Forum W oczekiwaniu na testowanie LIPCÓWKI :)
Odpowiedz

LIPCÓWKI :)

Oceń ten wątek:
  • Karma88 Autorytet
    Postów: 3088 3640

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Karma kiedyś przyjdzie czas na nas.
    Ja dziś w nocy planowałam wszystko w myślach do końca roku, może najwcześniej w grudniu zabetuję eskimoska.

    A wcześniej myslisz, że nie dasz rady?

    Emilka <3

    gg649vvjtg0z1oj0.png

    Od 09.2013:02.2014-5t6dc <3 07.2015-12tc <3
    MTHFR A1298C+C667T+PAI-1 4G-hetero, immunologia
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karma88 wrote:
    A wcześniej myslisz, że nie dasz rady?

    Naturalsika raczej nie liczę. Weekend miałam bardzo przyjemny z M :D dziś czuję że w nocy pęcherzyki popękały.


    Gg a wiesz że to prorocze sny!! Jaki psychiatra? Śnisz o tym, o czym marzysz ;)

    Karma88, staraczka1111 lubią tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Meśka Autorytet
    Postów: 1542 1917

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzien dobry dziewczynki :)
    u mnie @ sie rozkreca powoli jakies czerwone plamienie sie zaczyna... :(
    nie będzie cudu w tym cyklu :(

    19.11.2018 laparo - jajowody przedmuchane, bez endomendy
    Starania od lipca 2016 r.
    Synuś ❤️ 11.2014 r.
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Meśka teraz sezon na słońce, drinki i przytulanki <3

    Meśka lubi tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 12590 15391

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Milla_ wrote:
    A jakiej długości miałaś cykle przed metforminą a jakie masz teraz?
    No ja biegunkę to miałam parę razy na początku, ale to zwykłe to było raz może dwa dziennie, mi na razie spadło 2kg, a biorę ją troche ponad miesiąc. Nie wiem czy to przez metformine ale poprzedni cykl miałam krótszy o 2 dni, u mnie cykle są ok 40 -42 dni

    ja potrafilam 3 miesiace nie miec @, poszlam do gina i on mi celowo zlecil badania insuliny i mialam przekroczona norme, zaczelam brac leki Metformax, siofor i spadlam z wagi, cykle pierw mi sie skrocilo do ok 1,5 miesiaca, a byly momenty ze mialam nawet co 27 dni gdzie ja nigdy nie mialam tak szybko @ obecnie mam cykle ok 35 dniowe

    preg.png


    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć alescie naprodukowały :p ja dostałam dzis kopniaka na wiarę, koleżanka z firmy do mnie zadzwoniła i dla otuchy opowiedziała swoją historie (chodzimy do tego samego lekarza bo jej poleciałam) chce zamrozić jajeczka bo musi miec przeszczep macicy :( jej macica wogole sie nie wykształciła, praktycznie nie ma @ i w pl podobno sie jeszcze tego nie robi (?) trudny dla mnie temat bo aż o takich schorzeniach nie słyszałam. Ale teraz dała mi power!!! Musi sie w końcu udac !!!

    innamorata88, Lunaris lubią tę wiadomość

  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 12590 15391

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Naturalsika raczej nie liczę. Weekend miałam bardzo przyjemny z M :D dziś czuję że w nocy pęcherzyki popękały.


    Gg a wiesz że to prorocze sny!! Jaki psychiatra? Śnisz o tym, o czym marzysz ;)

    a noz sie uda, trzeba wierzyc, chociaz wiem ze po tylu latach czlowiek zniechecony i juz tak nie wierzy ze sie uda jak tyle lat sie nie udaje...

    preg.png


    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • Meśka Autorytet
    Postów: 1542 1917

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Meśka teraz sezon na słońce, drinki i przytulanki <3

    Wiem, własnie zaczynam ostatni tydzien w pracy przed urlopem i odliczam dni do wyjazdu. Co prawda to tylko polskie morze i moze lać całe 10 dni ale zawsze to jakas odskocznia :)

