X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie orgametril - kto brał?
Odpowiedz

orgametril - kto brał?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Ewiwi Autorytet
    Postów: 2644 1938

    Wysłany: 6 października 2022, 12:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ktoś brał orgametril na wywołanie okresu w cyklu bezowulacyjnym?

    *starania od XI 2021
    *maj 2022 beta 30
    *15 sierpnia 2022 poronienie samoistne 17+3tc. (przyczyna nieznana)
    *euthyrox, bromocorn, dong quai,inofem
  • dominikawa Autorytet
    Postów: 641 521

    Wysłany: 6 października 2022, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej nie mam dużego doświadczenia, ale z tego co widziałam to jest u Ciebie 20dc, to może poczekaj jeszcze? Czy to nie jest pierwszy cykl po poronieniu, chyba może być dłuższy i owulacja przyjść później? 🤔

    👩30👨35 WROCŁAW
    długie cykle ok. 35dni, 4cs z testami ovu 🍀
    💊 wit. D, wit. C, cynk, omega, kwas foliowy, inozytol

    09.12 13dpo - ⏸️ 🍀
    10.12 beta: 481 mlU/mL
    12.12 beta: 1162 mlU/mL
    21.12 5t5d pęcherzyk ciążowy i żółtkowy 🍀
    03.01 7t4d dzidzia 13mm, bijące pięknie 💙
    24.01 10t6d maluszek 3.9cm, rośnij zdrowo 😍
    09.02 13t2d mały zdrowy tygrys 😀
    28.02 🍀
  • Ewiwi Autorytet
    Postów: 2644 1938

    Wysłany: 6 października 2022, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dominikawa wrote:
    Hej nie mam dużego doświadczenia, ale z tego co widziałam to jest u Ciebie 20dc, to może poczekaj jeszcze? Czy to nie jest pierwszy cykl po poronieniu, chyba może być dłuższy i owulacja przyjść później? 🤔
    zastanawia mnie bardziej pod kątem ewentualnych konsekwencji jak chodzi o wstrzymywanie owulacji i podobne....rozważam czy w rzie konieczności wogóle go brać

    *starania od XI 2021
    *maj 2022 beta 30
    *15 sierpnia 2022 poronienie samoistne 17+3tc. (przyczyna nieznana)
    *euthyrox, bromocorn, dong quai,inofem
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj