczy) i wtedy ech, procz "presji" ciazy bedzie tez presja pray:/

    7v8rikgni12rlaff.png
  • AnnaKliwijska Autorytet
    Postów: 1145 320

    Wysłany: 16 kwietnia 2015, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciri22 wrote:
    U mnie zwiazek na odleglosc by nie przetrwal ja musze miec swojego codziennie inaczej warouje do tego stopnia ze ostatniu usnac nie moglam jak on polecial ze znajomymi na piwko. Siedzialam i czekalam az wroci... i dopiero usnelam. A mieszkamy razem dopiero od wrzesnia. I dlugo tez nie jestesmy. Ale ten czlowiek dziala na mnie uspakajajaco.
    Zawsze mnie troche rozczula jak ktos tak pisze;) oczywiscie wierze aci, ze tak jest, ale no coz. Czasami trzeba dac rade. My jestesmy od 8 lat na odleglosc - najpierw studiowalismy w innych miastach, potem in robil doktorat za granica, teraz wrocil i dostal prace w Warszawie, na szczescie bardzo dobra. Wiec koniec naszej rozlaki juz na horyzoncie:)

    7v8rikgni12rlaff.png
  • kamiii Koleżanka