X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Maj abyś nam cuda dał :) Testowanie majowe :)
Odpowiedz

Maj abyś nam cuda dał :) Testowanie majowe :)

Oceń ten wątek:
  • 91Ewela09 Autorytet
    Postów: 1647 2200

    Wysłany: 8 maja 2017, 18:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz jestem po wizycie u nowego lekarza. Powiem szczerze ze nie wiem co mam myslec. Pierwszy szok to to ze zrobił badania pomimo plamien przedmiesiaczkowych, drugi szok nie dal skierowania na żadne badania, a trzeci to to ze dostalam skierowanie do szpitala na Karowa. Po prostu zero pytań tylko działanie. Podważył wszystko co mowil mi poprzedni lekarz. Zobaczymy co on zdziala.

    Nasze najważniejsze i największe szczęście ❤❤❤
    klz9io4pgd9tnf0d.png
    nzjdgzu3oxwel88w.png
  • Maja84 Autorytet
    Postów: 1674 1847

    Wysłany: 8 maja 2017, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    -Monika- wrote:
    A mozesz pokazac zdjecie tego testu?

    Wrzucałam przedwczoraj

    2nn3dqk32lub7s72.png
    16cs - szczęśliwy! <3
    27.11 - beta 462 mlU/ml
    29.11 - beta 1114 mlU/ml
    01.12 - beta 2901 mlU/ml
    04.12 - beta 7617 mlU/ml
  • Lunaris Autorytet
    Postów: 5660 9943

    Wysłany: 8 maja 2017, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    91Ewela09 wrote:
    Ja juz jestem po wizycie u nowego lekarza. Powiem szczerze ze nie wiem co mam myslec. Pierwszy szok to to ze zrobił badania pomimo plamien przedmiesiaczkowych, drugi szok nie dal skierowania na żadne badania, a trzeci to to ze dostalam skierowanie do szpitala na Karowa. Po prostu zero pytań tylko działanie. Podważył wszystko co mowil mi poprzedni lekarz. Zobaczymy co on zdziala.
    Może to dobrze że chce Cię położyć do szpitala: zrobi wszystkie potrzebne badania na miejscu i sam oceni czy poprzeć czy obalić diagnozę "kolegi".


    age.png

    [/url]
    age.png
    06.2005 9tc [*] <3
  • Jacqueline Autorytet
    Postów: 5448 4182

    Wysłany: 8 maja 2017, 18:17