    19.11.2018 laparo - jajowody przedmuchane, bez endomendy
    Starania od lipca 2016 r.
    Synuś ❤️ 11.2014 r.
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Cześć alescie naprodukowały :p ja dostałam dzis kopniaka na wiarę, koleżanka z firmy do mnie zadzwoniła i dla otuchy opowiedziała swoją historie (chodzimy do tego samego lekarza bo jej poleciałam) chce zamrozić jajeczka bo musi miec przeszczep macicy :( jej macica wogole sie nie wykształciła, praktycznie nie ma @ i w pl podobno sie jeszcze tego nie robi (?) trudny dla mnie temat bo aż o takich schorzeniach nie słyszałam. Ale teraz dała mi power!!! Musi sie w końcu udac !!!
    Ja słyszałam o przeszczepie jajników ale macicy nie. W sumie przeszczepić można wszystko ( prócz mózgu a co w pewnych przypadkach wskazane ;) ).
    O plastyce macicy słyszałam nawet na od o tym pisały.
    A gdzie wykonują taką operację ?

    innamorata88 lubi tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    a noz sie uda, trzeba wierzyc, chociaz wiem ze po tylu latach czlowiek zniechecony i juz tak nie wierzy ze sie uda jak tyle lat sie nie udaje...
    Wiesz sama jak to jest

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 12590 15391

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Wiesz sama jak to jest


    wiem doskonale i wiem jak boli, sa cuda ale mnie niestety nie chce sie zdarzyc ten cud.

    preg.png


    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • problemik Autorytet
    Postów: 2444 2153

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana w każdej klinice ivf jest inaczej. W jednej doplacasz za klej i naciecie otoczki a w innej juz masz to w cenie. Tak samo jest z cennikiem. Leki u jednuch kosztuja 400zl a jak u mnie 1500. Jedna procedura to koszt od 10tys do ok 20tys. Sam ET to 2tys +350za 3 wizyty. Oczywiście leki po transferze to ok 230zl/tydzien.

    Ceny sa kosmiczne. Ale walczy sie do konca. U mnie 2 procedury z 3 transferami, mrozeniem zarodkow i oocytow, dwoma zabiegami to koszt ponad 30tys zl. Ale nie zaluje. Mialabym za to fajne autko. Lecz za kilkanascie lat byloby na zlomie. A tak moge miec czastke mnie.

    Warto walczyc :)

    Flowwer, innamorata88, Agniechaaaa, staraczka1111 lubią tę wiadomość

    07.2016 Crio :(
    II ICSI - ⛄⛄⛄⛄⛄⛄
    11.2016 et 4tc :(
    02;07;09.2017 crio :(
    11.2017 leczenie immuno
    12.2017 crio ☃☃4tc :(
    III ICSI ⛄⛄
    4.2018 crio :(
    07.2018 pożegnanie z Novum
    10.2018 telefon do OA.
    10.2019 Nowy rozdział w życiu ❤
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 09:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Ja słyszałam o przeszczepie jajników ale macicy nie. W sumie przeszczepić można wszystko ( prócz mózgu a co w pewnych przypadkach wskazane ;) ).
    O plastyce macicy słyszałam nawet na od o tym pisały.
    A gdzie wykonują taką operację ?



    Kazał jej przyjść w połowie lipca ze ma być jakaś dyskusja w Warszawie na ten temat i wtedy bedzie mógł jej powiedzieć cos więcej. Powiem Wam, ze to dla mnie szok :( ale przez to czuje większa sile, No przecież musi sie udac nie teraz to potem ale musi

    innamorata88, Lunaris lubią tę wiadomość

  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 3 lipca 2017, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Kazał jej przyjść w połowie lipca ze ma być jakaś dyskusja w Warszawie na ten temat i wtedy bedzie mógł jej powiedzieć cos więcej. Powiem Wam, ze to dla mnie szok :( ale przez to czuje większa sile, No przecież musi sie udac nie teraz to potem ale musi

    Czyli powiedzenie " póki mamy macice walczymy" należy zreformować teraz :)
    Koleżanka jest dla nich ciekawym przypadkiem może jest jedną z prekursorów tej techniki.

    Agniechaaaa lubi tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Meśka Autorytet
    Postów: 1542 1917

    Wysłany: 3 lipca 2017, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Na tvn oglądałam kiedys program "36.6" Drzyzga go prowadzi i mówili tam o przeszczepie macicy, że matka córce albo siostra córce oddała swoją macice. Poźniej zapłodnienie in vitro a po porodzie usuwają macice bo to za duże obciązenie dla organizmu gdyż stale są podawane leki żeby organizm nie odrzucił przeszczepu.
    Takie historie tez koncza sie happy endem :)

    Flowwer, Lunaris lubią tę wiadomość

    19.11.2018 laparo - jajowody przedmuchane, bez endomendy
    Starania od lipca 2016 r.
    Synuś ❤️ 11.2014 r.
  • Flowwer Autorytet
    Postów: 11451 12948

    Wysłany: 3 lipca 2017, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yoselyn82 wrote:
    wiem doskonale i wiem jak boli, sa cuda ale mnie niestety nie chce sie zdarzyc ten cud.

    Jak sama nie bedę walczyć o to, to nic nie przyjdzie. Nawet o cud trzeba powalczyć.
    Ja złości do życia nie mam bardziej jestem wdzięczna że żyję w czasach kiedy mamy tak daleko posunietą medycynę w wspomaganiu/ leczeniu niepłodności.

    innamorata88, Abs, Lunaris lubią tę wiadomość

    kjmni09k3h9ob9x5.png
    112 cs o syna, 15 lat walki !!
    Provita-Paliga
    NK20%maj, 27% lipiec, Trombofilia,
    Maj 2017 zaczynam walkę z immunologią/Paśnik,zapalenie endo, IMSI 9.11.2017
    ⛄⛄⛄
  • Yoselyn82 Autorytet
    Postów: 12590 15391

    Wysłany: 3 lipca 2017, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Flowwer wrote:
    Jak sama nie bedę walczyć o to, to nic nie przyjdzie. Nawet o cud trzeba powalczyć.
    Ja złości do życia nie mam bardziej jestem wdzięczna że żyję w czasach kiedy mamy tak daleko posunietą medycynę w wspomaganiu/ leczeniu niepłodności.

    powiem tak ze ciesze sie ze jest teraz tyle metod, w ogole wszystkiego ze mozna powalczyc o nasz cud i mam wielka nadzieje ze w koncu sie spelni nasze marzenie. Ale tez mi jest cholernie przykro i krew mnie zalewa jak slysze czy widze w tv co laska czy ojciec zrobili dziecku to zlosci mnie to wszystko ze laski ktore nie chca, ktore bog wie co robia z dzieckiem, maja bez problemu. Ze patologia rozmnaza sie jak kroliki, maja bez problemu, zachodza, utrzymuja i maja kilka dzieci a dzieci sa bite, niekochane itp.
    A prawdziwa kochaja sie para ktora dala by temu dziecko wszystko nie moze miec i walczy tyle lat o szczescie. A jak przychodzi to szczescie to na krotko!

    Zycie jest cholernie nie sprawiedliwe !!

    preg.png


    Mój kochany Michałek ❤️❤️❤️

    Starania o drugiego maluszka 💕🥰

    Nigdy się nie poddawaj chociaż byłoby to trudne! - Kiedy śmieje się dziecko - śmieje się cały świat
    ❤️❤️❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 10:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj niesprawiedliwe ale kiedyś usłyszałam, że Bóg nie daje więcej niż możemy udzwignac i tym się muszę pocieszać widocznie twarda że mnie babka i dam sobie z tym radę tak ja wszystkie tutaj! !! A kiedy się wreszcie doczekamy to doceniamy to jak nikt inny nawet nie przesłanymi nocami będziemy się cieszyć :)

  • Karma88 Autorytet
    Postów: 3088 3640

    Wysłany: 3 lipca 2017, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzwonili z laboratorium. Dziś powinnam mieć wyniki badań. 13 lipca konsultacja z genetykiem. Nawet dobrze się ułoży, bo będę na parę dni przed kolejną wizytą u gina, więc od razu będę miała zalecenia od genetyka.

    Emilka <3

    gg649vvjtg0z1oj0.png

    Od 09.2013:02.2014-5t6dc <3 07.2015-12tc <3
    MTHFR A1298C+C667T+PAI-1 4G-hetero, immunologia
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2017, 11:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W czwartek 18.15 wizyta u giną :) obysmy ustalili termin transferu

    Karma88, Flowwer, Bocianiątko, staraczka1111 lubią tę wiadomość

‹‹ 32 33 34 35 36 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Planowanie ciąży, czyli o tym jakie badania przed ciążą warto wykonać

Planowanie ciąży to ważny moment w życiu każdej kobiety. Zastanawiasz się jakie badania przed ciążą warto wykonać? A może warto pomyśleć o dodatkowych szczepieniach? Co zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na zdrową, szczęśliwą ciążę? Przeczytaj, które szczepienia musisz zrobić jeszcze przed rozpoczęciem starań, a które spokojnie możesz zrobić nawet będąc już w ciąży. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego